SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat je gemiddelde niet teveel omlaag met een onvoldoende dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best oke, maar met oefenen had ik ook altijd 4-5,5 dus ik zie wel
ja is zo'n actiemenuquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Dat moet wel goed komen dan![]()
Maar ga je alvast pizza voorproeven voor zaterdag denk je?
Flikker. JanCees is mijn vijand bij dezequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kaap voor EssnHills gaat nooit lukken. Het is zo verdacht stil ineens.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is zo'n actiemenu
http://donatellos.nl/arnhem/acties/3-gangen-keuze/
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker. JanCees is mijn vijand bij deze
[..]
Ziet er goed uit
naja, het is kijk luistertoets he, en daar ben ik slecht in. en met oefenen is er geen verbetering geweest, bij niemand eigenlijk. maar sta nu een 6,3 dus ja. En ik hoef het niet per se meer te halenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat je gemiddelde niet teveel omlaag met een onvoldoende dan?
niet eens een hartjequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
hoi sof
hoi lr
hoi essje
doag iedereen, ik ben weer aan de zuup
Jaloers wel, en succes. (Ga eens van FOK! af man)quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
hoi sof
hoi lr
hoi essje
DOAGquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
hoi sof
hoi lr
hoi essje
ja he, en maar 12,50. 2 keer drinken erbij. is nog wel te doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker. JanCees is mijn vijand bij deze
[..]
Ziet er goed uit
Haha ok. Luistertoets is inderdaad maar beetje hopen op een redelijk cijferquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
naja, het is kijk luistertoets he, en daar ben ik slecht in. en met oefenen is er geen verbetering geweest, bij niemand eigenlijk. maar sta nu een 6,3 dus ja. En ik hoef het niet per se meer te halendruk is ervan af
Ik luister wel vloeiend naar Franse muziek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ok. Luistertoets is inderdaad maar beetje hopen op een redelijk cijfer![]()
Frans heb ik sowieso nooit hoger dan een 5 voor gehaald geloof ik
Non, je ne regrette rienquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister wel vloeiend naar Franse muziek.
presentatie een 7 en leestoets 6quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ok. Luistertoets is inderdaad maar beetje hopen op een redelijk cijfer![]()
Ik heb geloof ik nooit een cijfer voor frans gekregen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
huhquote:
oh saaiquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
om 1845 begint het voorprogramma
Ik zal er ook niet zijn, alleen als feyenoord wint kom ik nog even kijken vanavond.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
sowieso vind ik voetbal saai
ben blij dat ik hier vanavond niet ben
1845 is PEC. 2045 is Ajax - Feyenoord. Die eerste boeit mij veel meer. Stomme Ajacieden en Feyenoorders die al de hele dag alleen maar kunnen schelden en vloeken op de andere club en 'dat ze toch wel gaan winnen' terwijl ze eigenlijk allemaal in hun broek schijten dat de andere club wint.quote:
Ik doe redelijk normaal hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
1845 is PEC. 2045 is Ajax - Feyenoord. Die eerste boeit mij veel meer. Stomme Ajacieden en Feyenoorders die al de hele dag alleen maar kunnen schelden en vloeken op de andere club en 'dat ze toch wel gaan winnen' terwijl ze eigenlijk allemaal in hun broek schijten dat de andere club wint.
De meeste fans van grote clubsEn dan vooral op FOK!
Nee, jij niet inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe redelijk normaal hoor![]()
Ik ben ook totaal niet van het ge-010 en ge-020
Maar jij doet het ook met constant gezeik op joden en Amsterdam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zal mij ook nooit horen zeggen dat feyenoord toch wel wint
Altijd terecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar jij doet het ook met constant gezeik op joden en Amsterdam.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, jij niet inderdaadMaar heel veel wel. Die kunnen geen normaal woord over Feyenoord meer uit hun bek krijgen (of andersom, want ze doen het beiden net zo veel). Nationale 'kijk hoe groot mijn pik is' dag terwijl het eigenlijk allemaal mietjes zijn.
Op FOK! is het toch wel veelal andersom. Feyenoord users op FOK! kunnen niet heel veel hebben en zijn zeer bedreven in selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, jij niet inderdaadMaar heel veel wel. Die kunnen geen normaal woord over Feyenoord meer uit hun bek krijgen (of andersom, want ze doen het beiden net zo veel). Nationale 'kijk hoe groot mijn pik is' dag terwijl het eigenlijk allemaal mietjes zijn.
Als fan van Ado hoef je je ook niet druk te maken om wat je club gaat doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op FOK! is het toch wel veelal andersom. Feyenoord users op FOK! kunnen niet heel veel hebben en zijn zeer bedreven in selectie verontwaardiging.
Persoonlijk geef ik zowel niet om Ajax-supporters als Feyenoord-supporters. Stelletje volwassen kleuters.
Bedanktquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op FOK! is het toch wel veelal andersom. Feyenoord users op FOK! kunnen niet heel veel hebben en zijn zeer bedreven in selectie verontwaardiging.
Persoonlijk geef ik zowel niet om Ajax-supporters als Feyenoord-supporters. Stelletje volwassen kleuters.
Klopt. Bij Den Haag is het dan ook al 40 jaar rel vrij. Altijd gezelligquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als fan van Ado hoef je je ook niet druk te maken om wat je club gaat doen
Daar staan ze ook wel aardig bekend om met stoeltjes gooien enzo toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Bij Den Haag is het al ook 40 jaar rel vrij. Altijd gezellig
Nee joh. Bij Den Haag stonden ze gewoon direct op het veldquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar staan ze ook wel aardig bekend om met stoeltjes gooien enzo toch?
Standaard vooraf op de menukaart online kijken als je uit eten gaat.quote:
Kan iemand dit voor mij vertalen?quote:Das Relativpronomen ist ein Wort, das in einem Relativsatz ein Substantiv des übergeordneten Satzes ersetzt (es „bezieht sich darauf“).
Es richtet sich in Numerus, Genus nach dem vertretenen Substantiv, im Kasus jedoch nach der Konstruktion des Relativsatzes.
Was bedeutet das?
Das deutsche Relativpronomen ist oft gleichlautend mit dem bestimmten Artikel.
Natuurlijk. Snoep heeft meer calorieën dan brood en fruit. Je komt calorieën te kort en krijgt daardoor honger!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
eergisteren en alle dagen daarvoor at ik 2 boterhammen max. per dag. Nu al twee dagen achter elkaar vier boterhammen, fruit en dan moet ik nog een broodje halen in de stad. En nog steeds honger.
misschien omdat ik geen snoep meer eet ofzo
Ik ben ongelooflijk geneigd om op Feyenoord in te zetten vanavondquote:
Dat is dan een erg chauvinistische bet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ongelooflijk geneigd om op Feyenoord in te zetten vanavond
hmm ja dat is wel zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Natuurlijk. Snoep heeft meer calorieën dan brood en fruit. Je komt calorieën te kort en krijgt daardoor honger!
Dubbele kans dan he. Winst durf ik niet aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is dan een erg chauvinistische bet.
waarom 12 en niet 11 of 13?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax moet in de 12e minuut rood krijgen ofzo.
Feyenoord speelt slecht tegen 10 man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax moet in de 12e minuut rood krijgen ofzo.
Ook tegen 11. Behalve als ze tegen Utrecht moeten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord speelt slecht tegen 10 man.
Speelt toch niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Of de Boet moet weer even milkshake gaan.
Je zei eerst dat je een topic ging maken en er kwam niks. En nu dit weer?quote:
Binna klaar!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zei eerst dat je een topic ging maken en er kwam niks. En nu dit weer?![]()
Jij gaat echt te vaak uit eten, jij gaat echt vaak lang naar schoolquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel zo
morgen van 8.45 tot 17.45 op school en daarna uit eten
Uit eten is dan ook chill.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij gaat echt te vaak uit eten, jij gaat echt vaak lang naar school
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En fucking duur, dan neem ik liever mijn dure kwaliteit pistache nootjes.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat staat wel gelijk aan een volledige maaltijd ja.
Cafeetjes. Heb je vaak prima hoofdgerecht voor 7-10 euro.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cafeetjes. Heb je vaak prima hoofdgerecht voor 7-10 euro.
ik heb mijn huiswerk gedaan voor vrijdag. hoe vind je diequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij gaat echt te vaak uit eten, jij gaat echt vaak lang naar school
Waarom?quote:
Ik vind het helemaal geweldig, had ik die discipline maar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mijn huiswerk gedaan voor vrijdag. hoe vind je die
omdat ik dit weekend vier chocoladerepen, een pak mergpijpjes en een pak appelkoeken op heb.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
Sof hoezo eet je geen snoep meer, straks val je nog af, en je bent al zo dun!
Ik heb vandaag best wel een kutdag. Ik vrees dat die lijn straks wordt doorgetrokken.quote:
Oh dan is 't goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik dit weekend vier chocoladerepen, een pak mergpijpjes en een pak appelkoeken op heb.
Positief blijven Muutjequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb vandaag best wel een kutdag. Ik vrees dat die lijn straks wordt doorgetrokken.
Zondag ga ik trouwens uit eten
Oké chef.quote:
kwam deze per ongeluk tegen. pareltje tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Jezus al die FB-gesprekken die jij volgt
Ik ga dat echt niet allemaal lezen hoor vriendquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kwam deze per ongeluk tegen. pareltje tochdie moeder spoort ook voor geen meter
223 reacties maarquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet allemaal lezen hoor vriendKrijg er oogkanker van
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een topic zeg. Alleen de paints zijn leuk. De rest is te moeilijk.
Ik heb 0 attentiespan manquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Eindelijk een niet-verzonnen KLB topic, is het weer te lang
Die ma lijkt op een bulldogquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 0 attentiespan man
Tenzij het een mooie vrouw betreft.
SPOILER: klik niet als je epilepsie hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:14 schreef Tchock het volgende:
SPOILER: klik niet als je epilepsie hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forest, HOpe, Kittyquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
Die namen ookGodverdomme zeg, dat trailer trash volk toch gewoon rijp voor een nuke
Moet je niet klaarzitten voor straks?SPOILER: klik niet als je epilepsie hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Je hebt dan ook de pech dat je niet in de meest intellectuele omgeving van Nederland bent geboren.quote:
Half uurtje nog.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je niet klaarzitten voor straks?
Helaasch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt dan ook de pech dat je niet in de meest intellectuele omgeving van Nederland bent geboren.
quote:
Hoop ik ook. Ik denk ook echt niet dat Cuijk een probleem gaat vormen maar stiekem in je achterhoofd ben je toch bang voor een stuntquote:
Hier kan ik wel lang naar staren.SPOILER: klik niet als je epilepsie hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hansie regelt die shit wel.quote:
Edit: correctie. Bij jou worden het er steeds meer. Maar een minuut was wel afdoende
Oppassen voor onderschatting, altijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Ik denk ook echt niet dat Cuijk een probleem gaat vormen maar stiekem in je achterhoofd ben je toch bang voor een stunt
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik wel lang naar staren.HansieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hansie regelt die shit wel.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oppassen voor onderschatting, altijd.
[..]
Hansie
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oppassen voor onderschatting, altijd.
Hallonquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik wel lang naar staren.Die is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van deze:
![]()
holy shitquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is vetIk houd van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die onderste lijkt rond te draaien
Goed hoor. Straks voetballen kijkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]dafuq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan hier zo lang naar kijkenZal ophouden met spammen.
Fijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Straks voetballen kijken![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]Vind ze wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan hier zo lang naar kijkenZal ophouden met spammen.
![]()
Wel ambitieus hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn
Wat denk je dat het wordt?
Ja ook goed. Druk bezig met school komende tijdWil graag stage lopen bij O'Neill Europe in Warmond maar is zo ver weg
Denk dat de enige optie op kamers in Leiden gaan is. Maar even zien of dat kan en lukt.
http://spliff-n-gif.tumblr.com/quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is vetIk houd van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word misselijk van die achtergrondquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://spliff-n-gif.tumblr.com/
Ik kijk hier weleens. 92 pages
Je zenuwen eruit gebarft?quote:
Ik ken iemand zie zijn stage ook heeft gelopen daar. Is echt baas. Vertel wel op Whatsappquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel ambitieus hoor![]()
Heb je geen andere grote bedrijven in de buurt?
Hm, ik heb er wel vertrouwen in
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben op moment een heel vervelend mannetje.
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nuclearblast.d(...)th-the-satanist.html
Ik heb dit album net gekocht. Ik ben een debiel dat ik albums koop.
Kloptquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
Raar dat dat bedrijf in Warmond zit trouwens, ik ben er zelf ook weleens geweest. echt een kutdorp
Doe maarquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken iemand zie zijn stage ook heeft gelopen daar. Is echt baas. Vertel wel op WhatsappEn nee niet dat ik weet.
Ik gok 2-1
150 op dubbele kans Feyenoord gezet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben op moment een heel vervelend mannetje.
Sterkte.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
150 op dubbele kans Feyenoord gezet.
Wat wil dat zeggen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had ook al geld op Feyenoord staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijkspel in een bekerwedstrijd?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat je inzet op gelijkspel of feyenoord winst
yepquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelijkspel in een bekerwedstrijd?Gaat het dan gewoon om de stand na reguliere speeltijd?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben voor Feyenoord wat de wedstrijd vanavond betreft.
de eerste, derde en vierde letterquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is het verschil tussen 'denn' en 'weil'?!?!!?
mensen die voor de jodenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
Snel weg hier
Mensen die voor Feyenoord
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de eerste, derde en vierde letter
Hierom is het stukgelopen tussen ons. Had zo mooi kunnen zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
Snel weg hier
Mensen die voor Feyenoord
Het maakt me echt niet uit. Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax een stuk sterker is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben voor Feyenoord wat de wedstrijd vanavond betreft.
Okquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hierom is het stukgelopen tussen ons. Had zo mooi kunnen zijn
Geeft niet VA, Myr en ik vinden wel iemand voor je.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hierom is het stukgelopen tussen ons. Had zo mooi kunnen zijn
wat is er grappig?quote:
Ben bang van wel helaas. Maar vind Ajax gewoon als club zijnde compleet niks. En Feyenoord heeft zo zijn charmesquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het maakt me echt niet uit. Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax een stuk sterker is.
May the odds be ever in your favorquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet VA, Myr en ik vinden wel iemand voor je.
Ik word altijd een beetje kriebelig van favor ipv favour.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
May the odds be ever in your favor
color/colourquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje kriebelig van favor ipv favour.
#OCD
Ja is wel waarquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neighborhood/ neighbourhood. Amerikaans vs Brits. Brits is mooier.
Waarschijnlijk ging het fout toen je doodgegooid werd met Amerikaanse spelling online.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is wel waarMijn Engels-leraar wilde eigenlijk altijd de Britse versie er in rammen, waar ging het fout bij me
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging het fout toen je doodgegooid werd met Amerikaanse spelling online.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging het fout toen je doodgegooid werd met Amerikaanse spelling online.
Verschilt ook per regio hoor. Bij sommige Britten klinkt het ook alsof ze constant moeten kotsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Prima land, prima volk.
Maar de manier hoe ze Amerikaans uitbraken.
Zonder meer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verschilt ook per regio hoor. Bij sommige Britten klinkt het ook alsof ze constant moeten kotsen.
hebb0n.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
V&A / [TK] Carnavalspak: ijsbeerpak
iets voor tjacka?
Nee, viert geen carnaval.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
V&A / [TK] Carnavalspak: ijsbeerpak
iets voor tjacka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |