Dan worden de VI-hooligans kwaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP, in plaats van Alba.
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan worden de VI-hooligans kwaad.
Doe normaal man. Doe gewoon allebei malle jongen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP, in plaats van Alba.
We leven op een smakeloos forum.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef Grifte het volgende:
Nu is dat gifje van Jennifer niet te versmaden, maar allez het is geen Alba
Donderstraal toch op met die vrieskist, je hebt toch niet weer zitten zuipen ofwel?quote:
Hij heeft het vast over Dante's Beatrice.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Donderstraal toch op met die vrieskist, je hebt toch niet weer zitten zuipen ofwel?
Dat gifje stelt geen geen ruk voor als je onderstaand filmpje hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef Grifte het volgende:
Nu is dat gifje van Jennifer niet te versmaden, maar allez het is geen Alba
http://gifs-planet.com/alba.phpquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Latert het volgende:
Ja kut ik heb geen gifjes bij de hand.
Volgens mij schopt ze jou zo in elkaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef Travel. het volgende:
Reclame op je shirt alsof je wat voorstelt.
Speciaal voor jou zal ik wat gifjes voorbereidenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
Ik kom eraan jongens, nog even penals kijken.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik wat gifjes voorbereiden
Alleen moet ik zo eerst de loting zien.
Ja, die inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef alors het volgende:
Is zij rugbyster nu? Ik heb haar al op de radio gehoord geloof ik,...
Hoe was de macaroni?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef alors het volgende:
Is zij rugbyster nu? Ik heb haar al op de radio gehoord geloof ik,...
Maak je niet dik!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik heb gewoon dikke trek, maar ik heb niks in huis. Mweh.
Neus poederen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
Tuurlijk, lekker kantelen voordat je naar een wedstrijd gaat. Ik vind het allemaal heel erg logisch.
Niks.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was bezig wat voor te bereiden.
[ afbeelding ]
hoe kom je daaar nou bijquote:
En een Rangers hooligan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries is ook Feyenoord hooligan.
die heeft al een vriendinquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zouden jullie die rugbygriet geven?
Nee over rugbyende vrouwelijke Feyenoord hooligans...ofzo, ik zit ook maar half te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
GIng het nou net over Utopia? Leek eropviel er laat in.
Oh. Het leek echt net toen ik zaptequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee over rugbyende vrouwelijke Feyenoord hooligans...ofzo, ik zit ook maar half te kijken.
Ik heb Utopia nog nooit gezien, dus ik sluit overeenkomsten niet uit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh. Het leek echt net toen ik zapte
Die van Ally McCoist? die Rangers?quote:
Nee ik ook niet anders had ik het wel gezien dat het niet zo wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Utopia nog nooit gezien, dus ik sluit overeenkomsten niet uit.
Dat vermoedde ik al, anders had je de vraag niet gesteldquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet anders had ik het wel gezien dat het niet zo was
Ik weet toch helemaal niets van voetbal, ik roep ook maar eens watquote:
Moet er wel eens langs met de trein, neem bewust geen mesen mee, anders snijd ik mij kapot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef alors het volgende:
Lelystad, dat is wel echt een kanjerstad ja.
Onthoud maar: Rangers van Watergod.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet toch helemaal niets van voetbal, ik roep ook maar eens wat
Dat zijn toch wel de Glasgow Rangers....dus die van Ally Mccoist...jullie maken me in de warquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onthoud maar: Rangers van Watergod.
Ja, de Randers ja. Dat is toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de Glasgow Rangers....dus die van Ally Mccoist...jullie maken me in de war
Wij lullen ook maar een end weg joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet toch helemaal niets van voetbal, ik roep ook maar eens wat
Nu welquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, de Randers ja. Dat is toch wel duidelijk?
Ik heb toen ik klein was een keer een cd van haar gekochtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft de Kids Top 20 op de kaart gezet.
toen zag ze dr nog niet zo verlept uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft de Kids Top 20 op de kaart gezet.
Dat was ook 10 kids geleden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
toen zag ze dr nog niet zo verlept uit
Ik mocht haar toen niet zo, maar niet zozeer om dat kapsel maar om dat hyperactieve gedrag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb toen ik klein was een keer een cd van haar gekocht
Heel gay dus ik hoop dat dit onder ons kan blijven
Ik vind haar er juist nu stukken beter uitzien dan vroeger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze heeft geworpen, vandaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, het is ook een irritant wijfquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht haar toen niet zo, maar niet zozeer om dat kapsel maar om dat hyperactieve gedrag.
En die zullen je blijven achtervolgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, het is ook een irritant wijf
Maar goed, zo heeft iedereen z'n jeugdzondes
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind haar er juist nu stukken beter uitzien dan vroeger.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die zullen je blijven achtervolgen.
Dit geloof ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig heb ik geen jeugdzondes.
Staat wel mooi op je cv zo'n topclub. Maakt dit lijstje toch nog net wat indrukwekkender.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, de Randers ja. Dat is toch wel duidelijk?
Die komen wel een keer naar boven, die over Kim Lian moest ik ook pas weer aan denken toen ik Kids top 20 las.quote:
Er gebeurt ook geen ene reet daar in Grunn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig heb ik geen jeugdzondes.
Ben in mijn jeugd nooit in Grunn geweest, dus is niet rullevant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er gebeurt ook geen ene reet daar in Grunn.
beter dan toen ze met groep acht in een laag gesneden topje geil voor de camera stond te dansen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind haar er juist nu stukken beter uitzien dan vroeger.
Bassie was pas nog in Groningen in bejaardencentrum Grafzichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er gebeurt ook geen ene reet daar in Grunn.
Je zou ze allemaal moeten aanbiddenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
30 miljoen goden, je zult al die namen maar moeten onthouden.
Pics/gifs?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
beter dan toen ze met groep acht in een laag gesneden topje geil voor de camera stond te dansen?
Had bij de Sims een keer samen met wat vriendjes een huis gemaakt met een blank gezin en die hadden een zwart jongetje (die we de naam van een klasgenoot hadden gegeven) en die lieten we alle klusjes doen en het vuilnis opruimen xDquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die komen wel een keer naar boven, die over Kim Lian moest ik ook pas weer aan denken toen ik Kids top 20 las.
Friesland dan? Of Duitsland?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben in mijn jeugd nooit in Grunn geweest, dus is niet rullevant.
Dat deed iedereen, net als in Rollercoaster Tycoon achtbaankarretjes laten crashen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had bij de Sims een keer samen met wat vriendjes een huis gemaakt met een blank gezin en die hadden een zwart jongetje (die we de naam van een klasgenoot hadden gegeven) en die lieten we alle klusjes doen en het vuilnis opruimen xD
Pfiew, als dat geen jeugdzonde was weet ik het ook niet meer.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had bij de Sims een keer samen met wat vriendjes een huis gemaakt met een blank gezin en die hadden een zwart jongetje (die we de naam van een klasgenoot hadden gegeven) en die lieten we alle klusjes doen en het vuilnis opruimen xD
en ik gebruikte ook codes om veel money te krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat deed iedereen, net als in Rollercoaster Tycoon achtbaankarretjes laten crashen.
En toen zete je hem klem voor de open haard met houten stoelen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die komt vast niet in de uitzendingquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Geloven in god is achterhaald
80% eens op het tweede scherm
Ik dacht dat jij een Groninger was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Sinterklaas, Kerst en verjaardagen wel in Friesland ja.
Nee daar zat ik ook al even aan te denkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Die komt vast niet in de uitzending
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En toen zete je hem klem voor de open haard met houten stoelen?
Ik spreek keurig ABN.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Groninger was.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
Die theoloog heeft de uitstraling van een kampcommandant.
hij gaat er een stuk vrijer mee om dan zn medechristenenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
The theoloog ontwijkt elke moeilijke vraag. Schippert heen en weer tussen God als monotheïstische Christelijke god en God als abstract begrip naar wat hem beter uitkomt.
Ja, slaat nergens op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij gaat er een stuk vrijer mee om dan zn medechristenen
Waar kom je vandaan johannes?quote:
Pik in hand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk filmpjes van Andries te gast bij VI.
Ik vind redenering mooier.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een redenatie.
Nou nou, even niet zo grof aub.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een redenatie.
Jammer joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Die komt vast niet in de uitzending
blijft toch de eo hequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:58 schreef Specularium het volgende:
Was er verder geen nieuws vandaag?
Gristendom 2.0 zo kun je een miljard meer meetellen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij gaat er een stuk vrijer mee om dan zn medechristenen
Schitterend gebied van Nederland.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Johannes uit de Flevopolder komt.
Termunterzijl.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gok eens. Wees een detective. Wees een Knipping.
[..]
Dit in elk geval niet.
Nou ja, industrieterrein, als je de slijterij bedoelt heb je wel een punt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef tralalala het volgende:
Johannes is opgegroeid op het industrieterrein in Vlaardingen.
Joh, zoek het lekker uit met je hele handel!quote:
Tot ziens?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joh, zoek het lekker uit met je hele handel!
Ik ben heel erg moe, en mobiel fokken zuigt apenballen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tot ziens?
Ik vind je minder volhardend als Iwan en Tom.
quote:Hein Vergeer
Ooit lag de schaatswereld aan zijn voeten. Hein Vergeer werd twee keer Wereldkampioen allround en had nog maar één doel: Olympisch Goud. Totdat het lichaam opeens niet meer wilde.
Debat: Sjoerd Potters versus Sadet Karabulut
Moet een bijstandsontvanger voortaan bollen gaan plukken? Wel als het ligt aan VVD-Kamerlid Sjoerd Potter. Hij gaat in debat met SP-Kamerlid Sadet Karabulut over de nieuwe wet Werk en Bijstand waar...
Victoria Koblenko![]()
De demonstranten in Kiev hebben met de politie een bestand afgesproken. Tot vanavond zeven uur (Nederlandse tijd) vallen ze elkaar niet aan. Victoria Koblenko werd geboren in Oekraïne en volgt de...
Peter Verhaar
Was het nationaliseren van de SNS-bank vorig jaar februari de beste keuze? Een vandaag verschenen rapport geeft antwoord op die vraag. Oud-bankier Peter Verhaar las het rapport en legt uit.
demonstreren mag ook welquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Victoria dit ook even uitleggen?
http://solutd.com/victoriakoblenko/view/b1e8b4b9
En dan heel matig d'r kleren aanhouden ook nog.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Die Victoria Koblenko mag ook te pas en te onpas opdraven tegenwoordig...
Levchenkoquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef arjan1112 het volgende:
Hebben we wel andere oekrainers vast wel een voetballer ofzo
Dit dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:08 schreef superniger het volgende:
Koblenko
Zijn wij met ze allen ook Nederland expert omdat we hier zijn geboren?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
Als ze d'r haar (boven) niet heel belachelijk heeft zitten ga ik wel mijn broek uittrekken denk ik.
twitter:vkoblenko twitterde op donderdag 23-01-2014 om 14:00:34ZO heet zijn die Russen. They beat the hell out of my naked butttt #banja http://t.co/BAxhiNWM3V reageer retweet
Owquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
Als ze d'r haar (boven) niet heel belachelijk heeft zitten ga ik wel mijn broek uittrekken denk ik.
Uiteindelijk wijs je haar dan toch niet af. Beetje hard to get spelen met dat soort meiden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet niet of ik haar knap vind of niet. De ene keer wel, dan weer niet.
Ze heeft een soort ondefinieerbare aantrekkelijkheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet niet of ik haar knap vind of niet. De ene keer wel, dan weer niet.
wordtquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
Dat word toch ook zo, je mag zelf aangeven wat voor tegenprestatie je wil doen ?
In de wet staat wel dat je op eigen initiatief een vrijwilligerstaak mag aandragen. Er staat overigens niet in dat de gemeente daarin hoeft mee te gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die VVD'er denkt dat je gewoon baantjes kan kiezen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
Dat word toch ook zo, je mag zelf aangeven wat voor tegenprestatie je wil doen ?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Nummer van Genee & Derksen vind ik toch beter.
Ja dan staat tie wel aardig buiten de realiteit inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Wat een lul dat hij denkt dat langdurige bijstanders wel even pedagogisch werk kunnen gaan verrichten.
In before voorspelbare uitslagquote:Wie is er in tijden van crisis nog te vertrouwen?
de banken
de politici
de toezichtouders (DNB en AFM)
geen van de bovenstaande opties
Ik las 'de blanken'quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
In before voorspelbare uitslag
*louterquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er komt alleen maar onzin uit haar.
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand deze Pownews reportage nog gezien waar aan wordt gerefereerd in dit artikel?
http://solutd.com/victoriakoblenko/view/b75b05c9
Ik heb wel Jan Roos gezien op een campingbeurs, tranen met tuiten gelachen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand deze Pownews reportage nog gezien waar aan wordt gerefereerd in dit artikel?
http://solutd.com/victoriakoblenko/view/b75b05c9
Ik was naar Humberto gezapt maar die heeft ook al faalgasten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Dit is toch dodelijk saai... even een ander onderwerp graag
wie danquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik was naar Humberto gezapt maar die heeft ook al faalgasten.
Misschien kan Victoria even op de tafel gaan dansen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Dit is toch dodelijk saai... even een ander onderwerp graag
Oh god, ik zie Ali B al zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik was naar Humberto gezapt maar die heeft ook al faalgasten.
Dat is jammer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja.
Zat zij niet in overigens.
Was dat vandaag?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel Jan Roos gezien op een campingbeurs, tranen met tuiten gelachen.
Ja, terugkijktip johannes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat vandaag?
Om deze post ontopic te houden:
[ afbeelding ]
Ik denk nog steeds aan Jenniferquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Topic leeft niet erg hier. Zit iedereen al te fappen op Victoria ofzo?
Mijn tv scherm zit inderdaad onder de mannenpap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou daar hoef je niet zo vies bij te kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik geef mijn leven voor Jennifer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds aan Jennifer
Ze is wel aantrekkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet zo vies bij te kijken.
En Esmée de la Bretonière dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef mijn leven voor Jennifer.
Al slaat ze me dood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
En Esmée de la Bretonière dan?
Nee.quote:
Wie is dat in godsnaam?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
En Esmée de la Bretonière dan?
Wilt nog wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jawel. Ga die muts steunen die wilt dat men maar lekker op de bank blijft zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |