dat vindt hij alleen maar lekkerquote:
Wel op een invalideparkeerplek hè, politiek correct en zo.quote:
Flikker eens op joh, kastnicht.quote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:28 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vind je hem serieus aantrekkelijk?
Vind hem best lelijk eigenlijk maar hij heeft wel een top lichaam. Voetbal technisch gezien is hij zeer technisch voor zijn lengte.quote:
Ik was aan het hosselen op FOK!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waardoor was onze relatie ook alweer verstoord?
Misschien niet echt 'knap' nee maar hij heeft wel wat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vind hem best lelijk eigenlijk maar hij heeft wel een top lichaam. Voetbal technisch gezien is hij zeer technisch voor zijn lengte.
Staartjes bij mannen zijn altijd leuk héquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien niet echt 'knap' nee maar hij heeft wel wat.
Nou deze vond ik vroeger ook leuk en die had idd ook een staartjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Staartjes bij mannen zijn altijd leuk hé
Hehequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo feministisch zeker he omdat te zeggen
En dat is maar goed ook, stel je voor dat elke vrouw dezelfde man leuk vondquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe
Nee maar ik vind hem gewoon echt totááááál niet aantrekkelijk
Vind het soms wel bijzonder hoe zeer die bevindingen uiteenlopen
Hmmm ik zie een verband.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou deze vond ik vroeger ook leuk en die had idd ook een staartje
[ afbeelding ]
Truequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, stel je voor dat elke vrouw dezelfde man leuk vondKrijg je oorlog.
Eerder geroddel en massaal negeren van elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, stel je voor dat elke vrouw dezelfde man leuk vondKrijg je oorlog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh dan moet je vechten om die ene kerel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:33 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eerder geroddel en massaal negeren van elkaar.
Ik waardeer zulke plaatjes altijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dan moet je vechten om die ene kerel.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik waardeer zulke plaatjes altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik was aan het hosselen op FOK!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Hartelijk dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gr. ZlatanMV NS FR DS MD
AdoraBella ofzo Adorabelle zoiets, zo heette zequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wacht wat
Ik heb het geheugen van een doperwt.
Ah jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:43 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
AdoraBella ofzo Adorabelle zoiets, zo heette ze
Nike Air Max - Pics graag
Dan heb je het ook echt te bont gemaakt jongedame.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef Kola het volgende:
Één keer maakte ik een grapje tegen lompehork. Als gevolg kreeg ik opa op mijn dak met een dreigban. Ik was zo bang. Nooit weer!
Opa.B wil je gewoon, alleen is hij gewoon een ruige jongen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:46 schreef Kola het volgende:
Één keer maakte ik een grapje tegen lompehork. Als gevolg kreeg ik opa op mijn dak met een dreigban. Ik was zo bang. Nooit weer!
Opa B. is contactgestoord, hij weet niet hoe hij overkomt op anderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Opa.B wil je gewoon, alleen is hij gewoon een ruige jongen.
Ik ken je helemaal niet, weet alleen dat je aan de TU Delft studeert, je geen neger bent, en die voetballer zijn pikkie wil zuigen.quote:
That's all there is to knowquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet, weet alleen dat je aan de TU Delft studeert, je geen neger bent, en die voetballer zijn pikkie wil zuigen.
Ik beloofde hem voorspoed en hij vergaf me.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Opa.B wil je gewoon, alleen is hij gewoon een ruige jongen.
Nou, dat ben jij echt de meest saaie persoon die ik ooit heb ontmoet, heb zware medelijden met je.quote:
quote:
ik wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh ben je weer aan het fappen
zit je ook in de bus?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
same. word wel vreemd aangekeken hier.
There can be only onequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou deze vond ik vroeger ook leuk en die had idd ook een staartje
[ afbeelding ]
Mensen die in Delft studeren zijn per definitie of niet interessant, of ontzettende koningen. Blijkbaar valt die Ollie in de 1e categorie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, dat ben jij echt de meest saaie persoon die ik ooit heb ontmoet, heb zware medelijden met je.
wollah kom niet pratenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mensen die in Delft studeren zijn per definitie of niet interessant, of ontzettende koningen. Blijkbaar valt die Ollie in de 1e categorie.
wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |