SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 22-01-2014 17:22:56 ]![]()
yup! tegen het einde wordt het wel kielekiele maar het gaatquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik vind ze gewoon lelijk. Ik wil me tenminste een beetje een coole motherfucker voelen als ik hardloopquote:Op maandag 20 januari 2014 22:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Of in ieder geval proberen..
Door te lopen op FiveFingers!![]()
![]()
![]()
/ambassadeur.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat zij zegtquote:Op maandag 20 januari 2014 23:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon lelijk. Ik wil me tenminste een beetje een coole motherfucker voelen als ik hardloop.
![]()
![]()
dan dus de camobroekies van yur lenen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Kom net deze tegen, vind ik toch best vet voor vrouwen. Alleen die tenen hequote:Op maandag 20 januari 2014 23:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon lelijk. Ik wil me tenminste een beetje een coole motherfucker voelen als ik hardloop.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast welquote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fivefingers... wel apart ja.
Niemand hier die met cameltoes loopt?
Al die strakke broekjes enzo![]()
![]()
Zo hee, ik ben zojuist een liter bloed verloren (chargeant). Lijkt alsof dat gaatje alsnog zijn weg heeft gevonden op mijn teennagel. En dat in bed
![]()
Nu ziet het er weer aardig uit. En geloof me, het zag er níét uit. Nu maar flink ingetapet. Morgen komt mevroi de pedicure. Afijn: goed nieuws aan het front.
Sorry, vies praatje![]()
![]()
Levitas, wat ontzettend balen!!
Maar hoe is het mogelijk dat de voorgaande fysio's en schoeiselverkopers nooit opgemerkt hebben dat jij zo blijkt te proneren?!![]()
ik vind ze iigquote:Op maandag 20 januari 2014 22:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Of in ieder geval proberen..
Door te lopen op FiveFingers!![]()
![]()
![]()
/ambassadeur
Ja doei.![]()
weer 5 kilometer bij gelopen. beter iets dan niets...
ging best goed.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kom net deze tegen, vind ik toch best vet voor vrouwen. Alleen die tenen he.
Die zijn ook leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind ze sowieso leuk. Als ik weer genoeg weekend heb om 2 keer te lopen ga ik ze misschien wel weer overwegen. M'n Terrafly's hebben ook een stuk minder demping dan normaal (ook vergeleken met m'n Kinvara's) en daar loop ik echt heerlijk op.![]()
gelukkig! Dat zal ook wel druk en pijn schelen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef Quoi het volgende:
Zo hee, ik ben zojuist een liter bloed verloren (chargeant). Lijkt alsof dat gaatje alsnog zijn weg heeft gevonden op mijn teennagel. En dat in bed
![]()
Nu ziet het er weer aardig uit. En geloof me, het zag er níét uit. Nu maar flink ingetapet. Morgen komt mevroi de pedicure. Afijn: goed nieuws aan het front.
Sorry, vies praatje![]()
Vanavond maar weer eens mezelf laten afbeulen. Heb nu een Endo-trainingsschema wat iets meer weken beslaat dan Evy richting de 5KM.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
muf, vandaag voelt mijn knie weer minder goed aan dan gisteren.
Volgende week maandag maar eens naar het inloopspreekuur van de sportfysio
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
helemaal apart is dat het tenen zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fivefingers... wel apart ja.
Niemand hier die met cameltoes loopt?
Ecosia
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:51 schreef Guard het volgende:
muf, vandaag voelt mijn knie weer minder goed aan dan gisteren.
Volgende week maandag maar eens naar het inloopspreekuur van de sportfysio![]()
Hopen dat je er snel vanaf bent. Je moet er wel bij zijn met de Regte Heide Cross, ik sta er nu ook bij.
quote:Wat heb je gedaan? Te kleine VFF gepast?
Krijg nou niet ook blessures he, we gingen ze uitbannen dit topic...
Ik kom zelf net ook van de fysio af trouwens, had wat last achter mijn knie de laatste 2 weken, 'gelukkig' aan de linkerkant en ongeveer hetzelfde als wat ik na de Hoge Veluwetrail had aan de rechterkant. Waarschijnlijk iets teveel belasting op mijn kuitpees. Dit is de vorige keer verholpen door dry-needling en dat heeft hij nu weer toegepast. Dus even kijken of het morgen/overmorgen weer weggetrokken is.![]()
![]()
Grappig, Mark Huizinga (de judoka) loopt ook survivalruns, niet eens heel onverdienstelijk.
https://twitter.com/huizi(...)477789470720/photo/1It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Regte Heide Cross wil ik echt wel bijzijn, anders kan ik de CPC ook niet lopen en dat zou echt ongelofelijk balen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Hopen dat je er snel vanaf bent. Je moet er wel bij zijn met de Regte Heide Cross, ik sta er nu ook bij.
[..]Wat heb je gedaan? Te kleine VFF gepast?
Ik kom zelf net ook van de fysio af trouwens, had wat last achter mijn knie de laatste 2 weken, 'gelukkig' aan de linkerkant en ongeveer hetzelfde als wat ik na de Hoge Veluwetrail had aan de rechterkant. Waarschijnlijk iets teveel belasting op mijn kuitpees. Dit is de vorige keer verholpen door dry-needling en dat heeft hij nu weer toegepast. Dus even kijken of het morgen/overmorgen weer weggetrokken is.
Kans dat ik Apeldoorn loop is inmiddels wel weer kleiner geworden (zeg maar zo goed als nihl)
6 april hilversum city run.
wel klote dat de start pas om 3 uur is
Ecosia
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Regte Heide Cross wil ik echt wel bijzijn, anders kan ik de CPC ook niet lopen en dat zou echt ongelofelijk balen zijn.
Kans dat ik Apeldoorn loop is inmiddels wel weer kleiner geworden (zeg maar zo goed als nihl)Zo zonde ja..
Was je er al eerder mee naar de fysio gegaan trouwens, of wordt dit eerste keer?![]()
Eerste keerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Zo zonde ja..
Was je er al eerder mee naar de fysio gegaan trouwens, of wordt dit eerste keer?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij de eerste loopanalyse die ik heb laten doen, was al duidelijk dat ik proneerde. Dus ik heb daar ook schoenen voor gekregen, althans, ik geloof ze even op hun woord.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar hoe is het mogelijk dat de voorgaande fysio's en schoeiselverkopers nooit opgemerkt hebben dat jij zo blijkt te proneren?!
Bij het aanmeten/ passen van de Saucony Omni was het ook duidelijk, en daarom kreeg ik die schoen (en omdat ik die het lekkerst vond zitten, van alle paren die ze me lieten passen).
Ik denk overigens wel dat ik nu veel meer proneer dan dat ik een jaar geleden deed. En ik heb eigenlijk het gevoel dat dat komt doordat ik ontzettend veel op blote voeten en teenslippers heb gelopen in Australië en dus geen schoenen aan had die de boel corrigeerden (hoewel ik dat niet kan bevestigen/ bewijzen).![]()
Ik wil vooral al 2 weken elke dag verhoging en de hele nacht hoesten uitbannen! Helpen five fingers daar ook tegen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vondst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Suske en Wiske en de Schat van VijfVingers![]()
Hoe kom je aan dat lettertype..quote:![]()
Wel betere titel eigenlijk ja..
By the Gods, wat slecht...![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Jero_nimo op 21-01-2014 11:53:42 ]![]()
The interwebz has many many treasuresquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat lettertype..![]()
quote:
Ah, heb het al gevondenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Guard het volgende:
[..]
The interwebz has many many treasures
[..]. Nu klopt 'ie iets beter!
![]()
![]()
Gisteren zei Wolve, toen ik aan het mijmeren was over mijn reddingsbrigadetijd en dat we hier geen zee hebben dat ik 'dan maar bij de Mountain Rescue moest gaan'. Voor de garp.
En nu zit ik naar applicationforms te kijken![]()
Ja doei.![]()
Heerlijk gelopen vanochtend, les 9 van Evy. Had echt nog veel over, en was teleurgesteld dat het alweer voorbij was. Jammer dat ik morgen niet mag lopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, dat is wel even wat anders, maar wel net zo mooi! Kan je meteen je trailskills toepassen op de moeilijk bereikbare plekken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren zei Wolve, toen ik aan het mijmeren was over mijn reddingsbrigadetijd en dat we hier geen zee hebben dat ik 'dan maar bij de Mountain Rescue moest gaan'. Voor de garp.
En nu zit ik naar applicationforms te kijken![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef Yellowflower84 het volgende:
Heerlijk gelopen vanochtend, les 9 van Evy. Had echt nog veel over, en was teleurgesteld dat het alweer voorbij was. Jammer dat ik morgen niet mag lopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat mooi! Goed ook dat je de rustdagen erin houdt, conditioneel gaat het al heel snel een stuk makkelijker, maar je belastbaarheid groeit minder snel helaas. Maar blijf zo doorgaan!
![]()
![]()
Ja, merk inderdaad dat mijn conditie voorligt op mijn benen. Wel erg lekker om te merken dat het zo snel gaat!quote:[
[..]Dat gaat mooi! Goed ook dat je de rustdagen erin houdt, conditioneel gaat het al heel snel een stuk makkelijker, maar je belastbaarheid groeit minder snel helaas. Maar blijf zo doorgaan!
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef Yellowflower84 het volgende:
Heerlijk gelopen vanochtend, les 9 van Evy. Had echt nog veel over, en was teleurgesteld dat het alweer voorbij was. Jammer dat ik morgen niet mag lopen...Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er overigens serieus over te denken mee te gaan doen met de Regte Heide Cross.![]()
O ja, heb me net aangemeld bij het Endomondo Fok! Runningteam, en wilde een DM sturen aan Lady Oracle zoals gevraagd, maar deze user is niet bekend?![]()
Mag je wel snel zijn, de oorspronkelijk 500 plaatsen waren al gevuld, er zijn nu nog 100 extra plekken beschikbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik zit er overigens serieus over te denken mee te gaan doen met de Regte Heide Cross.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
LadyOraclequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:14 schreef Yellowflower84 het volgende:
O ja, heb me net aangemeld bij het Endomondo Fok! Runningteam, en wilde een DM sturen aan Lady Oracle zoals gevraagd, maar deze user is niet bekend?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, dat is wel even wat anders, maar wel net zo mooi! Kan je meteen je trailskills toepassen op de moeilijk bereikbare plekken.
[..]Dat gaat mooi! Goed ook dat je de rustdagen erin houdt, conditioneel gaat het al heel snel een stuk makkelijker, maar je belastbaarheid groeit minder snel helaas. Maar blijf zo doorgaan!
ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag hoe het precies zit met lid worden/of je in een straal van ik weet neit hoeveel km moet wonen en dat soort zaken
Ja doei.![]()
Haklandingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geheel offtopic, maar trots als een pauw deel ik u mede:
Heb vanochtend m`n scriptie verdedigd. Na een kort beraad van de beoordelaar en de extern deskundige mochten ze mij feliciteren met een 9 voor m`n scriptie!![]()
![]()
* Levitas is trots![]()
Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haklanding![]()
![]()
Heb vanochtend m`n scriptie verdedigd. Na een kort beraad van de beoordelaar en de extern deskundige mochten ze mij feliciteren met een 9 voor m`n scriptie!![]()
![]()
* Levitas is trots![]()
En Jerommeke mag dat, die is toch zo hard als staal.![]()
![]()
Dat is tenminste weer eens goed nieuws voor je!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haklanding![]()
![]()
![]()
* Levitas is trots![]()
![]()
Ja, ik zag het. Even overleggen of de vrouw ook meegaat, dan vanavond inschrijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Mag je wel snel zijn, de oorspronkelijk 500 plaatsen waren al gevuld, er zijn nu nog 100 extra plekken beschikbaar gemaakt.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haklanding![]()
![]()
![]()
* Levitas is trots![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haklanding![]()
![]()
![]()
* Levitas is trots
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gefeliciteerd! Mooi om na het slechte nieuws nu ook goed nieuws te kunnen meedelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haklanding![]()
![]()
![]()
* Levitas is trots![]()
Ik heb mn hardloopspul mee naar de uni zodat ik vanavond meteen vanaf het station naar de baan kan. Ik geloof dat het dipje eindelijk officieel op z'n retour is.![]()
Ik heb te hard gelopen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Wat heb je gedaan? Te kleine VFF gepast?
Ergens ging het heuvelaf en ben ik grotere stappen gaan nemen, bij een keer neerkomen ging dat gepaard met meer gewicht dan anders op mijn voet en voelde ik een 'pijntje'. Doorgelopen natuurlijk en gisterenavond ijs opgelegd, leek mijn voet (onder enkel aan buitenkant) wat blauwig/dikker en vandaag loop ik de hele dag mank.
Lijkt mij goed om even een paar dagen rust te houden en te zien hoe het wegtrekt in ieder geval niet op gaan hardlopen morgen. En dan maar weer gaan belasten wanneer het kan. Over 3 weken een 10k wedstrijd ik ga er van uit dat ik die gewoon ga lopen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb mn hardloopspul mee naar de uni zodat ik vanavond meteen vanaf het station naar de baan kan. Ik geloof dat het dipje eindelijk officieel op z'n retour is.
Cool! Laurens ten Dam, Robert Gesink en wat andere (Nederlandse) prof wielrenners van Team Belkin publiceren gewoon hun ritten, incl. power (wattage), hartslag enzo publiekelijk op Strava.. Best interessant om te zien dat hun hartslag nog niet eens de 170 haalt bergop, tijdens de fucking Tour de France... En bergaf dan, ruim 80 km/u
Zijn er ook prof hardlopers die hun trainingen enzo in Endomondo of een andere app online zetten?![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Levitas het volgende:
Cool! Laurens ten Dam, Robert Gesink en wat andere (Nederlandse) prof wielrenners van Team Belkin publiceren gewoon hun ritten, incl. power (wattage), hartslag enzo publiekelijk op Strava.. Best interessant om te zien dat hun hartslag nog niet eens de 170 haalt bergop, tijdens de fucking Tour de France... En bergaf dan, ruim 80 km/u
Mijn trainingsrondjes overlappen redelijk vaak die van Erik Dekker. Altijd leuk om sneller te zijn dan hij (hoewel hij dan waarschijnlijk rustig in D1 rijdt en ik in een snel interval zit)
Maar ik denk dat hardlopers minder geneigd zijn hun resultaten openbaar te maken. Wielrenners zijn patseriger wat dat betreft
[ Bericht 8% gewijzigd door cafca op 21-01-2014 14:06:43 ]![]()
Vanavond na t werk nog maar eens proberen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
ik heb afgelopen TdF (Tour de France, niet Trail des Fantomesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Levitas het volgende:
Zijn er ook prof hardlopers die hun trainingen enzo in Endomondo of een andere app online zetten?) zo'n "etappe-workout" van Greipel gezien, een bergetappe, die zit dan in "de bus" relatief op het gemak bergop te pedaleren, en zijn hartslag was helemaal absurd, weet niet meer wat zijn max was, maar die kwam niet aan de 170
Haklanding sja... Heb Jerommeke nooit met shinsplints gezienLevitas: gefeliciteerd met je 9!
Halverwege de dag naar huis voor mijn pedicure bezoekje. Eens kijken wat de 'schade' van vannacht is. Wat een absurd verhaal wordt die valpartij van mij.
En dan vanavond lekker trainen met poezelige voetiesAlles voor 9 maart
![]()
![]()
Ik vind het inderdaad nogal intimiderend, die hartslagen van die figuren. Is er trouwens ook een strava groepje van fok? Gebruik zelf geen endomondo namelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Levitas het volgende:
Zijn er ook prof hardlopers die hun trainingen enzo in Endomondo of een andere app online zetten?![]()
Daar kun je toch weinig aan zien, misschien is hun maximale hartslag wel 180..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Levitas het volgende:
Zijn er ook prof hardlopers die hun trainingen enzo in Endomondo of een andere app online zetten?
Ik heb er geen wetenschappelijke onderbouwing voor maar in mijn ervaring hebben de echte toppers vaak lage maximale hartslagen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
mijn max hartslag ligt niet veel hoger, maar met 170 ga ik waarschijnlijk niet harder dan 5 p/u naar boven op de fietsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar kun je toch weinig aan zien, misschien is hun maximale hartslag wel 180..
Ik heb er geen wetenschappelijke onderbouwing voor maar in mijn ervaring hebben de echte toppers vaak lage maximale hartslagen..![]()
al moet ik dat natuurlijk nog altijd een keer gaan testen
Wellicht kunnen de experts hier me wat advies op sporthorlogegebied verschaffen. Ik lijk op een Garmin uit te komen. Voor wat ik ermee wil is de 210 de voordeligste optie. Hebben de 310 en 610 nog meerwaarde, of zijn die ook kwalitatief beter?It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Hatsaflats ontdipt. Goed om te lezen. Stipstreep heeft helaas door "gedoe" niet meer kunnen heuvelen en de dinsdaggroep slaat een avond over. Dat wordt na afronding van het "gedoe" een eenzame asfaltavond. Jippie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb mn hardloopspul mee naar de uni zodat ik vanavond meteen vanaf het station naar de baan kan. Ik geloof dat het dipje eindelijk officieel op z'n retour is.![]()
![]()
Fijn Hats idd, ontdipt
Hier pijnloos behandeld aan teen. Lijkt de goede kant op te gaan zo![]()
Vanavond 8 x 600m op 80%, herstel 200m. Vrijdag weer 14 km duurloop
dan volgende week weer 16km en de week dáárna: 18km![]()
![]()
![]()
net maar eens even goed nagedacht, wilde eigenlijk vandaag een 7km gaan doen, maar dat lijkt nu niet verstandig.
Ik heb er inmiddels wel genoeg van, stomme knieën
Moet ik nog wel eerst de deadline halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef hatsaflats het volgende:
Moet ik nog wel eerst de deadline halenAls je nu al geen goede redenen kunt bedenken, zou ik het niet doen. Niet lullig bedoeld, maar ik dacht dat ik met veel intrinsieke motivatie begon maar vind het nu toch verdomd lastig om er lol in te houden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is fictief hè, het moet voor een vakquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je nu al geen goede redenen kunt bedenken, zou ik het niet doen. Niet lullig bedoeld, maar ik dacht dat ik met veel intrinsieke motivatie begon maar vind het nu toch verdomd lastig om er lol in te houden... Mooi niet dat ik een PhD ga doen, ik vind de onderzoeksmaster al stom.
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is fictief hè, het moet voor een vak. Mooi niet dat ik een PhD ga doen, ik vind de onderzoeksmaster al stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb sinds september de 210. Prima horloge. Houdt mijn hartslag bij, is vrij simpel te begrijpen en ik kan mijn gps bestandjes in garmin connect, runkeeper, strava en nike+ kwijt (en ook endomondo en overige applicaties, maar die gebruik ik niet). Ik gebruik hem overigens ook op de racefiets en mountainbike, naar tevredenheid. Ik maak geen gebruik van trainingsprogramma's etc, dus meer kan ik me echt niet wensen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:44 schreef Cynic het volgende:
Wellicht kunnen de experts hier me wat advies op sporthorlogegebied verschaffen. Ik lijk op een Garmin uit te komen. Voor wat ik ermee wil is de 210 de voordeligste optie. Hebben de 310 en 610 nog meerwaarde, of zijn die ook kwalitatief beter?
Enige problemen die ik ervaar is dat ik 1 keer geen satelliet kon vinden, dus mijn rondje werd niet geregistreerd. Geen idee hoe dat kwam. Daarnaast moet ik soms een beetje klooien met de aansluiting op het horloge naar de USB poort, voordat mijn computer hem detecteert.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Quoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:
![]()
* Levitas is trots
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Eet smakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Kon dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is met die nieuwe cateraar nog slechter en duurder
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Altijd vrij sceptisch geweest tegenover die Google Glass...
tot ik dit artikel las:
http://www.runnersweb.nl/(...)je-PRs-verbreken.htm
Hoe fijn zou dat zijn?Ik denk dat er meer mensen sneller in zullen slagen om PR's te breken aangezien je altijd een virtuele haas bij je hebt.
![]()
Ziet er tof uit, maar ik hou het maar bij m'n klokkie.![]()
Vandaag m'n nieuwe hardloopsloffen uitgeprobeerd (Kinvara 3, vond 4 gek genoeg minder lopen haha) en bevielen prima.![]()
![]()
Euhm, na weken niet gerend te hebben. Net 2,5 km achter elkaar gerend. Eitje. Donderdag effe verdubbelen.![]()
![]()
Zo, net ingeschreven voor mijn eerste officiële loop ever: de Regte Heide Cross (5km)
Nu ook maar eens wat trail trainingen gaan doen![]()
Hoe snel zou ik overtrained/ mijn spieren en gewrichten overbelast hebben met zoiets?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef minimaLL het volgende:
Altijd vrij sceptisch geweest tegenover die Google Glass...
tot ik dit artikel las:
http://www.runnersweb.nl/(...)je-PRs-verbreken.htm
Hoe fijn zou dat zijn?Ik denk dat er meer mensen sneller in zullen slagen om PR's te breken aangezien je altijd een virtuele haas bij je hebt.
mini meet op de Heiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef cafca het volgende:
Zo, net ingeschreven voor mijn eerste officiële loop ever: de Regte Heide Cross (5km)
Nu ook maar eens wat trail trainingen gaan doen
Weet jij hoe het zit met de chip? Moet je die los aanschaffen / huren? Ik heb daar bij andere lopen wel eens iets over gelezen, maar kan het hier niet terugvindenquote:![]()
Ik loop ook de 5 daar, leuk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef cafca het volgende:
Nu ook maar eens wat trail trainingen gaan doen
Chip zal wel in het startnummer zitten![]()
![]()
Holy. Shit.
Dit was lekker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gezien het feit dat dit dezelfde organisatie is als bv Rondje Tilburg waar ze ook met chips in de bib werkene, zal het idd wel in het startnummer zitten,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Weet jij hoe het zit met de chip? Moet je die los aanschaffen / huren? Ik heb daar bij andere lopen wel eens iets over gelezen, maar kan het hier niet terugvinden
Als je een eigen chip had moeten hebben had dat ook wel duidelijk op de website gestaan lijkt me.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Yuki het volgende:
Holy. Shit.
Dit was lekker.![]()
dat is de onlangs verkondigde wet van pijll idd. Maar daar hoef je je natuurlijk niet aan te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy. Shit.
Dit was lekker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet goed gedaan! En van mij mag je het ook best een PR noemen!
![]()
![]()
Off topic:
Van harte Levitas, wat een prachtig cijfer ook, daar mag je trots op zijn! En Hats, bezint eer gij begint zeggen ze toch? Maar dat zeg ik, en ik is iemand die haar hbo niet afgemaakt heeft omdat ze geen zin meer had in leren, dus ik ben geen goede motivatorNu is dit natuurlijk wel andere koek dan wetenschappelijk onderzoek..
On topic:
Vandaag voor de verandering eens een andere kant op gelopen (richting de startplaats van de loopgroep waar ik al een paar maanden niet meer meeloop). Kwam dus de loopgroep tegen, even een stukje aangehaakt bij de warmin up, bijgekletst met een paar mensen en complimenten ontvangen over mijn enorme gewichtsverlies (altijd leuk) en daarna weer terug naar huis gehobbeld.
Ik merk wel dat mijn scheenbenen weer opspelen.. misschien is 3 x per week toch te veel, misschien zijn mijn compressie tubes te groot geworden, of ik te klein(ik hoef geen moeite meer te doen om ze aan te krijgen.).. Nouja.. Eerst zondag eens de schietbergencross en daarna maar verder zien..
Nu eerst een koude douche op die benen![]()
![]()
Holy. Shit.
Dit was lekker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knap werk! Hoe lang loop je eigenlijk al? Want als dat nog niet zo lang is dan zit hier vast nog veel rek in en dat beloofd watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed bezig hoor de mensen hier!
Ik ga morgen voor 't eerst lopen(voel me net een baby)
Alle kleding vandaag gepast en het zit als gegoten. Heb alleen niet helemaal de goeie broek denk ik.. http://www.zalando.nl/asi(...)w-as142b03j-502.html heb ik gekocht. Die tights is nog ff niets voor mij, en aangezien ik ook wel (hard)lopers zie met een soort jogging/trainingsbroek, heb ik die ook maar gehaald.
Ach ja, hij zit wel fijn dus ik ben benieuwd hoe 't gaat morgen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Een vraagje over bevestigen van startnummer op kleding. Ik doe die in de zomer gewoon met bijgeleverd speldjes door mijn t-shirt, maar op 1 februari ga ik waarschijnlijk in mijn hardloopjasje lopen, maar die is net iets te fijn van structuur om daar speldjes door heen te prikken. Hoe doen jullie dan?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Bibbits!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:20 schreef Mascleta het volgende:
Een vraagje over bevestigen van startnummer op kleding. Ik doe die in de zomer gewoon met bijgeleverd speldjes door mijn t-shirt, maar op 1 februari ga ik waarschijnlijk in mijn hardloopjasje lopen, maar die is net iets te fijn van structuur om daar speldjes door heen te prikken. Hoe doen jullie dan?
![]()
![]()
Weet je nu al hoe koud het dan is? Denk dat je het wel snel warm hebt tijdens een wedstrijd. En anders zou ik een startnummerband kopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:20 schreef Mascleta het volgende:
Een vraagje over bevestigen van startnummer op kleding. Ik doe die in de zomer gewoon met bijgeleverd speldjes door mijn t-shirt, maar op 1 februari ga ik waarschijnlijk in mijn hardloopjasje lopen, maar die is net iets te fijn van structuur om daar speldjes door heen te prikken. Hoe doen jullie dan?Ja dat kan ook.. dacht ff dat het wellicht niet handig zou zijn, maar kan ook gewoon ja.quote:
Al is het dan lastig als je je jas uit wil doen en dat nummer weer op je shirt moet doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Van harte met je mooie cijfer!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:
![]()
* Levitas is trots
Ik hoop dat je snel een goede oplossing vindt om weer blessure vrij te kunnen lopen. Ik vind je slipper verhaal eigenlijk heel logisch maar alleen iemand die er verstand van heeft zal daar een zinnig antwoord op kunnen geven.
Ik waai hier weer even binnen. Druk met van alles en nog niks maar wel gelopen gisteren. Omdat ik het rondje door het park nu wel kende maar eens een heen en weertje langs het Markermeer gedaan.
http://www.endomondo.com/workouts/288343119/13622849
Les 25 van Evy, zo onwerkelijk dat ik straks op zoek moet naar een ander loopschema omdat ik klaar ben met deze. Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die Belgische dame dus ik zal eens kijken wat het www nog meer aan loop programma's biedt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ook maar weer ns posten hier, ik lees nog steeds meer dan posten..... ben de laatste tijd lekker interval aan t lopen. Ik heb afgelopen zondag 7km in 43min gedaan waarvan 2x een minuutje gewandeld. Nog ff en ik kan 10km gaan proberen.![]()
Of je doet gewoon je nummer op je shirt en je jas eroverheen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet je nu al hoe koud het dan is? Denk dat je het wel snel warm hebt tijdens een wedstrijd. En anders zou ik een startnummerband kopen.
[..]
Ja dat kan ook.. dacht ff dat het wellicht niet handig zou zijn, maar kan ook gewoon ja.
Al is het dan lastig als je je jas uit wil doen en dat nummer weer op je shirt moet doen.
Dat zie je ook genoeg bij wedstrijden
*kuch* Frsh*kuch*
Mja, je hebt ook wel van die belts waar je het startnummer op vast kan zetten, dat zou dan misschien makkelijk zijn. Heb er ooit een gekregen bij de posbankloop geloof ik, maar gebruik ik verder nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet je nu al hoe koud het dan is? Denk dat je het wel snel warm hebt tijdens een wedstrijd. En anders zou ik een startnummerband kopen.
[..]
Ja dat kan ook.. dacht ff dat het wellicht niet handig zou zijn, maar kan ook gewoon ja.
Al is het dan lastig als je je jas uit wil doen en dat nummer weer op je shirt moet doen.![]()
Die heb ik gekocht in expo bij 7^^, maar kunnen die ook op een jas? Is dat niet iets te dik?quote:Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Als je zo'n dikke jas hebt dat die dingen niet blijven plakken kan je die jas beter niet aandoen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht in expo bij 7^^, maar kunnen die ook op een jas? Is dat niet iets te dik?![]()
![]()
Idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als je zo'n dikke jas hebt dat die dingen niet blijven plakken kan je die jas beter niet aandoen.
En startnummerband zoals ik al zei is wat je bedoelt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een vriendin wil ook gaan hardlopen en heb aangeboden om met haar mee te lopen. Lekker de beginlesjes weer eens doenze gaat zich inschrijven voor de marikenloop als stok achter de deur, leuk!
In mijn omgeving zijn flink wat mensen die zijn begonnen met lopen, benieuwd wie het hoe lang volhoudt![]()
![]()
Zo overheen gelezen, sorry!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd.
En startnummerband zoals ik al zei is wat je bedoelt![]()
![]()
Hmm dat wordt niet lopen van vond. Kids liggen in bed, daarna heb ik bbq-saus gemaakt, nu een printer installeren, daarna een hoop papierwerk en dan zal het wel middernacht zijn.
Wie heeft trouwens nog tips voor een heel dun (wind)jasje, dat niet te flodderig zit?![]()
Ik twijfelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:59 schreef Guard het volgende:
[..]
dat is de onlangs verkondigde wet van pijll idd. Maar daar hoef je je natuurlijk niet aan te houden
Want "stel nou" dat ik deze tijd niet verbeter op een evenement?Dank je!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Vet goed gedaan! En van mij mag je het ook best een PR noemen!
In m'n hoofd is het iig alvast een DIK persoonlijk recordDank je!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
knap werk! Hoe lang loop je eigenlijk al? Want als dat nog niet zo lang is dan zit hier vast nog veel rek in en dat beloofd wat
Ik loop weer sinds september, na een jaar onderbreking (blessure).
In de tussentijd ben ik gestopt met roken, een kilo of 7 afgevallen en heb ik flink gewerkt aan spierkracht.
Ben begonnen op de band, heel veiligen tot een week of 2 geleden durfde ik ook niet buiten te lopen. Ben zó blij dat ik dat nu wel weer ben gaan doen
Half dec liep ik voor het eerst weer 30 min aaneengesloten, en zo snel als ik vanavond liep heb ik euh... nog nooit gelopen geloof ik
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Op je eerste evenement ga je toch wel harder, adrenaline, publiek, en nog wat van dat zorgt ervoor dat je sneller gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik twijfel
Want "stel nou" dat ik deze tijd niet verbeter op een evenement?
En je kunt ook niet ieder evenement PR's lopen, dus een keer geen PR lopen is echt geen mslukt evenement hoor
Ja daar koop ik niks voor of wel!!quote:![]()
Tijd voor een goeie tik over je fivefingers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
les twee gehaald!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zo, dan ging het vandaag lekker!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:41 schreef Yuki het volgende:
Ik loop weer sinds september, na een jaar onderbreking (blessure).
In de tussentijd ben ik gestopt met roken, een kilo of 7 afgevallen en heb ik flink gewerkt aan spierkracht.
Ben begonnen op de band, heel veilig en tot een week of 2 geleden durfde ik ook niet buiten te lopen. Ben zó blij dat ik dat nu wel weer ben gaan doen
Half dec liep ik voor het eerst weer 30 min aaneengesloten, en zo snel als ik vanavond liep heb ik euh... nog nooit gelopen geloof ik
Pas je wel een beetje op? Een jaar geblesseerd geweest(?) en pas een maand ofwat aan het hardlopen, waarvan nu pas 2 weken op asfalt. Asfalt is een heel stuk anders dan op de loopband, een hele andere belasting. Doe voorzichtigGoed bezig. Nu volhoudenquote:Lekker rustig je minuutjes hardlopen, dan kun je al snel 30 minuten aan één stuk lopen!
![]()
Ik heb vanavond weer 2km aan één stuk gelopen. Voelde goed!
http://www.endomondo.com/workouts/288908780/9191691Inderdaad, misschien moet ik het maar zonder jas proberen, Al is het maar 5km. Voor ik het een beetje warm krijg ben ik al weer bij de finish.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet je nu al hoe koud het dan is? Denk dat je het wel snel warm hebt tijdens een wedstrijd. En anders zou ik een startnummerband kopen.Goed bezig!!quote:
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Nou, net voor het eerst gelopen. Maar Runkeeper irriteerde me mateloos, dus heel erg plezierig was dat niet. Ten eerste moest ik m'n muziek blijkbaar buiten runkeeper om regelen (?) Ten tweede heb ik zo'n standaard trainings ding gekozen van 5km. Die liet me eerst 5 min opwarmen, waarna ik 2,14km langzaam moest lopen. Maar bedoelen ze met langzaam lopen joggen, of gewoon normaal stapvoets tempo lopen?
Ben dus maar zelf bezig gegaan en geprobeerd met intervallen normaal lopen af te wisselen met hardlopen.
http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=4vpcs0 is het resultaat.
Maar goed, moet dus wel even met die app bezig gaan en ff een goed schema fixen, want dit verneukt enkel m'n spieren maar denk ik.
Edit: Het voelde overigens wel heel goed om weer met sport bezig te zijn
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: