Nee die tekst stond zo ook in de Arena.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is dat gephotoshopt? Lastig te zien.
SPOILER: Hij is te slecht om zo los in het topic te zettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee die tekst stond zo ook in de Arena.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is dat gephotoshopt? Lastig te zien.
Ze hadden wel hun sportschoenen aan zo hard dat ze naar buiten renden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:07 schreef tjoptjop het volgende:
Toch wel mooi moment dat zo op tv. Ineens die groene rook
Ze doen het tenminste niet in het holst van de nachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze hadden wel hun sportschoenen aan zo hard dat ze naar buiten renden.
hoezo een spannend dagje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef roeleke92 het volgende:
Morgen wordt een spannend dagje denk ik zo maar ik heb er zin in!
Roeleke neemt zich voor om voor Feyenoord te juichen maar bedenkt zich morgen pas dat dat niet zo verstandig is denk ik.quote:
Ik hoop op de 0-1 eerst.. dan komt de ongedierte dienst tot leven en daarna gewoon 5-1 klopquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Roeleke neemt zich voor om voor Feyenoord te juichen maar bedenkt zich morgen pas dat dat niet zo verstandig is denk ik.
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd, heb er zin in
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop op de 0-1 eerst.. dan komt de ongedierte dienst tot leven en daarna gewoon 5-1 klop
Hoop het, zit morgen met 2 Ajacieden naar de wedstrijd te kijken. Zou leuk zijn om ze is een keer de mond te kunnen snoeren.quote:
Ik ga met mijn pa kijken. Ik hoop serieus niet op verlengingen of zelfs penalties. Dat kan mijn hart niet aan...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hoop het, zit morgen met 2 Ajacieden naar de wedstrijd te kijken. Zou leuk zijn om ze is een keer de mond te kunnen snoeren.
Ik heb altijd vertrouwen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie daar zoveel vertrouwen in? Is wel eens anders geweest volgens mij
Die gast had mazzel dat er veel politie wasquote:
Kut is dat. Ik word op het werk omringt door Ajaciedenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hoop het, zit morgen met 2 Ajacieden naar de wedstrijd te kijken. Zou leuk zijn om ze is een keer de mond te kunnen snoeren.
In Amsterdam zijn de statistieken veel meer in ons nadeel dan in Rotterdam uiteraard, maar voor het bekertoernooi zie je dat de statistieken opmerkelijk positiever voor ons uitvallen dan deze wedstrijd in competitieverband.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie daar zoveel vertrouwen in? Is wel eens anders geweest volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |