HAHA GVD, wat een faal user ben jij zeg. Jij support ook echt alleen maar kutclubs en kutmensen hequote:
Op wie zou jij je geld dan zetten? Ik op Stan nu hij van Djokovic heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tegen Murray geef ik Wawrinka nog wel een kans.
Maar als Wawrinka wint moet het gewoon Dimitrov-Wawrinka worden.
quote:
Met Flipkens en wickmayer 2 halve finalisten van GSs....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:11 schreef maan_man het volgende:
[..]
100% toeval. Kans dat dit nog één keer gebeurd is klein. Hetzelfde geldt voor België. Met Clijsters en Henin hadden ze twee topspeelster. Nadat zij zijn gestopt, stelt het Belgische tennis op mondiaal niveau weinig meer voor.
Als Wawrinka en Federer stoppen dan kan het voor jaren gebeurd zijn met het Zwitserse tennis.
Niet nodig. Ben al verbaasd als ie langs Murray komtquote:
Federerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
HAHA GVD, wat een faal user ben jij zeg. Jij support ook echt alleen maar kutclubs en kutmensen he
Neem een voorbeeld aan Syntix: Ajax, Sky, Federer
Jep, stond 20e. Maar ik zal wel wat zakken aangezien ik amper 4 mensen meer over heb. Vooral bij de vrouwen is het drama.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Max23 het volgende:
Doet er nog iemand mee trouwens aan de Scorito pool?
Ik ben steeds aan het stijgen, mijn gok op captain Bouchard was een gouden. Nu gestegen naar plek 23quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, stond 20e. Maar ik zal wel wat zakken aangezien ik amper 4 mensen meer over heb. Vooral bij de vrouwen is het drama.
Ik kan nog stijgen als mijn captain Dimugtrovje morgen wint van Nadal, maar daar reken ik natuurlijk niet op
Wat gebeurde er precies?quote:
En dat met 20 ledenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Schrijf jullie even in voor de FOK! poule!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
Chriz2k en ik zijn de enige deelnemers.
Dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef Szura het volgende:
Gewoon Fedje aub, om al die mensen die hem hebben afgeschreven gewoon nogmaals de mond te snoeren.
WTF.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ie dat doet, eet ik mijn schoen op.
Makkelijker?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef tennisboy het volgende:
Dit maakt de weg voor Federer om weer een grandslam te winnen wel gemakkelijker. Murray- Nadal- Wawrinka
Bizar zeg. Dat is wel het laatste wat ik had verwacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stond 30-30 en toen kwamen er twee toch wel domme onnodige missers van Djokovic
Van Tsonga winnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog niet zien spelen tijdens deze slam?
Dat is al best vaak gebeurd hoor dat hij goed speelt, veel mensen doen alsof JesusFed weer terug is en een wedstrijd later de discussie weer gaat over dat hij moet stoppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog niet zien spelen tijdens deze slam?
dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat is al best vaak gebeurd hoor dat hij goed speelt, veel mensen doen alsof JesusFed weer terug is en een wedstrijd later de discussie weer gaat over dat hij moet stoppen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Norrage het volgende:
En ok. Het is bevestigd. Ferrer is echt een pusher
[ afbeelding ]
Ik probeer aan alles mee te doen. Wielerrondes doen wel iets meer aan mee volgens mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:37 schreef Gremen het volgende:
[..]
En dat met 20 leden
Heb me nu ook ingeschreven. Doen jullie ook mee wielerrondes of alleen tennis?
Blijft bijzonder. Zo'n toernooi betaald miljoenen aan prijzengeld, maar er is geen geld voor een handdoek rekje. 'Gooi maar op de stoel van de lijnrechter'.quote:
Mjah moeite? 15-2 staat het onderling...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Gruisman het volgende:
Wat is precies de reden waarom Djoko altijd zoveel moeite heeft met Stan? Is het zijn afwisseling, de harde slagen.. de service?
Met drie vijfsetters in de afgelopen drie Slam-ontmoetingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah moeite? 15-2 staat het onderling...
Vooral bij de GS's ging het altijd maar met wat geluk net goed, vandaag uitgezonderd dan natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah moeite? 15-2 staat het onderling...
Wtf whahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Norrage het volgende:
En ok. Het is bevestigd. Ferrer is echt een pusher
[ afbeelding ]
Niet gezien. 10 seconden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Die samenvatting van Li net bij de NOS.
Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Die samenvatting van Li net bij de NOS.
Dit. Wawa doet het ook goed tegen Murray. Tegen Federer en Nadal heeft hij mentale problemen en tegen Nadal ook een klein match up issue.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
Wawa is een goede speler gewoon. Niet specifiek een reden denk ik
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:39 schreef Mr.West het volgende:
Zijn er vaste tijden dat Eurosport de wedstrijd van Wawrinka herhaald? Heb niks kunnen zien helaas:(
Prachtige post.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Zo'n toernooi betaald miljoenen aan prijzengeld, maar er is geen geld voor een handdoek rekje. 'Gooi maar op de stoel van de lijnrechter'.
Onbegrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mykonos het volgende:
Sowieso laten ze in die samenvattingen alleen de 'belangrijke' punten zien, nooit de echte highlights, tenzij dat toevallig op BP/SP/MP gebeurt, zoals vandaag bij die break van Wawa in de tweede set.
thanks!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.
You're welcome.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:24 schreef Rosario het volgende:
Nadal dus misschien plus tweeduizend punten, Djokovic min 1640.
Top dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.
Hij is wel heel zwaar favoriet voor toernooiwinst zeg. Dit ijn de backodds op Betfair:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal gaat wel richting het record aantal punten, als ie nu de AO wint.
Graag gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |