Ik blijf bij mijn verhaal, die kale lult uit zijn nek.quote:
Wut?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:46 schreef Akilla het volgende:
Sowieso snap ik dat verzet tegen feyenoord tegenwoordig niet echt. NEC, Roda, utrecht, ado gaan ineens allemaal tof doen.. Bij ajax kan ik het me nog wel voorstellen, maar de rest wil in mijn ogen erbij horen, zo van: Kijk ons wij zijn ook tof, wij durven ook tegen feyenoorders...
Ik had het idee altijd dat die clubs voornamelijk haat aan ajax hadden. Ik zat een aantal jaar geleden als feyenoorder ook gewoon tussen ado supporters.. niks aan de hand, ook niet als je juigt, maar nu moeten feyenoorders ineens van het vak "geslagen" worden..quote:
Ja, ik had wel 40-45 posts kunnen quoten, maar daar ben ik maar niet aan begonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hihi, de enige twee die niet-inhoudelijk reageren quoten. Domme joden
Volgens mij hebben Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht al sinds eind jaren 70/begin jaren 80 onderlinge confrontaties gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik had het idee altijd dat die clubs voornamelijk haat aan ajax hadden. Ik zat een aantal jaar geleden als feyenoorder ook gewoon tussen ado supporters.. niks aan de hand, ook niet als je juigt, maar nu moeten feyenoorders ineens van het vak "geslagen" worden..
En die rivaliteit met ajax is gewoon historisch gegroeid... elitaire kak tegen de arbeiders, de clubs die als eerste wat betekende in europa...
En die treffen we allemaal uit in een week nu, wat een fijnproevers zijn wij toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht al sinds eind jaren 70/begin jaren 80 onderlinge confrontaties gehad.
Arthur Seyss-Inquart ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Utrecht had vroeger wel sterkte teksten over de joden.
Leuke week toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
En die treffen we allemaal uit in een week nu, wat een fijnproevers zijn wij toch.
Nee joh:quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik had het idee altijd dat die clubs voornamelijk haat aan ajax hadden. Ik zat een aantal jaar geleden als feyenoorder ook gewoon tussen ado supporters.. niks aan de hand, ook niet als je juigt, maar nu moeten feyenoorders ineens van het vak "geslagen" worden..
En die rivaliteit met ajax is gewoon historisch gegroeid... elitaire kak tegen de arbeiders, de clubs die als eerste wat betekende in europa...
haha oowh.. dan wordt mijn ervaring tussen de ado supporters toch in een ander daglicht gezet:P hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht al sinds eind jaren 70/begin jaren 80 onderlinge confrontaties gehad.
Dat kan ik mij nog wel herinneren.quote:
Zeker, het was ietwat sarcastisch maar dit zijn vaak wel mooie duels. 'De grote 4'- steden onderling.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke week toch?
Ik vind de onderlinge wedstrijden altijd het leukste, de overige 14 clubs in de Ere heb ik een stuk minder mee zeg maar.
Even los van rellen gezien ook.
Toen ik bij mijn opa op de schouders zat tijdens de huldiging van 1993 was het ook al raakquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog wel herinneren.
Paar jaar daarvoor ook nog stenen moeten ontwijken bij De Kuip.
Ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef mega-worstje het volgende:
Nog iemand die er een heel goed gevoel over heeft?
natuurlijk man. hun minst slechte spelers De Jong en Cillessen doen niet eens mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef mega-worstje het volgende:
Nee joh, hier mag je lekker grapjes over de Holocaust enzo maken, hartstikkene leuk man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:00 schreef mega-worstje het volgende:
[..]is jullie eigen topicje niet interessant genoeg meer mennekke
sowieso,quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef mega-worstje het volgende:
Niets mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee joh, hier mag je lekker grapjes over de Holocaust enzo maken, hartstikkene leuk man.
Vanavond in hun eigen stadion ook.quote:
Ik denk dat de meeste in de stress raken als ze zien dat de tussenstand niet op 818 staat, maar dat ze verder moeten zoeken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vanavond in hun eigen stadion ook.
wtf lolquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
Vanavond voor mij de 2e klassieker in de arena![]()
Het erge is alleen... de vorige klassieker (1996/97) was ik voor de verkeerde partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |