Iedereen heeft er 4.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel 4 units ipv 3.
As. vrijdag is er hier een jubileumopening door van As. LPF op 100 meter afstand.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef Tem het volgende:
Vanavond weer even kijken naar die paljassen van de LPF.
Turkije heeft best een redelijke uitgangspositie, wat dat betreft.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar je zit dan weer mijlen ver van nieuwe supply centers.
Ahold, the game.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Turkije heeft er vier voor het oprapen, toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Maurice de Hond: de game.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zou waarschijnlijk nog verkopen ook getuige de vele hamburgermaakgames.
Statistisch niet zo boeiend in ieder geval.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Maurice de Hond: de game.
Klep dicht.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Net zo ingewikkeld om het juiste topic te vinden zeker.
Ga je medemod is aankijken GVR.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Net zo ingewikkeld om het juiste topic te vinden zeker.
Drie. Zit wat water tussen bij de vierde.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Turkije heeft er vier voor het oprapen, toch?
Die wordt dan geleverd met een speciale controller in de vorm van een grote duim.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Maurice de Hond: de game.
Lekker.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ga morgen aardappelkoekjes maken.
Ik vond je vorige antwoord beter.quote:
Ik moest lachen maar het is echt wel een schandalig verhaal.quote:
Van koeienmelk krijg je osteoporose. Dat was wetenschappelijk bewezen omdat dat in een blogpost werd beweerd, aldus twee collega's van me.quote:
Osteoporose door meer calcium. Wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van koeienmelk krijg je osteoporose. Dat was wetenschappelijk bewezen omdat dat in een blogpost werd beweerd, aldus twee collega's van me.
Bij een ex-collega van mij zit dat in de familie. Zij drinkt als enige sojamelk en zij heeft er geen last van. Haar zussen, die koeienmelk drinken, wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van koeienmelk krijg je osteoporose. Dat was wetenschappelijk bewezen omdat dat in een blogpost werd beweerd, aldus twee collega's van me.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)to-s-van-doden.dhtml
Misschien de eerste zet om Assad voor een tribunaal te krijgen.
U, mevrouw, dient wetenschapper te worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Bij een ex-collega van mij zit dat in de familie. Zij drinkt als enige sojamelk en zij heeft er geen last van. Haar zussen, die koeienmelk drinken, wel.
Yup, maar ik zie dat jij verpest bent door de melklobby.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Osteoporose door meer calcium. Wat.
lactoseziekte.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Yup, maar ik zie dat jij verpest bent door de melklobby.
want?! Zeg ik dat het nu wetenschappelijk is bewezen? Dat sojamelk drinken doet zij op advies van haar dokter.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
U, mevrouw, dient wetenschapper te worden.
Totdat er ook opeens mortieren landen of een jihadist een bus opblaast.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je niet naar het Journaal gekeken; de gebieden in Syrie waar Assad de baas is, zijn een paradijs
Bizar, ik heb even het item op de CNN site bekeken. Vraag me alleen af waarom het regime dit alles zou fotograferen.quote:
Misschien niet "het regime" maar officieren die hun bedenkingen hadden bij wat ze zagen?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Bizar, ik heb even het item op de CNN site bekeken. Vraag me alleen af waarom het regime dit alles zou fotograferen.
Dat vroeg ik mij ook af bij de heren/dames soldaten in de gevangenissen in Irak.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Bizar, ik heb even het item op de CNN site bekeken. Vraag me alleen af waarom het regime dit alles zou fotograferen.
Of gewoon misplaatste arrogantie. Leuk voor thuis op de muur of om de top te bewijzen dat het gebeurd is.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet "het regime" maar officieren die hun bedenkingen hadden bij wat ze zagen?
Dat zou kunnen. Zaak is dat ze het grondig onderzoeken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien niet "het regime" maar officieren die hun bedenkingen hadden bij wat ze zagen?
Die acties waren meer een soort gare venedering schijtlolligheid. Deze foto's zijn puur registratie van gemartelde lijken. En het gaat om een shitload aan foto's.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af bij de heren/dames soldaten in de gevangenissen in Irak.
Zoals die foto's uit Irak.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of gewoon misplaatste arrogantie. Leuk voor thuis op de muur of om de top te bewijzen dat het gebeurd is.
Ja uit de dieethoek komen de meest absurde beweringen. Melk zou zogenaamd juist calcium aan je lichaam onttrekken. Hele artikeltje stond overigens bol van de absurde beweringen. Zo zou osteoporose vaker voorkomen in landen waar veel melk gedronken werd, wat uiteraard niet het geval is. Daarnaast werden de paar wetenschappelijke bronnen die werden aangehaald niet bepaald juist geïnterpreteerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Osteoporose door meer calcium. Wat.
Zorg je wel dat je je diabetesurine binnen houdt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef remlof het volgende:
Nu zo even lachen om die politieke dramakomedie rondom de LPF.
Kijk de docu fork over knives eens. Daar zie je ook dat verdere onderzoeken niet gedaan konden worden door de macht van de melk en vleeslobby.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja uit de dieethoek komen de meest absurde beweringen. Melk zou zogenaamd juist calcium aan je lichaam onttrekken. Hele artikeltje stond overigens bol van de absurde beweringen. Zo zou osteoporose vaker voorkomen in landen waar veel melk gedronken werd, wat uiteraard niet het geval is. Daarnaast werden de paar wetenschappelijke bronnen die werden aangehaald niet bepaald juist geïnterpreteerd.
Lekker lachen/huilen bij spoorloos.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef remlof het volgende:
Nu zo even lachen om die politieke dramakomedie rondom de LPF.
Na roken en alcohol moet vlees ook verboden worden?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Kijk de docu fork over knives eens. Daar zie je ook dat verdere onderzoeken niet gedaan konden worden door de macht van de melk en vleeslobby.
Daar heb ik de afgelopen 30 jaar ook geen last van gehad, dus dat zal wel lukkenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je je diabetesurine binnen houdt.
Ik ben niet zo onder de indruk van dat soort geneuzel. Bias in onderzoek dat door bepaalde industrieën wordt gedaan is wel een bekend fenomeen, maar het blokkeren van onderzoeken door industrieën is doorgaans meer samenzweringsgeneuzel. Daarbij gaat het ook niet zozeer om het idee dat er geen onderzoek wordt gedaan, maar juist over het feit dat men beweerde dat het er zou zijn, maar niet is.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Kijk de docu fork over knives eens. Daar zie je ook dat verdere onderzoeken niet gedaan konden worden door de macht van de melk en vleeslobby.
Allemaal toppers. Heinsbroek, Herben, De Jong, Bomhof.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga ook maar kijken. Speciaal 1 van mijn 2 'biertjes' voor geopend.
Dat is geen geneuzel. Kijk die docu nu maar. Is een leuke docu.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk van dat soort geneuzel. Bias in onderzoek dat door bepaalde industrieën wordt gedaan is wel een bekend fenomeen, maar het blokkeren van onderzoeken door industrieën is doorgaans meer samenzweringsgeneuzel. Daarbij gaat het ook niet zozeer om het idee dat er geen onderzoek wordt gedaan, maar juist over het feit dat men beweerde dat het er zou zijn, maar niet is.
Soort van real life kopspijkers cabaret.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal toppers. Heinsbroek, Herben, De Jong, Bomhof.
Kikkers likken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat doet Mat tegenwoordig eigenlijk?
Ik heb geen behoefte aan docus kijken. Doe maar een bron met tekst. Overigens vraag ik me wel af waarom die lobby er niet in slaagt om wetenschappelijk onderzoek naar de gevolgen van de consumptie van rood vlees te blokkeren. Blijkbaar toch niet zo heel machtig.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is geen geneuzel. Kijk die docu nu maar. Is een leuke docu.
Docus zijn leuk om te kijken. Kijk je nu niet naar de LPF docu?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan docus kijken. Doe maar een bron met tekst. Overigens vraag ik me wel af waarom die lobby er niet in slaagt om wetenschappelijk onderzoek naar de gevolgen van de consumptie van rood vlees te blokkeren. Blijkbaar toch niet zo heel machtig.
Rood vleesch.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan docus kijken. Doe maar een bron met tekst. Overigens vraag ik me wel af waarom die lobby er niet in slaagt om wetenschappelijk onderzoek naar de gevolgen van de consumptie van rood vlees te blokkeren. Blijkbaar toch niet zo heel machtig.
Daar deed hij ook onderzoek na. Het is al een oude docu.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
jaja.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Hopenlijk komt zijn belletje zo ter sprake.
Ligt aan het onderwerp. Kijk nu niet inderdaad, maar ben sowieso meer van on demand, dus die lpf documentaire kijk ik vast nog wel een keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Docus zijn leuk om te kijken. Kijk je nu niet naar de LPF docu?
Waar deed hij ook onderzoek naar? Waarom er blijkbaar geen blokkade van negatieve publicaties over rood vlees mogelijk was?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Daar deed hij ook onderzoek na. Het is al een oude docu.
Ben er ook groot fan van hoor. Net als vis trouwens. Doet verder niets af aan het feit dat met behoorlijke zekerheid vast staat dat het risico op een aantal soorten kanker significant toeneemt bij overmatige consumptie van rood vlees.quote:
Allemaal pygmeeën op plateauzolen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Zei Harry Mens niet op de dag dat Pim stierf dat de lpf moest worden opgeheven? Hij had gelijk.
Lekker boeiend. Die kans neemt met het drinken van sinaasappelsap ook toe en als ik moet kiezen tussen wat fruit en een half bloedend stuk dood beest weet ik het wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben er ook groot fan van hoor. Net als vis trouwens. Doet verder niets af aan het feit dat met behoorlijke zekerheid vast staat dat het risico op een aantal soorten kanker significant toeneemt bij overmatige consumptie van rood vlees.
Dat boeit mij verder niet. Ik vond het een leuke docu. Ik lust geen melk en ik eet niet zoveel vlees. Ik vind het wel boeiend om eens een ander geluid te horen dan melk is goed voor elk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar deed hij ook onderzoek naar? Waarom er blijkbaar geen blokkade van negatieve publicaties over rood vlees mogelijk was?
Ik zou toch echt voor lekker stuk zoet fruit kiezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Die kans neemt met het drinken van sinaasappelsap ook toe en als ik moet kiezen tussen wat fruit en een half bloedend stuk dood beest weet ik het wel.
Ik zou het niet aan lactose-intolerante mensen geven. Dan heb je meteen een gasfabriek.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat boeit mij verder niet. Ik vond het een leuke docu. Ik lust geen melk en ik eet niet zoveel vlees. Ik vind het wel boeiend om eens een ander geluid te horen dan melk is goed voor elk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |