oh, oke dat is dan geregeldquote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
als het gratis is ben ik sowieso van de partij
gratis
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er bier is ben ik sowieso van de partij
bier
mag dat niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk om te zien dat Typisch het hier zo naar z'n zin heeft.
Ja van mij wel. Maar ik dacht dat werknemers maar 1 persoon extra gratis mee naar binnen mogen nemen. Denk niet dat ik zó veel werknemers ken.quote:
Hee René, gezellig.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
hoe gaat het met je vissen renéquote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
je kent er vast wel tweequote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja van mij wel. Maar ik dacht dat werknemers maar 1 persoon extra gratis mee naar binnen mogen nemen. Denk niet dat ik zó veel werknemers ken.
Ja of 3. Mag Typisch ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
je kent er vast wel twee
een voor jou en een voor mij
pquote:
oke dan moet je er drie kennen jaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja of 3. Mag Typisch ook.
Die komt alleen als het gratis is
skeere tata ook
quote:
Goed!quote:
het klonk sarcastischquote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]Wat begrijp je niet aan 'Ik ben blij' ?
[..]
Goed!Ik krijg van een vriend nog een aquarium die groter is
Dus ik twijfel of ik deze moet vervangen of dat ik een 2e aquarium moet beginnen.
Ligt er aan, als je nog meer vissen neemt zou ik een 2e doen. Anders gewoon die andere vervangen toch.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]Wat begrijp je niet aan 'Ik ben blij' ?
[..]
Goed!Ik krijg van een vriend nog een aquarium die groter is
Dus ik twijfel of ik deze moet vervangen of dat ik een 2e aquarium moet beginnen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja of 3. Mag Typisch ook.
Die komt alleen als het gratis is
skeere tata ook
dit zijn niet mijn worden dus je lost het maar opquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je nog meer vissen neemt zou ik een 2e doen. Anders gewoon die andere vervangen toch.
[..]
[..]
dit zijn niet mijn worden dus je lost het maar op
oké komt goedquote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je nog meer vissen neemt zou ik een 2e doen. Anders gewoon die andere vervangen toch.
[..]
[..]
dit zijn niet mijn worden dus je lost het maar op
oh dus je gaat wel een keer weg?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:28 schreef Typisch het volgende:
Wees niet bang GGMM, ik heb wel vaker uitstapjes naar andere SC's gehad toch. Uiteindelijk kom ik altijd weer terug naar VBL.
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja?quote:
dus ze wilt ook met tjacka neukenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wilt graag mij zijn.
Wat ik heel goed snap.
Ik heb een prachtig leven.
pls noquote:
neequote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wilt graag mij zijn.
Wat ik heel goed snap.
Ik heb een prachtig leven.
Ja, maar daar twijfel ik juist over.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
nee bahquote:
doe die andere vissen in je nieuwequote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar twijfel ik juist over.Als ik een 2e neem neem ik sowieso meer vissen en ook andere dan neem ik warm water, maar ik twijfel nog omdat zo'n hobby bij mij heel snel uit de hand kan lopen.
ur not the boss of mehquote:Op maandag 20 januari 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal en doe je eigen ui terug.
waarom?quote:
oke sorryquote:
ik doe al ietsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga leren
ga aldo appen
doe iets
maar blijf weg
Wat is dezen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga leren
ga aldo appen
doe iets
maar blijf weg
quote:
dan mag tjacka je legaal neuken?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik 18 ben
Meer vaste lasten, jippiequote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik 18 ben
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
tjacka gaat je neuken als je autorijdt?
Nee morgen weer 2 uur. Al 1,5 maand niet gedaan. Maar vorige keer ook 1 maand tussen lessen gezeten en was niks verleerdquote:
autorijdtquote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
tjacka gaat je neuken als je autorijdt?
doe dat dan ookquote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Morgen hele preek:
"Je moet je lessen beter inplannen, je eigenverklaring naar de arts brengen en je Theorie examen halen"
potential breakup songquote:
dat is wel veel hoorquote:
waarom?quote:
ohja geen probleemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |