waarom noem je mij autistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en afvallen
deze symptonen passen bij mijn aandoening
neem ik graag voor mezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, die wordt verdeeld onder VA en knut
tjacka is het hier mee eens
cachet is mijn levenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel subtiel dit
Laat Tjacka maar doodgaan zolang het geen besmettelijke aandoening/ziekte betreft.
Je mag best een keer meedoenquote:
ik heb weinig tijd nog in dit levenquote:
nee ik val niet op vrouwenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
val jij op vrouwen dan
al mijn werk voor niets
LR, troost mij
welke serverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
ik ga wow spelen weg van deze emo-tv doei
nee dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je mag best een keer meedoen
zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb weinig tijd nog in dit leven
ik zeg nu tegen iedereen wat ik van hem vind
build?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke build is tegenwoordig het beste?
dan heb jij haar ook niet nodigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik val niet op vrouwen
welk werk?
Gisteren had ik je willen troosten. Na deze laffe afwijzing gun ik je enkel nog een veilige doorgang naar Amsterdam en een leuke dag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
val jij op vrouwen dan
al mijn werk voor niets
LR, troost mij
hahahahaha typischquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisteren had ik je willen troosten. Na deze laffe afwijzing gun ik je enkel nog een veilige doorgang naar Amsterdam en een leuke dag.
doe normaal manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahahaha typisch
ik zat laatst op de mobiel van cachet
en ik weet nu wat sofje van je vind
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
We weten allemaal dat sof op typisch valtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahahaha typisch
wat ik heb gehoord, is dat ik best goed pijp. dus, dont worry.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie weet heh
Ik kan mezelf niet inschatten.
JA HEquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
GOEIE
wat een spanning, wat een sensatiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahahaha typisch
Maar sof zou mij 100% afwijzen.quote:
Player die je bent. Al ben ik er gister wel achtergekomen dat iedereen elkaar neukt op FOK!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een spanning, wat een sensatie
wat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Player die je bent. Al ben ik er gister wel achtergekomen dat iedereen elkaar neukt op FOK!
Ik doe toch iets verkeerd, Tjacka.
echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Player die je bent. Al ben ik er gister wel achtergekomen dat iedereen elkaar neukt op FOK!
Ik doe toch iets verkeerd, Tjacka.
wel als vriendinquote:
ik bedoel vertelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een andere generatie FOK!kers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |