O, ik was eigenlijk van plan die echt volledig aan me voorbij te laten gaan. Komt het qua stijl een beetje in de buurt van de eerste twee platen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:01 schreef Sautor het volgende:
Nieuwe Maximo Park valt me tot nu toe (5 nummers) alleszins mee
die werd in November al in het zangeressen topic getiptquote:
Na de eerste luisterbeurt wel eigenlijk ja. Die twee nummers die tot nu toe gereleased zijn (Braincells / Leave this Island) zijn juist de nummers die niet op het album passen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
O, ik was eigenlijk van plan die echt volledig aan me voorbij te laten gaan. Komt het qua stijl een beetje in de buurt van de eerste twee platen?
En in Australië gekozen als een van de beste nummers van het jaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef ranja het volgende:
[..]
die werd in November al in het zangeressen topic getipt
Dat topic volg ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef ranja het volgende:
[..]
die werd in November al in het zangeressen topic getipt
Was nog een Best New Track op P4K, een half jaar terug.quote:
Jaja, doen jullie maar lekker hipster dat jullie het allemaal al kenden. Maar hier was het nog niet genoemd, dus dat is jullie fout!!! stelletje falersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Was nog een Best New Track op P4K, een half jaar terug.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jaja, doen jullie maar lekker hipster dat jullie het allemaal al kenden. Maar hier was het nog niet genoemd, dus dat is jullie fout!!! stelletje falers
quote:
Ja hier hetzelfde. Vind hem wel aardig, mis alleen de wauw-factor wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef DeMessias het volgende:
Broken Bells gaat op een 3.5 of 4* uitkomen.
Luistert lekker weg met enkele uitschieters.
Na de eerste 3 nummers niet boeiend meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Vind hem wel aardig, mis alleen de wauw-factor wel.
Nee precies, had er wel wat meer van verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Vatta het volgende:
[..]
Na de eerste 3 nummers niet boeiend meer.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Slobeend het volgende:
De stem van James Mercer is zo fijn hè
Precies hetzelfde als de vorige ja. Niks bijzonders, wel erg lekker. Dezelfde vybe ook al die laatste PTM. Geen wonder, met mr Danger Mousequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef DeMessias het volgende:
Broken Bells gaat op een 3.5 of 4* uitkomen.
Luistert lekker weg met enkele uitschieters.
ik ben al al mijn vrije tijd kwijt om dit topic te kunnen bijhouden, daar komt geen ander topic bij hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef ranja het volgende:
[..]
en dat is dus jouw fout
daar komt meer indie langs dan in een hoop topics in deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |