Die wordt dan geleverd met een speciale controller in de vorm van een grote duim.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Maurice de Hond: de game.
Lekker.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga morgen aardappelkoekjes maken.
Ik vond je vorige antwoord beter.quote:
Ik moest lachen maar het is echt wel een schandalig verhaal.quote:
Van koeienmelk krijg je osteoporose. Dat was wetenschappelijk bewezen omdat dat in een blogpost werd beweerd, aldus twee collega's van me.quote:
Osteoporose door meer calcium. Wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van koeienmelk krijg je osteoporose. Dat was wetenschappelijk bewezen omdat dat in een blogpost werd beweerd, aldus twee collega's van me.
Bij een ex-collega van mij zit dat in de familie. Zij drinkt als enige sojamelk en zij heeft er geen last van. Haar zussen, die koeienmelk drinken, wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van koeienmelk krijg je osteoporose. Dat was wetenschappelijk bewezen omdat dat in een blogpost werd beweerd, aldus twee collega's van me.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)to-s-van-doden.dhtml
Misschien de eerste zet om Assad voor een tribunaal te krijgen.
U, mevrouw, dient wetenschapper te worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij een ex-collega van mij zit dat in de familie. Zij drinkt als enige sojamelk en zij heeft er geen last van. Haar zussen, die koeienmelk drinken, wel.
Yup, maar ik zie dat jij verpest bent door de melklobby.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Osteoporose door meer calcium. Wat.
lactoseziekte.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Yup, maar ik zie dat jij verpest bent door de melklobby.
want?! Zeg ik dat het nu wetenschappelijk is bewezen? Dat sojamelk drinken doet zij op advies van haar dokter.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
U, mevrouw, dient wetenschapper te worden.
Totdat er ook opeens mortieren landen of een jihadist een bus opblaast.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je niet naar het Journaal gekeken; de gebieden in Syrie waar Assad de baas is, zijn een paradijs
Bizar, ik heb even het item op de CNN site bekeken. Vraag me alleen af waarom het regime dit alles zou fotograferen.quote:
Misschien niet "het regime" maar officieren die hun bedenkingen hadden bij wat ze zagen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Bizar, ik heb even het item op de CNN site bekeken. Vraag me alleen af waarom het regime dit alles zou fotograferen.
Dat vroeg ik mij ook af bij de heren/dames soldaten in de gevangenissen in Irak.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Bizar, ik heb even het item op de CNN site bekeken. Vraag me alleen af waarom het regime dit alles zou fotograferen.
Of gewoon misplaatste arrogantie. Leuk voor thuis op de muur of om de top te bewijzen dat het gebeurd is.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet "het regime" maar officieren die hun bedenkingen hadden bij wat ze zagen?
Dat zou kunnen. Zaak is dat ze het grondig onderzoeken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet "het regime" maar officieren die hun bedenkingen hadden bij wat ze zagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |