Jep.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:59 schreef nietzman het volgende:
Het ging toch gewoon over twee bejaarden die dachten dat overpad inhield dat ze een soort gedeeld erf hadden met de buren?
En zich dan nog verbazen over de uitspraak hè. Alsof ze nog nooit eerder RR hebben gezien.
Ik heb het maar half gevolgd, maar die helft was totaal niet boeiendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nou jongens, het was me de uitzending wel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:00 schreef tong80 het volgende:
Briljante aflevering
Ging nergens over.
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef 2dope het volgende:
Is dat nieuw ofzo, dat bijdehante random personen hun mening geven tijdens de uitzending?
Het was toch in het verleden uitsluitend familie en kennissen die zich er tegenaan bemoeiden?quote:
Tijdens de zitting misschien ja, maar die jury/panel is echt al minimaal een jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het was toch in het verleden uitsluitend familie en kennissen die zich er tegenaan bemoeiden?
Ik zou me inhouden qua Koos-grappen. Koos is in ieder geval tweebenig.quote:
Ah, dat verklaard e.e.a.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Tijdens de zitting misschien ja, maar die jury/panel is echt al minimaal een jaar.
Nee is toegevoegd op FOK! Zouden ze moeten verbieden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef 2dope het volgende:
Is dat nieuw ofzo, dat bijdehante random personen hun mening geven tijdens de uitzending?
Klassieker ja. Snap niet dat ze zo'n schreeuwmevrouw in de jury willen eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef DaDude1987 het volgende:
Kwam deze parel tegen, die zure vrouw van de jury!
http://www.eerstehulpbijr(...)eltelijk-op-erfgrens
Eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:39 schreef golfer het volgende:
Terecht uitspraak.
Ze wilden duidelijkheid, oké ze krijgen duidelijkheid.
Geen sprake meer van recht van overpad en die kolere honden in je eigen tuin houden.
Hooischuur niet meer van die kant af gebruiken.
M.a.w. de ouwe zeurpieten verloren op alle fronten.
Mediator krijgt er nog een hele (honden)kluif aan om die buren weer normaal met elkaar om te laten gaan.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik snapte er van begin tot eind niets van.
Waar bedoel jij rondje maken ? Man die een schutting geplaatst heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is ook al hier in de buurt.
Binnenkort maar eens een rondje maken? Eerst die man die een schutting alleen professioneel wilde laten zetten van vorig seizoen en dan naar deze
Rondje langs die mensen om te kijken (en fotograferen) hoe het er nu bij staat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar bedoel jij rondje maken ? Man die een schutting geplaatst heeft.
Alle oude vrouwen terug naar hun eigen land/erf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Wederom is de voornaamste schuldige de oudste vrouw in het conflict, ik zie een patroon.
quote:Mr. Frank Visser gaat langs bij de familie Van Dalen. Zij hebben vijf jaar geleden een dakopbouw geplaatst en daarna begint de ellende. Er ontstaan lekkages in de kinderkamers. Maar ook de familie Kreukniet, die naast ze woont, krijgt water binnen in de aangrenzende slaapkamer. Veel experts komen langs en tegenstrijdige rapporten zijn opgemaakt. Veroorzaakt de dakopbouw van Van Dalen de lekkage of is het de schoteling in het oude dak van de familie Kreukniet? De aannemer de dakopbouw weet het antwoord hierop wel. Maar als hij langskomt tijdens het locatiebezoek van mr. Visser, raken de gemoederen pas echt verhit.
ik vraag me af wat die aan hun hoofd hadden toen ze begin 19e eeuw hun achternaam bij de burgerlijke stand gingen melden.quote:de familie Kreukniet
De cameraman hoeft verder niet geborgd te worden ofzo.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Drebbelman het volgende:
Hoogtepunt van de aflevering:
[ afbeelding ]
Om dat moment moest ik ook echt lachenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Drebbelman het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, waarom hangt die pussy aan een tuigje? Gaan ze 'm uitlaten?quote:
"Bwehehe mien blouse kreukt niet"quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik vraag me af wat die aan hun hoofd hadden toen ze begin 19e eeuw hun achternaam bij de burgerlijke stand gingen melden.
Ze gaan daarna nog een hoekje om he? Daar is wel maar echt weinig ruimte om te staan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, waarom hangt die pussy aan een tuigje? Gaan ze 'm uitlaten?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
OMG welke oude bekende komen we hier tegen bij een pandjeshuis!!
http://www.rtlxl.nl/#!/ev(...)de-a6bd-e5da6fc83388
6:10
Ik vind wel vaker dat ze de situatie slechts schetsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik snapte er van begin tot eind niets van.
GMTA, ik had ook net een screentje gemaakt:quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Drebbelman het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n fietsenzaak loopt slechts door alle rechtszaken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]![]()
(met treurig intermezzo
)
Unieke vent, mooie figuur.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
OMG welke oude bekende komen we hier tegen bij een pandjeshuis!!
http://www.rtlxl.nl/#!/ev(...)de-a6bd-e5da6fc83388
6:10
Ik heb een fiets bij hem gekochtquote:
quote:De Rijdende Rechter: Vals plat
Mr. Frank Visser gaat langs bij de familie Van Dalen. Zij hebben vijf jaar geleden een dakopbouw geplaatst en daarna begint de ellende. Er ontstaan lekkages in de kinderkamers. Maar ook de familie Kreukniet, die naast ze woont, krijgt water binnen in de aangrenzende slaapkamer. Als de aannemer van de dakopbouw langskomt tijdens het locatiebezoek van mr. Visser, raken de gemoederen pas echt verhit.
Die hebben ze gewoon van de introductie van Mr. Visser in de studio geknipt en er onder geplakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Mission Impossible liedje net bij het voorstukje
De meesten zijn geloof ik figuren uit vorige Rijdende Rechter-afleveringen. De mevrouw uit Amsterdam-Noord wilde een heggenschaar in het voorhoofd van haar bejaarde buurman stoppen en de Mart Smeets-achtige man wilde gewoon z'n fiets terug.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:14 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe de fok komen ze in godsnaam aan die tering jury?
Wat een stel mongolen bij elkaar zeg. Ik erger mezelf er telkens weer aan.
Elk individu heeft ook weer een compleet andere mening, het lijkt wel geacteerd.
Het lijkt er meer op alsof ze de halve telefoonklapper van Man Bijt Hond hebben uitgenodigd...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De meesten zijn geloof ik figuren uit vorige Rijdende Rechter-afleveringen. De mevrouw uit Amsterdam-Noord wilde een heggenschaar in het voorhoofd van haar bejaarde buurman stoppen en de Mart Smeets-achtige man wilde gewoon z'n fiets terug.
Die programma's overlappen elkaar ook wel eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op alsof ze de halve telefoonklapper van Man Bijt Hond hebben uitgenodigd...
Waarom?quote:
Wat voor voetbal is er nu weer?quote:
PLquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat voor voetbal is er nu weer?
Soton - Arsenalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ojaquote:
In de Premier League wordt altijd gespeeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |