Vooral diequote:
Wannebe modjequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Mods zijn ook maar mensen die fouten kunnen maken
KLB / [KLB] Feedback
daar kan je heel lief vragen of het topic weer open mag
Het was een ONZ-topicquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Mods zijn ook maar mensen die fouten kunnen maken
KLB / [KLB] Feedback
daar kan je heel lief vragen of het topic weer open mag
Wat loop jij nou popi jopi te doen?quote:
Hjb tegen hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat loop jij nou popi jopi te doen?
Alle vinnie'squote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of mods met vinnie in hun naam
kanovinnie pazquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je vechten?quote:
Ja sorry ik weet ook niet wat me zojuist bezielde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rare vogel dat je d'r bentquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of mods met vinnie in hun naam
quote:
Eindbaas, dat is mijn mentor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neh, alleen Opa.Derpbaard vind ik een naar mannetje.
Klopt, Pharkus is wel okequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neh, alleen Opa.Derpbaard vind ik een naar mannetje.
Hoe is het leven van een mod eigenlijk? Ik bedoel jij pakt toch ook de telefoon en belt de loodgieter als je zolderkamer lekt?quote:
Morgen 3 uur op het schoolplein bij de grote kastanjequote:
Donald Duck is baziger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
iK BEN EEN GANS JA ONTHOUD DAT NOU GVD TOCH EENS MAN GVD!!!
DAN BEN JE TOCH EEN VOGEL?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neem m'n broers mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen 3 uur op het schoolplein bij de grote kastanje![]()
Doe niet zo stoer want ik kom samen met barry en joost en dan gaan we je klappen vriend.quote:
HANS BEN JIJ HET?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer want ik kom samen met barry en joost en dan gaan we je klappen vriend.
Morgen 14:00 Utje centraalquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer want ik kom samen met barry en joost en dan gaan we je klappen vriend.
Nee, ik roep mijn moeder dat de zolderkamer lekt, zij belt de loodgieter. De loodgieter blaft eerst mijn moeder vol, komt daarna met een grijns het lek fixen en doet mijn moeder nogmaals terwijl hij weggaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe is het leven van een mod eigenlijk? Ik bedoel jij pakt toch ook de telefoon en belt de loodgieter als je zolderkamer lekt?
Barry en Joost schieten voor mij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet.quote:
Haha katrien is lelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neuk z'n vriendin iedere avond man, kuthaas
MAAR HANS HOE IS DIT MOGELIJK? IK HOORDE DAT JE KOP WAS GEBROKEN TOEN JE GING SKYDIVEN VAN 4 HOOG?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTT!!!!!!!
Zij neukt de hele stad af manquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neuk z'n vriendin iedere avond man, kuthaas
Maar ik dacht dat mods geen moeder hadden, dat ze ergens in een geheime basis gemaakt werden, zodat ze geen gevoelens hadden koelbloedig topics konden sluiten!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik roep mijn moeder dat de zolderkamer lekt, zij belt de loodgieter. De loodgieter blaft eerst mijn moeder vol, komt daarna met een grijns het lek fixen en doet mijn moeder nogmaals terwijl hij weggaat.
Echt niet, joost zit op judo en barry is vet sterk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Barry en Joost schieten voor mij.
Ja maar die zaten een groep hogerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]weet je niet dat barry en joost door henk en peter zijn gedjoekt ofzo
Slecht voor je imago broederquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef deadprez het volgende:
wil er ook nog iemand met mij vechten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Ambicioso het volgende:
oh hier is iedereen, was jullie kwijt!!
Nee, dat willen we je niet aan doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef deadprez het volgende:
wil er ook nog iemand met mij vechten
Dat moet geheim blijven! Mijn moeder is eigenlijk ingehuurd door Danny!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat mods geen moeder hadden, dat ze ergens in een geheime basis gemaakt werden, zodat ze geen gevoelens hadden koelbloedig topics konden sluiten!
Hij heeft afgemeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Slecht voor je imago broeder
NEE MAN WAS GEWOON POPULARITEITSSTUNT.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MAAR HANS HOE IS DIT MOGELIJK? IK HOORDE DAT JE KOP WAS GEBROKEN TOEN JE GING SKYDIVEN VAN 4 HOOG?
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeetquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we je niet aan doen
Hee wat zeg jij Jan was een goeie jongen, hommo!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NEE MAN WAS GEWOON POPULARITEITSSTUNT.
ALLEEN JAN VIEL OP Z'N KOP, MAAR BEN EENS EERLIJK: WIE IS ER NOU ZO'N MONGOOL DAT DIE JAN ZAL MISSEN?
Topics over mij openenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Ambicioso het volgende:
oh hier is iedereen, was jullie kwijt!!
verdomme weer een zwakzinnigequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeet
* LompeHork bant zichzelf.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ok is goed. Wanneer gaat die in?
Correct.quote:
Nee is mijn pis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef alexisbest het volgende:
Wat een topic
ik krijg er gwn tranen van
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeet
jij mag wel bij ons team we pakken die hert gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
verdomme weer een zwakzinnige
JAN WAS EEN HOMMO JA DAAR IS NIETS MIS MEE MAAR HIJ DEED PLOTS MIJN BROEK UIT HEEFT REZANIA VAST WEL EEN GIFJE VANquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee wat zeg jij Jan was een goeie jongen, hommo!
Misschien een idee om die spoorbiels uit je anus te halen tijdens het posten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef alexisbest het volgende:
Wat een topic
Nee ben liever een mans legerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij mag wel bij ons team we pakken die hert gewoon
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef alexisbest het volgende:
Wat een topic
wtf dudequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij mag wel bij ons team we pakken die hert gewoon
Oh als ze is ingehuurd dan kan ze ook de loodgieter doen ja, nu begrijp ik het. Maar heb je dan ook rood licht op de zolder of alleen beneden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat moet geheim blijven! Mijn moeder is eigenlijk ingehuurd door Danny!
De kwaliteit die wij verspreiden is ongekend inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef alexisbest het volgende:
Wat een topic
Hadden Rezania en SaucyCock nou geneukt? Of kunnen we dat op z'n minst de wereld in helpen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
JAN WAS EEN HOMMO JA DAAR IS NIETS MIS MEE MAAR HIJ DEED PLOTS MIJN BROEK UIT HEEFT REZANIA VAST WEL EEN GIFJE VAN
Bedankt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De kwaliteit die wij verspreiden is ongekend inderdaad.
Doen we gewoon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hadden Rezania en SaucyCock nou geneukt? Of kunnen we dat op z'n minst de wereld in helpen?
IK WEET HET NIET OKE?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hadden Rezania en SaucyCock nou geneukt? Of kunnen we dat op z'n minst de wereld in helpen?
Serieus als dit zo door gaat worden jullie zeker geband. Als jullie samen van elk topic bagger makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De kwaliteit die wij verspreiden is ongekend inderdaad.
zolang je hert maar klaptquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:23 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Nee ben liever een mans leger
Ja dus. Je hebt gekeken hè?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET OKE?!?!?!?!?!
Welke bagger?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Serieus als dit zo door gaat worden jullie zeker geband. Als jullie samen van elk topic bagger maken
jouw UI is een gifje hahahwhahwHAhaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
De eerste die een gifje post is homo.
Welnee, ik ben immuun.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Serieus als dit zo door gaat worden jullie zeker geband. Als jullie samen van elk topic bagger maken
Boeiend ik kan altijd nog naar VIVA toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
want dit was echt een kwaliteitstopic inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar ik post 'm niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jouw UI is een gifje hahahwhahwHAha
sstquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Boeiend ik kan altijd nog naar VIVA toch?
Hello Kitty forumquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van ontroering mag ik hopen? Is wel een eer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef alexisbest het volgende:
Wat een topic
wejoo ben je psychis in je kop ofzo mattiequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik klap iedereen die zich straat voordoet.
Konko. De hont van 2014.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry man, maar was echt konkogeil.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
want dit was echt een kwaliteitstopic inderdaad
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:
Straks huilen met jullie banquote:
Nee ben enkel schizofreen, autistisch, OCD, GAD en depressief.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejoo ben je psychis in je kop ofzo mattie
Wat stel je je nou aan man, jankie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Straks huilen met jullie ban
Nee, dus ga maar weer wegquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Spongeboss het volgende:
Dus dit is gewoon de nieuwe slowchat geworden?
Boeiend, ik heb fobo nog.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee hier is niets. Echt niet. Kijk vooral een topic verder.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Spongeboss het volgende:
Erianus djoekt die mods voor onze vrijheid, ja toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Watquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat er?
Damn, daar kan ik sowieso wel een paar 6-jarige sletjes fixen!
Thx man![]()
![]()
postcount moet omhoog hequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Spongeboss het volgende:
Graag gedaan, maar je bent wel een beetje Spuit11quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat er?
Damn, daar kan ik sowieso wel een paar 6-jarige sletjes fixen!
Thx man![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Erianus djoekt die mods voor onze vrijheid, ja toch?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
De eerste die een gifje post is homo.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Erianus djoekt die mods voor onze vrijheid, ja toch?
Waarom ben ik Spuit11?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar je bent wel een beetje Spuit11
kéquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef TARDIS. het volgende:
Erianus
Ik ga ff thee zetten, blijf hier anders raak ik jullie kwijt zoals Ambicioso ons kwijt raakte.
GVD!!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef alexisbest het volgende:
ey ik wilde stoppen met FOK! maar na deze topic ben ik van gedachten veranderd
ik ga hier nooit meer weg iedereen mag me kijk nou 150 posts ofzo
Top!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef alexisbest het volgende:
Nu raak ik jullie expres kwijt. Morgen even baggertopc in dm rond deze tijd aubquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef TARDIS. het volgende:
Erianus
Ik ga ff thee zetten, blijf hier anders raak ik jullie kwijt zoals Ambicioso ons kwijt raakte.
Ja man jij bent gewoon goede gast ja toch???quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef alexisbest het volgende:
Ik beloof niks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nu raak ik jullie expres kwijt. Morgen even baggertopc in dm rond deze tijd aub
Nee je blijft een kutuserquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef alexisbest het volgende:
ff kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
kijk spongeboss zijn post in de feedback
ok ff kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
Geef link bradda ben temoequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
link?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
homoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef Spongeboss het volgende:
Is het geen idee voor een nieuwe slowchat, het lijkt erop dat een select groepje heel graag slow-chat, en dan steeds deeltjes opent. Als zo'n deeltje dat gesloten worden gaan ze gewoon een ander topic in, en veranderd dat in een slow chat.
KLB / mods
Dit topic bijvoorbeeld. Dat op een tijd van niets gevuld wordt.
Dit is slechts mijn input... Omdat het jammer is als nieuwe topics steeds prooi vallen aan de slowchatters. Kan je ze of beter na de oude slowchat verwijzen waar de mensen die daar bewoners zijn, niet blij mee zijn of een nieuwe dingen.
Als dat niet kan hoop ik wel dat er wat strenger kan worden opgetreden tegen slowchatters, want het wordt de laatste tijd steeds meer.
Dit is slechts een suggestie en geen huilie, huilie. Natuurlijk zijn jullie de mensen met bevoegdheid de gene die hier over gaan, ik geef slechts wat feedback. Dus neem dit bericht a.u.b. niet verkeerd!
ik ben bang nuquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Pharkus het volgende:
ff chips erbij pakken, kan ook nooit rustig voebal kijken.
Kom hier vechten danquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef Spongeboss het volgende:
Is het geen idee voor een nieuwe slowchat, het lijkt erop dat een select groepje heel graag slow-chat, en dan steeds deeltjes opent. Als zo'n deeltje dat gesloten worden gaan ze gewoon een ander topic in, en veranderd dat in een slow chat.
KLB / mods
Dit topic bijvoorbeeld. Dat op een tijd van niets gevuld wordt.
Dit is slechts mijn input... Omdat het jammer is als nieuwe topics steeds prooi vallen aan de slowchatters. Kan je ze of beter na de oude slowchat verwijzen waar de mensen die daar bewoners zijn, niet blij mee zijn of een nieuwe dingen.
Als dat niet kan hoop ik wel dat er wat strenger kan worden opgetreden tegen slowchatters, want het wordt de laatste tijd steeds meer. Nu is bijvoorbeeld een deeltje gesloten en komt alweer een nieuw topic dat in 10 minuten 7 pagina's bereikt dat gebeurt niet gauw!
Dit is slechts een suggestie en geen huilie, huilie. Natuurlijk zijn jullie de mensen met bevoegdheid de gene die hier over gaan, ik geef slechts wat feedback. Dus neem dit bericht a.u.b. niet verkeerd!
Je stelt me teleur gquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Pharkus het volgende:
ff chips erbij pakken, kan ook nooit rustig voebal kijken.
Vieze kut eend hou je bek ekquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef BozeHaas het volgende:
dit was toch al een faaltopic, alleen de TS al
MODS GAAN MEE SC'EN HET IS EEN COMPLOT HET IS DE ILLUMINATIE OPEN JE OGEN OPEN JE OGEN DE TS HEEFT GELIJK ALEX IS EEN GOEDE USER!!quote:
Omdat hij graag Rez wil opvolgenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom hommo plaatjes posten
Sorry ik heb Giel de lauret en dislectie, ik heb mezelf niet altijd in de hand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
MODS GAAN MEE SC'EN HET IS EEN COMPLOT HET IS DE ILLUMINATIE OPEN JE OGEN OPEN JE OGEN DE TS HEEFT GELIJK ALEX IS EEN GOEDE USER!!
ILLUMINATIE ZEG IK JE ILLUMINATIE!!!
OPEN JE OGEN OPEN JE OGEN OPEN JE OGEN VOORDAT HET TE LAAT IS!!!!
OPEN JE OGEN!!!
Ogen al geopend?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
MODS GAAN MEE SC'EN HET IS EEN COMPLOT HET IS DE ILLUMINATIE OPEN JE OGEN OPEN JE OGEN DE TS HEEFT GELIJK ALEX IS EEN GOEDE USER!!
OPEN JE OGEN!!!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef john-hert het volgende:
Spongeboss is een NSB'er
dat dit kan op FOK!!!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry ik heb Giel de lauret en dislectie, ik heb mezelf niet altijd in de hand.
Als je "illuminatie" omkeerd en de letters wat husselt krijg je "moderator" wist je dat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN!!!
Durf niet, sorry man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
snitch
Ik daag jullie uit voor SC in FB
moest lachenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hou die illusie vast.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef alexisbest het volgende:
Ongelofelijk ik begin me te realiseren wat voor een held ik eigenlijk ben.
Als je mij pijpt wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef alexisbest het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pussy.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
snitch
Maar geen FAquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je "illuminatie" omkeerd en de letters wat husselt krijg je "moderator" wist je dat?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je "illuminatie" omkeerd en de letters wat husselt krijg je "moderator" wist je dat?
Challenge accepted.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik daag jullie uit voor baggeren in FB.
nahquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik daag jullie uit voor baggeren in FB.
Niemand mag jequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef alexisbest het volgende:
Pieter is al gesneuveld, dat laten we niet met jou gebeuren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef alexisbest het volgende:
Neequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
snitch
Gaat dit over mij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:32 schreef alexisbest het volgende:
bier mag je alleen drinken als je 18 bent dus wat lul jij allemaal
blue tooth lovequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pieter is al gesneuveld, dat laten we niet met jou gebeuren.
One luv, niet te breken mattie!
Dit is jouw topic allang niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef alexisbest het volgende:
[..]
oh ik noemde boze haas per ongeluk kut eend maar jij bent die kut eend
dus
Oké, ik wou mattie doen enzo maar nu kun je maar beter voor de trein springen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef alexisbest het volgende:
[..]
oh ik noemde boze haas per ongeluk kut eend maar jij bent die kut eend
dus
Doe je best, ik heb Kanovinnie aan mijn kant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moeten Pharkus en ik je komen klappen ofzo?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit is jouw topic allang niet meer
Dat is wel kut, die man is één baas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe je best, ik heb Kanovinnie aan mijn kant.
Als dit andersom was geweest...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moeten Pharkus en ik je komen klappen ofzo?
Dit topic is al gekaapt, sorry.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef alexisbest het volgende:
[..]
wie heeft de OP
inderdaad niet zo jaloers zijn
Ik wil je OP wel verwijderen anders?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef alexisbest het volgende:
[..]
wie heeft de OP
inderdaad niet zo jaloers zijn
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit is jouw topic allang niet meer
wie heeft de opquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit topic is al gekaapt, sorry.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
¡¡¡Homo's en 'meisjes' niet welkom!!!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil je OP wel verwijderen anders?
nee please het is mn eerste succesvolle topicquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil je OP wel verwijderen anders?
Geen blauw in deze SC sorryquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan had ik geen respect voor mijn medemens.
Ik zou dan gewoon stoppen op je hoogtepunt en het hierbij laten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef alexisbest het volgende:
[..]
nee please het is mn eerste succesvolle topic
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef alexisbest het volgende:
[..]
nee please het is mn eerste succesvolle topic
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon stoppen op je hoogtepunt en het hierbij laten.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:18 schreef yvonne het volgende:
Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat er nu een zure rooie kut was.
Heb je geen oog voor jong talent?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ga wegquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef alexisbest het volgende:
laten we allemaal op chat roulette gaan en onze leuter showen WANT WE ZIJN TOCH AL GEIL!
Dit is echt een ontzettende flikkeractie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef hoink581 het volgende:
Nu hopen dat de rooien zich met je komen bemoeien.
[..]
Ghehehehequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef hoink581 het volgende:
Nu hopen dat de rooien zich met je komen bemoeien.
[..]
ga wegquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef alexisbest het volgende:
[..]
jezus stuur hem gelijk een erotische dm
gvd zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |