geef nummer van lmiquote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Etsu, moet je nog een boy?
Ik heb er een in de aanbieding
quote:
shit, harde hossels worden gezetquote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe?quote:
is hij knap?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur hem dan maar door naar Paxcon.quote:
oppassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah, wel chil. Mijn neefje was vandaag weer hier. Hij is echt tof.quote:
Wanneer heb je tentamen?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo denk ik FOK! afsluiten en leren
lijpe shit dit
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Stuur hem dan maar door naar Paxcon.
grgr Etsu
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef xcachet het volgende:
vertel ons meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee doe het nietquote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
ik ga zo denk ik FOK! afsluiten en leren
lijpe shit dit
liefquote:Op maandag 20 januari 2014 22:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, wel chil. Mijn neefje was vandaag weer hier. Hij is echt tof.
oke dan moet je afsluitenquote:
Dan is het helemaal lekker. Geld verdienen met niks doen. Beetje Fokken.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
lief
deze lagen al op bed, gelukkig.
Succes. Zal voor je duimen.quote:
ja precies, 3,50 is wel weinig per uur, maar beter dan thuis hetzelfde doen en niks krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan is het helemaal lekker. Geld verdienen met niks doen. Beetje Fokken.
Daarom. En als je het leuk vind met die kinderen, dan is het helemaal goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies, 3,50 is wel weinig per uur, maar beter dan thuis hetzelfde doen en niks krijgen.
En als ik meer ga vragen dan vragen zij wel een jonger iemand die niet zoveel vraagt
Thanx. Gaat lukken.quote:
Valt mee hoor.quote:
Goed plan.quote:
succes typjequote:Op maandag 20 januari 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thanx. Gaat lukken.
En anders studievertraging.
[..]
Valt mee hoor.
[..]
Goed plan.
FOK!ze en tot later allen.
slaap lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef Muto het volgende:
Ik ga slapen. Ben moe. Denk te hard aan scriptie gewerkt. Niet gewend.
Tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |