kwam deze per ongeluk tegen. pareltje tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:09 schreef Fok-it het volgende:
Jezus al die FB-gesprekken die jij volgt
Ik ga dat echt niet allemaal lezen hoor vriendquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kwam deze per ongeluk tegen. pareltje tochdie moeder spoort ook voor geen meter
223 reacties maarquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet allemaal lezen hoor vriendKrijg er oogkanker van
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een topic zeg. Alleen de paints zijn leuk. De rest is te moeilijk.
Ik heb 0 attentiespan manquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Eindelijk een niet-verzonnen KLB topic, is het weer te lang
Die ma lijkt op een bulldogquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 0 attentiespan man
Tenzij het een mooie vrouw betreft.
SPOILER: klik niet als je epilepsie hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:14 schreef Tchock het volgende:
SPOILER: klik niet als je epilepsie hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forest, HOpe, Kittyquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
Die namen ookGodverdomme zeg, dat trailer trash volk toch gewoon rijp voor een nuke
Moet je niet klaarzitten voor straks?SPOILER: klik niet als je epilepsie hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Je hebt dan ook de pech dat je niet in de meest intellectuele omgeving van Nederland bent geboren.quote:
Half uurtje nog.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet je niet klaarzitten voor straks?
Helaasch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt dan ook de pech dat je niet in de meest intellectuele omgeving van Nederland bent geboren.
quote:
Hoop ik ook. Ik denk ook echt niet dat Cuijk een probleem gaat vormen maar stiekem in je achterhoofd ben je toch bang voor een stuntquote:
Hier kan ik wel lang naar staren.SPOILER: klik niet als je epilepsie hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hansie regelt die shit wel.quote:
Edit: correctie. Bij jou worden het er steeds meer. Maar een minuut was wel afdoende
Oppassen voor onderschatting, altijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Ik denk ook echt niet dat Cuijk een probleem gaat vormen maar stiekem in je achterhoofd ben je toch bang voor een stunt
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik wel lang naar staren.HansieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hansie regelt die shit wel.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oppassen voor onderschatting, altijd.
[..]
Hansie
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oppassen voor onderschatting, altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |