abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136714318
Kreeg hem ook, was even zo van huh wat?
Straks maar ff downloaden.
pi_136716055
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:18:33 #203
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_136719573
SMB Deluxe krijg je idd gratis als je voor bepaalde tijd je 3DS koppelt aan een Nintendo Network ID, ik heb ook mailtje gehad.

Echter heb ik nog steeds het probleem met mijn SD-slot (ondanks m al eens opgestuurd te hebben naar Nintendo).. ik kan m dus niet downloaden, halverwege de download kan ie mn SD-kaart niet meer vinden. Zojuist maar weer opnieuw aanmelding gedaan voor reparatieverzoek.. hopelijk kunnen ze er nu wel iets aan doen! :X
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:26:12 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136719892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:18 schreef VRIDZ het volgende:
SMB Deluxe krijg je idd gratis als je voor bepaalde tijd je 3DS koppelt aan een Nintendo Network ID, ik heb ook mailtje gehad.

Echter heb ik nog steeds het probleem met mijn SD-slot (ondanks m al eens opgestuurd te hebben naar Nintendo).. ik kan m dus niet downloaden, halverwege de download kan ie mn SD-kaart niet meer vinden. Zojuist maar weer opnieuw aanmelding gedaan voor reparatieverzoek.. hopelijk kunnen ze er nu wel iets aan doen! :X
Wat was de reactie de eerste keer? En heb je nou andere SD-kaarten geprobeerd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:26:35 #205
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136719914
Zo leuk is SMB Deluxe niet hoor. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:32:22 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136720215
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo leuk is SMB Deluxe niet hoor. :')
Lost Levels met save-state. En gratis. Niet slecht dus.

Wat wel jammer is, is dat je met B en A moet spelen en niet met Y en B. Onnatuurlijke houding voor mijn duimen zo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:36:01 #207
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_136720372
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat was de reactie de eerste keer? En heb je nou andere SD-kaarten geprobeerd?
Ik heb niet echt reactie gehad van Nintendo; op de factuur die erbij zat toen ze m terugstuurden, staat alleen 'Nintendo 3DS XL Blue vervangen'.. maar er is naar mijn idee niet veel aan gedaan. Alleen de schermpjes wat gepoetst, en ik merk wel dat ze er even mee bezig zijn geweest, heb 2 streetpasses erbij, dus waarschijnlijk hebben ze het even uitgeprobeerd.. (ik had er bij vermeld dat ik oa problemen had met Mii Plaza updaten, dat ik daar steeds foutmelding van kreeg dat ie mn SD-kaart niet kon vinden... dus logisch dat ze dan even met Mii Plaza bezig zijn geweest).

Ik heb geen andere SD-kaart geprobeerd.. zou wel raar zijn anders dat mn pc de SD-kaart wel zonder problemen kan vinden, en mn 3DS XL niet? Maar goed, ik zal zo voor de zekerheid inderdaad maar een poging wagen, even weer alles kopiren naar de oorspronkelijke 4GB SD-kaart die er bij aanschaf in zat, om uit te sluiten dat het echt niet aan de SD-kaart zelf ligt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:37:17 #208
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_136720441
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lost Levels met save-state. En gratis. Niet slecht dus.

Wat wel jammer is, is dat je met B en A moet spelen en niet met Y en B. Onnatuurlijke houding voor mijn duimen zo.
Dat probleem hebben enkele spellen meer. Oa Megaman Anniversary Collection / Megaman X Collection op de Gamecube.. maar daar hebben ze springen en schieten omgewisseld, en dat kan je nergens aanpassen. Vooral in het begin flikkerde ik regelmatig al schietend een afgrond in :(
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:39:45 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136720552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:36 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Ik heb niet echt reactie gehad van Nintendo; op de factuur die erbij zat toen ze m terugstuurden, staat alleen 'Nintendo 3DS XL Blue vervangen'.. maar er is naar mijn idee niet veel aan gedaan. Alleen de schermpjes wat gepoetst, en ik merk wel dat ze er even mee bezig zijn geweest, heb 2 streetpasses erbij, dus waarschijnlijk hebben ze het even uitgeprobeerd.. (ik had er bij vermeld dat ik oa problemen had met Mii Plaza updaten, dat ik daar steeds foutmelding van kreeg dat ie mn SD-kaart niet kon vinden... dus logisch dat ze dan even met Mii Plaza bezig zijn geweest).

Ik heb geen andere SD-kaart geprobeerd.. zou wel raar zijn anders dat mn pc de SD-kaart wel zonder problemen kan vinden, en mn 3DS XL niet? Maar goed, ik zal zo voor de zekerheid inderdaad maar een poging wagen, even weer alles kopiren naar de oorspronkelijke 4GB SD-kaart die er bij aanschaf in zat, om uit te sluiten dat het echt niet aan de SD-kaart zelf ligt.
Een pc kan net wat anders zijn qua gleuf waardoor de kaart beter 'past' zeg maar. Dus inderdaad, probeer de andere eens.

Als Nintendo 'm omgeruild heeft lijkt het overigens wel alsof er een fout ontdekt is, dat doen ze niet zomaar denk ik. Heb je serienummers vergeleken?
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:37 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Dat probleem hebben enkele spellen meer. Oa Megaman Anniversary Collection / Megaman X Collection op de Gamecube.. maar daar hebben ze springen en schieten omgewisseld, en dat kan je nergens aanpassen. Vooral in het begin flikkerde ik regelmatig al schietend een afgrond in :(
Op Wii U VC kun je het zelf instellen, maar op 3DS niet. Dat is wel matig.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:47:31 #210
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_136720901
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als Nintendo 'm omgeruild heeft lijkt het overigens wel alsof er een fout ontdekt is, dat doen ze niet zomaar denk ik. Heb je serienummers vergeleken?
Het is gewoon mijn eigen 3DS XL weer, maar ik denk dat ze toch 'iets' op de factuur moesten zetten. Mijn garantie is namelijk al verlopen, en ik heb verder niks hoeven te betalen. Als ze al iets zouden vervangen, dan zouden ze daar vast wel een mail over hebben gestuurd, of hebben gebeld (je moet allerlei gegevens invullen voordat je reparatie aanvraag kan plaatsen). En natuurlijk een geldbedrag in rekening hebben gebracht.

Ik vermoed dat ze dat de komende keer dan dus wel zullen gaan doen, als er toch daadwerkelijk iets mis blijkt te zijn. Via de aanmeld-procedure heb je ergens ook de mogelijkheid om op een prijslijst te klikken, voor als je geen garantie meer hebt, wat de nodige ingrepen/reparaties kosten; daar staat ook 'SD-Slot vervangen' tussen..
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:55:03 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136721257
Een omruil kost geld inderdaad buiten garantie. Maar je zou een klacht moeten indienen. Ze mogen er niets opzetten als er niets gebeurd is. Ze kunnen namelijk wel 'klacht niet geconstateerd' vermelden.

Als ik het goed heb regelt Comserve tegenwoordig de reparaties? Gewoon even Nintendo zelf bellen.
pi_136744063
Professor Layton and the Miracle Mask uitgespeeld, erg toffe game! Had wel af en toe t idee dat puzzels uit oudere games herhaald werden maar kan ook zijn dat ze gewoon net iets anders zijn.
pi_136744170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:47 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Het is gewoon mijn eigen 3DS XL weer, maar ik denk dat ze toch 'iets' op de factuur moesten zetten. Mijn garantie is namelijk al verlopen, en ik heb verder niks hoeven te betalen. Als ze al iets zouden vervangen, dan zouden ze daar vast wel een mail over hebben gestuurd, of hebben gebeld (je moet allerlei gegevens invullen voordat je reparatie aanvraag kan plaatsen). En natuurlijk een geldbedrag in rekening hebben gebracht.

Ik vermoed dat ze dat de komende keer dan dus wel zullen gaan doen, als er toch daadwerkelijk iets mis blijkt te zijn. Via de aanmeld-procedure heb je ergens ook de mogelijkheid om op een prijslijst te klikken, voor als je geen garantie meer hebt, wat de nodige ingrepen/reparaties kosten; daar staat ook 'SD-Slot vervangen' tussen..
Heb je die andere SD kaart nou al geprobeerd?
pi_136764983
Bij de laatste boss van Zelda aangekomen. Moeilijkheidsgraad ineens een stuk hoger dan de vorige bossfights :') of ligt dat aan mij?
  Redactie Games zondag 16 februari 2014 @ 12:53:29 #215
181272 crew  Noppie2000
pi_136766986
De laatste baas van LBW was echt supermakkelijk :P
pi_136767055
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Noppie2000 het volgende:
De laatste baas van LBW was echt supermakkelijk :P
Was de red tunic vergeten. Ben op dit moment bezig :P
pi_136767068
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef FredVleespet het volgende:
Bij de laatste boss van Zelda aangekomen. Moeilijkheidsgraad ineens een stuk hoger dan de vorige bossfights :') of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jou :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_136767104
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat ligt aan jou :P
:'( jaja ik zuig nou weet ik het wel. Alleen vergeleken met de andere bosses is hij wel moeilijker

EDIT: Ik heb hem al :D

[ Bericht 8% gewijzigd door FredVleespet op 16-02-2014 13:10:55 ]
pi_136769679
quote:
Nee, dat is zo. Was de eerste bossfight waarbij ik dood ging. Alle bossfights daarvoor waren erg simpel, maar de eindeindbaas toch plotseling een stuk lastiger. Maar zo hoort het dan ook!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 16 februari 2014 @ 14:19:55 #220
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136769852
quote:
Nee, vond ik ook. Ik vond alle bossfights vrij makkelijk maar de eindeindeindbaas vond ik vrij lastig.
pi_136770557
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:14 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, dat is zo. Was de eerste bossfight waarbij ik dood ging. Alle bossfights daarvoor waren erg simpel, maar de eindeindbaas toch plotseling een stuk lastiger. Maar zo hoort het dan ook!
Ja, ik dacht nu heb ik hem, had hij een 2e vorm :o , maar die was makkelijker dan z'n eerste. Het probleem is vaak dat je te snel wil en dan geraakt word. Nu rustig aan gedaan en het viel wel mee. Alleen wel lastiger dan de vorige bosses inderdaad.
pi_136795811
pi_136796154
pi_136796224
Kirbyyyyyyy
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_136810457
Zelda OOT uitgespeeld, wat een toffe game O+ hoe verder je in de game zit hoe leuker
pi_136877537
Ik ben ook erg afwachtend over de nieuwe Yoshi. De NDS versie ligt hier ergens onuitgespeeld in de kast. Zo slecht.

Gelukkig komt de SNES/GBA versie binnenkort naar de Virtual Console op de Wii U.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:28:56 #227
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_136885668
Luigi's Mansion diorama is terug in the Sterrencatalogus.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_136897107
edit: Nope

[ Bericht 93% gewijzigd door Notorious_Roy op 19-02-2014 18:02:39 ]
  Donald Duck held woensdag 19 februari 2014 @ 17:38:05 #229
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_136898453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef CoExist het volgende:
Ik ben ook erg afwachtend over de nieuwe Yoshi. De NDS versie ligt hier ergens onuitgespeeld in de kast. Zo slecht.

Gelukkig komt de SNES/GBA versie binnenkort naar de Virtual Console op de Wii U.
Dat betreft helaas de inferieure gba-versie
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_136901091
Zo 3DS besteld.

Wat zijn de must haves?
Vooral Super Mario 2D like games vind ik tof c_/
pi_136903852
Hmm was toch een hele erge impuls aankoop. Pokemon Y uitgespeeld en ga hem weer in de verkoop gooien. Kan het geld ook te goed gebruiken momenteel :) Was wel leuk.

Wat is een redelijke vraagprijs voor een 3dsxl + oplader + pokemon y + llayton en nintendogs. Gekocht op 01-02-14?
pi_136904431
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef MeneerLogica het volgende:
Hmm was toch een hele erge impuls aankoop. Pokemon Y uitgespeeld en ga hem weer in de verkoop gooien. Kan het geld ook te goed gebruiken momenteel :) Was wel leuk.

Wat is een redelijke vraagprijs voor een 3dsxl + oplader + pokemon y + llayton en nintendogs. Gekocht op 01-02-14?
175-200 lijkt me redelijk
pi_136904741
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

175-200 lijkt me redelijk
Wel bizar, heb er 2 weken terug 340 voor neergelegd..
pi_136904813
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Wel bizar, heb er 2 weken terug 340 voor neergelegd..
3ds xl + oplader = 200?
Heb je 140 euro voor die 3 games betaald?
Zo ja kan je er misschien 250 voor vragen.

Anders zet je als vraagprijs 250 en dan zie je maar hoeveel je er voor kan vangen.
pi_136904873
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

3ds xl + oplader = 200?
Heb je 140 euro voor die 3 games betaald?
Zo ja kan je er misschien 250 voor vragen.

Anders zet je als vraagprijs 250 en dan zie je maar hoeveel je er voor kan vangen.
120 voor de spellen, had ook een kaartje van 15 euro. Daarvan staat nog 6 euro op de DS en 2 spelletjes gedownload :)
pi_136904927
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:35 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

120 voor de spellen, had ook een kaartje van 15 euro. Daarvan staat nog 6 euro op de DS en 2 spelletjes gedownload :)
Hmm dan lijkt me 250 euro vrij redelijk. Misschien dat je er een paar tientjes minder voor vangt
pi_136919178
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo 3DS besteld.

Wat zijn de must haves?
Vooral Super Mario 2D like games vind ik tof c_/
Ik vind 2D ook echt geweldig, 3D is heel leuk, maar van 2D kan ik nog meer genieten _O_

Net ook New Super Mario Bros Wii gekocht, kan ik die ook op mijn Wii U spelen *O*

En New Super Mario Bros 2 op de 3DS moet ik nog spelen :)

En Musthaves, om je vraag te beantwoorden:
Fire Emblem
Tales of the Abyss (zover als ik ben iig)
Pokemon vond ik ook leuk om een tijdje te doen
En natuurlijk Mario, dat is altijd goed

Andere zullen dit nog wel aanvullen met Zelda & Luigi gok ik, maar die moet ik beide nog spelen. Animal Crossing is ook leuk voor af en toe.
pi_136954740

•Professor Layton and the Miracle Mask 29.99 (27.99) until 27/02/14 23:59 local time
•Phoenix Wright™: Ace Attorney™ -Dual Destinies 17.49 (13.99) until 27/02/14 23:59 local time.
pi_136955830
New Persona Q Details in This Week’s Famitsu
http://pepsimangb.tumblr.(...)n-this-weeks-famitsu

I’m not going to bother scanlating the new Persona Q article that’s in circulation online like I have the Hashino interview and Persona 4 Dancing All Night Dengeki preview since there isn’t a whole lot of new information, but since there is a little, here’s a brief summary of what I read in Japanese:

It’s true, the other Persona 3 and 4 party members can now use alternate Personas. They’re referred to in the magazine as “Sub-Personas;” whether that’s just a means of differentiating the other Personas from their main ones or there’s something more to it isn’t stated. Apparently in the story they gain this power somehow by way of the two protagonists meeting each other. Details are scarce beyond it having something to do with their Wild Card power allowing it to happen.

Boost meter is built up by exploiting enemy weaknesses. Characters who manage to enter a Boosted state can on their next turn use their skills for free and, if I’m reading it right, jump ahead in line in terms of attack priority. The terminology is a bit vague.

Follow-up attacks that are performed when another character has taken their turn and All-Out Attacks have a higher chance of triggering as more and more characters enter a Boosted state.
Party chatter between members can change depending on who’s fighting with you. It’s not clear if this is just for battles or if it can include conversations outside of fights, too.

In my experience, Famitsu previews tend to just parrot back to the readers any press releases and other PR that the magazine is handed, so that’s about as good as it’s going to get for now. It’s a pretty vague article all around, so you all now know about as much as I do. Still, hopefully that gives you all a few new morsels to ponder until the game comes out!
pi_136965612
Ace Attorney is in de aanbieding? Wilde 'm sowieso nog kopen. Demo was wat vaag maar het is ook lastig om van zo'n spel een demo uit te geven.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_136965649
Ace Attorney ook maar gekocht. Binnenkort eens proberen en als het Layton stuk leuk is ook die spelletjes maar eens kopen.
pi_136965784
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ace Attorney ook maar gekocht. Binnenkort eens proberen en als het Layton stuk leuk is ook die spelletjes maar eens kopen.
Dit is niet het Phoenix/Layton spel als je dat bedoelt.
pi_136965833
Oh kut _O-

Naja, wilde Ace ook altijd al eens proberen. Vond het al vreemd, dacht dat Layton/Ace later uit zou komen
pi_136965856
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

•Professor Layton and the Miracle Mask 29.99 (27.99) until 27/02/14 23:59 local time
•Phoenix Wright™: Ace Attorney™ -Dual Destinies 17.49 (13.99) until 27/02/14 23:59 local time.

Ah top, ik zag de aanbieding al wel staan, maar stond nog geen prijs bij. Maar voor 17,5 ga ik mooi die Phoenix Wright wel kopen. De Layton heb ik al... moet ik ook nog uit spelen :D
pi_136965879
Kun je trouwens alleen met die nintendo-credits betalen of ook met Paypal of zoiets? Ik heb echt geen idee, nooit een game gekocht via die eshop.
pi_136965894
Credit Card of E-shop kaartje kopen
pi_136965987
Oh creditcard kan ook dus? Top! Zo maar es effe kijken hoe dat werkt. Moet ook nog die super mario deluxe downloaden :D
pi_136966093
Yup, werkt supermakkelijk. Een keertje alles invoeren en daarna hoef je alleen maar een wachtwoord in te voeren voor alle volgende keren met dezelfde kaart
pi_136966179
Ideaal inderdaad... en downloaden maar :D w/
pi_136967838
Benieuwd of die ook hier uitkomt:

Ace Attorney 1-3 being re-released on 3DS in Japan
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=755858

The first three Ace Attorney games are getting a re-release as a collection on the 3DS, for 3,990 yen. A 3D effect will be present, but they don't appear to be full remakes. As with the Japanese DS releases, an English-language option will be present. The game's boxart will be drawn by Tatsurou Iwamoto, who did designs for the first three games.

A new drama CD will also be recorded and released at the same time, starring Phoenix and Edgeworth. Godot will play a role, marking his first time in an Ace Attorney audio production.

Pre-orders will receive a code to download original artwork and arranged versions of the series' BGM.

pi_136968451
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef Aether het volgende:
Benieuwd of die ook hier uitkomt:

Ace Attorney 1-3 being re-released on 3DS in Japan
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=755858

The first three Ace Attorney games are getting a re-release as a collection on the 3DS, for 3,990 yen. A 3D effect will be present, but they don't appear to be full remakes. As with the Japanese DS releases, an English-language option will be present. The game's boxart will be drawn by Tatsurou Iwamoto, who did designs for the first three games.

A new drama CD will also be recorded and released at the same time, starring Phoenix and Edgeworth. Godot will play a role, marking his first time in an Ace Attorney audio production.

Pre-orders will receive a code to download original artwork and arranged versions of the series' BGM.

Ziet er uit als de mindere iOS-versie ipv de DS-versie. Maar zou 'm toch kopen als ie hier zou uitkomen, die games zijn te grappig. :)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:32:09 #252
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_136988995
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Heb je die andere SD kaart nou al geprobeerd?
Nee :X Niet meer aan gedacht, en m voor de 2e keer opgestuurd gehad naar Nintendo. Heb eergisteren telefoontje gehad (dit keer wel) van Technische Dienst van Nintendo, dat het dus wel aan de SD-kaart zou liggen; dat 3DS blijkbaar toch niet zo goed om zou kunnen gaan met een kaartje van 32 GB. Dat vind ik wel opmerkelijk; ik weet zeker dat ik of op hun site, of ergens in de handleiding van de 3DS zelf heb gezien dat dat ding max 32 GB aan kon. Ze hadden me dus aangeraden om gewoon het originele kaartje te gebruiken van 4 GB, of anders eentje van 8 of 16, dat dat ruim voldoende zou zijn.

Voor zover ik me kan herinneren, hebben enkelen van jullie hier toch ook een 32 GB SD-kaart, meen ik gelezen te hebben?

Anyway, uiteindelijk heb ik er dus toch wel een nieuwe/omgewisselde 3DS XL aan overgehouden, kosteloos :D (Al was dat na de 1e keer al blijkbaar, al had ik wel verwacht er voor te moeten betalen, aangezien mijn garantie verlopen was.)

Morgen maar weer ophalen van het postkantoor. (Altijd fijn als je bijna een week zonder eigen pc / internet zit)
  Donald Duck held vrijdag 21 februari 2014 @ 20:50:53 #253
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_136990035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:04 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ziet er uit als de mindere iOS-versie ipv de DS-versie. Maar zou 'm toch kopen als ie hier zou uitkomen, die games zijn te grappig. :)
Als ze slim zijn houden ze het verkoopmodel van de iOS-versie aan. De eerste twee zaken van het eerste spel gratis, voor de rest hoef je pas te gaan betalen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_136990432
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:18:16 #255
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_136995148
Nog mensen hier die morgen naar Nintendoom 3.0 gaan? Ik ben zelf niet echt bekend met de chiptune-scene, maar lijkt me wel tof om eens mee te maken! :) En het is niet zo gek ver rijden, uurtje..

www.nintendoom.be / op Facebook staat ook wat meer info over het feest :)
pi_137006931
Kut New Super Mario Bros :')
Ik had gister 40 minuten zitten spelen, levels zitten verkennen etc. en ik kon geen fucking save button vinden.

Goed ik was een heel stuk onderweg, 3 muntjes op alle levels en ik was bij een kasteel en ik dacht, goed ik doe die morgen wel. Ik dus zoeken naar save button, kan het nergens vinden, ik dacht dus dat ding saved vanzelf wel. Ik zet dat ding uit, zet ik hem later aan is heel m'n save weg ;( :') _O-
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen omdat ze te lam zijn een fucking save button er in te zetten :'(

Ben ik trouwens de enige die wat moeite heeft met de dpad en buttons van de 3DS XL? Mijn laatst portable console was de GBC en laatste console was een SNES en ik heb er toch wel wat moeite mee. Vooral het dpad, ik kan er momenteel nog niet echt aan wennen...
pi_137008196
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had gister 40 minuten zitten spelen, levels zitten verkennen etc. en ik kon geen fucking save button vinden.

Goed ik was een heel stuk onderweg, 3 muntjes op alle levels en ik was bij een kasteel en ik dacht, goed ik doe die morgen wel. Ik dus zoeken naar save button, kan het nergens vinden, ik dacht dus dat ding saved vanzelf wel. Ik zet dat ding uit, zet ik hem later aan is heel m'n save weg ;( :') _O-
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen omdat ze te lam zijn een fucking save button er in te zetten :'(

Ben ik trouwens de enige die wat moeite heeft met de dpad en buttons van de 3DS XL? Mijn laatst portable console was de GBC en laatste console was een SNES en ik heb er toch wel wat moeite mee. Vooral het dpad, ik kan er momenteel nog niet echt aan wennen...
Vind ik ook irritant aan de game. Een beetje kunstmatig het spel verlengen is dit, en niet geschikt om even een leveltje te spelen daardoor. Als ik geen kasteel heb gehad ga ik altijd terug naar het allereerste kasteel om na die gespeeld te hebben op te slaan. Of met muntjes een paddestoel unlocken, dan slaat hij volgens mij ook op.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_137008335
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zit een quicksave in zodat je vanaf dat punt kunt verderspelen.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:34:52 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137008691
Je kunt je 3DS ook gewoon dichtklappen...
pi_137008718
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:19 schreef Aether het volgende:

[..]

Er zit een quicksave in zodat je vanaf dat punt kunt verderspelen.
:?
pi_137008736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt je 3DS ook gewoon dichtklappen...
Niet nuttig als je wat anders wilt spelen.
pi_137009235
Ik moet trouwens zeggen dat ik me best vermaak met dat augmented reality spel. Het werkt best wel ok en het is best grappig om te zien :s)

Wat ik wel jammer vind is dat Nintendo de optie om gelijk een game te starten heeft weggehaald. De 3DS is niet erg responsive als je hem net start dus je moet een paar keer klikken om een game te starten. Ook werkt de eshop niet erg lekker. Dat kan echt stukken beter. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iets in die shop koop
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:58:11 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137009316
Zonde, want pullblox is awesome uit de eshop
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:54:42 #264
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_137010747
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:18 schreef VRIDZ het volgende:
Nog mensen hier die morgen naar Nintendoom 3.0 gaan? Ik ben zelf niet echt bekend met de chiptune-scene, maar lijkt me wel tof om eens mee te maken! :) En het is niet zo gek ver rijden, uurtje..

Ik niet, we zijn wel gevraagd maar konden het niet eens worden over de prijs, dus dan ga ik ook niet als bezoeker de boel supporten.
pi_137016720
Ik heb net zo'n cradle voor de 3DS gekocht

Wat een stom ding :( Hij klemt de 3DS niet eens. En dan zetten die stomme trolls er op "charge while you play", terwijl dat ding:

-Niet lekker in de hand zit (Heel zacht plastic en de onderkant is niet plat
-Dat ding gewoon niet vastzit :\

Zijn die cradles allemaal zo of hebben jullie betere gezien? :9

[ Bericht 31% gewijzigd door ClapClapYourHands op 22-02-2014 16:15:09 ]
pi_137017360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:18 schreef VRIDZ het volgende:

Chiptunes _O_
:P

Op OCRemix.org heb je een gigantisch aantal remixes van chiptunes (van o.a. Nintendo games)
1 van m'n favorieten

Ik luister zelf nog vrij regelmatig naar muziek uit oude SNES games zoals Super Double Dragon, Sunset Riders, Donkey Kong etc. :9
pi_137018405
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb net zo'n cradle voor de 3DS gekocht

Wat een stom ding :( Hij klemt de 3DS niet eens. En dan zetten die stomme trolls er op "charge while you play", terwijl dat ding:

-Niet lekker in de hand zit (Heel zacht plastic en de onderkant is niet plat
-Dat ding gewoon niet vastzit :\

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zijn die cradles allemaal zo of hebben jullie betere gezien? :9
Eh... Staat er echt "charge while you play" op de cradle? Volgens mij is dat ding helemaal niet bedoelt om te gebruiken tijdens het spelen, maar juist voor wanneer je niet speelt. Je kunt gewoon de power adapter inpluggen zonder cradle tijdens het gamen.
pi_137018538
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:44 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Eh... Staat er echt "charge while you play" op de cradle? Volgens mij is dat ding helemaal niet bedoelt om te gebruiken tijdens het spelen, maar juist voor wanneer je niet speelt. Je kunt gewoon de power adapter inpluggen zonder cradle tijdens het gamen.
Dit staat er:

The cradle works as a convenient stand (<- leugen) for the Nintendo 3DS XL system, and they ac adapter recharges the battery pack even while you play.

Dus soort van :{w
Ik vind het wel jammer dat Nintendo hun seal op zo'n product plakken.
pi_137019726
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dit staat er:

The cradle works as a convenient stand (<- leugen) for the Nintendo 3DS XL system, and they ac adapter recharges the battery pack even while you play.

Dus soort van :{w
Ik vind het wel jammer dat Nintendo hun seal op zo'n product plakken.
Er staat dat de cradle als standaard te gebruiken is en de adapter ook tijdens het spelen gebruikt kan worden, niet dat de cradle tijdens het spelen gebruikt kan worden. Cradle is gewoon handig om de 3DS op te laden zonder het kabeltje in de 3DS te hoeven te pluggen.
pi_137022043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Nee :X Niet meer aan gedacht, en m voor de 2e keer opgestuurd gehad naar Nintendo. Heb eergisteren telefoontje gehad (dit keer wel) van Technische Dienst van Nintendo, dat het dus wel aan de SD-kaart zou liggen; dat 3DS blijkbaar toch niet zo goed om zou kunnen gaan met een kaartje van 32 GB. Dat vind ik wel opmerkelijk; ik weet zeker dat ik of op hun site, of ergens in de handleiding van de 3DS zelf heb gezien dat dat ding max 32 GB aan kon. Ze hadden me dus aangeraden om gewoon het originele kaartje te gebruiken van 4 GB, of anders eentje van 8 of 16, dat dat ruim voldoende zou zijn.

Voor zover ik me kan herinneren, hebben enkelen van jullie hier toch ook een 32 GB SD-kaart, meen ik gelezen te hebben?

Anyway, uiteindelijk heb ik er dus toch wel een nieuwe/omgewisselde 3DS XL aan overgehouden, kosteloos :D (Al was dat na de 1e keer al blijkbaar, al had ik wel verwacht er voor te moeten betalen, aangezien mijn garantie verlopen was.)

Morgen maar weer ophalen van het postkantoor. (Altijd fijn als je bijna een week zonder eigen pc / internet zit)
Ik snap niet helemaal waarom je 2x je ds opstuurt naar nintendo en niet gewoon als eerste ff de sd kaart verwisseld hebt, had je hoop tijd gescheeld

anyways, fijn dat t opgelost is
Ik heb zelf geen 32GB kaart erin zitten, dat ga ik toch nooit vol krijgen
pi_137022529
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

32GB zou moeten werken. Was het een SDHC if SDXC type kaart?

Hier 128GB: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=488934

dinsdag 25 februari 2014 @ 19:24:25 #272
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_137134592
Ligt de eshop er uit? Kan er al 2 dagen niet in. Daarvoor de 3ds xl lang niet aan gehad.
Krijg error 005-4040 en 007-2100. Kan ook geen system update doen, kan wel op internet... Heb paar maanden terug wel een nieuwe router gekocht, ssid en key zijn gelijk, dat even proberen opnieuw in te stellen.
pi_137146586
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:50:13 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_137151591
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Chiptunes _O_
:P

Ik luister zelf nog vrij regelmatig naar muziek uit oude SNES games zoals Super Double Dragon, Sunset Riders, Donkey Kong etc. :9
Dat nummer wordt wel aardig verkracht.
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:36:17 #275
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137152370
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef Aether het volgende:

[..]

32GB zou moeten werken. Was het een SDHC if SDXC type kaart?

Hier 128GB: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=488934

[ afbeelding ]
ik heb nu een veel te kleine erin zitten, is het mogelijk de inhoud te copieren naar een grotere? of moet je daar veel moeite voor doen :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:37:27 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137152393
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik heb nu een veel te kleine erin zitten, is het mogelijk de inhoud te copieren naar een grotere? of moet je daar veel moeite voor doen :(
SD > PC > SD

Klaar.
pi_137153163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

http://www.nintendo.nl/Kl(...)plaatsen-826530.html
pi_137165596
Ik keek net een gameplay filmpje van Donkey Kong Returns 3D en is de muziek in elk level 1:1 van de SNES versie? :') Beetje lui van de dev.
pi_137165608
quote:
13s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:50 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat nummer wordt wel aardig verkracht.
Met Boxxy kan je nooit een nummer verkrachten.
Boxxy O+
  Redactie Games woensdag 26 februari 2014 @ 17:08:27 #280
181272 crew  Noppie2000
pi_137165612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik keek net een gameplay filmpje van Donkey Kong Returns 3D en is de muziek in elk level 1:1 van de SNES versie? :') Beetje lui van de dev.
Nee. Remixes en nieuwe muziek :)
pi_137165631
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nee. Remixes en nieuwe muziek :)
Level 1-1 was zo'n beetje 1:1 van de SNES, misschien hier en daar wat hele minieme veranderingen. :{
pi_137167068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Level 1-1 was zo'n beetje 1:1 van de SNES, misschien hier en daar wat hele minieme veranderingen. :{
Doen ze anders nooit!

:')
pi_137188500
Voorlopig alleen voor Japan en NA aangekondigd.

Nintendo Wi-Fi Connection service for Nintendo DS and Wii to end in May
http://www.nintendo.com/w(...)FjW8NIY7bvzOrgBURhzw

As of May 20, 2014, certain online functionality offered through Nintendo Wi-Fi Connection will no longer be accessible. The discontinued services include online play, matchmaking and leaderboards for many Wii, Nintendo DS and Nintendo DSi games. For a comprehensive list of games and services that are affected, please check http://support.nintendo.com/servicesupdate. Users can still play the games in offline mode, which continues to offer a rich game-play experience.

Online play for Wii U and Nintendo 3DS games will be unaffected (aside from the Wii mode on Wii U and Nintendo DS games on Nintendo 3DS family systems). Other online functionality, such as access to the Wii Shop Channel, the Nintendo DSi Shop and video-on-demand services, are also not affected at this time.

We at Nintendo sincerely thank our fans for their continued support of our company’s legacy systems. Your enthusiasm for games made for these systems speaks to their longevity, and the passion of Nintendo fans.
pi_137192762
Ace Attorney ook maar gekocht voor slechts 17,50. :9 Kom er voorlopig niet aan toe, denk ik.
pi_137223581
  vrijdag 28 februari 2014 @ 00:27:29 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137226182
Ook in EU ja? Tof!
pi_137228615
Attack of the Friday Night Monsters: A Tokyo Tale gekocht voor 2,99 in de eStore. Mooie prijs. :)
  Redactie Games vrijdag 28 februari 2014 @ 10:41:13 #288
181272 crew  Noppie2000
pi_137231366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je hebt het over 1 level uit 60 levels man, kom op :P
pi_137231558
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 07:42 schreef Aurelius het volgende:
Attack of the Friday Night Monsters: A Tokyo Tale gekocht voor 2,99 in de eStore. Mooie prijs. :)
Is dat nog echt wat dan? Ik vind dat er teveel troep in de eshop staat tegenwoordig. Zoals die 'Heavy Fire' games, of die Power Rangers van laatst.

Als je er dan een soort van mobiele games wilt toelaten op je systeem, selecteer dan op kwaliteit.
pi_137232880
quote:
Deze lijkt mij best leuk :D
pi_137234554
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef Seikcid het volgende:
Is dat nog echt wat dan? Ik vind dat er teveel troep in de eshop staat tegenwoordig. Zoals die 'Heavy Fire' games, of die Power Rangers van laatst.
Het is in principe een simpel kaartspel, maar het sfeertje eromheen is wel leuk.
pi_137238933
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Deze lijkt mij best leuk :D
We moeten die Nederlandse ontwikkelaars steunen! ;)
http://www.goodbyegalaxygames.com/tappingo/
HugoSmits twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 13:42:23 @wesleyb Jep! 6 Maart (volgende week donderdag) in EU voor 2,99 euro. en mailen is altijd goed :) reageer retweet
  vrijdag 28 februari 2014 @ 16:11:00 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137241962
WesleyB :') :D
pi_137242374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
WesleyB :') :D
Pakte een willekeurige tweet _O-
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:33:45 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137244281
Daarom zo mooi, altijd leuk om oud fok collega's in de business te zien
pi_137279770
Ik kom al de hele dag niet in de eShop. Ligt hij weer plat en hebben meerdere mensen hier last van?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 19:03:19 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137279859
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 19:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom al de hele dag niet in de eShop. Ligt hij weer plat en hebben meerdere mensen hier last van?
Update uitgevoerd?
pi_137280542
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Update uitgevoerd?
Was er een update, dan? Vorige week werkte het nog.

Je krijgt toch ook altijd een prompt als er een systeemupdate is?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 19:30:17 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137280855
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 19:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Was er een update, dan? Vorige week werkte het nog.

Je krijgt toch ook altijd een prompt als er een systeemupdate is?
Yup, ik krijg 'm ook al de hele tijd en heb net maar even gepdatet. Ik kom de eShop gewoon in, het is wel traag, maar het werkt.
pi_137281375
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup, ik krijg 'm ook al de hele tijd en heb net maar even gepdatet. Ik kom de eShop gewoon in, het is wel traag, maar het werkt.
Ok. Ik ben up to date maar bij mij werkt het helaas helemaal niet. Morgen nog maar eens proberen dan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')