Standaard vooraf op de menukaart online kijken als je uit eten gaat.quote:
Kan iemand dit voor mij vertalen?quote:Das Relativpronomen ist ein Wort, das in einem Relativsatz ein Substantiv des übergeordneten Satzes ersetzt (es „bezieht sich darauf“).
Es richtet sich in Numerus, Genus nach dem vertretenen Substantiv, im Kasus jedoch nach der Konstruktion des Relativsatzes.
Was bedeutet das?
Das deutsche Relativpronomen ist oft gleichlautend mit dem bestimmten Artikel.
Natuurlijk. Snoep heeft meer calorieën dan brood en fruit. Je komt calorieën te kort en krijgt daardoor honger!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
eergisteren en alle dagen daarvoor at ik 2 boterhammen max. per dag. Nu al twee dagen achter elkaar vier boterhammen, fruit en dan moet ik nog een broodje halen in de stad. En nog steeds honger.
misschien omdat ik geen snoep meer eet ofzo
Ik ben ongelooflijk geneigd om op Feyenoord in te zetten vanavondquote:
Dat is dan een erg chauvinistische bet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ongelooflijk geneigd om op Feyenoord in te zetten vanavond
hmm ja dat is wel zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Natuurlijk. Snoep heeft meer calorieën dan brood en fruit. Je komt calorieën te kort en krijgt daardoor honger!
Dubbele kans dan he. Winst durf ik niet aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is dan een erg chauvinistische bet.
waarom 12 en niet 11 of 13?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax moet in de 12e minuut rood krijgen ofzo.
Feyenoord speelt slecht tegen 10 man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax moet in de 12e minuut rood krijgen ofzo.
Ook tegen 11. Behalve als ze tegen Utrecht moeten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord speelt slecht tegen 10 man.
Speelt toch niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Of de Boet moet weer even milkshake gaan.
Je zei eerst dat je een topic ging maken en er kwam niks. En nu dit weer?quote:
Binna klaar!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zei eerst dat je een topic ging maken en er kwam niks. En nu dit weer?![]()
Jij gaat echt te vaak uit eten, jij gaat echt vaak lang naar schoolquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel zo
morgen van 8.45 tot 17.45 op school en daarna uit eten
Uit eten is dan ook chill.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij gaat echt te vaak uit eten, jij gaat echt vaak lang naar school
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En fucking duur, dan neem ik liever mijn dure kwaliteit pistache nootjes.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat staat wel gelijk aan een volledige maaltijd ja.
Cafeetjes. Heb je vaak prima hoofdgerecht voor 7-10 euro.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cafeetjes. Heb je vaak prima hoofdgerecht voor 7-10 euro.
ik heb mijn huiswerk gedaan voor vrijdag. hoe vind je diequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij gaat echt te vaak uit eten, jij gaat echt vaak lang naar school
Waarom?quote:
Ik vind het helemaal geweldig, had ik die discipline maar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb mijn huiswerk gedaan voor vrijdag. hoe vind je die
omdat ik dit weekend vier chocoladerepen, een pak mergpijpjes en een pak appelkoeken op heb.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
Sof hoezo eet je geen snoep meer, straks val je nog af, en je bent al zo dun!
Ik heb vandaag best wel een kutdag. Ik vrees dat die lijn straks wordt doorgetrokken.quote:
Oh dan is 't goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik dit weekend vier chocoladerepen, een pak mergpijpjes en een pak appelkoeken op heb.
Positief blijven Muutjequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb vandaag best wel een kutdag. Ik vrees dat die lijn straks wordt doorgetrokken.
Zondag ga ik trouwens uit eten
Oké chef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |