Ik zal jou eens technisch zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit iets meer voor DIG categorie.
Deze is wel de bestequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, dit is z'n 61e al vandaag.
quote:
Popo.quote:
Dat verklaard wel waarom er zoveel bagger is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
Anders kan Fopje natuurlijk niet modden, met maar één hand ter beschikking.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat verklaard wel waarom er zoveel bagger is. [ afbeelding ]
En dat roept degene die op het vmbo begon en nog altijd niets heeft bereikt qua studie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
Stuart kan gewoon niks anders dan wat marginale kennis overbrengen, hij is gewoon een beetje erg incompetent, laat hem.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Van die voorgesneden kaasblokken die breder zijn dan de kaasschaaf...
En jij niet wil je zeggen? Je had dit bericht ook kunnen negeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat roept degene die op het vmbo begon en nog altijd niets heeft bereikt qua studie?![]()
Je blijft een sneue relnicht
Vertel ons eens wat Rez dan nu voor studie doetquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat roept degene die op het vmbo begon en nog altijd niets heeft bereikt qua studie?![]()
Je blijft een sneue relnicht
Rechten als een eckte eckte, jwz.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat Rez dan nu voor studie doetKijken of je t weet.
Had gekund maar ik zie vele tientallen reacties van hem voorbij komen in Sherlock en dacht ik reageer er eens opquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En jij niet wil je zeggen? Je had dit bericht ook kunnen negeren.
Ja, ik wist wat je doet, maar die studie die jij doet noem ik niet "Niets bereikt"quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten als een eckte eckte. Maar hij is gewoon zuur dat ik zijn baantje, leraar, nu al heb overtroffen. Ik heb zelfs lesgegeven. Maar goed, nu weer gamen, grgr.
Alsof het me iets kan schelen. Ik weet dat hij vanaf het laagste middelbare onderwijs langzaamaan zijn weg 'omhoog' werkt. Prima maar hou dan je smoel als je op je 21e nog steeds geen titel hebtquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat Rez dan nu voor studie doetKijken of je t weet.
Bereik je toch niks mee?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had gekund maar ik zie vele tientallen reacties van hem voorbij komen in Sherlock en dacht ik reageer er eens op
Overtroffen? Ja, je verdient vast bakken met geld met je 'lesgeven'quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten als een eckte eckte, jwz.Maar hij is gewoon zuur dat ik zijn baantje, leraar, nu al heb overtroffen. Ik heb zelfs lesgegeven. Maar goed, nu weer gamen, grgr.
Niets bereikt zolang je niet bent afgestudeerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik wist wat je doet, maar die studie die jij doet noem ik niet "Niets bereikt"
Meen je deze?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof het me iets kan schelen. Ik weet dat hij vanaf het laagste middelbare onderwijs langzaamaan zijn weg 'omhoog' werkt. Prima maar hou dan je smoel als je op je 21e nog steeds geen titel hebt
Wat maakt het uit dat je laag begint? Het gaat er toch om waar je uiteindelijk staat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof het me iets kan schelen. Ik weet dat hij vanaf het laagste middelbare onderwijs langzaamaan zijn weg 'omhoog' werkt. Prima maar hou dan je smoel als je op je 21e nog steeds geen titel hebt
Jij zeker wel danquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overtroffen? Ja, je verdient vast bakken met geld met je 'lesgeven'![]()
![]()
Kloptquote:
Gewoon rellen dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat boeit niet. Soms gewoon beetje tijdverdrijf
Maar waarom dan zo sneu doen over anderen is mijn vraag? Hij staat vooralsnog trouwens nergensquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat je laag begint? Het gaat er toch om waar je uiteindelijk staat?
Jij hebt werkelijk geen idee hoeveel een private tutor verdiend dusquote:
Moet jij niet naar je nest David?quote:
Ligt aan de persoon in kwestie denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar waarom dan zo sneu doen over anderen is mijn vraag? Hij staat vooralsnog trouwens nergens
Nou verlicht ons..quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee hoeveel een private tutor verdiend dus
Weet je niks beters meer om te zeggen?quote:
Flikker zelf op manquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef Rezania het volgende:
Triest hoor Stuart, eerst janken dat ik mijzelf niet mag verdedigen tegen jullie geroddel in GRTD en nu hier komen om 'gerechtigheid' te halen. Maar ja, had niks anders van je verwacht. Nou, hup hup, terug naar je gezwel in GC.
Moet je per se ergens staan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar waarom dan zo sneu doen over anderen is mijn vraag? Hij staat vooralsnog trouwens nergens
Weet je het echt niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou verlicht ons..
[..]
Weet je niks beters meer om te zeggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |