Wat is de zin van het leven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Myraela het volgende:
Komt straks een man naar de ketel kijken. Tussen 13:00 en 15:00, ik haat dat wachten.
dikkere billen zijn gewenstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisje in de OP ziet er leuk uit.
Wat vind je van de relatie tussen het brein en het bewustzijn? Wat is jouw interpretatie van de kwantummechanica? Wat vind je van ons kapitalistisch systeem?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Myraela het volgende:
Komt straks een man naar de ketel kijken. Tussen 13:00 en 15:00, ik haat dat wachten.
haha eensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daje mot doen waje leuk vin' - en nou klaar met die ongein.
Hoe zie jij je piemels het liefste?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:56 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat vind je van de relatie tussen het brein en het bewustzijn? Wat is jouw interpretatie van de kwantummechanica? Wat vind je van ons kapitalistisch systeem?
Bestaan goed en slecht? Is God een aannemelijke hypothese?
Zo en nu mij niet meer van oppervlakkigheid betichten
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar om over kutjes en piemels te praten in slowchats.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe zie jij je piemels het liefste?
Ik heb nergens gezegd dat je oppervlakkig was, ik heb gezegd dat je obsessief met seks bezig was en waarschijnlijkzit te fappen op de antwoorden die je krijgt.
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben je homo of gewoon nieuwsgierig naar hoe vrouwen erover denken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
[..]Je krijgt mij niet op de kast maar goed geprobeerd
Ik heb al gezegd hoe ik mijn piemels het liefst zie.
Jij dan? Heb je misschien een flinke negerlul nodig?
... zonder een ander daarmee lastig te vallen....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
daje mot doen waje leuk vin' - en nou klaar met die ongein.
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je homo of gewoon nieuwsgierig naar hoe vrouwen erover denken?
Het was nog het oude meisje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".
ja doh. dat is toch logischquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
... zonder een ander daarmee lastig te vallen....
Want misschien vind je het leuk om mensen dood te maken
Wat is er mis met hangballen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wilde net zeggen "niet veel bijzonders".
Eens. Maar die saaie blik in haar ogenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het niet, daarom vraag ik het je.quote:
Wat kom je hier doen dan, waarom geef je er ook maar iets om wat voor voorkeuren een ander heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
[..]Je krijgt mij niet op de kast maar goed geprobeerd
Ik heb al gezegd hoe ik mijn piemels het liefst zie.
Jij dan? Heb je misschien een flinke negerlul nodig?
ja ze kijkt wel een beetje deaudquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Eens. Maar die saaie blik in haar ogen
Ik zie mijn piemel het liefst veilig opgeborgen in een fraai doosje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe zie jij je piemels het liefste?
Ik heb nergens gezegd dat je oppervlakkig was, ik heb gezegd dat je obsessief met seks bezig was en waarschijnlijk zit te fappen op de antwoorden die je krijgt.
Ik vind het gewoon leuk om te weten wat anderen er van vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet het niet, daarom vraag ik het je.
Wat kom jij hier doen dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen dan, waarom geef je er ook maar iets om wat voor voorkeuren een ander heeft.
Dude.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wat is er mis met hangballen?
Okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om te weten wat anderen er van vinden.
haha, baas!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
Het grote probleem van hangballen is het gevaar dat je er op kan gaan zitten en dat je pijn in je hoofd krijgt tijdens het neuken door het constante geklets van de ballen tegen de venusheuvel van de mevrouw in kwestie.
Omdat deze zolderautisten anders niemand hebben om tegen te praten. Het is mijn goede daad van de dag.quote:
Probeer morgen effe je andere been als je uit bed stapt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen dan, waarom geef je er ook maar iets om wat voor voorkeuren een ander heeft.
soms wel, soms nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
haha, baas!
heb jij soms hangballen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat deze zolderautisten anders niemand hebben om tegen te praten. Het is mijn goede daad van de dag.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om nog vrienden te worden snoepie
Men noemt mij niet voor niets een stijve kloot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
haha, baas!
heb jij soms hangballen?
Zij mag mij wel provoceren hoor, doe ik ook graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Probeer morgen effe je andere been als je uit bed stapt.
Soms lijkt het, alsof je mij zo goed kentquote:
Pics!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Men noemt mij niet voor niets een stijve kloot.
Vertel eens wat leuks.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat deze zolderautisten anders niemand hebben om tegen te praten. Het is mijn goede daad van de dag.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms lijkt het, alsof je mij zo goed kent
KPDquote:
Jij praat misschien graag over piemelvoorkeuren. Ik vind het een beetje apart, zeker als iemand hier normaal nooit komt. Met mijn humeur is niets mis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Probeer morgen effe je andere been als je uit bed stapt.
Ah, dan kijk ik effe de andere kant uit, want ik kan echt niet tegen dat chagrijnig gezeik. My god, get a life!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Zij mag mij wel provoceren hoor, doe ik ook graag.
Hoe zie jij mijn piemel het liefstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij praat misschien graag over piemelvoorkeuren. Ik vind het een beetje apart, zeker als iemand hier normaal nooit komt. Met mijn humeur is niets mis.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, dan kijk ik effe de andere kant uit, want ik kan echt niet tegen dan chagrijnig gezeik. My god, get a life!
Zo ben ik wel van mijn tattoo's en eczeem afgekomenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd de kaasschaaf verhalen nog wel even voor me.
Okidokie, houdoe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, dan kijk ik effe de andere kant uit, want ik kan echt niet tegen dat chagrijnig gezeik. My god, get a life!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo ben ik wel van mijn tattoo's en eczeem afgekomen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon nat geworden van dat gepraat maar je hebt geen lekkere pik in de buurt en dus ben je zo chagrijnig, ik begrijp het schat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij praat misschien graag over piemelvoorkeuren. Ik vind het een beetje apart, zeker als iemand hier normaal nooit komt. Met mijn humeur is niets mis.
Dat zorgt ervoor dat ik deze foto niet zo boeiend vind idd, terwijl zij me best leuk lijktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja ze kijkt wel een beetje deaud
Myra niet kennen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon nat geworden van dat gepraat maar je hebt geen lekkere pik in de buurt en dus ben je zo chagrijnig, ik begrijp het schat.
Myra chagrijnig noemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon nat geworden van dat gepraat maar je hebt geen lekkere pik in de buurt en dus ben je zo chagrijnig, ik begrijp het schat.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn tattoo'squote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, ik sta ook al maanden droog, ik denk dat dit pure frustratie is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Stiekem gewoon jaren, huil maar uit bij mij, ik toon begrip en compassie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik sta ook al maanden droog, ik denk dat dit pure frustratie is.
Godquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook geil...
Ik betrapte me net dat ik mijn worteltejs zat te likken ipv te eten
Ik ben ook geil...
Beter gebruik je een rookworst, of heb je liever bi-fi worstjes?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook geil...
kan je er ook iets anders mee doen en de wortels daarna naar mij sturen? Ik ben gek op zilte groente.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook geil...
Ik wist wel dat jij dat zou begrijpen. Dat droogstaan hebben we in ieder geval gemeen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:14 schreef Libertarisch het volgende:
Stiekem gewoon jaren, huil maar uit bij mij, ik toon begrip en compassie.
Ik ben ook geil...
Ik heb je de voorzet gegeven en jij hebt de goal gemaakt. Goed gedaan drama koningin!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dat zou begrijpen. Dat droogstaan hebben we in ieder geval gemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola, jij en ik?![]()
Moest jij niet lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij je worteltjes het liefst recht of krom? Met een flinke bos of goed bijgewerkt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook geil...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola, jij en ik?![]()
Ik wacht wel op de gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Het schijnt dat een strategisch geplaatste overmaatse wrat wonderen doetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij je worteltjes het liefst recht of krom? Met een flinke bos of goed bijgewerkt?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Moest jij niet lerenJa, maar ik kan niet lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Bospeen is wel erg lekker maar het liefste gaat dat er wel afquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij je worteltjes het liefst recht of krom? Met een flinke bos of goed bijgewerkt?
Misschien moet je promoveren naar de aubergineklassequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bospeen is wel erg lekker maar het liefste gaat dat er wel af
en ik hou wel van een beetje gekke![]()
zolang ze maar lang en dik zijn
teveel afgeleid?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet leren![]()
![]()
Nee dank je, zo wijd ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien moet je promoveren naar de aubergineklasse
Ik had trek, terwijl ik net gelunched heb, dus dan maar wat worteltjes gepaktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik lust overigens geen worteltjes. Door een salade gaat het wel, maar ik zal nooit aan worteltjes knabbelen.
Wel een hele gezonde keuze, ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had trek, terwijl ik net gelunched heb, dus dan maar wat worteltjes gepakt
Ja ik ook wel een beetje op mezelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel een hele gezonde keuze, ik ben trots op je.
Ja, en stresslevel is een beetje aan de hoge kant latelyquote:
Waar zit je mee?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en stresslevel is een beetje aan de hoge kant lately
Misschien moet je eventjes een klein ontstressmomentje inzettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en stresslevel is een beetje aan de hoge kant lately
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |