oké komt goedquote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je nog meer vissen neemt zou ik een 2e doen. Anders gewoon die andere vervangen toch.
[..]
[..]
dit zijn niet mijn worden dus je lost het maar op
oh dus je gaat wel een keer weg?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:28 schreef Typisch het volgende:
Wees niet bang GGMM, ik heb wel vaker uitstapjes naar andere SC's gehad toch. Uiteindelijk kom ik altijd weer terug naar VBL.
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja?quote:
dus ze wilt ook met tjacka neukenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wilt graag mij zijn.
Wat ik heel goed snap.
Ik heb een prachtig leven.
pls noquote:
neequote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wilt graag mij zijn.
Wat ik heel goed snap.
Ik heb een prachtig leven.
Ja, maar daar twijfel ik juist over.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
Ligt er aan, als je nog meer vissen neemt zou ik een 2e doen. Anders gewoon die andere vervangen toch.
nee bahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |