Niet specifiek maar het is lekker op de achtergrond.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van tupac is dus beter..
detandenfee, aka, silvio dantequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet specifiek maar het is lekker op de achtergrond.
Wie ben jij?
die knop op mijn afstandbediening is kapot ..quote:
knopje aan de zijkant van je tv gebruiken n00bquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef detandenfee het volgende:
[..]
die knop op mijn afstandbediening is kapot ..
ah nou wat leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef detandenfee het volgende:
[..]
detandenfee, aka, silvio dante
aangenaam
Gebruik een baksteen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef detandenfee het volgende:
[..]
die knop op mijn afstandbediening is kapot ..
opstaan? haha, goeie zo op dit tijdstipquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
knopje aan de zijkant van je tv gebruiken n00b
Oke.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef detandenfee het volgende:
[..]
opstaan? haha, goeie zo op dit tijdstip
daar plak ik een roos aan vast, en gooi m door je raam okequote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef detandenfee het volgende:
[..]
daar plak ik een roos aan vast, en gooi m door je raam oke
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef detandenfee het volgende:
[..]
daar plak ik een roos aan vast, en gooi m door je raam oke
en daarna kom ik wel tegen je aankruipen ivm eventuele inbrekers die een open kans zienquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand hier de lyrics van posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Nee, dat is meer een side-dingetje. Mijn grootste hobby is Sky Radio en dan vooral het poepen op de maat van de muziek van James Blunt. Puur extase.quote:
Godallemachtig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef detandenfee het volgende:
[..]
en daarna kom ik wel tegen je aankruipen ivm eventuele inbrekers die een open kans zien
ik word een beetje bang van jouquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat is meer een side-dingetje. Mijn grootste hobby is Sky Radio en dan vooral het poepen op de maat van de muziek van James Blunt. Puur extase.
dat mag je wel met wat meer passie uitspreken, het is alsof je er niet van geniet ... doe ik iets verkeerds..quote:
Een half uurtje geduld, dan is mijn medicatie wel ingewerkt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:15 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik word een beetje bang van jou
ben je dan wel normaal ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Een half uurtje geduld, dan is mijn medicatie wel ingewerkt.
Neequote:
Heel veel succes, ik ga duimen voor je!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef ChatGirl het volgende:
Slapen! Morgen sollicitatiegesprek voor de boeg![]()
doe je naast je kussen onder je hoofd ook een kussen op je hoofd , voorzorgsmaatregelen tegen vliegende bakstenen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef ChatGirl het volgende:
Slapen! Morgen sollicitatiegesprek voor de boeg![]()
wat is er zo speciaal aan jou dat iedereen van je houdtquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat geeft niet, iedereen houdt van mij
Geil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat is meer een side-dingetje. Mijn grootste hobby is Sky Radio en dan vooral het poepen op de maat van de muziek van James Blunt. Puur extase.
Dikke tetten, verder geen idee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:21 schreef detandenfee het volgende:
[..]
wat is er zo speciaal aan jou dat iedereen van je houdt
Ik wist wel dat jij daarvan was!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij daarvan was!
Paul draaide gister beter
ik wil ook liefde geven, hoe groot zijn je tetten precies ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dikke tetten, verder geen idee.
Maar hey, laten we weer ontopic gaan!
Ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik wil ook liefde geven, hoe groot zijn je tetten precies ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |