En in jouw post is het plaatje niet zichtbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef Perrin het volgende:
Links zitten burgers. Rechts in uniform is remlof's EU.
[ afbeelding ]
wellesquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
En in jouw post is het plaatje niet zichtbaar.
Kom je zaterdag ook naar de POLmeet in Utrecht PaRo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben minimaal 20 kilo kwijt sinds mijn laatste foto.
Op lokaal niveau is het ook niet handig, beleidsplannen worden jaren van te voren gemaakt, om dat tegen te houden met een willekeurige meerderheid is onzinnig....quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef remlof het volgende:
En mijn aversie jegens referenda gaat niet alleen beslissingen rondom de EU aan hoor.
Ik vond referenda überhaupt geen optie om het regeringsbeleid te sturen.
Alleen op heel lokaal niveau kunnen ze soms nuttig zijn. Willen jullie een tennisbaan of een zwembad?
Moet ik iets van geld zien te regelen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je zaterdag ook naar de POLmeet in Utrecht PaRo?
Ja maar aan het begin van het maken van die plannen kan je de mening van de mensen die het direct aangaat wel vragen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op lokaal niveau is het ook onzinnig, beleidsplannen worden jaren van te voren gemaakt, om dat tegen te houden met een willekeurige meerderheid is onzinnig....
waht betaalt wel voor je, die is de groep nog wat verschuldigd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Moet ik iets van geld zien te regelen...
maar dat is geen referendum, daarbij als je bijv. referendums gaat uitschrijven met de vraag of mensen een spoorlijn in hun achtertuin willen hebben, denk ik dat je geen positieve uitslag krijgtquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar aan het begin van het maken van die plannen kan je de mening van de mensen die het direct aangaat wel vragen.
Nee klopt. Het zouden niet-bindende raadplegingen zijn, gewoon het vergaren van informatie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar dat is geen referendum, daarbij als je bijv. referendums gaat uitschrijven met de vraag of mensen een spoorlijn in hun achtertuin willen hebben, denk ik dat je geen positieve uitslag krijgt
Ah, fascisme. Dat is inderdaad wat 'ie wil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef Perrin het volgende:
Links zitten burgers. Rechts in uniform is remlof's EU.
[ afbeelding ]
Ik zal wat meenemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:10 schreef Friek_ het volgende:
Waht is de groep waht verschuldigd.
Hahaaaaaa.
Het is tegenwoordig meer een baantje dat je maximaal 8 jaar doet waarna je een vette baan bij een overheidsinstelling nationaal of internationaal of bij het bedrijfsleven krijgt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Kamerleden zijn over het algemeen mensen met een grote bestuurlijke ervaring. Dus beslissingen op dat terrein laat ik inderdaad liever aan hen over dan aan de onderbuik van Nederland.
Spann0nd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:28 schreef GSbrder het volgende:
Nog maar een paar nachtjes slapen, mensen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef remlof het volgende:
En mijn aversie jegens referenda gaat niet alleen beslissingen rondom de EU aan hoor.
Ik vind referenda überhaupt geen optie om het regeringsbeleid te sturen.
Alleen op heel lokaal niveau kunnen ze soms nuttig zijn. Willen jullie een tennisbaan of een zwembad?
Het referendum over de EU grondwet was ook vreemd.. niemand wist wat dat nou eigenlijk inhield.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef remlof het volgende:
Ik vind referenda überhaupt geen optie om het regeringsbeleid te sturen.
Bierspier trainen, anders eindigt het eten weer in het Utrechtse open riool.quote:
Minder drinken is uiteraard geen optie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bierspier trainen, anders eindigt het eten weer in het Utrechtse open riool.
quote:Minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken heeft dinsdag hard uitgehaald naar eurocommissaris Viviane Reding (Justitie). Die heeft in een interview gezegd dat EU-lidstaten die last hebben van arbeidsmigratie er te royale sociale voorzieningen op na houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |