huh wat?quote:
ga ff langs sumo danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
ik heb in sushi
wat nu?
honger lijden
of
iets anders eten
of
bestellen
lol watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahahaha typisch
ik zat laatst op de mobiel van cachet
en ik weet nu wat sofje van je vind
ik ben niet zo dikquote:
wat lullig zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.
HAHA IK HEB EINDELIJK INSIDE INFORMATIE HAHAHAHA IK BEN ZO POPULAIR XD XD
niets doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
ik heb in sushi
wat nu?
honger lijden
of
iets anders eten
of
bestellen
neequote:
kloptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar sof zou mij 100% afwijzen.
Oh dan leg ik mooi mijn mobiel vast weg, kun je eerder slapenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
niets doen
[..]
nee
ga over een kwartiert of zo bellen en dan slapen
waaromquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
niets doen
[..]
nee
ga over een kwartiert of zo bellen en dan slapen
huh nee hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
tjacka zei dat je mij autist noemt
okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Furdinand het volgende:
Waarom is stromae nog niet bij DWDD geweest? Denk daar maar eens over na.
bestel het dan, komt er misschien een leuke aziaat het brengenquote:
volgens mij heb je dat gedroomdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik las
zo die typisch is wel knap zeg
Ik bepaal zelf waar ik over denk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Furdinand het volgende:
nou liever nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Furdinand het volgende:
rawrrr en dan hem in bed lokkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bestel het dan, komt er misschien een leuke aziaat het brengen
terechte klachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik las
zo die typisch is wel knap zeg
val sowieso in slaapquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh dan leg ik mooi mijn mobiel vast weg, kun je eerder slapen
gewooooonquote:
Maar als je goed pijpt dan houd ik het toch juist minder lang volquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ik heb gehoord, is dat ik best goed pijp. dus, dont worry.
niemand waardeert mijn filmkeuze hierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet zeggen dat Sof verstand heeft van films.
Dit is al de tweede die ze aanraadt die ik mooi vind.
Alleen mag het wel iets minder op de emotie.
Ik weet niet echt wat je zoal kijkt, the notebook?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand waardeert mijn filmkeuze hier
dat je morgen maar goed nieuws krijgt eerder op de dag, zodat het je in de avond niet zo zwaar valtquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
tjacka misschien moet je een nieuw symptoom toevoegen, dat je een beetje vergeetachtig bent, dingen door de war haalt enzo.
Kijk je forrest gump?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Tssk, stelletje homos.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat je zoal kijkt, the notebook?
Ik zoek nog iets, kom maar door
doe normaal, hij is misschien terminaal en dan doe je zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
tjacka misschien moet je een nieuw symptoom toevoegen, dat je een beetje vergeetachtig bent, dingen door de war haalt enzo.
1 keer gezien jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |