Deze is wel de bestequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, dit is z'n 61e al vandaag.
quote:
Popo.quote:
Dat verklaard wel waarom er zoveel bagger is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
Anders kan Fopje natuurlijk niet modden, met maar één hand ter beschikking.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat verklaard wel waarom er zoveel bagger is. [ afbeelding ]
En dat roept degene die op het vmbo begon en nog altijd niets heeft bereikt qua studie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Rezania het volgende:
Stuart kan gewoon niks anders dan wat marginale kennis overbrengen, hij is gewoon een beetje erg incompetent, laat hem.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Van die voorgesneden kaasblokken die breder zijn dan de kaasschaaf...
En jij niet wil je zeggen? Je had dit bericht ook kunnen negeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat roept degene die op het vmbo begon en nog altijd niets heeft bereikt qua studie?![]()
Je blijft een sneue relnicht
Vertel ons eens wat Rez dan nu voor studie doetquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat roept degene die op het vmbo begon en nog altijd niets heeft bereikt qua studie?![]()
Je blijft een sneue relnicht
Rechten als een eckte eckte, jwz.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat Rez dan nu voor studie doetKijken of je t weet.
Had gekund maar ik zie vele tientallen reacties van hem voorbij komen in Sherlock en dacht ik reageer er eens opquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En jij niet wil je zeggen? Je had dit bericht ook kunnen negeren.
Ja, ik wist wat je doet, maar die studie die jij doet noem ik niet "Niets bereikt"quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten als een eckte eckte. Maar hij is gewoon zuur dat ik zijn baantje, leraar, nu al heb overtroffen. Ik heb zelfs lesgegeven. Maar goed, nu weer gamen, grgr.
Alsof het me iets kan schelen. Ik weet dat hij vanaf het laagste middelbare onderwijs langzaamaan zijn weg 'omhoog' werkt. Prima maar hou dan je smoel als je op je 21e nog steeds geen titel hebtquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vertel ons eens wat Rez dan nu voor studie doetKijken of je t weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |