Curl-hater dat je bentquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef superniger het volgende:
Alle sporten op sneeuw ga ik kijken
quote:
Voor mij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso schansspringen, noordse combinatie, langlaufen, biatlon, schaatsen, bobsleeën, rodelen en skeleton
Kunstschaatsen niet.
De Paralympics zijn dan ook geen olympische wintersport.quote:
heb je een slechte televisie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef superniger het volgende:
Alle sporten op sneeuw ga ik kijken
Vraag dat maar aan mansjester.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom ben je dan altijd in het schaatstopic?
Hallo hallo, laat je mij er even buiten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan mansjester.
mooi plaatje jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo hallo, laat je mij er even buiten?
Het antwoord is trouwens:
[ afbeelding ]
Briljant concept wel die paralympics. Stelletje gehandicapten tegen elkaar laten strijden voor ons vermaak.quote:
Schansspringen is tof. Alleen jammer dat dat wordt geruïneerd door een volstrekt onnodige jurering.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso schansspringen, noordse combinatie, langlaufen, biatlon, schaatsen, bobsleeën, rodelen en skeleton
Half mee eens. Die windcompensatie vind ik prima, zodat het een level playing field is, maar de beoordelingen over hoe "mooi" iemand in de lucht vliegt en kan landen, die mogen van mij ook wel geschrapt worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Schansspringen is tof. Alleen jammer dat dat wordt geruïneerd door een volstrekt onnodige jurering.
Dit bedoel ik dus ja. En dan ben ik ook echt niet tegen een regel die voorschrijft dat je fatsoenlijk op beide latten landt of zo om de sport niet te gevaarlijk te maken, maar zoals het nu is, gaat het wat mij betreft nergens over. Houdt ontwikkeling ook tegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef Kingstown het volgende:
Die windcompensatie vind ik prima, zodat het een level playing field is, maar de beoordelingen over hoe "mooi" iemand in de lucht vliegt en kan landen, die mogen van mij ook wel geschrapt worden.
Klopt. Dat is bij moguls ook bijvoorbeeld zo raar. 50 procent van de score wordt bepaald door hoe technisch goed, volgens de jury dan, de sporters over de hobbeltjes gaan. Who cares!quote:Er zijn ook schaatsers wiens techniek er niet uit ziet, maar als ze snel gaan is de techniek ook onbelangrijk.
Onjuist, al vanaf het allereerste begin telt ook mee hoe "mooi" je springt. Als ik me niet vergis ging het in het begin zelfs alleen daarom, en pas later telde ook mee hoe ver je komt, wat tegenwoordig de hoofdzaak is in de sport.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef Kingstown het volgende:
Het gaat er om hoe ver je komt en that's it.
Alles behalve de 500 en 5000 bij de vrouwen dus?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:09 schreef Iwanius het volgende:
Al het ander schaatsgeweld zien we wel bij het 8 uur Journaal tenzij het echt een finale van de ....meter is waar een landgenoot goud kan winnen en het tijdstip uitkomt.
Daar zijn de Spelen juist mooi voor, om bijvoorbeeld curling te "leren" kijkenquote:
Mijn 2 centen (ik kijk het eens in de 4 jaar). Je schuift wat stenen over het ijs en dan moet je zoveel mogelijk stenen in of dichtbij de middelste cirkel/stip krijgen. Aan het eind kijken ze naar de beste steen van beide teams. Team wat dichterbij ligt krijgt een punt en een bonuspunt voor elke andere steen (van hun) die dichterbij ligt (kijkend naar de beste steen van het andere team).quote:
[OS 2014] Curling: het schaken op ijsquote:Op maandag 27 januari 2014 10:27 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Mijn 2 centen (ik kijk het eens in de 4 jaar). Je schuift wat stenen over het ijs en dan moet je zoveel mogelijk stenen in of dichtbij de middelste cirkel/stip krijgen. Aan het eind kijken ze naar de beste steen van beide teams. Team wat dichterbij ligt krijgt een punt en een bonuspunt voor elke andere steen (van hun) die dichterbij ligt (kijkend naar de beste steen van het andere team).
Tot slot nog een geweldig curling shot. Tip; zet je geluid uit als je niet tegen schreeuwende vrouwen kan.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[OS 2014] Curling: het schaken op ijs
Bijna goed dusquote:Op maandag 27 januari 2014 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[OS 2014] Curling: het schaken op ijs
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tot slot nog een geweldig curling shot. Tip; zet je geluid uit als je niet tegen schreeuwende vrouwen kan.
Ik vind juist de lange afstand schaatsen wel mooiquote:Op maandag 27 januari 2014 11:14 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk kijk ik alles wel, dus ik kan niet echt een keuze maken. Ik denk dat ik schaatsen nog het minst interessant vind, vooral de lange afstanden vind ik nogal saai.
Je bent zelf nogal saaiquote:Op maandag 27 januari 2014 11:14 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk kijk ik alles wel, dus ik kan niet echt een keuze maken. Ik denk dat ik schaatsen nog het minst interessant vind, vooral de lange afstanden vind ik nogal saai.
Er zijn users die per woord moeten betalen, dus je moet niet van die moeilijke vragen stellen hèquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En wat vind je de minst interessante sport?
Jammer dat ijshockey binnen gedaan wordt in plaats van die tig andere bazensporten die in schitterende decors afgewerkt wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
Alleen ijshockey is leuk. De rest is niet om aan te gluren, behalve misschien het schaatsen omdat er nog wel eens aangenaam uitziende meisjes in die strakke pakjes worden gehesen.
Er circuleert op dit forum een mooi gifje van Linda de Vries. Dit bevestigt je puntquote:Op vrijdag 31 januari 2014 05:34 schreef TLC het volgende:
Met een Mexicaans kostuumpje van een berg roetsjen![]()
Alpineskieen dus![]()
Curling kan me niet boeien, maar dat is meer omdat ik het spelletje gewoon niet erg goed snap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |