Dvenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Dit is echt een pareltje van een topic.hulde aan Dven met zijn creatieve dissen.
Wanneer gingen we jou nou ook alweer ontmaagden?quote:
Jouw vriendin zal wel jouw persoonlijke slaaf zijn...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:14 schreef Dven het volgende:
17 jaar geleden je moeder nog eens op gruwelijke wijze misbruikt. Bloed zat letterlijk overal. Kan goed zijn dat jij 9 maanden later uit die gapende wond in haar onderbuik getrokken bent.
Iedereen moet luisteren naar Snakelady want ze is 32 en weet het allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar als er zoveel bloed vrij komt als jij nu beschrijft moet er meer gebeuren dan alleen een maagdenvlies scheuren.
Verbazingwekken hoeveel mensen seks hebben en dan nog niks weten van het lichaam waar ze hun pener in stoppen.
De username "keizersnede" doet toch wat anders vermoeden....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:14 schreef Dven het volgende:
17 jaar geleden je moeder nog eens op gruwelijke wijze misbruikt. Bloed zat letterlijk overal. Kan goed zijn dat jij 9 maanden later uit die gapende wond in haar onderbuik getrokken bent.
Bloed is ook glijmiddel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom stop je dan niet na de 1e keer toen je merkte dat ze bloedde ?
Er kwam toch eentje voor in de film Seven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef eight het volgende:
Je moet ook geen strap-on knife gebruiken.
[ afbeelding ]
Je moeder was gewoon ongesteld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef keizersnede het volgende:
Maar even serieus.. Dit is echt gebeurd en ik vond dat ze wel heel erg aan het bloeden was. Had niet verwacht dat jullie me al gelijk voor Trol aan zouden zien, want ik ben niet aan het trollen.
Klopt. De afbeelding is het screenshot daarvan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Er kwam toch eentje voor in de film Seven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |