Een van de weinige politici die er nog stompzinniger uitziet dan ze al zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef arjan1112 het volgende:
Het woord is aan dhr. Madleder ( PVV )
Ach, zoals een wijs man ooit zei:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een van de weinige politici die er nog stompzinniger uitziet dan ze al zijn.
quote:Suppose you were an idiot, and suppose you were a member of Congress; but I repeat myself.
Die eer deelt hij met John Leerdam.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken door de term "tokkie"?
Die mag er dan stompzinnig uit zien, maar nog lang niet zo stompzinnig als hij daadwerkelijk is.quote:
Een soort Mister Potatohead na een TIA of drie/vier, ja.quote:
Hi-la-risch....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Wacht, dan maken we er ook een spelshow van. Klik play:
Jaaaaaa, dames en heren! Welkom bij een nieuwe aflevering van Het Mysterie van John Leerdam. Vandaag kan een kandidaat een nieuwe poging wagen om het mysterie te ontrafelen. Kijk even naar de wenkbrauwen. Welke zit op de goede hoogte? Welke is vertrokken? U denkt dat zijn rechterwenkbrauw is gelift? Lijkt John Leerdam de man die slechts één helft van zijn face laat liften? Budgettaire overwegingen? Een rare opvatting over schoonheid binnen de PvdA-gelederen? Wie het weet mag het zeggen!
twitter:PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 19:49:59Bontes vertelt dat hij als Europarlementarier samen met Madlener gevraagd heeft om verder van Le Pen te mogen zitten in Brussel. reageer retweet
Wilders is toch dikke matties met Le Penquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ja nou en? Wilders zat te grijzen, dat zei Bontes namelijk in de 2de kamer net, politiek24
Dat is wel degelijk grappig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:55 schreef remlof het volgende:
Niet grappig om iemand uit te lachen om zijn gelaat.
Wilders heeft dan ook niet zo'n geweldig inzicht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens Wilders gaan UKIP en de deense volkspartij enz na de verkiezingen wel bij zijn clubje
Dat was toch weer zo'n complotwappie? Of Nazi-kampbewaarder?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:03 schreef Tem het volgende:
Eindelijk die viespeuk van een Demmink aan de schandpaal.
Somalië, naar verluidt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef arjan1112 het volgende:
Demmink ? die woont toch allang in een land dat geen uitleveringsverdrag met Nederland heeft ?
Pedo en voormalig topambtenaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat was toch weer zo'n complotwappie? Of Nazi-kampbewaarder?
Arme Guido.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
Demmink zou betaald hebben voor seks met minderjarige Turkse jongens.
Ook al zo'n autoritair wij-weten-wat-goed-voor-u-is clubjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef remlof het volgende:
Fijn dat die kerel van de SGP ook nog even uitlegde dat referenda niet in een parlementaire democratie als de onze passen.
Zo zie je maar dat het een vrij achterhaald standpunt is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef remlof het volgende:
Fijn dat die kerel van de SGP ook nog even uitlegde dat referenda niet in een parlementaire democratie als de onze passen.
Ik weet in ieder geval zeker dat de gemiddlde tokkie met een chronische onderbuikontsteking niet weet wat goed voor ons land is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook al zo'n autoritair wij-weten-wat-goed-voor-u-is clubje
SGP past niet in onze parlementaire democratie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef remlof het volgende:
Het schijnt ook dat die speciaal gefokt worden. Dan mag er voor de afwisseling eens buiten de directe familie worden gepaard, daar in de biblebelt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Perrin het volgende:
..en heeft kwalitatief hoogwaardige kamerleden. Het zijn er dan ook maar 2 ofzo.
Ze hebben op zich wel een zinnig standpunt over vrouwen, maar verder is het een waardeloze partij natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook al zo'n autoritair wij-weten-wat-goed-voor-u-is clubje
Dan is officieel de teloorgang voltooid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:11 schreef arjan1112 het volgende:
Er word nog wel een vrouw sgp kamerlid, binnen een jaar of 10 denk ik.
Inkopper.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben op zich wel een zinnig standpunt over vrouwen, maar verder is het een waardeloze partij natuurlijk.
En de VVD reageerde daarop dat er dan ook voor het terughalen van bevoegdheden uit Brussel een tweederde meerderheid zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef arjan1112 het volgende:
Hij wil een meerderheid van 100 zetels voor nieuwe bevoegdheden aan Europa in plaats van 76 nu. Klinkt best slim, eigenlijk
U heeft zeker een sociaal levenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zou haast http://instantrimshot.com/ aanbevelen voor bij mijn posts, maar ik ga u al weer snel verlaten deze avond.
Hij post ook op andere fora en houdt een blog bij.quote:
Niet dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij post ook op andere fora en houdt een blog bij.
Nee, af en toe moet ik bewust mijn computer afsluiten en in een donker hoekje gaan zitten zodat men mijn afwezigheid op het internet voor een sociaal leven aan gaat zien.quote:
Daar gaat mijn theoriequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij post ook op andere fora en houdt een blog bij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:23 schreef Drugshond het volgende:
And works, mijn mini-IT projektje.
Nu kan ik overal zonder problemen bij mijn filmdata en direct afspelen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Perrin het volgende:
I'm glad we have this new technology
Which gives us untold opportunity
..
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef waht het volgende:
Maar goed, verkiezingen zijn niet meer dan veredelde referenda, dus eindelijk ben ik het eens met remlof.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Goed, mijn paar uurtjes afwezigheid om de illusie van een sociaal leven te wekken gaan in. Greotjens.
UKIP deelt alleen het EU standpunt van de PVV en verder niet zo heel veel. Een stukje conservatisme, maar dat is eerder VVD-esk dan in lijn van de PVV. Volgens mij heeft Farage een samenwerking met de PVV zelfs afgewezen wegens het radicale anti-Islam standpunt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:00 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens Wilders gaan UKIP en de deense volkspartij enz na de verkiezingen wel bij zijn clubje
Die is morgenavond weer welkom.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef remlof het volgende:
Ik had betje ondertussen wel weer terug verwacht.
Hoppa.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Referenda zijn geldverspilling zolang ze niet bindend mogen zijn.
Als zij bindend kunnen zijn, is het tijdsverspilling...
..en tijd is geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |