Vooral diequote:
Wannebe modjequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Mods zijn ook maar mensen die fouten kunnen maken
KLB / [KLB] Feedback
daar kan je heel lief vragen of het topic weer open mag
Het was een ONZ-topicquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Mods zijn ook maar mensen die fouten kunnen maken
KLB / [KLB] Feedback
daar kan je heel lief vragen of het topic weer open mag
Wat loop jij nou popi jopi te doen?quote:
Hjb tegen hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat loop jij nou popi jopi te doen?
Alle vinnie'squote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of mods met vinnie in hun naam
kanovinnie pazquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je vechten?quote:
Ja sorry ik weet ook niet wat me zojuist bezielde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rare vogel dat je d'r bentquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of mods met vinnie in hun naam
quote:
Eindbaas, dat is mijn mentor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neh, alleen Opa.Derpbaard vind ik een naar mannetje.
Klopt, Pharkus is wel okequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neh, alleen Opa.Derpbaard vind ik een naar mannetje.
Hoe is het leven van een mod eigenlijk? Ik bedoel jij pakt toch ook de telefoon en belt de loodgieter als je zolderkamer lekt?quote:
Morgen 3 uur op het schoolplein bij de grote kastanjequote:
Donald Duck is baziger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
iK BEN EEN GANS JA ONTHOUD DAT NOU GVD TOCH EENS MAN GVD!!!
DAN BEN JE TOCH EEN VOGEL?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neem m'n broers mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Morgen 3 uur op het schoolplein bij de grote kastanje![]()
Doe niet zo stoer want ik kom samen met barry en joost en dan gaan we je klappen vriend.quote:
HANS BEN JIJ HET?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer want ik kom samen met barry en joost en dan gaan we je klappen vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |