abonnement Unibet Coolblue
pi_136968451
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef Aether het volgende:
Benieuwd of die ook hier uitkomt:

Ace Attorney 1-3 being re-released on 3DS in Japan
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=755858

The first three Ace Attorney games are getting a re-release as a collection on the 3DS, for 3,990 yen. A 3D effect will be present, but they don't appear to be full remakes. As with the Japanese DS releases, an English-language option will be present. The game's boxart will be drawn by Tatsurou Iwamoto, who did designs for the first three games.

A new drama CD will also be recorded and released at the same time, starring Phoenix and Edgeworth. Godot will play a role, marking his first time in an Ace Attorney audio production.

Pre-orders will receive a code to download original artwork and arranged versions of the series' BGM.

Ziet er uit als de mindere iOS-versie ipv de DS-versie. Maar zou 'm toch kopen als ie hier zou uitkomen, die games zijn te grappig. :)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:32:09 #252
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_136988995
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Heb je die andere SD kaart nou al geprobeerd?
Nee :X Niet meer aan gedacht, en m voor de 2e keer opgestuurd gehad naar Nintendo. Heb eergisteren telefoontje gehad (dit keer wel) van Technische Dienst van Nintendo, dat het dus wel aan de SD-kaart zou liggen; dat 3DS blijkbaar toch niet zo goed om zou kunnen gaan met een kaartje van 32 GB. Dat vind ik wel opmerkelijk; ik weet zeker dat ik of op hun site, of ergens in de handleiding van de 3DS zelf heb gezien dat dat ding max 32 GB aan kon. Ze hadden me dus aangeraden om gewoon het originele kaartje te gebruiken van 4 GB, of anders eentje van 8 of 16, dat dat ruim voldoende zou zijn.

Voor zover ik me kan herinneren, hebben enkelen van jullie hier toch ook een 32 GB SD-kaart, meen ik gelezen te hebben?

Anyway, uiteindelijk heb ik er dus toch wel een nieuwe/omgewisselde 3DS XL aan overgehouden, kosteloos :D (Al was dat na de 1e keer al blijkbaar, al had ik wel verwacht er voor te moeten betalen, aangezien mijn garantie verlopen was.)

Morgen maar weer ophalen van het postkantoor. (Altijd fijn als je bijna een week zonder eigen pc / internet zit)
  Donald Duck held vrijdag 21 februari 2014 @ 20:50:53 #253
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_136990035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:04 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ziet er uit als de mindere iOS-versie ipv de DS-versie. Maar zou 'm toch kopen als ie hier zou uitkomen, die games zijn te grappig. :)
Als ze slim zijn houden ze het verkoopmodel van de iOS-versie aan. De eerste twee zaken van het eerste spel gratis, voor de rest hoef je pas te gaan betalen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_136990432
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:18:16 #255
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_136995148
Nog mensen hier die morgen naar Nintendoom 3.0 gaan? Ik ben zelf niet echt bekend met de chiptune-scene, maar lijkt me wel tof om eens mee te maken! :) En het is niet zo gek ver rijden, uurtje..

www.nintendoom.be / op Facebook staat ook wat meer info over het feest :)
pi_137006931
Kut New Super Mario Bros :')
Ik had gister 40 minuten zitten spelen, levels zitten verkennen etc. en ik kon geen fucking save button vinden.

Goed ik was een heel stuk onderweg, 3 muntjes op alle levels en ik was bij een kasteel en ik dacht, goed ik doe die morgen wel. Ik dus zoeken naar save button, kan het nergens vinden, ik dacht dus dat ding saved vanzelf wel. Ik zet dat ding uit, zet ik hem later aan is heel m'n save weg ;( :') _O-
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen omdat ze te lam zijn een fucking save button er in te zetten :'(

Ben ik trouwens de enige die wat moeite heeft met de dpad en buttons van de 3DS XL? Mijn laatst portable console was de GBC en laatste console was een SNES en ik heb er toch wel wat moeite mee. Vooral het dpad, ik kan er momenteel nog niet echt aan wennen...
pi_137008196
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut New Super Mario Bros :')
Ik had gister 40 minuten zitten spelen, levels zitten verkennen etc. en ik kon geen fucking save button vinden.

Goed ik was een heel stuk onderweg, 3 muntjes op alle levels en ik was bij een kasteel en ik dacht, goed ik doe die morgen wel. Ik dus zoeken naar save button, kan het nergens vinden, ik dacht dus dat ding saved vanzelf wel. Ik zet dat ding uit, zet ik hem later aan is heel m'n save weg ;( :') _O-
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen omdat ze te lam zijn een fucking save button er in te zetten :'(

Ben ik trouwens de enige die wat moeite heeft met de dpad en buttons van de 3DS XL? Mijn laatst portable console was de GBC en laatste console was een SNES en ik heb er toch wel wat moeite mee. Vooral het dpad, ik kan er momenteel nog niet echt aan wennen...
Vind ik ook irritant aan de game. Een beetje kunstmatig het spel verlengen is dit, en niet geschikt om even een leveltje te spelen daardoor. Als ik geen kasteel heb gehad ga ik altijd terug naar het allereerste kasteel om na die gespeeld te hebben op te slaan. Of met muntjes een paddestoel unlocken, dan slaat hij volgens mij ook op.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_137008335
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kut New Super Mario Bros :')
Ik had gister 40 minuten zitten spelen, levels zitten verkennen etc. en ik kon geen fucking save button vinden.
Er zit een quicksave in zodat je vanaf dat punt kunt verderspelen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:34:52 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137008691
Je kunt je 3DS ook gewoon dichtklappen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_137008718
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:19 schreef Aether het volgende:

[..]

Er zit een quicksave in zodat je vanaf dat punt kunt verderspelen.
:?
pi_137008736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt je 3DS ook gewoon dichtklappen...
Niet nuttig als je wat anders wilt spelen.
pi_137009235
Ik moet trouwens zeggen dat ik me best vermaak met dat augmented reality spel. Het werkt best wel ok en het is best grappig om te zien :s)

Wat ik wel jammer vind is dat Nintendo de optie om gelijk een game te starten heeft weggehaald. De 3DS is niet erg responsive als je hem net start dus je moet een paar keer klikken om een game te starten. Ook werkt de eshop niet erg lekker. Dat kan echt stukken beter. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iets in die shop koop
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:58:11 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_137009316
Zonde, want pullblox is awesome uit de eshop
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:54:42 #264
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_137010747
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:18 schreef VRIDZ het volgende:
Nog mensen hier die morgen naar Nintendoom 3.0 gaan? Ik ben zelf niet echt bekend met de chiptune-scene, maar lijkt me wel tof om eens mee te maken! :) En het is niet zo gek ver rijden, uurtje..

www.nintendoom.be / op Facebook staat ook wat meer info over het feest :)
Ik niet, we zijn wel gevraagd maar konden het niet eens worden over de prijs, dus dan ga ik ook niet als bezoeker de boel supporten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_137016720
Ik heb net zo'n cradle voor de 3DS gekocht

Wat een stom ding :( Hij klemt de 3DS niet eens. En dan zetten die stomme trolls er op "charge while you play", terwijl dat ding:

-Niet lekker in de hand zit (Heel zacht plastic en de onderkant is niet plat
-Dat ding gewoon niet vastzit :\




Zijn die cradles allemaal zo of hebben jullie betere gezien? :9

[ Bericht 31% gewijzigd door ClapClapYourHands op 22-02-2014 16:15:09 ]
pi_137017360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:18 schreef VRIDZ het volgende:
Nog mensen hier die morgen naar Nintendoom 3.0 gaan? Ik ben zelf niet echt bekend met de chiptune-scene, maar lijkt me wel tof om eens mee te maken! :) En het is niet zo gek ver rijden, uurtje..

www.nintendoom.be / op Facebook staat ook wat meer info over het feest :)
Chiptunes _O_
:P

Op OCRemix.org heb je een gigantisch aantal remixes van chiptunes (van o.a. Nintendo games)
1 van m'n favorieten

Ik luister zelf nog vrij regelmatig naar muziek uit oude SNES games zoals Super Double Dragon, Sunset Riders, Donkey Kong etc. :9
pi_137018405
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb net zo'n cradle voor de 3DS gekocht

Wat een stom ding :( Hij klemt de 3DS niet eens. En dan zetten die stomme trolls er op "charge while you play", terwijl dat ding:

-Niet lekker in de hand zit (Heel zacht plastic en de onderkant is niet plat
-Dat ding gewoon niet vastzit :\

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zijn die cradles allemaal zo of hebben jullie betere gezien? :9
Eh... Staat er echt "charge while you play" op de cradle? Volgens mij is dat ding helemaal niet bedoelt om te gebruiken tijdens het spelen, maar juist voor wanneer je niet speelt. Je kunt gewoon de power adapter inpluggen zonder cradle tijdens het gamen.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_137018538
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:44 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Eh... Staat er echt "charge while you play" op de cradle? Volgens mij is dat ding helemaal niet bedoelt om te gebruiken tijdens het spelen, maar juist voor wanneer je niet speelt. Je kunt gewoon de power adapter inpluggen zonder cradle tijdens het gamen.
Dit staat er:

The cradle works as a convenient stand (<- leugen) for the Nintendo 3DS XL system, and they ac adapter recharges the battery pack even while you play.

Dus soort van :{w
Ik vind het wel jammer dat Nintendo hun seal op zo'n product plakken.
pi_137019726
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dit staat er:

The cradle works as a convenient stand (<- leugen) for the Nintendo 3DS XL system, and they ac adapter recharges the battery pack even while you play.

Dus soort van :{w
Ik vind het wel jammer dat Nintendo hun seal op zo'n product plakken.
Er staat dat de cradle als standaard te gebruiken is en de adapter ook tijdens het spelen gebruikt kan worden, niet dat de cradle tijdens het spelen gebruikt kan worden. Cradle is gewoon handig om de 3DS op te laden zonder het kabeltje in de 3DS te hoeven te pluggen.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_137022043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Nee :X Niet meer aan gedacht, en m voor de 2e keer opgestuurd gehad naar Nintendo. Heb eergisteren telefoontje gehad (dit keer wel) van Technische Dienst van Nintendo, dat het dus wel aan de SD-kaart zou liggen; dat 3DS blijkbaar toch niet zo goed om zou kunnen gaan met een kaartje van 32 GB. Dat vind ik wel opmerkelijk; ik weet zeker dat ik of op hun site, of ergens in de handleiding van de 3DS zelf heb gezien dat dat ding max 32 GB aan kon. Ze hadden me dus aangeraden om gewoon het originele kaartje te gebruiken van 4 GB, of anders eentje van 8 of 16, dat dat ruim voldoende zou zijn.

Voor zover ik me kan herinneren, hebben enkelen van jullie hier toch ook een 32 GB SD-kaart, meen ik gelezen te hebben?

Anyway, uiteindelijk heb ik er dus toch wel een nieuwe/omgewisselde 3DS XL aan overgehouden, kosteloos :D (Al was dat na de 1e keer al blijkbaar, al had ik wel verwacht er voor te moeten betalen, aangezien mijn garantie verlopen was.)

Morgen maar weer ophalen van het postkantoor. (Altijd fijn als je bijna een week zonder eigen pc / internet zit)
Ik snap niet helemaal waarom je 2x je ds opstuurt naar nintendo en niet gewoon als eerste ff de sd kaart verwisseld hebt, had je hoop tijd gescheeld

anyways, fijn dat t opgelost is
Ik heb zelf geen 32GB kaart erin zitten, dat ga ik toch nooit vol krijgen
pi_137022529
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Voor zover ik me kan herinneren, hebben enkelen van jullie hier toch ook een 32 GB SD-kaart, meen ik gelezen te hebben?
32GB zou moeten werken. Was het een SDHC if SDXC type kaart?

Hier 128GB: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=488934

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:24:25 #272
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_137134592
Ligt de eshop er uit? Kan er al 2 dagen niet in. Daarvoor de 3ds xl lang niet aan gehad.
Krijg error 005-4040 en 007-2100. Kan ook geen system update doen, kan wel op internet... Heb paar maanden terug wel een nieuwe router gekocht, ssid en key zijn gelijk, dat even proberen opnieuw in te stellen.
pi_137146586
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:50:13 #274
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_137151591
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Chiptunes _O_
:P

Ik luister zelf nog vrij regelmatig naar muziek uit oude SNES games zoals Super Double Dragon, Sunset Riders, Donkey Kong etc. :9
Dat nummer wordt wel aardig verkracht.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:36:17 #275
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137152370
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef Aether het volgende:

[..]

32GB zou moeten werken. Was het een SDHC if SDXC type kaart?

Hier 128GB: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=488934

[ afbeelding ]
ik heb nu een veel te kleine erin zitten, is het mogelijk de inhoud te copieren naar een grotere? of moet je daar veel moeite voor doen :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')