Wat is de zin van het leven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Myraela het volgende:
Komt straks een man naar de ketel kijken. Tussen 13:00 en 15:00, ik haat dat wachten.
dikkere billen zijn gewenstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisje in de OP ziet er leuk uit.
Wat vind je van de relatie tussen het brein en het bewustzijn? Wat is jouw interpretatie van de kwantummechanica? Wat vind je van ons kapitalistisch systeem?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Myraela het volgende:
Komt straks een man naar de ketel kijken. Tussen 13:00 en 15:00, ik haat dat wachten.
haha eensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daje mot doen waje leuk vin' - en nou klaar met die ongein.
Hoe zie jij je piemels het liefste?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:56 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat vind je van de relatie tussen het brein en het bewustzijn? Wat is jouw interpretatie van de kwantummechanica? Wat vind je van ons kapitalistisch systeem?
Bestaan goed en slecht? Is God een aannemelijke hypothese?
Zo en nu mij niet meer van oppervlakkigheid betichten
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar om over kutjes en piemels te praten in slowchats.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe zie jij je piemels het liefste?
Ik heb nergens gezegd dat je oppervlakkig was, ik heb gezegd dat je obsessief met seks bezig was en waarschijnlijkzit te fappen op de antwoorden die je krijgt.
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben je homo of gewoon nieuwsgierig naar hoe vrouwen erover denken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
[..]Je krijgt mij niet op de kast maar goed geprobeerd
Ik heb al gezegd hoe ik mijn piemels het liefst zie.
Jij dan? Heb je misschien een flinke negerlul nodig?
... zonder een ander daarmee lastig te vallen....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daje mot doen waje leuk vin' - en nou klaar met die ongein.
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je homo of gewoon nieuwsgierig naar hoe vrouwen erover denken?
Het was nog het oude meisje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".
ja doh. dat is toch logischquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
... zonder een ander daarmee lastig te vallen....
Want misschien vind je het leuk om mensen dood te maken
Wat is er mis met hangballen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".
Eens. Maar die saaie blik in haar ogenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het niet, daarom vraag ik het je.quote:
Wat kom je hier doen dan, waarom geef je er ook maar iets om wat voor voorkeuren een ander heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
[..]Je krijgt mij niet op de kast maar goed geprobeerd
Ik heb al gezegd hoe ik mijn piemels het liefst zie.
Jij dan? Heb je misschien een flinke negerlul nodig?
ja ze kijkt wel een beetje deaudquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Eens. Maar die saaie blik in haar ogen
Ik zie mijn piemel het liefst veilig opgeborgen in een fraai doosje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe zie jij je piemels het liefste?
Ik heb nergens gezegd dat je oppervlakkig was, ik heb gezegd dat je obsessief met seks bezig was en waarschijnlijk zit te fappen op de antwoorden die je krijgt.
Ik vind het gewoon leuk om te weten wat anderen er van vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet het niet, daarom vraag ik het je.
Wat kom jij hier doen dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen dan, waarom geef je er ook maar iets om wat voor voorkeuren een ander heeft.
Dude.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat is er mis met hangballen?
Okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om te weten wat anderen er van vinden.
haha, baas!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
Het grote probleem van hangballen is het gevaar dat je er op kan gaan zitten en dat je pijn in je hoofd krijgt tijdens het neuken door het constante geklets van de ballen tegen de venusheuvel van de mevrouw in kwestie.
Omdat deze zolderautisten anders niemand hebben om tegen te praten. Het is mijn goede daad van de dag.quote:
Probeer morgen effe je andere been als je uit bed stapt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen dan, waarom geef je er ook maar iets om wat voor voorkeuren een ander heeft.
soms wel, soms nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
haha, baas!
heb jij soms hangballen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat deze zolderautisten anders niemand hebben om tegen te praten. Het is mijn goede daad van de dag.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om nog vrienden te worden snoepie
Men noemt mij niet voor niets een stijve kloot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
haha, baas!
heb jij soms hangballen?
Zij mag mij wel provoceren hoor, doe ik ook graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Probeer morgen effe je andere been als je uit bed stapt.
Soms lijkt het, alsof je mij zo goed kentquote:
Pics!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Men noemt mij niet voor niets een stijve kloot.
Vertel eens wat leuks.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat deze zolderautisten anders niemand hebben om tegen te praten. Het is mijn goede daad van de dag.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms lijkt het, alsof je mij zo goed kent
KPDquote:
Jij praat misschien graag over piemelvoorkeuren. Ik vind het een beetje apart, zeker als iemand hier normaal nooit komt. Met mijn humeur is niets mis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Probeer morgen effe je andere been als je uit bed stapt.
Ah, dan kijk ik effe de andere kant uit, want ik kan echt niet tegen dat chagrijnig gezeik. My god, get a life!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Zij mag mij wel provoceren hoor, doe ik ook graag.
Hoe zie jij mijn piemel het liefstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij praat misschien graag over piemelvoorkeuren. Ik vind het een beetje apart, zeker als iemand hier normaal nooit komt. Met mijn humeur is niets mis.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, dan kijk ik effe de andere kant uit, want ik kan echt niet tegen dan chagrijnig gezeik. My god, get a life!
Zo ben ik wel van mijn tattoo's en eczeem afgekomenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd de kaasschaaf verhalen nog wel even voor me.
Okidokie, houdoe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, dan kijk ik effe de andere kant uit, want ik kan echt niet tegen dat chagrijnig gezeik. My god, get a life!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo ben ik wel van mijn tattoo's en eczeem afgekomen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon nat geworden van dat gepraat maar je hebt geen lekkere pik in de buurt en dus ben je zo chagrijnig, ik begrijp het schat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij praat misschien graag over piemelvoorkeuren. Ik vind het een beetje apart, zeker als iemand hier normaal nooit komt. Met mijn humeur is niets mis.
Dat zorgt ervoor dat ik deze foto niet zo boeiend vind idd, terwijl zij me best leuk lijktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja ze kijkt wel een beetje deaud
Myra niet kennen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon nat geworden van dat gepraat maar je hebt geen lekkere pik in de buurt en dus ben je zo chagrijnig, ik begrijp het schat.
Myra chagrijnig noemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon nat geworden van dat gepraat maar je hebt geen lekkere pik in de buurt en dus ben je zo chagrijnig, ik begrijp het schat.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn tattoo'squote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, ik sta ook al maanden droog, ik denk dat dit pure frustratie is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Stiekem gewoon jaren, huil maar uit bij mij, ik toon begrip en compassie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik sta ook al maanden droog, ik denk dat dit pure frustratie is.
Godquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook geil...
Ik betrapte me net dat ik mijn worteltejs zat te likken ipv te eten
Ik ben ook geil...
Beter gebruik je een rookworst, of heb je liever bi-fi worstjes?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook geil...
kan je er ook iets anders mee doen en de wortels daarna naar mij sturen? Ik ben gek op zilte groente.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook geil...
Ik wist wel dat jij dat zou begrijpen. Dat droogstaan hebben we in ieder geval gemeen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:14 schreef Libertarisch het volgende:
Stiekem gewoon jaren, huil maar uit bij mij, ik toon begrip en compassie.
Ik ben ook geil...
Ik heb je de voorzet gegeven en jij hebt de goal gemaakt. Goed gedaan drama koningin!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dat zou begrijpen. Dat droogstaan hebben we in ieder geval gemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola, jij en ik?![]()
Moest jij niet lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij je worteltjes het liefst recht of krom? Met een flinke bos of goed bijgewerkt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook geil...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola, jij en ik?![]()
Ik wacht wel op de gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Het schijnt dat een strategisch geplaatste overmaatse wrat wonderen doetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij je worteltjes het liefst recht of krom? Met een flinke bos of goed bijgewerkt?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Moest jij niet lerenJa, maar ik kan niet lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Bospeen is wel erg lekker maar het liefste gaat dat er wel afquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij je worteltjes het liefst recht of krom? Met een flinke bos of goed bijgewerkt?
Misschien moet je promoveren naar de aubergineklassequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bospeen is wel erg lekker maar het liefste gaat dat er wel af
en ik hou wel van een beetje gekke![]()
zolang ze maar lang en dik zijn
teveel afgeleid?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet leren![]()
![]()
Nee dank je, zo wijd ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien moet je promoveren naar de aubergineklasse
Ik had trek, terwijl ik net gelunched heb, dus dan maar wat worteltjes gepaktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik lust overigens geen worteltjes. Door een salade gaat het wel, maar ik zal nooit aan worteltjes knabbelen.
Wel een hele gezonde keuze, ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had trek, terwijl ik net gelunched heb, dus dan maar wat worteltjes gepakt
Ja ik ook wel een beetje op mezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een hele gezonde keuze, ik ben trots op je.
Ja, en stresslevel is een beetje aan de hoge kant latelyquote:
Waar zit je mee?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en stresslevel is een beetje aan de hoge kant lately
Misschien moet je eventjes een klein ontstressmomentje inzettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en stresslevel is een beetje aan de hoge kant lately
2 baantjes en een studie. Geen tijd voor mijzelf, laat staan een sociaal leven. En alsnog mijn spaarrekening op nul zien staanquote:
Heb nu eigenlijk geen tijd daarvoor, maar vanmorgen al een wat uitgebreidere douche genomen. Ik ben gewoon toe aan vakantie. Heel ergquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eventjes een klein ontstressmomentje inzetten
Lekker warm douchen, scrubje, maskertje, smeersel hier en daar enzo... badjas aan.. lekker warm
Of een massage regelen van iemand
Wat let je om op vakantie te gaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb nu eigenlijk geen tijd daarvoor, maar vanmorgen al een wat uitgebreidere douche genomen. Ik ben gewoon toe aan vakantie. Heel erg
Maar wordt het zo na de tentamenweek niet weer even iets minder stressvol?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb nu eigenlijk geen tijd daarvoor, maar vanmorgen al een wat uitgebreidere douche genomen. Ik ben gewoon toe aan vakantie. Heel erg
Serieusquote:
LEZEN DVENquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 baantjes en een studie. Geen tijd voor mijzelf, laat staan een sociaal leven. En alsnog mijn spaarrekening op nul zien staan![]()
Ik wilde nog in de post zetten "ongeacht de twee baantjes en studie". Ook daar krijg je namelijk gewoon verlofquote:
Pittig poesje heb jijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo gezellig hier, van allerlei kanten komt gegrom en geblaas.
Dan heb ik even vrij van school, dus kan ik uitslapen en overdag chillen. Maar werk wel elke avond. Dus echt volop ontspannen zit er niet in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wordt het zo na de tentamenweek niet weer even iets minder stressvol?
Vakantie is nog zo ver weg
'spaarrekening op nul'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde nog in de post zetten "ongeacht de twee baantjes en studie". Ook daar krijg je namelijk gewoon verlof
Massage eisenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik even vrij van school, dus kan ik uitslapen en overdag chillen. Maar werk wel elke avond. Dus echt volop ontspannen zit er niet in.
Donderdag en vrijdag ga ik wel even ontspannen. Scharrel komt dan hierHopelijk zakt mijn stresslevel dan iets.
JaEn als het zo doorgaat kan ik ook niet vakantie omdat geen geld
Je weet dat je met reizen/vakantie geld kan besparen ten opzichte van thuis te blijven?quote:
Eh.. hoe?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet dat je met reizen geld kan besparen ten opzichte van thuis te blijven?
Hoe dan? Mijn vaste lasten gaan gewoon door.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet dat je met reizen/vakantie geld kan besparen ten opzichte van thuis te blijven?
Nederland is vrij duur vergeleken met andere landen. Moet je alleen niet naar Dubai of Oslo gaan inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland is vrij duur vergeleken met andere landen. Moet je alleen niet naar Dubai of Oslo gaan inderdaad
gast, dan moet de REIS toch nog betaald worden..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland is vrij duur vergeleken met andere landen. Moet je alleen niet naar Dubai of Oslo gaan inderdaad
Dat verschil maakt de reiskosten en verblijfkosten niet goed hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
2.quote:
Ja, en dan? De reis ernaartoe kost geld - thuis blijven is gratis. Eten moet ik in beide gevallen, maar op vakantie ga je toch al makkelijk meer geld uitgeven aan eten - thuis blijven is goedkoper. Overnachting is óf illegaal in een tent ergens/couchsurfen (waar ik niet aan ga doen overigens), óf geld kwijt aan overnachting + de vaste lasten thuis lopen door - thuis is goedkoper.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je een asiel begonnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2.![]()
Die andere 3 zijn slechts tijdelijke bewoners. Hoop ik.
Plus de kosten van je huis etc in Nederland die gewoon door lopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gast, dan moet de REIS toch nog betaald worden..
Die 40 euroquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gast, dan moet de REIS toch nog betaald worden..
ja, zoietsquote:
buurmeisje woont gratis, zegt zequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plus de kosten van je huis etc in Nederland die gewoon door lopen.
Verblijfkosten zijn er niet. Gewoon met je matje op stranden en in parkjes slapen. Of couchsurfenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat verschil maakt de reiskosten en verblijfkosten niet goed hoor.
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
buurmeisje woont gratis, zegt ze
Arme jij.quote:
Die lopen toch al.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plus de kosten van je huis etc in Nederland die gewoon door lopen.
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dan? De reis ernaartoe kost geld - thuis blijven is gratis. Eten moet ik in beide gevallen, maar op vakantie ga je toch al makkelijk meer geld uitgeven aan eten - thuis blijven is goedkoper. Overnachting is óf illegaal in een tent ergens/couchsurfen (waar ik niet aan ga doen overigens), óf geld kwijt aan overnachting + de vaste lasten thuis lopen door - thuis is goedkoper.
Zit je dan, met 5 katten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2.![]()
Die andere 3 zijn slechts tijdelijke bewoners. Hoop ik.
Ja donker Afrika zal iets duurder zijn.quote:
Ja, want ik hoef niet naar mijn huis te reizen. Het gaat om de reis, niet om het huis zelf. Begrijpend lezenquote:
You like it rough, don't you?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo gezellig hier, van allerlei kanten komt gegrom en geblaas.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja donker Afrika zal iets duurder zijn.
ben je ongesteld ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want ik hoef niet naar mijn huis te reizen. Het gaat om de reis, niet om het huis zelf. Begrijpend lezen
Nee, gewoon niet. Dat is voor mij geen vakantie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Verblijfkosten zijn er niet. Gewoon met je matje op stranden en in parkjes slapen. Of couchsurfen
haal 'm maar weer uit de broek, jongen!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
You like it rough, don't you?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haal 'm maar weer uit de broek, jongen!!
Knabbel je liever aan een bockworst?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik lust overigens geen worteltjes. Door een salade gaat het wel, maar ik zal nooit aan worteltjes knabbelen.
God wat ben jij gefixeerd op 1 dingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
*meldtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat je het toch even meld
Laat ik het zo stellen, veel personen die mij komen bezoeken, hebben aan het eind van de rit bespaard ten opzichte van het geld dat ze in Nederland uit zouden geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus is het toch niet goedkoper om nog eens extra kosten te gaan maken in een ander land.
die is al gevloerd voordat ze de modder instaptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie dit even voortzetten in de vorm van een moddergevecht
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
die is al gevloerd voordat ze de modder instapt
Zou ik hem uit de broek moeten halen voor jou?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Zou ik hem uit de broek moeten halen voor jou?
Ik geloof niet dat je veel keuze hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet, we kunnen beter gewoon friendzone blijven.
of misschien beter ook dat nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet, we kunnen beter gewoon friendzone blijven.
Je hebt me uit mijn droom geholpenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je veel keuze hebt.
Je natte droom droogt spontaan op?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Je hebt me uit mijn droom geholpen
Deze vond ik niet zo grappig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je natte droom droogt spontaan op?
Arrogantie maakt je lelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Moet ik dan maar altijd grappig zijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Deze vond ik niet zo grappig.
En natte dromen drogen altijd spontaan op
Nee hoor, niemand is perfect. Zelfs jij niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik dan maar altijd grappig zijn?
onwetendheid ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arrogantie maakt je lelijk
Dat verwachten we wel van jou jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik dan maar altijd grappig zijn?
Ik wil ook helemaal niet perfect zijn, ik zou bang wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand is perfect. Zelfs jij niet.
Gedisssttttquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt jou inderdaad lelijk
zwakquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt jou inderdaad lelijk
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 baantjes en een studie. Geen tijd voor mijzelf, laat staan een sociaal leven. En alsnog mijn spaarrekening op nul zien staan![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet perfect zijn, ik zou bang worden
het was al 5 minuten klaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dames, het is leuk geweest, ga anders a.u.b. in de DM/PM verder.
Dank u.
spuit 11quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dames, het is leuk geweest, ga anders a.u.b. in de DM/PM verder.
Dank u.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spuit 11
zullen we jou ook ff bashen ofzo?
ow wachtje bent blauw
Kom maar, kom maarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spuit 11
ow wachtje bent blauw
Hij is van de wouten,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spuit 11
ow wachtje bent blauw
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Hij is van de wouten,
ik heb een hekel aan politie
Misschien als hij je anus vingert wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh komen doe ik wel...
Niet op jou helaas
quote:
jep, nu ben ik een echt kattenvrouwtjequote:
Is ook echt niet leuk hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet perfect zijn, ik zou bang worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb jij al niet meer nodig, lelijke bostrolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arrogantie maakt je lelijk
Lekker bosnymfjequote:
Klopt, na je studie krijg je spontaan allemaal geld op je rekeningquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Maar als je die studie eenmaal heb afgerond gaat het wel beter met je bankrekening.
ik wel, mijn katten blijkbaar ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
You like it rough, don't you?
Gewoon casino beroven klaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, na je studie krijg je spontaan allemaal geld op je rekening
Zeggen alle kleuters die zonder politie niet over straat zouden kunnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Hij is van de wouten,
ik heb een hekel aan politie
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, na je studie krijg je spontaan allemaal geld op je rekening
ouwe vrijsterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep, nu ben ik een echt kattenvrouwtje
Noem je me nou een kleuter?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Zeggen alle kleuters die zonder politie niet over straat zouden kunnen
Spuit 11quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb jij al niet meer nodig, lelijke bostrol
alleen de geraniums en de vitrage nogquote:
Dieren en seks gescheiden houden graagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel, mijn katten blijkbaar ook
Wat brengt jou eigenlijk hier?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dieren en seks gescheiden houden graag
Jij bent wel regelmatig degene die op mijn vragen reageert dus je merkt er wel iets vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig merk ik daar weinig van
Het uitgezakte lichaam heb je al?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen de geraniums en de vitrage nog
Goed opgevoed... Als iemand mij een vraag stelt beantwoord ik die netjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent wel regelmatig degene die op mijn vragen reageert dus je merkt er wel iets van
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
"Ik neuk je de moeder"
Ken je die video?
Dat siert jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed opgevoed... Als iemand mij een vraag stelt beantwoord ik die netjes
Of ik ontwijk ze subtiel
Wat brengt jou eigenlijk hier?quote:
Telepathie bestaat niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat brengt jou eigenlijk hier?
[..]
Telepathie bestaat niet.
De vrije wil en de hemel
Check dit geweldige topic.
jij gooit seks erinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dieren en seks gescheiden houden graag
uiteraardquote:
Tis wel een goede vraag.quote:
Ja.quote:
ze vragen waarom. Ze hebben het er niet over of het legitiem is of niet....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Tis wel een goede vraag.
Mijn aanwezigheid in dit topic vol ongein en vertier is net zo legitiem als jullie aanwezigheid in dit topic vol genadeloos dollen en vrijheid van meningsuiting zonder enige vorm van schroom of schaamte.
dank je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
ze vragen waarom. Ze hebben het er niet over of het legitiem is of niet....
Omdat ik het leuk vind op dit specifieke kleine moment in mijn leven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
ze vragen waarom. Ze hebben het er niet over of het legitiem is of niet....
Wat maakt het zo leuk?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind op dit specifieke kleine moment in mijn leven.
Ja doeiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Waarom slowchat je eigenlijk?
serieuze vraag
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doeiMoeilijk gedoe om mijn vraag te beantwoorden, denk je dat ik dan echt de moeite ga doen om jou serieus te nemen?
Dat je alles wat je denkt kunt neerplempen zonder enige vorm van schroom of schaamte zoals dat bijna nergens anders kan in de meeste sociale omgang tussen andere mensen waarbij er altijd een soort masker op wordt gezet waardoor de ultieme eerlijkheid nooit echt naar boven komt.quote:
Wij zijn ook nog steeds mensen, dus het zou fijn zijn als je je nog steeds aan de normale sociale omgangsnormen houd. Anders zijn mensen je al snel genoeg zat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:17 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dat je alles wat je denkt kunt neerplempen zonder enige vorm van schroom of schaamte zoals dat bijna nergens anders kan in de meeste sociale omgang tussen andere mensen waarbij er altijd een soort masker op wordt gezet waardoor de ultieme eerlijkheid nooit echt naar boven komt.
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:17 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dat je alles wat je denkt kunt neerplempen zonder enige vorm van schroom of schaamte zoals dat bijna nergens anders kan in de meeste sociale omgang tussen andere mensen waarbij er altijd een soort masker op wordt gezet waardoor de ultieme eerlijkheid nooit echt naar boven komt.
Ik vind jullie leuke mensen om gesprekken mee te voerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doeiMoeilijk gedoe om mijn vraag te beantwoorden, denk je dat ik dan echt de moeite ga doen om jou serieus te nemen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:17 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ons beter leert kennenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:19 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik vind jullie leuke mensen om gesprekken mee te voeren
Je schrijfstijl komt me wel bekend voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:19 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik vind jullie leuke mensen om gesprekken mee te voeren
Oh god, wat heb ik toch verkeerd gedaan? Waarom krijg ik deze hoon te verduren?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zijn ook nog steeds mensen, dus het zou fijn zijn als je je nog steeds aan de normale sociale omgangsnormen houd. Anders zijn mensen je al snel genoeg zat.
ik zou me alvast voorbereiden op een wedervraag, kaneeltjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je schrijfstijl komt me wel bekend voor.
Zit je ook nog op een ander forum?
Serieus antwoord:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je schrijfstijl komt me wel bekend voor.
Zit je ook nog op een ander forum?
Jij bent op zeker wel de grootste bitch hier!!quote:
Krijg gewoon antwoorden op mijn vragen hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zou me alvast voorbereiden op een wedervraag, kaneeltje![]()
maar jij bent hem vast in DM aan het intimideren met plaatjes van jezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg gewoon antwoorden op mijn vragen hoor
pardon?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent op zeker wel de grootste bitch hier!!
Deze reactie is far outquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar jij bent hem vast in DM aan het intimideren met plaatjes van jezelf
wow. zo gemeenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
pardon?
Ik ga mijn best ervoor doen om te zorgen dat jij zaterdag geen seks krijgt.
Zo rol ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar jij bent hem vast in DM aan het intimideren met plaatjes van jezelf
Hoef jij je best niet voor te doen hoor. Dat wordt al geregeldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
pardon?
Ik ga mijn best ervoor doen om te zorgen dat jij zaterdag geen seks krijgt.
Echt he?!quote:
jochquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he?!
Zo'n gemeen joch die rival!
Goed voor je!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoef jij je best niet voor te doen hoor. Dat wordt al geregeld
Ach, dan moet ik mij vrijdag, zondag en maandag maar vermaken met scharrelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Goed voor je!
Verdiende loon.
boontje......
Enz
Maar bejaard ben je nog lang niet hoor schone deernequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mij bejaard, ik heb vandaag een boodschappentrolley gekocht![]()
Rival, smoel dicht anders ga ik het weekend van 1 februari saboteren![]()
Ik zal eens kijken of ik wat aan die vrijdag en zondag kan doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, dan moet ik mij vrijdag, zondag en maandag maar vermaken met scharrel
Slijmbalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Maar bejaard ben je nog lang niet hoor schone deerne
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat aan die vrijdag en zondag kan doen
hey,quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb jij al niet meer nodig, lelijke bostrol
wat is dit ineens out of the bluequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:28 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
hey,
ik hou ook van Metallica maar ik vind het album "Master of Puppets" veel beter dan the "black album".
The Unforgiven is wel OK daar niet van.
Grapje, je bent niet zo heel lelijkquote:
Aandacht vragenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat is dit ineens out of the blue
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
AH jullie gaan op double date
wat schattig
Jij trekt volle zalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not reallyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
AH jullie gaan op double date
wat schattig
Uhm.. ik vond dat gewoon een leuk stukje tekst. Zou mijzelf nou niet echt metallica-fan noemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:28 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
hey,
ik hou ook van Metallica maar ik vind het album "Master of Puppets" veel beter dan the "black album".
The Unforgiven is wel OK daar niet van.
Signature van mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat is dit ineens out of the blue
Schattig ditquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij trekt volle zalenIk sta inderdaad ook niet bekend om mijn schoonheid. Maar daar moet ik het als man gelukkig ook niet van hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik gun hem wel seks hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
En waarom zou je elkaar je seks niet gunnen
kinderachtig zeg
Met een keukenmachine.quote:
Gelukkig heb je een grote piemolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad ook niet bekend om mijn schoonheid. Maar daar moet ik het als man gelukkig ook niet van hebben
Nee, met een leuk en lekker wijffie ook nogquote:
Volgens mij snappen Rival en ik het zelf ook al niet meerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik snap het ook niet meer.. ik hou me er maar buiten denk ik
Nee. Wel altijd het geluk dat ik meisjes aantref die niet zo veel gewend zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een grote piemol
okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Wel altijd het geluk dat ik meisjes aantref die niet zo veel gewend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |