Ik ben onlangs nog aangehouden. Om niets, liep op straat. Relaxed praatje met de jonge politiemannetjes. Ze vonden Nederland wel tof. Voetbal, vrouwen, dat soort gesprekjes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:35 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben onlangs nog aangehouden in Tunesie, waarom? Omdat ik een baard heb.... nee ik lieg niet! Wat een klote land!!!!
Laat ik het zo zeggen, ik werd niet aangehouden.... Ik mocht het land niet binnenkomen omdat ik een Islamitisch uiterlijk had, mijn paspoort (nederlandse) werd afgepakt en ik mocht een hele dag zitten zonder eten en drinken. Werd uitgescholden door de douane en slecht behandeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben onlangs nog aangehouden. Om niets, liep op straat. Relaxed praatje met de jonge politiemannetjes. Ze vonden Nederland wel tof. Voetbal, vrouwen, dat soort gesprekjes.
Wat is je punt, Ilias?
Wordt Syrië Russisch-Sji'itisch grondgebied, denk je?
Zelfde tijd als de eerste Golfoorlog, vlak na mijn 12e verjaardag. Mijn eerste kennismaking met de wereldpolitiek door een aan de buis gekluisterde pa.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:42 schreef IPA35 het volgende:
In zie ze al helemaal voor me, daar in Washington, flink op hun tanden aan het bijten.
Heb jij het gevoel dat er mensen zijn die dit ontkennen dan ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:43 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik werd niet aangehouden.... Ik mocht het land niet binnenkomen omdat ik een Islamitisch uiterlijk had, mijn paspoort (nederlandse) werd afgepakt en ik mocht een hele dag zitten zonder eten en drinken. Werd uitgescholden door de douane en slecht behandeld.
Mijn punt? Salafisten kunnen ook gediscrimineerd worden!
Dat lijkt me geen normaal beleid in Tunesië. Sta jij op terroristenlijsten ofzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:43 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik werd niet aangehouden.... Ik mocht het land niet binnenkomen omdat ik een Islamitisch uiterlijk had, mijn paspoort (nederlandse) werd afgepakt en ik mocht een hele dag zitten zonder eten en drinken. Werd uitgescholden door de douane en slecht behandeld.
Dat is precies wat ik bedoel he.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:48 schreef De_Ilias het volgende:
Nee man! Ik zie er gewoon uit als een Salafist zoals ISIS figuren, daarom werd ik opgepakt. Dat was m'n eerste en laatste keer tunesie!
In die zin begrijp ik ook niet goed hoe je voor een islamitische staat kan zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:50 schreef De_Ilias het volgende:
In Marokko gaat dat echt heel anders, veel meer vrijheid en veel meer veiligheid!
Voortaan toch maar de actualiteiten in de gaten houden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:48 schreef De_Ilias het volgende:
Dat was m'n eerste en laatste keer tunesie!
Al jullie extremisme en criminaliteit zit in het buitenlandquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:50 schreef De_Ilias het volgende:
In Marokko gaat dat echt heel anders, veel meer vrijheid en veel meer veiligheid!
Tuurlijk, alle huidige leiders moesten eraan, tijd voor vervanging door nog meer extremistisch gelul.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:04 schreef firefly3 het volgende:
Syrie had alvoor de burgeroorlog aangevallen moeten worden voor het schenden van mensenrechten. De oorlog is een direct gevolg van wanbeleid.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:06 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Al jullie extremisme en criminaliteit zit in het buitenland.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:48 schreef De_Ilias het volgende:
Nee man! Ik zie er gewoon uit als een Salafist zoals ISIS figuren, daarom werd ik opgepakt. Dat was m'n eerste en laatste keer tunesie!
De_Ilias Saddam was een taghut hond. Hij is niet als een leeuw gestorven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:43 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Kerel jij wordt als baardmans in Marokko gewoon in de gaten gehouden. Je hebt het alleen niet door. Ze hebben daar een nog grotere hekel aan Salafisten dan in Tunesië.quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:50 schreef De_Ilias het volgende:
Wou ik net gaan zeggen, maar dacht laat maar gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kerel jij wordt als baardmans in Marokko gewoon in de gaten gehouden. Je hebt het alleen niet door. Ze hebben daar een nog grotere hekel aan Salafisten dan in Tunesië.
Dat klinkt heel slecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wou ik net gaan zeggen, maar dacht laat maar gaan.
Ik heb het van dichtbij mogen meemaken. Familieleden die onterecht voor jaren achter de tralies hebben gezeten. Gewoon omdat ze baarden of niqaabs dragen.
Daarnaast heb ik een goede vriend die bij Marokkaanse inlichtingendienst werkt en waarvan ik 1 keer eens stiekem ( ja heel slecht maar het lag daar en ik wist dat het foto's waren) een kijkje genomen heb. Overal foto's van mannen in baarden die dus echt wel bij elke demonstratie of stap buiten gefotografeerd worden zonder dat zij het überhaupt door hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |