Dat kan ik mij nog wel herinneren.quote:
Zeker, het was ietwat sarcastisch maar dit zijn vaak wel mooie duels. 'De grote 4'- steden onderling.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke week toch?
Ik vind de onderlinge wedstrijden altijd het leukste, de overige 14 clubs in de Ere heb ik een stuk minder mee zeg maar.
Even los van rellen gezien ook.
Toen ik bij mijn opa op de schouders zat tijdens de huldiging van 1993 was het ook al raakquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan ik mij nog wel herinneren.
Paar jaar daarvoor ook nog stenen moeten ontwijken bij De Kuip.
Ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef mega-worstje het volgende:
Nog iemand die er een heel goed gevoel over heeft?
natuurlijk man. hun minst slechte spelers De Jong en Cillessen doen niet eens mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef mega-worstje het volgende:
Nee joh, hier mag je lekker grapjes over de Holocaust enzo maken, hartstikkene leuk man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:00 schreef mega-worstje het volgende:
[..]is jullie eigen topicje niet interessant genoeg meer mennekke
sowieso,quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef mega-worstje het volgende:
Niets mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee joh, hier mag je lekker grapjes over de Holocaust enzo maken, hartstikkene leuk man.
Vanavond in hun eigen stadion ook.quote:
Ik denk dat de meeste in de stress raken als ze zien dat de tussenstand niet op 818 staat, maar dat ze verder moeten zoeken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vanavond in hun eigen stadion ook.
wtf lolquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
Vanavond voor mij de 2e klassieker in de arena![]()
Het erge is alleen... de vorige klassieker (1996/97) was ik voor de verkeerde partij
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
Het erge is alleen... de vorige klassieker (1996/97) was ik voor de verkeerde partij
?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
ja joh, ze raken van de paranoia niet meer in slaap daar in Amterdamquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:06 schreef Muto het volgende:
Ze hebben het er vrij druk mee hier. En dan zeggen de neuzen altijd dat wij het zo druk met ze hebben. Al die neuzen zijn hier en de Feijenoorders geven geen fuck om hun topic.
In 96/97 was je 3 jaar en was je gewoon voor de club waar je vader ook voor was?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
bijna, 9:P en mn vader is anti voetbal:P de rest van mijn familie is voor ajax..dus vandaar..quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In 96/97 was je 3 jaar en was je gewoon voor de club waar je vader ook voor was?
Haha.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:12 schreef Akilla het volgende:
mijn familie is voor ajax, dus in 96/97 als 9 jarige ofzo ging ik mee naar ajax feyenoord als ajax supporter...terwijl ik zelf neit heel veel met ajax had..
gelukkig heb ik later die neuscorrectie gehad..en sinds 2001 ben ik voor feyenoord
Je hebt het over GGMM. Wat moet je daar nu van verwachten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Verstandig om nu te beginnen met modereren...
Haha.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:19 schreef GGMM het volgende:
Opgeruimd, ik snap dat het allemaal spannend is maar laat dat onderlinge getroll en gebitch lekker achterwege.
Tja, zolang er geen TR staat heb ik geen reden hier te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Verstandig om nu te beginnen met modereren...
Op zich wel bijzonder dat je als 14-jarige nog van club switcht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:13 schreef Akilla het volgende:
[..]
bijna, 9:P en mn vader is anti voetbal:P de rest van mijn familie is voor ajax..dus vandaar..
Ja was gezellig toen, niet tot nauwelijks politie en jullie bussen die minuten lang bekogeld werden. Toen kwam er 1 politieauto met loeiende sirenes aan , iedereen draaide zich om en bekogelde die auto.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Paar jaar daarvoor ook nog stenen moeten ontwijken bij De Kuip.
Het pressiespel is ook niet je van het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind de balcirculatie wel matig verzorgd hoor, bij dat Ajax.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja was gezellig toen, niet tot nauwelijks politie en jullie bussen die minuten lang bekogeld werden. Toen kwam er 1 politieauto met loeiende sirenes aan , iedereen draaide zich om en bekogelde die auto.
Niksquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt het over GGMM. Wat moet je daar nu van verwachten?
Klassieker, dus spanning, maar minder dan voor een competitiewedstrijd (bij mij dan)quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:23 schreef Muto het volgende:
Ik ben wel gespannen. Juist omdat het Feyenoord is weet je niet wat je kan verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |