Hallonquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik wel lang naar staren.Die is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van deze:
![]()
holy shitquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is vetIk houd van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die onderste lijkt rond te draaien
Goed hoor. Straks voetballen kijkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]dafuq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan hier zo lang naar kijkenZal ophouden met spammen.
Fijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Straks voetballen kijken![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]Vind ze wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan hier zo lang naar kijkenZal ophouden met spammen.
![]()
Wel ambitieus hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn
Wat denk je dat het wordt?
Ja ook goed. Druk bezig met school komende tijdWil graag stage lopen bij O'Neill Europe in Warmond maar is zo ver weg
Denk dat de enige optie op kamers in Leiden gaan is. Maar even zien of dat kan en lukt.
http://spliff-n-gif.tumblr.com/quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is vetIk houd van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word misselijk van die achtergrondquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://spliff-n-gif.tumblr.com/
Ik kijk hier weleens. 92 pages
Je zenuwen eruit gebarft?quote:
Ik ken iemand zie zijn stage ook heeft gelopen daar. Is echt baas. Vertel wel op Whatsappquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel ambitieus hoor![]()
Heb je geen andere grote bedrijven in de buurt?
Hm, ik heb er wel vertrouwen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |