Moet ook wederzijds zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan niet iedere persoon die ik tof vind daten, dat wordt een full-time baan.
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In mijn huis? Of wil je naar het zwembad in mijn dorp?
hoerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
In Groningen is alles goedkoper zelfs de hoeren.
Dan ben ik werkloos.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ook wederzijds zijn natuurlijk
In jouw huis is goed, lekker op je bed.quote:
Groningen is goedkoop.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
In Groningen is alles goedkoper zelfs de hoeren.
dat past bij veel afvallen in korte tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lyme? ben je gebeten door 'n teek dan?
je moet meer langs alanyaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat past bij veel afvallen in korte tijd
Dan moet je ook een plek hebben met een rode rand op je huid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt door het roken Tjack.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. We zullen zien hoe lang ik het volhoud. Ik ga natuurlijk wel oefenen met inhouden want dan heb ik meer geldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
In jouw huis is goed, lekker op je bed.
Oke, staat vast.
1000 euro per minuut. Hoeveel minuten heb je nodig denk je?
Ik ga je voortaan Et$u noemen okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
precie sxDDD mijn papa betaalt alles toch
Oki, is prima.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. We zullen zien hoe lang ik het volhoud. Ik ga natuurlijk wel oefenen met inhouden want dan heb ik meer geld
bedanktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:17 schreef JanCees het volgende:
tjacka als je doodgaat moet je weten dat ik op je begrafenis kom
geef ajacied422 eens creditsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Toto69 het volgende:
https://www.facebook.com/ditboeitechtniemand
Sowieso.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt
ik verwacht een spandoek van FOK!
is chris webby goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso.
YNWA ~GRTD~VBL SC~BNW SC~ BROTHERS IN ARMS
RIP TJACKA
met sof altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
wie wilt tinychat/spatieboos met een onbekende tjick
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso.
RIP TJACKA
vind ik wel, luister al sinds 2008 naar hem toen ie nog amper bekend wasquote:
ligt er aan waar ze naar zoekenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Tjacka het volgende:
omg
als ze bloedonderzoek doen hé
dan moet kunnen ze ook wiet zien toch
je mag niet blowen toch 2 weken voor zp'n onderzoek?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Tjacka het volgende:
omg
ik zie het al voor mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso.
RIP TJACKA
niksssquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kom www.tinychat.com/spatieboos kom
gr gr yvonnequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie het al voor mij
je was een goede mod
groeten yvonne
ja dat hadden ze wel mogen zeggen danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
je mag niet blowen toch 2 weken voor zp'n onderzoek?
anders verneukt het de hele test.
doktor heb toch beroepsgeheimquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Tjacka het volgende:
omg
en dan gaan we huilenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
dan leg ik een ajax shirt neer en een kratje bier tjacka
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Rodawa het volgende:
A wild Jhali appeared
Metapod used 'harden'![]()
![]()
it's very effective!Hee bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dan hoef je in ieder geval niet weg te rennen. haha.quote:
denken dat ik renquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Oke, dan hoef je in ieder geval niet weg te rennen. haha.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sure. Want we weten sowieso niet hoelang ik het volhoud
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben echte feyenoorder ik heb bijna 10 jaar naar bagger zitten kijken en nu het goed gaat kom ik niet meerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef Tjacka het volgende:
sowieso
ik ben echt ajacied
ga altijd
ik ben zo stoer
Hoeveel geld heb je? Als je het niet kan missen moet je het niet doen hoor!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies.
Wel zo snel mogelijk klaarkomen he, anders ben ik blut.
Het gaat om de volgorde hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Tjacka het volgende:
zou ik ook plaatjes posten
dat is zo grappig
xd
Kan ik niet vinden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles staat op Youtube
Scheveningen is echt geniaal.
omdat het mogelijk je laatste keer is?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
ik ga vanavond een biertje drinken
dit keer met een reden
#proud
Dat ga ik niet hier zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je? Als je het niet kan missen moet je het niet doen hoor!
nee morgen is mijn laatste keer denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat het mogelijk je laatste keer is?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat het mogelijk je laatste keer is?
waarom datquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee morgen is mijn laatste keer denk ik
Nou ja, stel ik houd het een half uur vol, heb je dan nog genoeg geld om te leven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ga ik niet hier zeggen natuurlijk.
ga niet rennenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee morgen is mijn laatste keer denk ik
moet je 's ochtends doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Tjacka het volgende:
ik ga zo weer even wegen
ik hoop dat jullie het ook spannend vinden
ja die is leuk hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is van Scheveningen
11 uur wat een amateurquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is van Scheveningen
Ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ja, stel ik houd het een half uur vol, heb je dan nog genoeg geld om te leven?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is van Scheveningen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet doen, anders voel ik me verdrietig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou dan ga ik mijn best doen om dat zo lang vol te houden!!
weet niet wat we gaan doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja opzich
wat gaan we doen
hoop wel dat auto heel is
wow such sensitivequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alleen als het terecht is, ik ben juist een heel gevoelige b0ii.
zullen we gaan shoppenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet wat we gaan doen
hoop het ook dan kunnen we mcdrive
[..]
wow such sensitive
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Toto69 het volgende:
ik: Ha die April!
zij: hi
ik: hoe is het met mei?
zij: weet ik niet
ik: waarom niet?
zij: je vraagt aan mij hoe t met jou gaat
Hoe weet ik dat nou
primaquote:
stel je eens niet zo aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek
kut autist
ik zit in een emotionele fase ja
waarom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek
kut autist
leuk he?quote:
waarom noem je mij autistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek
kut autist
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Heel de wijk om hem heen is afgebroken maar hij blijft lekker zitten voor 80 euro in de maand
Tjacka ik mis je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hou je bek
kut autist
doe normaal johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb diabetes
ik heb maagkanker net zelf uitgesloten
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb diabetes
hoezoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb diabetes
maar cachet is toch gezond?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
tjacka heeft misschien een ernstige aandoening
Dat is een groot verschil, maar wel realistischer. Okay.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen, anders voel ik me verdrietig.
laten we afspreken.
100 euro per 5 min.
en afvallenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoezo
diabetes = heel vaak pissen, veel drinken, etc
ik met hem?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als dat niet neuken wordt
Maar als ik de 5 min niet haal dan alsnog 100 euro!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen, anders voel ik me verdrietig.
laten we afspreken.
100 euro per 5 min.
oke mooiquote:
Is hij opa, teringquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:42 schreef Toto69 het volgende:
ken je deze eian?
https://www.facebook.com/(...)73472&type=3&theater
Oke, is goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is een groot verschil, maar wel realistischer. Okay.
oh je dacht dat pissen door bier wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en afvallen
deze symptonen passen bij mijn aandoening
Heel subtiel ditquote:
Whut?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als ik de 5 min niet haal dan alsnog 100 euro!
nee ik wil dr hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die wordt verdeeld onder VA en knut
tjacka is het hier mee eens
waarom noem je mij autistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en afvallen
deze symptonen passen bij mijn aandoening
neem ik graag voor mezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die wordt verdeeld onder VA en knut
tjacka is het hier mee eens
cachet is mijn levenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel subtiel dit
Laat Tjacka maar doodgaan zolang het geen besmettelijke aandoening/ziekte betreft.
Je mag best een keer meedoenquote:
ik heb weinig tijd nog in dit levenquote:
nee ik val niet op vrouwenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
val jij op vrouwen dan
al mijn werk voor niets
LR, troost mij
welke serverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
ik ga wow spelen weg van deze emo-tv doei
nee dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je mag best een keer meedoen
zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb weinig tijd nog in dit leven
ik zeg nu tegen iedereen wat ik van hem vind
build?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke build is tegenwoordig het beste?
dan heb jij haar ook niet nodigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik val niet op vrouwen
welk werk?
Gisteren had ik je willen troosten. Na deze laffe afwijzing gun ik je enkel nog een veilige doorgang naar Amsterdam en een leuke dag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
val jij op vrouwen dan
al mijn werk voor niets
LR, troost mij
hahahahaha typischquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisteren had ik je willen troosten. Na deze laffe afwijzing gun ik je enkel nog een veilige doorgang naar Amsterdam en een leuke dag.
doe normaal manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahahaha typisch
ik zat laatst op de mobiel van cachet
en ik weet nu wat sofje van je vind
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
We weten allemaal dat sof op typisch valtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahahaha typisch
wat ik heb gehoord, is dat ik best goed pijp. dus, dont worry.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie weet heh
Ik kan mezelf niet inschatten.
JA HEquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
GOEIE
wat een spanning, wat een sensatiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahahaha typisch
Maar sof zou mij 100% afwijzen.quote:
Player die je bent. Al ben ik er gister wel achtergekomen dat iedereen elkaar neukt op FOK!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een spanning, wat een sensatie
wat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Player die je bent. Al ben ik er gister wel achtergekomen dat iedereen elkaar neukt op FOK!
Ik doe toch iets verkeerd, Tjacka.
echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Player die je bent. Al ben ik er gister wel achtergekomen dat iedereen elkaar neukt op FOK!
Ik doe toch iets verkeerd, Tjacka.
wel als vriendinquote:
ik bedoel vertelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een andere generatie FOK!kers.
huh wat?quote:
ga ff langs sumo danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
ik heb in sushi
wat nu?
honger lijden
of
iets anders eten
of
bestellen
lol watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahahaha typisch
ik ben niet zo dikquote:
wat lullig zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.
HAHA IK HEB EINDELIJK INSIDE INFORMATIE HAHAHAHA IK BEN ZO POPULAIR XD XD
niets doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
ik heb in sushi
wat nu?
honger lijden
of
iets anders eten
of
bestellen
neequote:
kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar sof zou mij 100% afwijzen.
Oh dan leg ik mooi mijn mobiel vast weg, kun je eerder slapenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
niets doen
[..]
nee
ga over een kwartiert of zo bellen en dan slapen
waaromquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
niets doen
[..]
nee
ga over een kwartiert of zo bellen en dan slapen
huh nee hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
tjacka zei dat je mij autist noemt
okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Furdinand het volgende:
Waarom is stromae nog niet bij DWDD geweest? Denk daar maar eens over na.
bestel het dan, komt er misschien een leuke aziaat het brengenquote:
volgens mij heb je dat gedroomdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik las
zo die typisch is wel knap zeg
Ik bepaal zelf waar ik over denk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Furdinand het volgende:
nou liever nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Furdinand het volgende:
rawrrr en dan hem in bed lokkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bestel het dan, komt er misschien een leuke aziaat het brengen
terechte klachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik las
zo die typisch is wel knap zeg
val sowieso in slaapquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh dan leg ik mooi mijn mobiel vast weg, kun je eerder slapen
gewooooonquote:
Maar als je goed pijpt dan houd ik het toch juist minder lang volquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ik heb gehoord, is dat ik best goed pijp. dus, dont worry.
niemand waardeert mijn filmkeuze hierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet zeggen dat Sof verstand heeft van films.
Dit is al de tweede die ze aanraadt die ik mooi vind.
Alleen mag het wel iets minder op de emotie.
Ik weet niet echt wat je zoal kijkt, the notebook?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand waardeert mijn filmkeuze hier
dat je morgen maar goed nieuws krijgt eerder op de dag, zodat het je in de avond niet zo zwaar valtquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
tjacka misschien moet je een nieuw symptoom toevoegen, dat je een beetje vergeetachtig bent, dingen door de war haalt enzo.
Kijk je forrest gump?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Tssk, stelletje homos.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat je zoal kijkt, the notebook?
Ik zoek nog iets, kom maar door
doe normaal, hij is misschien terminaal en dan doe je zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
tjacka misschien moet je een nieuw symptoom toevoegen, dat je een beetje vergeetachtig bent, dingen door de war haalt enzo.
1 keer gezien jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |