SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
oh ja dat vind ik echt domquote:
Daar bedank ik toch liever voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef arachide. het volgende:
ik probeerde net voor het eerst in mijn leven lenzen in te doen. Wat een ervaring.
okquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar bedank ik toch liever voor.
Ik zet hem al klaar en gok min of meer wanneer de lapo gemaakt wordt.quote:
hoe zet je hem klaarquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zet hem al klaar en gok min of meer wanneer de lapo gemaakt wordt.
hoe kan je hem klaarzetten?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zet hem al klaar en gok min of meer wanneer de lapo gemaakt wordt.
hoezo niet?quote:
quote:
Vorige topic even openen, daar klikken op openen nieuw deel, nummer handmatig ophogen en wachten.quote:
levenloos dusquote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Vorige topic even openen, daar klikken op openen nieuw deel, nummer handmatig ophogen en wachten.
Je kent me goed.quote:
wow mind = blownquote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Vorige topic even openen, daar klikken op openen nieuw deel, nummer handmatig ophogen en wachten.
Naja, ik ga de discussie niet meer aan. Ik heb de hoop opgegeven dat ze ooit nog aardig zal doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow, zegt de user met ruim 10k posts in een maand
take that muto
wat heb je haar aan gedaan dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ik ga de discussie niet meer aan. Ik heb de hoop opgegeven dat ze ooit nog aardig zal doen.
typquote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow, zegt de user met ruim 10k posts in een maand
take that muto
quote:
Oké Stijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga op korfbal. Lekker gemengd douchen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
ew ik zou echt niet met lmi willen douchen
waarom niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
je bent vies, je stinkt, je bent lelijk en je hebt een misvormde plasserquote:
Dat is niet zoquote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga op korfbal. Lekker gemengd douchen.
Wat klets je uit je hol gek. Je kent mij niet eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent vies, je stinkt, je bent lelijk en je hebt een lelijke plasser
nog nooit geweestquote:
ja denk het ook cachetquote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dicht en geen tijd
[..]
O
M
G
Wij gaan een keer
ik hosselde in de zomer altijd bois daar
hoe kan datquote:
hosselen in een pretpark, respectquote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dicht en geen tijd
[..]
O
M
G
Wij gaan een keer
ik hosselde in de zomer altijd bois daar
dit wel jaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd vechten in walibi toch ahhahah
turken klappen tochquote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd vechten in walibi toch ahhahah
was wel 2 jaar geledenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja denk het ook cachet
slet die je bent
bah
Bedankt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kan dat
[..]
hosselen in een pretpark, respect
ikquote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef supersof het volgende:
wie gaat er mee naar walibi in de zomer?
natuurlijk vergeef ik het jequote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
was wel 2 jaar geleden
vergeef me
ik ging toen in de zomervakantie minimaal 3 keer per week
[..]
Bedankt.
Ik was 15quote:Op maandag 20 januari 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
natuurlijk vergeef ik het je
had ik allang gedaan
Jij MOET mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef Typisch het volgende:
moet je nu nog niet plannen joh, de zomer is nog 5 maanden weg
Hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was 15
Heb nog steeds een hossel op Facebook
ik stel het alleen voor johquote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef Typisch het volgende:
moet je nu nog niet plannen joh, de zomer is nog 5 maanden weg
l0l gekquote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was 15
Heb nog steeds een hossel op Facebook
ehm nee die moet ik hebbenquote:
quote:
ja dat is tofquote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
als de NS weer een actie heeft is het wel een optie
kon je er heen en terug reizen en entree voor een redelijk bedrag
Ik ken vast wel mensen die daar werken. Zal even vragen hoeveel er gratis mee naar binnen mogenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
als de NS weer een actie heeft is het wel een optie
kon je er heen en terug reizen en entree voor een redelijk bedrag
rot op mongoolquote:
ja precies, dat is wel te doenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is tof
twee jaar geleden efteling voor 30 euro en dan zat trein- en buskaartje daar al bij
als het gratis is ben ik sowieso van de partijquote:Op maandag 20 januari 2014 21:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken vast wel mensen die daar werken. Zal even vragen hoeveel er gratis mee naar binnen mogen
Maar typisch, het duurt nog 5 maanden joh.
oh, oke dat is dan geregeldquote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
als het gratis is ben ik sowieso van de partij
gratis
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er bier is ben ik sowieso van de partij
bier
mag dat niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk om te zien dat Typisch het hier zo naar z'n zin heeft.
Ja van mij wel. Maar ik dacht dat werknemers maar 1 persoon extra gratis mee naar binnen mogen nemen. Denk niet dat ik zó veel werknemers ken.quote:
Hee René, gezellig.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
hoe gaat het met je vissen renéquote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
je kent er vast wel tweequote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja van mij wel. Maar ik dacht dat werknemers maar 1 persoon extra gratis mee naar binnen mogen nemen. Denk niet dat ik zó veel werknemers ken.
Ja of 3. Mag Typisch ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
je kent er vast wel twee
een voor jou en een voor mij
pquote:
oke dan moet je er drie kennen jaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja of 3. Mag Typisch ook.
Die komt alleen als het gratis is
skeere tata ook
quote:
Goed!quote:
het klonk sarcastischquote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]Wat begrijp je niet aan 'Ik ben blij' ?
[..]
Goed!Ik krijg van een vriend nog een aquarium die groter is
Dus ik twijfel of ik deze moet vervangen of dat ik een 2e aquarium moet beginnen.
Ligt er aan, als je nog meer vissen neemt zou ik een 2e doen. Anders gewoon die andere vervangen toch.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]Wat begrijp je niet aan 'Ik ben blij' ?
[..]
Goed!Ik krijg van een vriend nog een aquarium die groter is
Dus ik twijfel of ik deze moet vervangen of dat ik een 2e aquarium moet beginnen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja of 3. Mag Typisch ook.
Die komt alleen als het gratis is
skeere tata ook
dit zijn niet mijn worden dus je lost het maar opquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je nog meer vissen neemt zou ik een 2e doen. Anders gewoon die andere vervangen toch.
[..]
[..]
dit zijn niet mijn worden dus je lost het maar op
oké komt goedquote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je nog meer vissen neemt zou ik een 2e doen. Anders gewoon die andere vervangen toch.
[..]
[..]
dit zijn niet mijn worden dus je lost het maar op
oh dus je gaat wel een keer weg?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:28 schreef Typisch het volgende:
Wees niet bang GGMM, ik heb wel vaker uitstapjes naar andere SC's gehad toch. Uiteindelijk kom ik altijd weer terug naar VBL.
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja?quote:
dus ze wilt ook met tjacka neukenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wilt graag mij zijn.
Wat ik heel goed snap.
Ik heb een prachtig leven.
pls noquote:
neequote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wilt graag mij zijn.
Wat ik heel goed snap.
Ik heb een prachtig leven.
Ja, maar daar twijfel ik juist over.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
nee bahquote:
doe die andere vissen in je nieuwequote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar twijfel ik juist over.Als ik een 2e neem neem ik sowieso meer vissen en ook andere dan neem ik warm water, maar ik twijfel nog omdat zo'n hobby bij mij heel snel uit de hand kan lopen.
ur not the boss of mehquote:Op maandag 20 januari 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal en doe je eigen ui terug.
waarom?quote:
oke sorryquote:
ik doe al ietsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga leren
ga aldo appen
doe iets
maar blijf weg
Wat is dezen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga leren
ga aldo appen
doe iets
maar blijf weg
quote:
dan mag tjacka je legaal neuken?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik 18 ben
Meer vaste lasten, jippiequote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik 18 ben
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
tjacka gaat je neuken als je autorijdt?
Nee morgen weer 2 uur. Al 1,5 maand niet gedaan. Maar vorige keer ook 1 maand tussen lessen gezeten en was niks verleerdquote:
autorijdtquote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
tjacka gaat je neuken als je autorijdt?
doe dat dan ookquote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Morgen hele preek:
"Je moet je lessen beter inplannen, je eigenverklaring naar de arts brengen en je Theorie examen halen"
potential breakup songquote:
dat is wel veel hoorquote:
waarom?quote:
ohja geen probleemquote:
ik vind het ook raar zal ik de oude weer doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof heeft andere UI, kan het niet handelen.
waarom geef jij je eigen posts geen kleur?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
Zo ziet FOK! bij mij eruit:
[ afbeelding ]
En bij jullie?
waarom welquote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom geef jij je eigen posts geen kleur?
dat is handigquote:
Prima. Wanneer gaan we?quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het ook raar zal ik de oude weer doen?
Waar moet ik gaan staan? Moet ik met of zonder kleren aan komen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
noem een datum en tijd en een station
Dan ben ik er
Bij wie gaan we langs allemaal?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
noem een datum en tijd en een station
Dan ben ik er
neem je negers meequote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar moet ik gaan staan? Moet ik met of zonder kleren aan komen?
AdoraBelle is toch al pleiten?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb last van een soort onkruid in deze sc
jij ook?
Ja, veel, heel veel..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij ook?
Oke. Je hoort van me.quote:
Ik heb ook last van onkruid.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij ook?
ik dacht dat jij en jimbo bff's warenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
LETMEIN
J.James dus ook AdoraBelle
Toto69
Jimbo
Jhali
Alsof ik jou hier lastig valquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
LETMEIN
Toto69
Jimbo
Jhali
Een haat/liefde verhouding.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij en jimbo bff's waren
een late reactiequote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar twijfel ik juist over.Als ik een 2e neem neem ik sowieso meer vissen en ook andere dan neem ik warm water, maar ik twijfel nog omdat zo'n hobby bij mij heel snel uit de hand kan lopen.
komt insovis dan eindelijk?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
LETMEIN
Toto69
Jimbo
Jhali
Wauwquote:
geef nummer van lmiquote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Etsu, moet je nog een boy?
Ik heb er een in de aanbieding
quote:
shit, harde hossels worden gezetquote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe?quote:
is hij knap?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur hem dan maar door naar Paxcon.quote:
oppassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah, wel chil. Mijn neefje was vandaag weer hier. Hij is echt tof.quote:
Wanneer heb je tentamen?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo denk ik FOK! afsluiten en leren
lijpe shit dit
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Stuur hem dan maar door naar Paxcon.
grgr Etsu
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
vertel ons meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee doe het nietquote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo denk ik FOK! afsluiten en leren
lijpe shit dit
liefquote:Op maandag 20 januari 2014 22:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, wel chil. Mijn neefje was vandaag weer hier. Hij is echt tof.
oke dan moet je afsluitenquote:
Dan is het helemaal lekker. Geld verdienen met niks doen. Beetje Fokken.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
lief
deze lagen al op bed, gelukkig.
Succes. Zal voor je duimen.quote:
ja precies, 3,50 is wel weinig per uur, maar beter dan thuis hetzelfde doen en niks krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan is het helemaal lekker. Geld verdienen met niks doen. Beetje Fokken.
Daarom. En als je het leuk vind met die kinderen, dan is het helemaal goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies, 3,50 is wel weinig per uur, maar beter dan thuis hetzelfde doen en niks krijgen.
En als ik meer ga vragen dan vragen zij wel een jonger iemand die niet zoveel vraagt
Thanx. Gaat lukken.quote:
Valt mee hoor.quote:
Goed plan.quote:
succes typjequote:Op maandag 20 januari 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thanx. Gaat lukken.
En anders studievertraging.
[..]
Valt mee hoor.
[..]
Goed plan.
FOK!ze en tot later allen.
slaap lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef Muto het volgende:
Ik ga slapen. Ben moe. Denk te hard aan scriptie gewerkt. Niet gewend.
Tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |