abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:33:32 #176
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_135788230
quote:
Al die gasten die toen helemaal opgefokt aan kwamen lopen _O- _O- _O-
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:39:39 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_135788320
Janmaat en Pelle gaan scoren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_135788460
Vol vertrouwen over de wedstrijd, minder over de tribunevrede :P
1-3 :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_135788491
quote:
ook zo'n mooi glimlachje/knikje zoals alleen van Hanegem dat kan... heerlijk
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_135788533
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hmm, nee dat filmpje haalt het toch niet qua beleving bij dat filmpje van Obiku. :P
Logisch natuurlijk, in 1995 won Ajax praktisch alles wat er te winnen viel, ook in Europa. Alleen de bekerwedstrijd verloren ze tegen Feyenoord, tevens de enige nederlaag van dat gehele seizoen.

Over het algemeen zal een overwinning van Feyenoord op Ajax meer episch voelen voor de Rotterdammers, simpelweg omdat het minder vaak voorkomt. Als Ajax wint van Feyenoord in de Arena, dan haal ik mijn schouders op en denk ik: "Ja, drie punten, dacht ik al''
Als Feyenoord gelijk speelt tegen Ajax in de Kuip door een goal van Pelle in de 92e minuut doen Feyenoorders net alsof ze landskampioen zijn geworden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 22 januari 2014 @ 06:52:36 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135789442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Logisch natuurlijk, in 1995 won Ajax praktisch alles wat er te winnen viel, ook in Europa. Alleen de bekerwedstrijd verloren ze tegen Feyenoord, tevens de enige nederlaag van dat gehele seizoen.

Over het algemeen zal een overwinning van Feyenoord op Ajax meer episch voelen voor de Rotterdammers, simpelweg omdat het minder vaak voorkomt. Als Ajax wint van Feyenoord in de Arena, dan haal ik mijn schouders op en denk ik: "Ja, drie punten, dacht ik al''
Als Feyenoord gelijk speelt tegen Ajax in de Kuip door een goal van Pelle in de 92e minuut doen Feyenoorders net alsof ze landskampioen zijn geworden.
Flauwekul natuurlijk. Toen liep eigenlijk iedereen teleurgesteld de Kuip uit omdat er veel meer had ingezeten.

Ook toen keepte het neefje van Menzo een wereldpartij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135789451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Al die gasten die toen helemaal opgefokt aan kwamen lopen _O- _O- _O-
Nog mooier was dat er een aantal in een skybox terecht kwamen en daar maar de wedstrijd gingen kijken _O-
pi_135789492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:50 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

ook zo'n mooi glimlachje/knikje zoals alleen van Hanegem dat kan... heerlijk
Kwam dat niet meer omdat Obiku het ongelijk van Willem bevestigde door die wedstrijd te scoren.
Wat ik me kan herinneren zat Mike Obiku al-tijd op de bank en mocht alleen af en toe invallen.

Al heeft Willem hem jaren later wel naar AZ gehaald nog.
blablablabla
pi_135789508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ah je bent je alvast aan het indekken? :)
Overwinning of nederlaag komt bij beide partijen net zo hard aan hoor.
Je ziet mag ik hopen zelf toch ook dat er veel meer beleving en emotie is op de tribune bij Ajax - Feyenoord dan bij zo'n Ajax -Psv of Ajax - Twente?

Laat staan als er weer uitsupporters mee mogen het is niet voor niets de enige Klassieker van Nederland.
blablablabla
pi_135789618
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 07:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah je bent je alvast aan het indekken? :)
Overwinning of nederlaag komt bij beide partijen net zo hard aan hoor.
Je ziet mag ik hopen zelf toch ook dat er veel meer beleving en emotie is op de tribune bij Ajax - Feyenoord dan bij zo'n Ajax -Psv of Ajax - Twente?

Laat staan als er weer uitsupporters mee mogen het is niet voor niets de enige Klassieker van Nederland.
Je kent Shreyas toch wel?
pi_135789965
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 06:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Flauwekul natuurlijk. Toen liep eigenlijk iedereen teleurgesteld de Kuip uit omdat er veel meer had ingezeten.

Ook toen keepte het neefje van Menzo een wereldpartij.
Dit. Die kopbal van Pelle zat iedereen nog dwars.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_135790487
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:21 schreef Muto het volgende:

[..]

Dit. Die kopbal van Pelle zat iedereen nog dwars.
Geen andere keeper had die eruit gehouden. Klote was dat ;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:17:27 #188
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135790750
quote:
Feyenoorder sloeg met broekriem om zich 'te verdedigen'

UTRECHT - De man met de groene broek die bekend werd door videobeelden waarop te zien is hoe hij tijdens FC Utrecht-Feyenoord met een broekriem om zich heen sloeg was zich naar eigen zeggen aan het verdedigen na een aanval van Utrechtse supporters.

De man, een Feyenoord-supporter, belde met RTV Utrecht om zijn kant van het verhaal te vertellen. Hij zou op de tribune achter een groepje Feyenoord-fans hebben gezeten. Die zou hij nog hebben verteld een sjaal van de Rotterdamse club weg te stoppen om niet te provoceren.

Maar een groep FC Utrecht-supporters zou de jonge Feyenoord-fans al hebben ontdekt. Na het eerste doelpunt begonnen aanhangers van de thuisclub de jonge Feyenoorders te slaan. Toen de man in de groene broek hier wat van zei, werd hij volgens eigen zeggen in zijn gezicht gespuugd. Op dat moment ging bij hem 'het lampje uit'. De man gaf een kopstoot en sloeg met zijn riem om zich heen om zich te verdedigen. Hij is daarna door de politie afgevoerd en later vrijgelaten.

Volgens de man zaten er maar een paar Feyenoord-fans op dit gedeelte van de tribune. Een veel groter gedeelte fans van de Rotterdamse club zat naast het uit-vak.

De man vindt het jammer dat nu lijkt alsof Feyenoord-fans zich hebben misdragen: "FC Utrecht moet hiervan leren. Je moet wel de juiste mensen oppakken." Ook zegt hij bij FC Utrecht te hebben aangeboden om donderdagavond langs te komen bij een avond voor gedupeerden van de rellen om uit te leggen wat er is gebeurd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135790811
Natuurlijk, verdediging tegen vaders met kinderen van een jaar of 12. Seems legit.
pi_135790830
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Natuurlijk, verdediging tegen vaders met kinderen van een jaar of 12. Seems legit.
Je bent zeker niet in het stadion geweest?
pi_135790839
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:20 schreef Freire het volgende:

[..]

Je bent zeker niet in het stadion geweest?
Serieus, dit is je verweer? Een ad hominem van de bovenste plank? Ben je verder wel helemaal lekker?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2014 09:21:12 ]
pi_135790906
quote:

[..]

Serieus, dit is je verweer? Een ad hominem van de bovenste plank? Ben je verder wel helemaal lekker?
Ik hoop dat je aan het trollen bent, maar die kale man werd van meerdere kanten belaagd door mensen die ook met hun riem stonden te slaan.
pi_135790907
quote:

[..]

Hij bedoelt denk ik dat jij geen idee hebt waar je het over hebt. De meneer werd belaagd door harde kern gasten van Utrecht.
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:25:10 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_135790919
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:24 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik dat jij geen idee hebt waar je het over hebt. De meneer werd belaagd door harde kern gasten van Utrecht.
Ik vind het best wel een logisch verhaal van die man
pi_135790927
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:24 schreef Freire het volgende:

[..]

Ik hoop dat je aan het trollen bent, maar die kale man werd van meerdere kanten belaagd door mensen die ook met hun riem stonden te slaan.
Negeer Scorpie gewoon, is trolljood
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_135790929
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:24 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, in het gezinsvak van Utrecht, waar altijd de harde kern van Utrecht zit, klaar om met riemen supporters af te ranselen. Klinkt heel logisch ja, als je een Downie bent misschien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2014 09:26:25 ]
pi_135790949
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, in het gezinsvak van Utrecht, waar altijd de harde kern van Utrecht zit. Klinkt heel logisch ja, als je een Downie bent.
Domme jood, daar zitten oudgedienden van de harde kern. Lees deze topics maar terug als je meer informatie wil en pleurt daarna op naar het Jodentopic.

VBL / Uitsupporters in de 'familievakken'
VBL / Uitsupporters in de 'familievakken' #2
pi_135790950
Het was anders wel op het vak van Obelix
pi_135790966
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Domme jood, daar zitten oudgedienden van de harde kern.
Wat is het nou, harde kern of geen harde kern? Praat eens duidelijk vent, je praat bijna net zoveel poep als die kale idioot met zijn riem.
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:28:35 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135790984
Rechts van het uitvak zit al jaren een groep harde kern Utrecht. Niet echt handig om daar te gaan zitten. Wel respect voor die kale, hoe moest hij anders handelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')