Ik alleen op de iPad, want die doet altijd moeilijk wanneer ik een TT wil invoeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:02 schreef minthy het volgende:
@Schavuitje; ik heb een vreemdsoortige angst voor het hebben van de lapo
Ik was hem ook al aan het zoekenquote:
Ik Fok! voor 98% via mobiel en kan nooit snel iets bedenken als TT. Zweet breekt me uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik alleen op de iPad, want die doet altijd moeilijk wanneer ik een TT wil invoeren.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanaf heden op http://pino112.nl/images/3fm/soad.jpg.
Kan je daar niet gewoon een opendir van maken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanaf heden op http://pino112.nl/images/3fm/soad.jpg.
Kan ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewoon een opendir van maken?
Trustequote:
van alles in mn hoofd,, maar geen muziekquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:33 schreef minthy het volgende:
Ik blijf in m'n hoofd Kids van MGMT horen bij dit nummer
Zolang het geen stemmen zijn is dat prima!quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
van alles in mn hoofd,, maar geen muziek
versta er niks van, dus zijn vast geen stemmen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang het geen stemmen zijn is dat prima!
tjiftjafquote:
Ik zei gisteren 'de afwas, ik wou dat die af was'. Zo slechtquote:
Ben je ook de koning van de discotheek?quote:
De eckte eckte.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je ook de koning van de discotheek?
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:47 schreef Pino112 het volgende:
Alors on danse
Pics van een dansende alors
Mex.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal vrijdag eens de sjow van venema beluisteren
Je bent er weerquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portishead zonet, topsjow!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef Young the Giant ook een kans.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwe MH.
Anders neem ik het hele weekend een Blaudzun-UI
Ik hoop op Jett Rebel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik geef Young the Giant ook een kans.
Dat wordt hem denk ik.quote:
Venemagodquote:
Dat zeker ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:48 schreef Bronson het volgende:
Misschien wordt het wel Beyoncé.
Het zal sowieso beter worden dan de aidsMH van deze week.
#ESRR #3FM #SR13 #ANTHEM #MEGAMICROMANAGERHITquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:48 schreef Bronson het volgende:
Misschien wordt het wel Beyoncé.
Het zal sowieso beter worden dan de aidsMH van deze week.
Hij is niet gedraaid tijdens Giel en Michiel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#ESRR #3FM #SR13 #ANTHEM #MEGAMICROMANAGERHIT
Jett ReBELquote:
Niet te hard haten. Dat is een erg mooi liedje imo.quote:
Je zal maar denken dat het om Jason met die kettingzaag gaat!quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
Elke keer wanneer Jason Derulo gedraaid wordt beginnen over dat hij vaak z'n naam zingt
Hobbits.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet te hard haten. Dat is een erg mooi liedje imo.
Desolation of Smaug
twitter:JelleAlgra twitterde op woensdag 08-01-2014 om 13:01:34@effeekdom waarom is iedereen het glazen huis al uit behalve Paul? #holymoly reageer retweet
Binnenkort bij Gielquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef Bronson het volgende:
Je kan wel merken dat er een albumpje aan komt van die muts.
Dat lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Binnenkort bij Giel
MH
Als ze bij Giel is geweest, is ze óf MH óf binnen twee weken daarna is ze MH.
Zo niet, dan neem ik een week een Sid-UI:
[ afbeelding ]
twitter:tamarageense twitterde op woensdag 08-01-2014 om 13:26:02Kan iedereen bij #3fm ophouden met track te zeggen? Zeg dan gewoon nummer of single ofzo reageer retweet
Gadverdammequote:Op woensdag 8 januari 2014 13:44 schreef MarijeH het volgende:
Na een oude @work jingle en een oude ekstraweekend jingle verwacht ik morgen eigenlijk een jingle van de vorige avondshow MetMichiel.
Trouwens: Koude pasta met Bonen en wortels
die lucht!quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:44 schreef MarijeH het volgende:
Na een oude @work jingle en een oude ekstraweekend jingle verwacht ik morgen eigenlijk een jingle van de vorige avondshow MetMichiel.
Trouwens: Koude pasta met Bonen en wortels
wolfje! lekker spermasponsje van me!quote:
Enige is het. Er bestaat geen overtreffende trap van alleen zijn.quote:
taalmuisnaziquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enige is het. Er bestaat geen overtreffende trap van alleen zijn.
Nee ik vind dit gewoon een rare taalfout. Enige, eniger, enigst? Hoe eenzaam/alleen kan iets zijn?quote:
Niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik vind dit gewoon een rare taalfout. Enige, eniger, enigst? Hoe eenzaam/alleen kan iets zijn?
Dat is de beste tweet van tamara ooit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:34 schreef Bronson het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op woensdag 08-01-2014 om 13:26:02Kan iedereen bij #3fm ophouden met track te zeggen? Zeg dan gewoon nummer of single ofzo reageer retweet
Meid, wat enigquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij vind het gewoon een enig liedje. En stiekem het enigste. Dus niet incorrectquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou nee. Ik geef mijn fout eerder toe, dan dit het enigste liedje van mij te vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij vind het gewoon een enig liedje. En stiekem het enigste. Dus niet incorrect
Ik luister geen radio en heb niets te vertellen.quote:
Het ging om mijn vorige post.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister geen radio en heb niets te vertellen.
Ik raak niet sprakeloos van pics van vrouwen of mannen.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik raak niet sprakeloos van pics van vrouwen of mannen.
wat is dat? een KT Tun?quote:
Mooi haar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik dacht, ik google haar even. Er valt wel meer op dan alleen haar hoge stem.
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kekke microfoonstandaard!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft haar kleren te heet gewassenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
straks naar de supermarkt om mijn nieuwe schoenen op te halen. hoop dat iig 1 van de paren prima zit
oh, en functioneringsgesprek was prima. geen topbeoordeling, maar ik voldoe aan de verwachtingen
Huh!?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
straks naar de supermarkt om mijn nieuwe schoenen op te halen. hoop dat iig 1 van de paren prima zit
oh, en functioneringsgesprek was prima. geen topbeoordeling, maar ik voldoe aan de verwachtingen
He wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
straks naar de supermarkt om mijn nieuwe schoenen op te halen
Schoenen bestellen bij Bol?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:21 schreef Pino112 het volgende:
Misschien is de supermarkt een DHL- of BolPUNTcom-afhaalpunt.
Pics van je poezelige voetjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:52 schreef 3rdRock het volgende:
mbt mijn schoenen in de supermarkt. de supermarkt heeft een postagentschap. schoenen besteld bij Zalando (ja ik weet) en daar liggen ze nu op me te wachten
maar ik ga naar huis. fijne avond en wellicht tot later
ehm, die zijn zo eng dat ze voor boven de 18 zijn. daar ben jij dus nog veel te jong voorquote:
waneer hoelaat ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Iwanius het volgende:
Even terugkomend op gisteren en wel dat ik aangenaam verrast werd doordat Giel de groep Spandau Ballet met het nummer Gold speelde,iets dat ik nou niet direct associeer met het standaard muziek van 3FM.
Toch leuk dit soort muziek op zijn tijd.
Tuesday 07-01-2014 09:13 Spandau Ballet Goldquote:
Die postagentschappen in supermarkten zijn een geweldige uitvinding!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:52 schreef 3rdRock het volgende:
mbt mijn schoenen in de supermarkt. de supermarkt heeft een postagentschap. schoenen besteld bij Zalando (ja ik weet) en daar liggen ze nu op me te wachten
maar ik ga naar huis. fijne avond en wellicht tot later
TNT?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die postagentschappen in supermarkten zijn een geweldige uitvinding!
Ik laat via TNT PakjeGemak pakketjes altijd gelijk daar bezorgen, en haal ze dan na het werk op.
Sinds 2011 is het al PostNL.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, of PostNL of TPG of PTT, ik volg al die naamswijzigingen niet meer.
ja ideaal! en in de videoland waar ik bijna dagelijks kom is een DHL-punt dus dat is ook lekker handig. alleen het kialapunt is wat verder lopen dus dat is een laatste redmiddelquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die postagentschappen in supermarkten zijn een geweldige uitvinding!
Ik laat via TNT PakjeGemak pakketjes altijd gelijk daar bezorgen, en haal ze dan na het werk op.
HANDJES!quote:
Dave Grohl toch?quote:
Ik denk dat dat gewoon een van de producers van Coen en Sander is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:55 schreef miieejj het volgende:
weten jullie dat, dr loopt af en toe een mannetje door het beeld met een baard enzo.. is wel gaaf
In de OP van dit topic vind je de directe audiostream-links in verschillende varianten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:50 schreef miieejj het volgende:
heeft iemand een ander soort stream dan de 3fm site zelf.. die werkt niet zo goed.. heel irri
Ah het racevirusquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:28 schreef MarijeH het volgende:
Er gaat een filmpje van Michael Schumacher over Facebook. Deze moet je niet bekijken!!! Hier zit een virus achter. Als je daarna op internetbankieren gaat kunnen ze bij je rekening. Dit bericht las ik op twitter en heb ik daar ook geretweet. Wilde het even melden.
ik wil eigenlijk de video streamquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de OP van dit topic vind je de directe audiostream-links in verschillende varianten.
Dit heeft potentie om een geniaal dagelijks dingetje te wordenquote:
Nounou, ik raak d'r helemaal van ondersteboven!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN HUNK WAT EEN HUNK![]()
![]()
![]()
Godverdommequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nounou, ik raak d'r helemaal van ondersteboven!
[ afbeelding ]
Nou ik heb dat woord niet vaak gehoord. Volgens mij 2 keer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Vliegen de tracks jullie al om de oren?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:28 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb zojuist de nos even op de hoogte gebracht van het feit dat de programmering van 3fm volgens teletekstpagina 253 niet klopt. Daar staat dat @work tussen 10 uur en 12 uur wordt uitgezonden en dat MetMichiel tussen 19 uur en 22 uur wordt uitgezonden. Ik heb besloten om te reageren via het reactie formulier op de website van de NOS.
Ik ga uitloggen, morgen weer naar stage
Halloquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Even het laatste half uurtje van Dit is Domiengod meepikken.
Of Veenstra als invaller in de C&S Show.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:42 schreef Holenmens het volgende:
Zouden Domien en Michiel elkaar wel blijven vervangen? Ook lachen, weer Michiel eens in de avond.
Net als die anorexiabenenhype, schitterend jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kiekje ín het bikinibroekje nieuwste hype
De betere hypes.
orrectquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef alors het volgende:
Hoe laat is doorgaans het eerste optreden van de artiest bij Giel? Uurtje of half negen toch? En dan nog een keer om iets voor 9?
Tussen 8.20 en 8.35 de eerste (kom dan altijd ziekenhuis binnen) en die tweede idd voor 9u.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef alors het volgende:
Hoe laat is doorgaans het eerste optreden van de artiest bij Giel? Uurtje of half negen toch? En dan nog een keer om iets voor 9?
quote:
Bedankt jongensquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tussen 8.20 en 8.35 de eerste (kom dan altijd ziekenhuis binnen) en die tweede idd voor 9u.
Pino weet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Alors gaat morgen soppen op Jett Re*BEL*
Dan nog niet wakker zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan nog niet wakker zijnIk ben wel wakker, maar luister altijd Radio1 om die tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker, maar luister altijd Radio1 om die tijd.
Te laat?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Alors gaat morgen soppen op Jett Re*BEL*
Oh fuckquote:
En jij bent geen Ekdomquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mokkeltje heeft Domien 's avond thuis even tot de orde geroepen.![]()
geweldig zegquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mokkeltje heeft Domien 's avond thuis even tot de orde geroepen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |