Deze discussie is de afgelopen dagen al gevoerd, lees de topics maar terug. Vanaf de plek waar ik zat heb ik het duidelijk kunnen zien allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
HARDE KERN FC UTRECHT HOOLIGANS SPOTTED.
Ga je vanavond nog naar het stadion, ouwe teletekstsupportert?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je eerst eens fatsoenlijk inlezen dom figuur. En kap eens met trollen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn altijd de joden die anders dat niveau halen hoor..quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:31 schreef w00h00 het volgende:
Niveautje weer hoor. Wel typisch dat dit niveau altijd in het feyenoord topic wordt behaald.. zou het iets zeggen over de gemiddelde feyenoord supporter?
Dan heb je lasogen, want die foto zegt natuurlijk alles al.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Deze discussie is de afgelopen dagen al gevoerd, lees de topics maar terug. Vanaf de plek waar ik zat heb ik het duidelijk kunnen zien allemaal.
Vreemd dan toch wel dat dit niveau telkens bereikt wordt door snavels in ons topic. Rot toch gewoon op man. Jij ook. Wat doe je hier man? Opsodeflikkeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:31 schreef w00h00 het volgende:
Niveautje weer hoor. Wel typisch dat dit niveau altijd in het feyenoord topic wordt behaald.. zou het iets zeggen over de gemiddelde feyenoord supporter?
Ga weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:31 schreef w00h00 het volgende:
Jij kan niet lezen, dat is wat anders. Je neus zit in de weg, snap ik best wel hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Er is dus niemand die de foto kan ontkrachten, staat genoteerd.
[..]
Dan heb je lasogen, want die foto zegt natuurlijk alles al.
De foto zegt helemaal niet alles, die is genomen nadat het al los is gegaan. Maar dat kun jij ook niet weten omdat je en niet ingelezen bent, en je niet in het stadion was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Er is dus niemand die de foto kan ontkrachten, staat genoteerd.
[..]
Dan heb je lasogen, want die foto zegt natuurlijk alles al.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dit topic moet etnisch gezuiverd worden
Ik hoef niks te lezen, de foto zegt voldoende. Een doorgesnoven kakkerlak met riem versus ouders met kinderen. Meer hoef je niet te weten. Blijf vooral volhouden dat het anders in elkaar zit, de rest van Nederland lacht om dat soort grappige opmerkingen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen, dat is wat anders. Je neus zit in de weg, snap ik best wel hoor
Waarom zou iemand zich met zijn riem moeten verdedigen op een gezinsvak?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Was het wel op het gezinsvak ook?
Ik snap dat dat lekker klinkt als je je gelijk wilt halen, maar volgens mij vond het plaats aan de lange zijde? Gezinsvak is naast het uitvak aan de korte zijde toch?
Grappig is dat wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef w00h00 het volgende:
Ik proef een beetje wedstrijdspanning hier.
Ik zie joden hier, kunnen hun eigen topic weer eens niet vinden. Je kan je opereren aan die neus hoor, dan kan je wel wat zienquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef w00h00 het volgende:
Ja, ik zie jou ineens hier bijvoorbeeld. Zie je hier anders nooit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef w00h00 het volgende:
Straks ga je nog met droge ogen beweren dat de kinderen op de man afkwamenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De foto zegt helemaal niet alles, die is genomen nadat het al los is gegaan.
Prima man, heb het met mijn eigen ogen gezien. Kijk uit dat jij niet in de gracht terecht komt, anders wordt je net zo'n kasplant als je soortgenoot. Al zal jij ongetwijfeld veilig op de bank zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Straks ga je nog met droge ogen beweren dat de kinderen op de man afkwamen![]()
Maar goed jongens, leuk verhaaltje weer van die doorgesnoven havenslaaf, helaas niet serieus te nemen. Vanavond veel succes en niet huilen als er dan echt wat kakkerlakjes in de grachten terecht komen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar goed jongens, leuk verhaaltje weer van die doorgesnoven havenslaaf, helaas niet serieus te nemen. Vanavond veel succes en niet huilen als er dan echt wat kakkerlakjes in de grachten terecht komen
Godverquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoef niks te lezen, de foto zegt voldoende. Een doorgesnoven kakkerlak met riem versus ouders met kinderen. Meer hoef je niet te weten. Blijf vooral volhouden dat het anders in elkaar zit, de rest van Nederland lacht om dat soort grappige opmerkingen.
joden overdrijven wel vakerquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:39 schreef Akilla het volgende:
[..]
Godver![]()
Zo'n foto zegt natuurlijk niet veel.. je weet niet wat hiervoor of hierna is gebeurd en zeker niet als je er niet direct bij was..
Zover ik weet is dat vak de oude harde kern/familievak.. die gasten doen normaal gesproken niks, die vinden het allemaal wel prima..
truequote:Op woensdag 22 januari 2014 09:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
joden overdrijven wel vaker
Obvious troll, is obvious.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op het moment dat die man omringd werd door stewards kwam er ook nog een groep aan. Dat waren ook geen papa's met kinderen om de schouder.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:41 schreef Caland het volgende:
Zag ook nog zo'n filmpje vanuit het vak geschoten. Zag je wel degelijk een aantal capusjonnies die kale aanvallen. Waar is Rensch als je hem nodig hebt.
Die gast verdedigd zichzelf alleen maar met zijn riem, ik zie hem niemand slaan op de beelden. Sterker nog hij probeert zich alleen uit de voeten te maken uit dat vak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:39 schreef Akilla het volgende:
[..]
Godver![]()
Zo'n foto zegt natuurlijk niet veel.. je weet niet wat hiervoor of hierna is gebeurd en zeker niet als je er niet direct bij was..
Zover ik weet is dat vak de oude harde kern/familievak.. die gasten doen normaal gesproken niks, die vinden het allemaal wel prima..
Dat is op dat filmpje wel duidelijk te zien idd..quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast verdedigd zichzelf alleen maar met zijn riem, ik zie hem niemand slaan op de beelden. Sterker nog hij probeert zich alleen uit de voeten te maken uit dat vak.
.
Dat hij niet op dat vak hoort te zijn ben ik wel met je eens, maar het is iets heel anders dan vrouwen of kinderen te lijf gaan op een famillievak zoals sommige snavels hier suggereren.
Klopt, alleen zijn die joden nogal traag van begrip.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:43 schreef Grifte het volgende:
Linksonder in die foto staan er ook al 2-3 die hem belaagden.
Maar dacht dat deze discussie gister al gevoerd was.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:46 schreef Akilla het volgende:
Sowieso snap ik dat verzet tegen feyenoord tegenwoordig niet echt. NEC, Roda, utrecht, ado gaan ineens allemaal tof doen.. Bij ajax kan ik het me nog wel voorstellen, maar de rest wil in mijn ogen erbij horen, zo van: Kijk ons wij zijn ook tof, wij durven ook tegen feyenoorders...
Ik blijf bij mijn verhaal, die kale lult uit zijn nek.quote:
Wut?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:46 schreef Akilla het volgende:
Sowieso snap ik dat verzet tegen feyenoord tegenwoordig niet echt. NEC, Roda, utrecht, ado gaan ineens allemaal tof doen.. Bij ajax kan ik het me nog wel voorstellen, maar de rest wil in mijn ogen erbij horen, zo van: Kijk ons wij zijn ook tof, wij durven ook tegen feyenoorders...
Ik had het idee altijd dat die clubs voornamelijk haat aan ajax hadden. Ik zat een aantal jaar geleden als feyenoorder ook gewoon tussen ado supporters.. niks aan de hand, ook niet als je juigt, maar nu moeten feyenoorders ineens van het vak "geslagen" worden..quote:
Ja, ik had wel 40-45 posts kunnen quoten, maar daar ben ik maar niet aan begonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hihi, de enige twee die niet-inhoudelijk reageren quoten. Domme joden
Volgens mij hebben Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht al sinds eind jaren 70/begin jaren 80 onderlinge confrontaties gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik had het idee altijd dat die clubs voornamelijk haat aan ajax hadden. Ik zat een aantal jaar geleden als feyenoorder ook gewoon tussen ado supporters.. niks aan de hand, ook niet als je juigt, maar nu moeten feyenoorders ineens van het vak "geslagen" worden..
En die rivaliteit met ajax is gewoon historisch gegroeid... elitaire kak tegen de arbeiders, de clubs die als eerste wat betekende in europa...
En die treffen we allemaal uit in een week nu, wat een fijnproevers zijn wij toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht al sinds eind jaren 70/begin jaren 80 onderlinge confrontaties gehad.
Arthur Seyss-Inquart ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Utrecht had vroeger wel sterkte teksten over de joden.
Leuke week toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
En die treffen we allemaal uit in een week nu, wat een fijnproevers zijn wij toch.
Nee joh:quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik had het idee altijd dat die clubs voornamelijk haat aan ajax hadden. Ik zat een aantal jaar geleden als feyenoorder ook gewoon tussen ado supporters.. niks aan de hand, ook niet als je juigt, maar nu moeten feyenoorders ineens van het vak "geslagen" worden..
En die rivaliteit met ajax is gewoon historisch gegroeid... elitaire kak tegen de arbeiders, de clubs die als eerste wat betekende in europa...
haha oowh.. dan wordt mijn ervaring tussen de ado supporters toch in een ander daglicht gezet:P hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Ajax, Ado, Feyenoord en Utrecht al sinds eind jaren 70/begin jaren 80 onderlinge confrontaties gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |