Geen idee, ze is knap inderdaadquote:
Ik, neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik, neuken?Nee dat zou faxie toch nooit doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nope die had dr adres al en stapte rond dat moment in de auto....quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat zou faxie toch nooit doen
Faxie een adres scoren, oke het zou kunnenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope die had dr adres al en stapte rond dat moment in de auto....
Serie kijken doe ik op de bankquote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zo maar eens lekker bankhangen
ohja kut!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serie kijken doe ik op de bank
Maar eerst nog even de was ophangen
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja kut!
Ik moet nog 2 wassen ophangen
[..]
Ik, neuken?Nouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J. effies lief aankijken?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik straks wel, voor ik naar bed ga
Hmm nee dan ben ik te lui waarschijnlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik straks wel, voor ik naar bed ga
[..]
Ik, neuken?smooth schat hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You only live once, but if you do it well, once will be enough
En toch kijk je ernaar...quote:
Ernaar kijken is een keuze hequote:
Het hele concept is sowieso om te janken.quote:
Jewel, maar dan -hoef- je het even niet zelf te doen; lekker bankhangen met een leuke serie ofzo...quote:
Bemoei je er niet meequote:
Oh dat kan ook wel hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jewel, maar dan -hoef- je het even niet zelf te doen; lekker bankhangen met een leuke serie ofzo...
Smurf, je leeft nog.quote:
quote:
Yup, wel okay, yup...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smurf, je leeft nog.
Hoe is het? Nog steeds tussen contracten?
oeioei lekker brak dus.. ik deel mee in je gevoelquote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben juist moe.. Ging om 3 uur slapen, om 9 uur eruit en alleen maar bezig geweest tot een uur geleden..
[..]
Yup, wel okay, yup...
Waarom ging je zo laat slapen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
oeioei lekker brak dus.. ik deel mee in je gevoelsliep pas tegen 2 uur en vanmorgen om 6 uur eruit..
hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan dat prima zelf hoor
[..]
Je weet toch![]()
dat is voor jou een vraag..............quote:
Voor mij ook hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag..............
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Hallo allemaal.
Nieuw bordspel is binnen![]()
Game of Thrones.
Zeker.quote:
Dat wordt naar huize muhahaha om te spelenquote:
er waren lieve vriendjes die kwamen borrelen en iets langer dan gepland bleven zittenquote:
Hij zegt: "Misschien". Ligt er een beetje aan hoe het in elkaar zit.quote:
Ja, dat snap ik. Daarna wel goed geslapen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
er waren lieve vriendjes die kwamen borrelen en iets langer dan gepland bleven zittenen vriendlief en ik moesten het weekend nog ff gepast afsluiten natuurlijk
![]()
![]()
Het heeft veel weg van risk alleen de dobbelstenen en de opdrachten zijn weggehaald.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zegt: "Misschien". Ligt er een beetje aan hoe het in elkaar zit.
Beter gebruik je gewoon G, anders denk ik iedere keer dat ik het ben,.quote:
nah beetje onrustig.. dus vandaag harstikke moe.. haha maar geeft niet.. ik voorspel dat ik binnen nu en 20 mins mijn bedje in gaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Daarna wel goed geslapen?
Nee hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter gebruik je gewoon G, anders denk ik iedere keer dat ik het ben,.
Hij weet niet meer of hij Risk leuk vond of niet. Ik vind het in ieder geval wel tof.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het heeft veel weg van risk alleen de dobbelstenen en de opdrachten zijn weggehaald.
Weltrusten dan alvast voor zo meteenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nah beetje onrustig.. dus vandaag harstikke moe.. haha maar geeft niet.. ik voorspel dat ik binnen nu en 20 mins mijn bedje in ga
Ga zelf een andere letter zoeken.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha ok G.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zo lang geleden?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij weet niet meer of hij Risk leuk vond of niet. Ik vind het in ieder geval wel tof.
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef Uiltje90 het volgende:
spookjes.. gezellig!
Lieve mensjes ik ga mijn bedje opzoeken.. het was mij weer een waar genoegen.. voor zolang het duurde![]()
Tijd voor een meetquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Hallo allemaal.
Nieuw bordspel is binnen![]()
Game of Thrones.
quote:
Heb je een blauwe scooter zien rijden?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik reed net nog door jouw stadje heen
Boo fucking hoo. Iedereen noemt je toch Kaneel.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er 3, muts. Zijn er 2 meer dan G.
Ik vind het nu zelfs raar als iemand mijn eigen naam gebruiktquote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Boo fucking hoo. Iedereen noemt je toch Kaneel.
Ik merk het ook bij meets.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het nu zelfs raar als iemand mijn eigen naam gebruikt
Nopequote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb je een blauwe scooter zien rijden?
We gaan het even checkenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk het ook bij meets.Klinkt wel grappig, bijna alsof het een normale naam is om te hebben.
Zouden er echt mensen Kaneel heten?
Die zondagochtend, gingen we even naar de supermarkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk het ook bij meets.Klinkt wel grappig, bijna alsof het een normale naam is om te hebben.
Zouden er echt mensen Kaneel heten?
Kaneel, oh kaneel. Ja dat kan best tijdens de seksquote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zondagochtend, gingen we even naar de supermarkt.
Roept ze ineens mijn echte naam, vanuit het andere gangpad.
Ik schrok me het apenlazarus
Maarja, het is natuurlijk raar om dan ineens Kaneel te roepen.
Niemand dus. Dibs op deze naam voor mijn kind.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We gaan het even checken
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/kaneel
Maar hoe vaker je het zegt, hoe ''normaler'' het klinkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zondagochtend, gingen we even naar de supermarkt.
Roept ze ineens mijn echte naam, vanuit het andere gangpad.
Ik schrok me het apenlazarus
Maarja, het is natuurlijk raar om dan ineens Kaneel te roepen.
Twi roept dat wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaneel, oh kaneel. Ja dat kan best tijdens de seks
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je daar zo blij mee moet zijn....quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand dus. Dibs op deze naam voor mijn kind.
[..]
Maar hoe vaker je het zegt, hoe ''normaler'' het klinkt.
Een vriend van mij heeft als bijnaam Pandabeer gekregen. Een andere vriend roept dan ook doodleuk door de winkel: "HEY PANDA!"
Hij niet, maar het is wel fucking hilarisch. Ik heb als bijnaam Appel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of je daar zo blij mee moet zijn....
Faxie gaat ook welquote:
Gewoon Neeltje.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaneeltje?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je dat doet, heb ik nooit meer seks met je.
Als je dat intypt op die namendatabase, zie je heel duidelijk hoe mensen met die naam langzaam aan het uitsterven zijn.quote:
Ik zie nu die huidkwabben van Nelie Smit Kroes voor me...quote:
Nee, gewoon nee.quote:
Is Fera een naam die veel voor komt?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je dat intypt op die namendatabase, zie je heel duidelijk hoe mensen met die naam langzaam aan het uitsterven zijn.
Nog een paar taaie rakkers die nog leven.
Ik heb de foto gezien, tsja natuurschoon mag niet op fbquote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Tijn, zag net een foto van Jennie van omnia, topless.
Maar is weggehaald door fb
Net gekeken. Er zijn nog 34 vrouwen die echt zo heten.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is Fera een naam die veel voor komt?
Nee doei.quote:
Ola.quote:
Kom je nog steeds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je nog steeds?Nee, wel alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe serie.quote:
Dyslectisch ouders zekerquote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Net gekeken. Er zijn nog 34 vrouwen die echt zo heten.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Tijn, zag net een foto van Jennie van omnia, topless.
Maar is weggehaald door fb
Ik ook niet, maar voor deze serie accepteer ik de overlast.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Toffe serie.Toch maar aan het downloaden gegaan.
Ik hou niet van reclame.
Soms zijn tanden wel fijnquote:
Vin is gekomen in de hond van de burenquote:
Jouw humor, nouja humor is een te groot woord, is niet ernstig grappig jeweet.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vin is gekomen in de hond van de buren![]()
Ik heb dat niet gezegd.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw humor, nouja humor is een te groot woord, is niet ernstig grappig jeweet.
Trustequote:
owja nu lees ik het.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezegd.
Vin had het over de Hond van de buren niet ik
En waar kom jij zoal?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vin is gekomen in de hond van de buren![]()
Niet gelijk onschuldige beschuldigen van het feit dat ze geen humor hebben hèquote:
Nou, ik heb sowieso nog nooit met je gelachen... wel om je maar dat is wat anders.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niet gelijk onschuldige beschuldigen van het feit dat ze geen humor hebben hè
Ik kom uit mijn moederquote:
Je kent mij niet. Daarom zal je ook nooit om mij lachen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik heb sowieso nog nooit met je gelachen... wel om je maar dat is wat anders.
Nope, niks. Sowieso verneem ik weinig van de directe buren. Lijkt wel alsof er nooit iemand thuis isquote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens Vin, nog klachten gehad van je buren over het weggaan zaterdag?
Ik ken Herman Finkers ook niet, daar lig ik nog steeds dubbel om ...quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je kent mij niet. Daarom zal je ook nooit om mij lachen.
Handigquote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, niks. Sowieso verneem ik weinig van de directe buren. Lijkt wel alsof er nooit iemand thuis is
Das dan ook een comedian. Dat is zijnwerk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken Herman Finkers ook niet, daar lig ik nog steeds dubbel om ...
Jawelquote:
Zekerquote:
Misschien van die vrijgezelle jonge damesquote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JawelDie 2 huizen verder op zijn ze aan het renoveren. Ben benieuwd of daar wat jongs in komt
Een buurmeisje neuken is altijd handigquote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JawelDie 2 huizen verder op zijn ze aan het renoveren. Ben benieuwd of daar wat jongs in komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat is niet erg hoor.. dan heb je ook geen last van zeikerdsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, niks. Sowieso verneem ik weinig van de directe buren. Lijkt wel alsof er nooit iemand thuis is
Preciesquote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Misschien van die vrijgezelle jonge dames
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een buurmeisje neuken is altijd handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee inderdaad
![]()
Kloptquote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet erg hoor.. dan heb je ook geen last van zeikerds
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een buurmeisje neuken is altijd handig
hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan bij je broertje in huis wonen waar je niks te zeggen hebt? Hmm nee dank je
Hoef alleen maar van buren te ruilen hoor, Appeldorp is mij te ver verhuizen..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan bij je broertje in huis wonen waar je niks te zeggen hebt? Hmm nee dank je
Ik vind het wel prima zoquote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoef alleen maar van buren te ruilen hoor, Appeldorp is mij te ver verhuizen..
Je wilt geen stampvoeters boven je die muziek keihard aanzetten om 1 uur 's nachts?quote:
Geen buren hebben lijkt me ook wel eens relaxed eigenlijk.quote:
Ik wel, wanneer ruilen we?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wilt geen stampvoeters boven je die muziek keihard aanzetten om 1 uur 's nachts?
Toffe buren hebben is het tofst.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen buren hebben lijkt me ook wel eens relaxed eigenlijk.
ik zat net een huisje te bekijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm dan slaap ik meestal en dan merk ik er niks vanquote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wilt geen stampvoeters boven je die muziek keihard aanzetten om 1 uur 's nachts?
Ik lijk nu geen buren te hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kloptquote:
Valt wel mee toch, voor een pied a terre of zo.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zat net een huisje te bekijken
kost alleen wel 2.9 miljoen
Had ik ook een maand lang, maar nu zijn ze er weerquote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dan slaap ik meestal en dan merk ik er niks van
[..]
Ik lijk nu geen buren te hebben
Mja als je er geen last van hebt maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 20 januari 2014 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik ook een maand lang, maar nu zijn ze er weer
Wat doen ze?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:54 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, en heb toch al lichtelijke irritatie aan mijn buren....
Dat is inderdaad heerlijk!quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom dat? Hoe krijgen ze dat zo vlug voor elkaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:54 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, en heb toch al lichtelijke irritatie aan mijn buren....
Ze heeft 2 koters die er van maandag t/m woensdag zijn, die ene gaat wel, maar die andere is echt een kut kind (zegt ze zelf!).quote:Op maandag 20 januari 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja als je er geen last van hebt maakt het niet zoveel uit
In het kort, nieuwbouw wijk aan een bestaande wijk. Ons huis is nog niet af, over 4 weken, maar paar weken terug stonden er ineens een allemaal hoge bomen 50 cm uit de erfgrens.... Die gaan de zon uit mijn tuin houden.quote:
Aan de andere kant woon ik ook graag in een appartement...quote:
O ja, hmm dat is dan wel weer wat minderquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft 2 koters die er van maandag t/m woensdag zijn, die ene gaat wel, maar die andere is echt een kut kind (zegt ze zelf!).
Sneu, heeft ze toch echt zelf in de hand.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft 2 koters die er van maandag t/m woensdag zijn, die ene gaat wel, maar die andere is echt een kut kind (zegt ze zelf!).
heerlijk als mensen niet overleggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
In het kort, nieuwbouw wijk aan een bestaande wijk. Ons huis is nog niet af, over 4 weken, maar paar weken terug stonden er ineens een allemaal hoge bomen 50 cm uit de erfgrens.... Die gaan de zon uit mijn tuin houden.
Gelukkig is ze lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, hmm dat is dan wel weer wat minder
Het rotte is, je wil niet gelijk gaan zeuren, maar in dit geval... Is een tuinder, die mag toch weten dat bomen minimaal 1.5 meter uit de erfgrens moeten. (in de meeste gemeenten, en deze dus ook)quote:Op maandag 20 januari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sneu, heeft ze toch echt zelf in de hand.
[..]
heerlijk als mensen niet overleggen.
Eeeuh, jawelquote:
Hij lebbert iedereen toch af.. valt me een beetje tegen dat we nog geen sappige verhalen over jullie twee te horen hebben gekregen.. jullie zijn verdacht veel bij elkaarquote:
Gaatje boren, petroleum ingieten. *kijkt onschuldig*quote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
In het kort, nieuwbouw wijk aan een bestaande wijk. Ons huis is nog niet af, over 4 weken, maar paar weken terug stonden er ineens een allemaal hoge bomen 50 cm uit de erfgrens.... Die gaan de zon uit mijn tuin houden.
Hij mag dan wel een babyface hebben, maar net ff te weinig tieten om geil van te wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij lebbert iedereen toch af.. valt me een beetje tegen dat we nog geen sappige verhalen over jullie twee te horen hebben gekregen.. jullie zijn verdacht veel bij elkaar
Geen verstand van, wist niet eens dat daar regels voor bestonden. Vind het sowieso raar dat mensen niet even overleggen en eventueel de kosten splitten. Dan heb je beide wat je mooi vindt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Het rotte is, je wil niet gelijk gaan zeuren, maar in dit geval... Is een tuinder, die mag toch weten dat bomen minimaal 1.5 meter uit de erfgrens moeten. (in de meeste gemeenten, en deze dus ook)
Heb echt het idee dat ze er neergezet zijn, en dat die man zich dom houdt...
Ik heb bij mijn ouders nog een bus DDT staan. Mag dat ook ?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gaatje boren, petroleum ingieten. *kijkt onschuldig*
Ohquote:
Tss, wat een slechte gedachten over mijquote:Op maandag 20 januari 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij lebbert iedereen toch af.. valt me een beetje tegen dat we nog geen sappige verhalen over jullie twee te horen hebben gekregen.. jullie zijn verdacht veel bij elkaar
Niet over jou hoor...quote:Op maandag 20 januari 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
Tss, wat een slechte gedachten over mij
Nou, hij heeft al een schutting staan van 2.5 meter hoog. Maar dit is meer omdat er dan van boven in zijn tuin wordt gekeken. Ik heb zijn vrouw nog niet gezien, dus misschien heb ik wel dubbele pech.....quote:Op maandag 20 januari 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen verstand van, wist niet eens dat daar regels voor bestonden. Vind het sowieso raar dat mensen niet even overleggen en eventueel de kosten splitten. Dan heb je beide wat je mooi vindt.
Komen die bomen daar nog tegenaan?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Nou, hij heeft al een schutting staan van 2.5 meter hoog. Maar dit is meer omdat er dan van boven in zijn tuin wordt gekeken. Ik heb zijn vrouw nog niet gezien, dus misschien heb ik wel dubbele pech.....
ohjaquote:
Nouhjaaaa zeg....quote:Op maandag 20 januari 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik hossel mijn chickies zelf.
DDT *kwijlt* mag ik van de zomer mijn huis daar mugvrij mee maken? En gelijk de hele buurtquote:Op maandag 20 januari 2014 22:00 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn ouders nog een bus DDT staan. Mag dat ook ?
Ja want die bomen groeien uit magische bonen of zo... die zijn nu al meter of 8 hoog.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komen die bomen daar nog tegenaan?
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:03 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ja want die bomen groeien uit magische bonen of zo... die zijn nu al meter of 8 hoog.
Ernstig welquote:Op maandag 20 januari 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt je zelf in het ootje genomen
Haha, nee ik meen het hoor. Schutting van 2.5 meter, halve meter uit de schutting staan ineens bomen van meter of 8.quote:
Tegen de tijd dat je er woont heeft ie een kapvergunning nodig om ze weg te halen...quote:Op maandag 20 januari 2014 22:03 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Ja want die bomen groeien uit magische bonen of zo... die zijn nu al meter of 8 hoog.
Nou, ik ben geen kenner echter als ik onze vriend firefly mag geloven wordt je direct in het diepe gegooit krijg je achteraf feedback. Met of zonder vingeren in de disco.quote:
Ik lig dubbelquote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel
Deze is mooi trouwens:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Er staat een gruwelijke fout in trouwens![]()
Ter verhoging van de feestvreugde....quote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Fireflyquote:Op maandag 20 januari 2014 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen kenner echter als ik onze vriend firefly mag geloven wordt je direct in het diepe gegooit krijg je achteraf feedback. Met of zonder vingeren in de disco.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel
Deze is mooi trouwens:
[ afbeelding ]
Tjah, de maker had dus ook in een vangkwak terecht moeten komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Een vangkwakquote:Op maandag 20 januari 2014 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, de maker had dus ook in een vangkwak terecht moeten komen.
Nee. Maar ik hoop er over een half uur ofzo weer een uit de folie kunnen halen. Weltrusten.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hoop er over een half uur ofzo weer een uit de folie kunnen halen. Weltrusten.
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:02 schreef DaMook het volgende:
Een mogelijk toekomstige schoonmoeder eerder op facebook als vriend hebben dan dat je de dame in kwestie op facebook hebt, ik krijg het voor elkaar, waarschijnlijk omdat ik het bierviltje met mijn naam en nummer aan haar gaf omdat ik de dochter nergens meer zag en ik naar huis moest.
Een mogelijk toekomstige schoonmoeder eerder op facebook als vriend hebben dan dat je de dame in kwestie op facebook hebt, ik krijg het voor elkaar, waarschijnlijk omdat ik het bierviltje met mijn naam en nummer aan haar gaf omdat ik de dochter nergens meer zag en ik naar huis moest.
quote:
Ik moest ietsquote:
Ik hoop het voor je!!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik moest iets, ze gingen goed met elkaar om
, dus mijn nummer maar aan haar gegeven om door te geven
. Ze gingen met elkaar om als vriendinnen, dus dat lijkt me wel goed te zitten
.
Was trouwens bij een optreden van een lokale band waar haar oom en een collega van mij inzitten, ik ga d'r nog wel vaker tegenkomen denk ik
.
Ik ook, maar we zien het welquote:
Trustenquote:
Trustequote:
nog maar een dagdeel te gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 05:27 schreef Cobra4 het volgende:
Vanavond vroeg naar bed denk ik. Ik ben nu al moe.
ja, het is bijna drie uur.quote:
Beveiliging. Ik hoop dat het vandaag druk is. Anders kak ik in.quote:
Beveiliging bij welk bedrijf?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 05:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beveiliging. Ik hoop dat het vandaag druk is. Anders kak ik in.
Mutsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo stom!!
Zo'n weekend vliegt voorbij en de week kruipt voorbij
Kuukeltjequote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wakker worden met maagzuur, dat is nieuw
Alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:07 schreef Dven het volgende:
KLB / Bloedbad ontmaagding
We hebben hem even op z'n nummertje gezet
het meeste wel! en de rest wat niet goed is, komt wel goedquote:
Komt Dven naar nederland?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:12 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
het meeste wel! en de rest wat niet goed is, komt wel goed
daarzo? al zin in je Hollandtripje?
Ja hoor, lekker schaatsenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:12 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
het meeste wel! en de rest wat niet goed is, komt wel goed
daarzo? al zin in je Hollandtripje?
Jij bent er niet dus ik moet welquote:
Schaatsenquote:
nou ja seg!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent er niet dus ik moet wel
Wel een lekker chickie gelukkig
Prachtig tijdsverdrijfquote:
Lelijke meisjes hebben ook liefde nodig. Kan zomaar een keer gebeuren dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou ja seg!![]()
![]()
en alsof jij met een lelijke chick zou aankomen
ach dat heb je lelijke of wanhopige kerels voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Lelijke meisjes hebben ook liefde nodig. Kan zomaar een keer gebeuren dus.
Bevroren water hoort in mijn cocktail. Je loopt toch ook niet over je bier heen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Prachtig tijdsverdrijfWas ook blij toen ik van het weekend zag dat er een kunstbaan op ongeveer 2 minuten lopen van m'n huis ligt
dat doe je goed, ik moet naar Utrecht of de Flevo polder rijdenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Prachtig tijdsverdrijfWas ook blij toen ik van het weekend zag dat er een kunstbaan op ongeveer 2 minuten lopen van m'n huis ligt
Schaatsenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te schaatsen
Tentje met warme choco opzoeken
Kom maar danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Lelijke meisjes hebben ook liefde nodig. Kan zomaar een keer gebeuren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |