Niet specifiek maar het is lekker op de achtergrond.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van tupac is dus beter..
detandenfee, aka, silvio dantequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet specifiek maar het is lekker op de achtergrond.
Wie ben jij?
die knop op mijn afstandbediening is kapot ..quote:
knopje aan de zijkant van je tv gebruiken n00bquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef detandenfee het volgende:
[..]
die knop op mijn afstandbediening is kapot ..
ah nou wat leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef detandenfee het volgende:
[..]
detandenfee, aka, silvio dante
aangenaam
Gebruik een baksteen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef detandenfee het volgende:
[..]
die knop op mijn afstandbediening is kapot ..
opstaan? haha, goeie zo op dit tijdstipquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
knopje aan de zijkant van je tv gebruiken n00b
Oke.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef detandenfee het volgende:
[..]
opstaan? haha, goeie zo op dit tijdstip
daar plak ik een roos aan vast, en gooi m door je raam okequote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef detandenfee het volgende:
[..]
daar plak ik een roos aan vast, en gooi m door je raam oke
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef detandenfee het volgende:
[..]
daar plak ik een roos aan vast, en gooi m door je raam oke
en daarna kom ik wel tegen je aankruipen ivm eventuele inbrekers die een open kans zienquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand hier de lyrics van posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Nee, dat is meer een side-dingetje. Mijn grootste hobby is Sky Radio en dan vooral het poepen op de maat van de muziek van James Blunt. Puur extase.quote:
Godallemachtig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef detandenfee het volgende:
[..]
en daarna kom ik wel tegen je aankruipen ivm eventuele inbrekers die een open kans zien
ik word een beetje bang van jouquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat is meer een side-dingetje. Mijn grootste hobby is Sky Radio en dan vooral het poepen op de maat van de muziek van James Blunt. Puur extase.
dat mag je wel met wat meer passie uitspreken, het is alsof je er niet van geniet ... doe ik iets verkeerds..quote:
Een half uurtje geduld, dan is mijn medicatie wel ingewerkt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik word een beetje bang van jou
ben je dan wel normaal ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Een half uurtje geduld, dan is mijn medicatie wel ingewerkt.
Neequote:
Heel veel succes, ik ga duimen voor je!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef ChatGirl het volgende:
Slapen! Morgen sollicitatiegesprek voor de boeg![]()
doe je naast je kussen onder je hoofd ook een kussen op je hoofd , voorzorgsmaatregelen tegen vliegende bakstenen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef ChatGirl het volgende:
Slapen! Morgen sollicitatiegesprek voor de boeg![]()
wat is er zo speciaal aan jou dat iedereen van je houdtquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat geeft niet, iedereen houdt van mij
Geil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat is meer een side-dingetje. Mijn grootste hobby is Sky Radio en dan vooral het poepen op de maat van de muziek van James Blunt. Puur extase.
Dikke tetten, verder geen idee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:21 schreef detandenfee het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan jou dat iedereen van je houdt
Ik wist wel dat jij daarvan was!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij daarvan was!
Paul draaide gister beter
ik wil ook liefde geven, hoe groot zijn je tetten precies ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dikke tetten, verder geen idee.
Maar hey, laten we weer ontopic gaan!
Ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik wil ook liefde geven, hoe groot zijn je tetten precies ?
Goede vraag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik wil ook liefde geven, hoe groot zijn je tetten precies ?
ik probeer het over ~ 20 min nog een keerquote:
Zou fijn zijn!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:54 schreef ddx het volgende:
En als afsluiter zo nog ff lekker een Paul op woensdag nummer ?
twitter:allard3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 17:17:33daar is ie weer liar liar beste plaat van dit moment #3FM reageer retweet
twitter:allard3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 17:18:31dit moet zeker nog een halfjaar gedraaid worden #3FM reageer retweet
twitter:allard3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 17:20:56wat een held cris cab en komt vrijdag bij giel beelen in de show daar heb ik nu al zin in #3FM reageer retweet
wat is er fout? Iedereen noemt het toch "De Publieke Omroep" of "De Publieken"? Ik ken echt niemand die "Nederlandse Publieke Omroep" of "NPO" zegt. Maar er zijn dus nu managementmalloten die "De Publieke Omroep" niet genoeg vinden en willen dat iedereen het "NPO" gaat noemen en daar honderdduizenden euro's insteken. zonde van het geld. Je trekt echt niet meer kijkers en je genereert echt niet meer reclameinkomsten door zo'n naamswijziging.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Fout.
De Nederlandse Publieke Omroep en niet Publieke Omroep
Dat wordt weer een miljoen voor een volgende actie.
ja: Wolfje is een luie hond!quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:01 schreef wolfrolf het volgende:
Lol rock heb je n samevatting [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Binnenkort bij Giel
MH
Als ze bij Giel is geweest, is ze óf MH óf binnen twee weken daarna is ze MH.
Zo niet, dan neem ik een week een Sid-UI:
twitter:tamarageense twitterde op woensdag 22-01-2014 om 09:55:073x raden wat megahit is vrijdag #3fm reageer retweet
Ik daag je uit om ipv die Sid UI een miss montreal UI te nemen!!quote:
Een buschauffeur met smaakquote:
Vaak skyquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een buschauffeur met smaak
Die zie je niet vaak. Heel vaak is het radio NL of een lokale omroep ofzo.
Irritant is dat ja, want dan hoor je eerst de muziek van de chauf en daarna pas die uit je telefoon.quote:
Harder zettenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Irritant is dat ja, want dan hoor je eerst de muziek van de chauf en daarna pas die uit je telefoon.
Dit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
Deze plaat gaat me gewoon niet vervelen
Ja en voor mij ook het geluid van de bas, daar heb ik altijd een zwak voor bij de meeste KoL platenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Het gitaarloopje krijgt de schuld.
Inderdaad. Retecommercieel ook. Beetje onzekere dikkertjes naar de mond pratenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en voor mij ook het geluid van de bas, daar heb ik altijd een zwak voor bij de meeste KoL platen
Big girls you are beautiful
Mikamet z'n onware teksten
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 22-01-2014 om 10:39:21Zometeen op #3FM de muziek, nu op twitter vast het bijhorende plaatje. Graag gedaan. http://t.co/FBk37zHGnA reageer retweet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 22-01-2014 om 10:39:21Zometeen op #3FM de muziek, nu op twitter vast het bijhorende plaatje. Graag gedaan. http://t.co/FBk37zHGnA reageer retweet
Heeft iemand daar heel slordig het beeld geretoucheerd?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 22-01-2014 om 10:39:21Zometeen op #3FM de muziek, nu op twitter vast het bijhorende plaatje. Graag gedaan. http://t.co/FBk37zHGnA reageer retweet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Het is wel een moddervette hit geworden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Big girls you are beautiful
Mikamet z'n onware teksten
quote:
twitter:MartijnKonings twitterde op woensdag 22-01-2014 om 10:54:53‘How to shave your wife’. #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 22-01-2014 om 11:04:59De 1e namen voor Sziget: Queens Of The Stone Age, Calvin Harris, Placebo, Bastille, Imagine Dragons, Stromae, Laidback Luke, Starlight Girls reageer retweet
Haha dat zagen ze vast niet aankomen bij die ramkraak. Dat er een hele muur op je dak pleurtquote:
Het is dat ik net Nu.nl las anders dacht ik dat je een typfout maakte en BJ bedoeldequote:
Dan zou het Ban Joost zijn....quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is dat ik net Nu.nl las anders dacht ik dat je een typfout maakte en BJ bedoelde.
Wie denk je dat die ramkraak gepleegd heeft?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is dat ik net Nu.nl las anders dacht ik dat je een typfout maakte en BJ bedoelde.
Ik blijf de afwezigheid van "The Love Club" een gemis vinden. Op Spotify staat een deluxe versie van het album en daar is het nummer wél toegevoegd.quote:
Eens even zien: een inferieure cover en een 'nummer' van het mekkerende schaap Britney Spears in Lunchbox 1.quote:Lunchbox 1
Smooth Criminal - Alien Ant Farm
Womanizer - Britney Spears
Lunchbox 2
Somebody To Love - Queen
Hello - Martin Solveig
Chromequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangezien het vosje steeds vaker vastliep, ben ik overgestapt op google chrome. Eens kijken hoe mij dat gaat bevallen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chrome![]()
![]()
She will be loved
Mooie herinneringen aan deze plaat
Iets met rood haar en krullen
Kane != Dinand blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde Giel vanochtend trouwens zeggen dat de aanstaande single van Dinand Woesthoff wel eens door de NOS gebruikt zou kunnen worden als muziek voor de Olympische Spelen.
Het is me geen KLB-topic waard, maar Kane zou zich toch koest houden in 2014? We zijn verdomme nog geen maand onderweg en ze hebben alweer concerten gegeven en nu dan weer dit. Waarom kunnen we niet één Kane-loos jaar hebben? En dan ook écht Kane-loos.
Kunnen we Giro 555 niet openstellen? Dan kunnen we Dinand op wereldreis sturen naar Nieuw-Zeeland of Zuid-Amerika; in elk geval ergens hier ver vandaan.
Ik zie geen krullenquote:
Zouden ze hem Phil gaan missen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
Dit bericht komt bij mij binnen als een MOKErslag
http://www.rockportaal.nl(...)illi-stapt-uit-band/
Kijk lagerquote:
Ze zullen er met de band nu wel flink aan moeten gaan Tilli.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zouden ze hem Phil gaan missen?
Bij die andere rode dop in de buurt bedoel jequote:
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Somebody to love, eindelijk zonder George Michael. Deze versie blijft gewoon oneindig keer veel beter
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 22-01-2014 om 13:10:37Gitarist Phil Tilli stapt uit Moke, wegens verschillen in muzikaal inzicht. reageer retweet
dat zeg ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 22-01-2014 om 13:10:37Gitarist Phil Tilli stapt uit Moke, wegens verschillen in muzikaal inzicht. reageer retweet
Volgens mij wel. Maar stuur hem het linkje evenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:17 schreef Pandaplint het volgende:
Is Ekdom trouwens al op de hoogte van de Ekdom bingo?
quote:
Post zwanger is ze nog steeds heuil erg lekker hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
Shakira
Haar lichaam(voor de zwangerschap dan
)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Fuck, radio staat heel zacht (iemand aan telefoon)quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck, radio staat heel zacht (iemand aan telefoon)
wat was de vraag
en het antwoord?
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 22-01-2014 om 13:28:06@effeekdom @gerardekdom Voor @paul3fm Paul, was je jaloers toen Krystl gisteren bij de DWDD naast een man zat met een nog grotere...bril? reageer retweet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 22-01-2014 om 13:28:06@effeekdom @gerardekdom Voor @paul3fm Paul, was je jaloers toen Krystl gisteren bij de DWDD naast een man zat met een nog grotere...bril? reageer retweet
Ik heb het antwoord ook niet gehoordquote:
Er was ook niet echt een duidelijk antwoord, het was allemaal een beetje vaag en niet volgbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord ook niet gehoord
Typisch mannenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was ook niet echt een duidelijk antwoord, het was allemaal een beetje vaag en niet volgbaar.
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:50 schreef remcoP het volgende:
[..]
Jawel. Mars is een heerlijk nummer.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:allard3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 17:17:33daar is ie weer liar liar beste plaat van dit moment #3FM reageer retweet
twitter:allard3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 17:18:31dit moet zeker nog een halfjaar gedraaid worden #3FM reageer retweet
twitter:allard3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 17:20:56wat een held cris cab en komt vrijdag bij giel beelen in de show daar heb ik nu al zin in #3FM reageer retweet
.
https://twitter.com/SBlijveldquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ONZ / Mijn ode aan kanker
Een klassieker.
/voorspelbaarquote:
nog meer opslagquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:21 schreef Pandaplint het volgende:
CoenDaar gaat z'n opslag
[ afbeelding ]
quote:
Die post ookquote:
Ah Coen kan blijkbaar toch grappig zijn, jammer dat we daar in Leeuwarden zo weinig van merkten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:21 schreef Pandaplint het volgende:
CoenDaar gaat z'n opslag
[ afbeelding ]
HANDJESquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah Coen kan blijkbaar toch grappig zijn, jammer dat we daar in Leeuwarden zo weinig van merkten.
Wilbert heeft een twittermanagingcursus achter de rug.quote:
What.the......quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ook een pareltje
https://twitter.com/bernievanjoppen
Dat was fijnquote:
Iddquote:
Kane. Met afstand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:50 schreef heloef het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik slechter vind, Kane of Blof.
Minthyquote:
Veel te druk, maar verder gaat het best aardigquote:
Doe nou eens rustig aan dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel te druk, maar verder gaat het best aardig![]()
Und daar dan?
Ook best lekkerquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel te druk, maar verder gaat het best aardig![]()
Und daar dan?
Rare user die dit zegt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:40 schreef minthy het volgende:
Deze plaat is alleen mooi als het donker is.
minthy
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
3FM is een beetje het idee als je met een fucking lekker wijf ligt te douwen en jij alleen maar aan je moeder moet denken. Zo'n enorme anti-climax
Toppertje hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ook een pareltje
https://twitter.com/bernievanjoppen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
3FM is een beetje het idee als je met een fucking lekker wijf ligt te douwen en jij alleen maar aan je moeder moet denken. Zo'n enorme anti-climax
Doe mij maar een 75Bquote:
quote:
Ook goed, maar ik heb liever een B dan een Cquote:
AA?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
B voldoende vinden
Ik denk dat SC mijn exen te goed bedeeld vindt.
C is ook niet erg, maar ik vind gewoon een slanke dame met B mooier...quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
B voldoende vinden
Ik denk dat SC mijn exen te goed bedeeld vindt.
De D zit te ver van de A om dit een typo te laten lijken.quote:
Taylor Swiftquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
C is ook niet erg, maar ik vind gewoon een slanke dame met B mooier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |