Had bij die nieuwste PTM toch wel 3/4 nummertjes die weken in je hoofd bleven hangen, bij deze echt totaal niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als de vorige ja. Niks bijzonders, wel erg lekker. Dezelfde vybe ook al die laatste PTM. Geen wonder, met mr Danger Mouse
Eigenlijk wilden we dit jaar wel gaan, maar mijn maat heeft geen tijd geloof ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef kciR het volgende:
Hebben jullie de line up van primavera gezien? Echt een monster line up en dat in het zonnetje aan het strand![]()
Even een linkje naar kth.
http://m.kickingthehabit.(...)avera-sound-2014-in-
Goddomme ik heb zin in een citytrip Barcelona!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef kciR het volgende:
Hebben jullie de line up van primavera gezien? Echt een monster line up en dat in het zonnetje aan het strand![]()
Precies, heb eigenlijk liever een nieuw album van the Shins.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee precies, had er wel wat meer van verwacht eigenlijk.
Klinkt allemaal wel lekker, maar het is niet iets dat je vaker gaat luisteren.
Detroit Pistons trui.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Felagund het volgende:
Ze hypen het festival wel goed, met een 'film' over de line-up:
Wel een zieke line-up idd. Met ook klassiekers als Pixies en Television. En Sun-Ra, de zoon van Fela Kuti, buiten de 'normale' indie-artiesten.
Tweede album vond ik misschien nog wel beter. In elk geval een periode veel meer geluisterd. Intimacy heeft een paar toffe nummers en een hoop dieptepunten, Four heb ik eigenlijk niet eens serieus meer geprobeerdquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat was een hartstikke goed album inderdaad. Daarna was 't ook meteen niet veel meer. Al was de tweede plaat ook nog wel oké, I guess. Ik blijf erbij dat die Kele met zijn halfbakken dance-imago de sound van Bloc Party naar z'n mallemoer heeft geholpen.
Fantastisch festival. Ik was er vorig jaar. Dit jaar gaat niet lukken helaas denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef kciR het volgende:
Heel erg goed zelfs. Had eigenlijk afgesloten moeten worden na 11 nummers en Blue Light is niet boeiend. Maar 10 hele goede nummers die elkaar in rap tempo opvolgen. Met goede wisselingen en interessante riffs. Positive tension en Luno zijn geweldig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
Ik luister er maar zelden naar maar eigenlijk is dit echt een prima album.
[ afbeelding ]
dacht dat die gister al op de luisterpaal stondquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef Inverted_World het volgende:
[ afbeelding ]
JAAA!! De nieuwe Broken Bells is gelekt!![]()
![]()
![]()
(helaas nog niet in hoge kwaliteit (mp3/256))
Zou kunnen, heb hem vannacht kunnen downloaden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:56 schreef ranja het volgende:
[..]
dacht dat die gister al op de luisterpaal stond
Klopt ik wist dat dan ook niet. Gezien de officiele release date en het niet bijhouden van dit topic ging ik er vanuit dat het een lek was, terwijl het waarschijnlijk een stream-rip of iets dergelijks is dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:58 schreef ranja het volgende:
fficieel te streamen is kun je moeilijk
Een 8.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:59 schreef Norrage het volgende:
Ik had hem 4 dagen terug al gedownload geloof ik, maar gister pas op de luisterpaal geluisterd.
Lekker hoor. Een 7tje
De eerste 2 platen waren toppers. Tweede net iets beter, werd meer emotie in gelegd. Derde kwam die vervelende elektronische sound al meer door en hun vierde is bagger. Jammer maar misschien ook beter dat ze zijn gestopt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tweede album vond ik misschien nog wel beter. In elk geval een periode veel meer geluisterd. Intimacy heeft een paar toffe nummers en een hoop dieptepunten, Four heb ik eigenlijk niet eens serieus meer geprobeerd
Kreuzberg, I Still Remember en Sunday zijn prachtig man.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel erg goed zelfs. Had eigenlijk afgesloten moeten worden na 11 nummers en Blue Light is niet boeiend. Maar 10 hele goede nummers die elkaar in rap tempo opvolgen. Met goede wisselingen en interessante riffs. Positive tension en Luno zijn geweldig.
Ook de eerste zes nummers van die tweede plaat zijn leuk. De tweede helft van die plaat doet echter veel pijn en alles daarna boeit gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |