ik vind het ook raar zal ik de oude weer doen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof heeft andere UI, kan het niet handelen.
waarom geef jij je eigen posts geen kleur?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
Zo ziet FOK! bij mij eruit:
[ afbeelding ]
En bij jullie?
waarom welquote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom geef jij je eigen posts geen kleur?
dat is handigquote:
Prima. Wanneer gaan we?quote:
Dank je wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het ook raar zal ik de oude weer doen?
Waar moet ik gaan staan? Moet ik met of zonder kleren aan komen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
noem een datum en tijd en een station
Dan ben ik er
Bij wie gaan we langs allemaal?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
noem een datum en tijd en een station
Dan ben ik er
neem je negers meequote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar moet ik gaan staan? Moet ik met of zonder kleren aan komen?
AdoraBelle is toch al pleiten?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb last van een soort onkruid in deze sc
jij ook?
Ja, veel, heel veel..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij ook?
Oke. Je hoort van me.quote:
Ik heb ook last van onkruid.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij ook?
ik dacht dat jij en jimbo bff's warenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
LETMEIN
J.James dus ook AdoraBelle
Toto69
Jimbo
Jhali
Alsof ik jou hier lastig valquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
LETMEIN
Toto69
Jimbo
Jhali
Een haat/liefde verhouding.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat jij en jimbo bff's waren
een late reactiequote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar twijfel ik juist over.Als ik een 2e neem neem ik sowieso meer vissen en ook andere dan neem ik warm water, maar ik twijfel nog omdat zo'n hobby bij mij heel snel uit de hand kan lopen.
komt insovis dan eindelijk?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar twijfel ik juist over.Als ik een 2e neem neem ik sowieso meer vissen en ook andere dan neem ik warm water, maar ik twijfel nog omdat zo'n hobby bij mij heel snel uit de hand kan lopen.
Ik sta er niet tussen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
LETMEIN
Toto69
Jimbo
Jhali
Wauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |