Zelf heb je dit nog nooit meegemaakt zo te horen. Ach tuurlijk, je werd pas tijdens je 20ste levensjaar ontmaagd, op die koude winteravond in December, terwijl je zo bezopen als een paard op bed lag omdat je nuchter niet durfde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:17 schreef Dven het volgende:
Tevens kan jij je beter gaan instellen als ontvangende partij tijdens het neuken. Als je hier al misselijk van bent ben je toch al een nicht. Een mietje. Een ongelofelijke homo.
Heb je haar ontmaagd met een stel spijkers?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:19 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Zelf heb je dit nog nooit meegemaakt zo te horen. Ach tuurlijk, je werd pas tijdens je 20ste levensjaar ontmaagd, op die ene avond, waar je zoveel had gedronken en die ONS die je tot de lippen toe had volgegooid.
Ga jij maar eens een maagd ontmaagden..
Ze hoort niet half dood te bloeden TSquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:19 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de bedoeling.. Het was meer de bedoeling dat ze niet ging bloeden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:24 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Ze hoort niet half dood te bloeden TS
Ja uiteraard maar ze kan ook gewoon ongesteld zijn geworden, het is meestal een beetje bloedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:25 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de bedoeling.. Het was meer de bedoeling dat ze niet ging bloeden.
dat krijg je he als je snikkel van het formaat tandenstoker is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:25 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de bedoeling.. Het was meer de bedoeling dat ze niet ging bloeden.
Waarom stop je dan niet na de 1e keer toen je merkte dat ze bloedde ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:25 schreef keizersnede het volgende:
[..]
ik weet niet.. dacht zoals ik al zei "schijt" op het moment zelf. Misschien ging ik wel door omdat ze een 8 was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom stop je dan niet na de 1e keer toen je merkte dat ze bloedde ?
Ze was 8 ja zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:45 schreef keizersnede het volgende:
[..]
ik weet niet.. dacht zoals ik al zei "schijt" op het moment zelf. Misschien ging ik wel door omdat ze een 8 was.
Autist?quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:26 schreef pl4kkie het volgende:
Verzonnen topic. FOK!kers hebben geen sex.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Autist?![]()
Beetje biggie doen met een verzonnen verhaal om 4uur in de nacht op een internetforum, kom niet testen broertje.
Stiekem heb je de hele nacht liggen trekken op het meisje die jou in de friendzone heeft geplaatst en met 3 buitenlanders geneukt heeft gister
Jij hebt het hier over autist en zolderkamer, waar het hart van vol zit stroomt de mond van overquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:33 schreef keizersnede het volgende:
[..]![]()
Er klopt geen fuck van. Mensen die zeggen dat dit verhaal verzonnen is maken zelf blijkbaar niets mee in hun zolderkamerleven.
Leuk spreekwoord. Is niet echt van toepassing in deze situatie. Sorryquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij hebt het hier over autist en zolderkamer, waar het hart van vol zit stroomt de mond van over
En dan buik en alles onder het bloed?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:27 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar ze kan ook gewoon ongesteld zijn geworden, het is meestal een beetje bloed
Laten we in de veronderstelling leven dat ik het inderdaad nooit meegemaakt heb dat er op bepaalde momenten wat bloed kan vloeien. Dat in gedachte houdende had ik natuurlijk lastig kunnen stellen dat je maar een nicht bent wanneer je van dat soort taferelen al last van je jeugdelijke maagje krijgt. Een beetje vent krijgt alleen maar een grotere klop in z'n vleselijke kolos wanneer hij het maagdelijk zweet en het ijzerrijke bloed in de lucht kan proeven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:19 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Zelf heb je dit nog nooit meegemaakt zo te horen. Ach tuurlijk, je werd pas tijdens je 20ste levensjaar ontmaagd, op die koude winteravond in December, terwijl je zo bezopen als een paard op bed lag omdat je nuchter niet durfde.
En hij maar trots denken dat zijn fallusje een maagdelijk meisje heeft laten bloeden terwijl het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was die zijn penertje besmeurd met de bloedklonten van een slet achterlietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:27 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar ze kan ook gewoon ongesteld zijn geworden, het is meestal een beetje bloed
Moet ik hier echt vertellen hoeveel liters bloed het waren?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:47 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
En dan buik en alles onder het bloed?
OT: TS is inderdaad miet ivm misselijk worden. Als je gaat dan niet klagen
Ditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we in de veronderstelling leven dat ik het inderdaad nooit meegemaakt heb dat er op bepaalde momenten wat bloed kan vloeien. Dat in gedachte houdende had ik natuurlijk lastig kunnen stellen dat je maar een nicht bent wanneer je van dat soort taferelen al last van je jeugdelijke maagje krijgt. Een beetje vent krijgt alleen maar een grotere klop in z'n vleselijke kolos wanneer hij het maagdelijk zweet en het ijzerrijke bloed in de lucht kan proeven.
Jij vindt het echter schijnbaar de moeite om er om 4 uur 's nachts je bed voor uit te kruipen om er een topic over te maken, met het idee dat je iets heel speciaals hebt meegemaakt.
Nogmaals : Je bent een nicht. Een mietje. Een pisvlek. Laat je voortaan neuken. Je bent slechts geschikt als ontvangende partij. En genoeg mannen die jouw darmpje graag eens aanpakken en je achter willen laten met een nog vrij van haar zijnde onderlijfje welke besmeurd is met bloed en beurs van de kneuzingen.
Dat maakt niks uit. Bloed is bloed. Niet zeurenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:53 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Moet ik hier echt vertellen hoeveel liters bloed het waren?
Aangezien hij liters noemt heeft hij mogelijk gewoon een drachtig paard in de stal van z'n vader geneukt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Bloed is bloed. Niet zeuren
Hij zal wel schrikken wanneer hij straks naar het toilet gaat en haar bloed pist.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:57 schreef snakelady het volgende:
Dus mevrouw was gewoon ongesteld geworden tijdens het neuken, tja, gebeurd, shit happens.
En geen copndoom gebruiken. TS toch.
Wanneer hij al geneukt heeft, is dit de enige juiste conclusie. Einde topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:00 schreef Zeus_007 het volgende:
Conclusie : TS heeft een ongestelde slet geneukt en geen maagd
Nou ja, theoretisch gezien kan ze natuurlijk wel gewoon nog maagd zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:00 schreef Zeus_007 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien hij liters noemt heeft hij mogelijk gewoon een drachtig paard in de stal van z'n vader geneukt.
Of die van de buurman. Verklaart de liters idd. Laat onverlet dat ie niet moet zeuren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien hij liters noemt heeft hij mogelijk gewoon een drachtig paard in de stal van z'n vader geneukt.
Het lijkt me nogal sterk dat een meisje bij haar ontmaagding zodanig bloed dat zelfs haar buik onder zitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, theoretisch gezien kan ze natuurlijk wel gewoon nog maagd zijn geweest.
Ik vind het paard-verhaal geloofwaardigerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:00 schreef Zeus_007 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Even in TS zijn verdediging, toen ik eens 8 bitses gelijktijdig ontmaagde was er wel sprake van een bloedbad. Maagdenvliezen vlogen in het rond en het was net een SP partijconferentie.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we in de veronderstelling leven dat ik het inderdaad nooit meegemaakt heb dat er op bepaalde momenten wat bloed kan vloeien. Dat in gedachte houdende had ik natuurlijk lastig kunnen stellen dat je maar een nicht bent wanneer je van dat soort taferelen al last van je jeugdelijke maagje krijgt. Een beetje vent krijgt alleen maar een grotere klop in z'n vleselijke kolos wanneer hij het maagdelijk zweet en het ijzerrijke bloed in de lucht kan proeven.
Jij vindt het echter schijnbaar de moeite om er om 4 uur 's nachts je bed voor uit te kruipen om er een topic over te maken, met het idee dat je iets heel speciaals hebt meegemaakt.
Nogmaals : Je bent een nicht. Een mietje. Een pisvlek. Laat je voortaan neuken. Je bent slechts geschikt als ontvangende partij. En genoeg mannen die jouw darmpje graag eens aanpakken en je achter willen laten met een nog vrij van haar zijnde onderlijfje welke besmeurd is met bloed en beurs van de kneuzingen.
Natuurlijk niet, maar maagden worden ook gewoon ongesteld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:02 schreef Zeus_007 het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal sterk dat een meisje bij haar ontmaagding zodanig bloed dat zelfs haar buik onder zit
Pamplona zeg ik je.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Even in TS zijn verdediging, toen ik eens 8 bitses gelijktijdig ontmaagde was er wel sprake van een bloedbad. Maagdenvliezen vlogen in het rond en het was net een SP partijconferentie.
Kijk.. Lange Lans weet dat met een wat grotere lans het makkelijker is de maagdenvliezen te scheuren waardoor meer bloed vrij komt. Dank voor de steunquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Knulletje, maagdenvliesjes 'scheuren' al wanneer de houdster iets te wild op een wipwap zit. Beeld je nu niets in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:08 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Kijk.. Lange Lans weet dat met een wat grotere lans het makkelijker is de maagdenvliezen te scheuren waardoor meer bloed vrij komt. Dank voor de steun
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:08 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Kijk.. Lange Lans weet dat met een wat grotere lans het makkelijker is de maagdenvliezen te scheuren waardoor meer bloed vrij komt. Dank voor de steun
16 jaar en miet zijn en dan claimen dat je een grote lans hebt, TSquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:08 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Maar als er zoveel bloed vrij komt als jij nu beschrijft moet er meer gebeuren dan alleen een maagdenvlies scheuren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:08 schreef keizersnede het volgende:
[..]
tsja het waren toch echt liters bloed, alsof er een kalf werd geboren ;')quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar als er zoveel bloed vrij komt als jij nu beschrijft moet er meer gebeuren dan alleen een maagdenvlies scheuren.
Verbazingwekken hoeveel mensen seks hebben en dan nog niks weten van het lichaam waar ze hun pener in stoppen.
Als het liters bloed waren moest ze opgenomen worden in het ziekenhuis, sukkeltje, hahaha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:18 schreef keizersnede het volgende:
[..]
tsja het waren toch echt liters bloed, alsof er een kalf werd geboren ;')
En niet 112 gebeld?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:18 schreef keizersnede het volgende:
[..]
tsja het waren toch echt liters bloed, alsof er een kalf werd geboren ;')
hahahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als het liters bloed waren moest ze opgenomen worden in het ziekenhuis, sukkeltje, hahaha.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:17 schreef Dven het volgende:
Tevens kan jij je beter gaan instellen als ontvangende partij tijdens het neuken. Als je hier al misselijk van bent ben je toch al een nicht. Een mietje. Een ongelofelijke homo.
Wederom, Dvenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus even voor de duidelijkheid: Jij ziet bloed, maar gaat gewoon door?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:55 schreef keizersnede het volgende:
TS was laatst dus een chick aan het ontmaagden (zij 16,ik 16) terwijl ik geen maagd meer was. Na een paar stoten kwam ik erachter dat mijn lul nogal bebloed was (zonder condoom jwz) maar ik dacht, schijt, dus we gingen "gewoon" door.
Na een tijdje was het zo erg geworden dat haar buik helemaal bebloed was en mijn lul ook helemaal onder het bloed zat. Ik was na het neuken nogal misselijk.
Klacht: Meisjes die bloed uit hun kut laten vloeien bij de ontmaagding.
Natuurlijk niet. Hij heeft het over een 16-jarige maagd. Dat kan helemaal niet. Derhalve is dit een hoax.quote:
Zestienjarige die stoer doen over seksquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:19 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Zelf heb je dit nog nooit meegemaakt zo te horen. Ach tuurlijk, je werd pas tijdens je 20ste levensjaar ontmaagd, op die koude winteravond in December, terwijl je zo bezopen als een paard op bed lag omdat je nuchter niet durfde.
Dvenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Dit is echt een pareltje van een topic.hulde aan Dven met zijn creatieve dissen.
Wanneer gingen we jou nou ook alweer ontmaagden?quote:
Jouw vriendin zal wel jouw persoonlijke slaaf zijn...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:14 schreef Dven het volgende:
17 jaar geleden je moeder nog eens op gruwelijke wijze misbruikt. Bloed zat letterlijk overal. Kan goed zijn dat jij 9 maanden later uit die gapende wond in haar onderbuik getrokken bent.
Iedereen moet luisteren naar Snakelady want ze is 32 en weet het allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar als er zoveel bloed vrij komt als jij nu beschrijft moet er meer gebeuren dan alleen een maagdenvlies scheuren.
Verbazingwekken hoeveel mensen seks hebben en dan nog niks weten van het lichaam waar ze hun pener in stoppen.
De username "keizersnede" doet toch wat anders vermoeden....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:14 schreef Dven het volgende:
17 jaar geleden je moeder nog eens op gruwelijke wijze misbruikt. Bloed zat letterlijk overal. Kan goed zijn dat jij 9 maanden later uit die gapende wond in haar onderbuik getrokken bent.
Bloed is ook glijmiddel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom stop je dan niet na de 1e keer toen je merkte dat ze bloedde ?
Er kwam toch eentje voor in de film Seven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef eight het volgende:
Je moet ook geen strap-on knife gebruiken.
[ afbeelding ]
Je moeder was gewoon ongesteld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef keizersnede het volgende:
Maar even serieus.. Dit is echt gebeurd en ik vond dat ze wel heel erg aan het bloeden was. Had niet verwacht dat jullie me al gelijk voor Trol aan zouden zien, want ik ben niet aan het trollen.
Klopt. De afbeelding is het screenshot daarvan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Er kwam toch eentje voor in de film Seven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |