Geen idee, ze is knap inderdaadquote:
Ik, neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik, neuken?Nee dat zou faxie toch nooit doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nope die had dr adres al en stapte rond dat moment in de auto....quote:Op maandag 20 januari 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat zou faxie toch nooit doen
Faxie een adres scoren, oke het zou kunnenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope die had dr adres al en stapte rond dat moment in de auto....
Serie kijken doe ik op de bankquote:Op maandag 20 januari 2014 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zo maar eens lekker bankhangen
ohja kut!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Serie kijken doe ik op de bank
Maar eerst nog even de was ophangen
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja kut!
Ik moet nog 2 wassen ophangen
[..]
Ik, neuken?Nouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J. effies lief aankijken?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik straks wel, voor ik naar bed ga
Hmm nee dan ben ik te lui waarschijnlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik straks wel, voor ik naar bed ga
[..]
Ik, neuken?smooth schat hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You only live once, but if you do it well, once will be enough
En toch kijk je ernaar...quote:
Ernaar kijken is een keuze hequote:
Het hele concept is sowieso om te janken.quote:
Jewel, maar dan -hoef- je het even niet zelf te doen; lekker bankhangen met een leuke serie ofzo...quote:
Bemoei je er niet meequote:
Oh dat kan ook wel hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jewel, maar dan -hoef- je het even niet zelf te doen; lekker bankhangen met een leuke serie ofzo...
Smurf, je leeft nog.quote:
quote:
Yup, wel okay, yup...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smurf, je leeft nog.
Hoe is het? Nog steeds tussen contracten?
oeioei lekker brak dus.. ik deel mee in je gevoelquote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben juist moe.. Ging om 3 uur slapen, om 9 uur eruit en alleen maar bezig geweest tot een uur geleden..
[..]
Yup, wel okay, yup...
Waarom ging je zo laat slapen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
oeioei lekker brak dus.. ik deel mee in je gevoelsliep pas tegen 2 uur en vanmorgen om 6 uur eruit..
hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan dat prima zelf hoor
[..]
Je weet toch![]()
dat is voor jou een vraag..............quote:
Voor mij ook hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag..............
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Hallo allemaal.
Nieuw bordspel is binnen![]()
Game of Thrones.
Zeker.quote:
Dat wordt naar huize muhahaha om te spelenquote:
er waren lieve vriendjes die kwamen borrelen en iets langer dan gepland bleven zittenquote:
Hij zegt: "Misschien". Ligt er een beetje aan hoe het in elkaar zit.quote:
Ja, dat snap ik. Daarna wel goed geslapen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
er waren lieve vriendjes die kwamen borrelen en iets langer dan gepland bleven zittenen vriendlief en ik moesten het weekend nog ff gepast afsluiten natuurlijk
![]()
![]()
Het heeft veel weg van risk alleen de dobbelstenen en de opdrachten zijn weggehaald.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zegt: "Misschien". Ligt er een beetje aan hoe het in elkaar zit.
Beter gebruik je gewoon G, anders denk ik iedere keer dat ik het ben,.quote:
nah beetje onrustig.. dus vandaag harstikke moe.. haha maar geeft niet.. ik voorspel dat ik binnen nu en 20 mins mijn bedje in gaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Daarna wel goed geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |