abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 januari 2014 @ 05:09:52 #51
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136082151
Gaaf topic, ga ik even volgen :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_136085913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:28 schreef Woods het volgende:
De eerder genoemde C17 kan dus ook doodleuk op een carrier landen _O_

[ afbeelding ]
Zeer slecht PSje.
De C17 kan wel op hele korte banen landen, een 3000ft :)
En hij kan veel meer cargo meenemen als een C130, in feite kan hij aan gewicht een vol beladen C130 (155000lbs) meenemen ;)
pi_136086561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:28 schreef Woods het volgende:
De eerder genoemde C17 kan dus ook doodleuk op een carrier landen _O_

[ afbeelding ]
Gevalletje héél slechte paint/photoshop.

In de categorie van:


Facebook / website

Beweren met een A340 van Amsterdam naar Singapore, Pakistan en Thailand te willen vliegen.
Gewoon een f*cking Virgin A340 met paint 'bewerkt'. :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:47:27 #54
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_136087749
Oh, ik dacht dat je die rode lijn zelf had getrokken :P.
Dit is wel heeel erg slecht. :{
pi_136087935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef MrStalin het volgende:
Oh, ik dacht dat je die rode lijn zelf had getrokken :P.
Dit is wel heeel erg slecht. :{
Het erge is dat er ook al cabinepersoneel heeft gereageerd op vacatures e.d.
Hier horen we echt niets meer van straks.
Want een nieuwe maatschappij die voor lage tarieven met een A340 van Schiphol zou gaan vertrekken zou je echt wel meer van horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 29-01-2014 11:58:01 ]
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:22:25 #56
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136091338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Gevalletje héél slechte paint/photoshop.

In de categorie van:
[ afbeelding ]

Facebook / website

Beweren met een A340 van Amsterdam naar Singapore, Pakistan en Thailand te willen vliegen.
Gewoon een f*cking Virgin A340 met paint 'bewerkt'. :')
WTF is dat? :')

Is het al 1 april?
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:35:56 #57
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136091900
Check hoe de sollicitaties verlopen:

http://stewardess.startpa(...)chiphol#msg-16994009

:')
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:02:15 #58
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_136092854
Personeel zoeken moet geen probleem zijn. Nu nog een vliegtuig.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:13:02 #59
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136093306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef MrStalin het volgende:
Personeel zoeken moet geen probleem zijn. Nu nog een vliegtuig.
Ze willen er 3.

Een a340, 777 en 747. Lekker efficiënt ook met de inzetbaarheid van je cabinepersoneel.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:25:28 #60
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136093834
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ze willen er 3.

Een a340, 777 en 747. Lekker efficiënt ook met de inzetbaarheid van je cabinepersoneel.
Om over onderhoud nog maar te zwijgen :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_136094199
Kan natuurlijk ook wet-lease, dan boeit dat allemaal niet veel.

Maar ik geloof er sowieso al niets van.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:43:29 #62
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136094547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef flipsen het volgende:

[..]

Om over onderhoud nog maar te zwijgen :X
Toestellen zullen geleasd worden dus dan zijn de kosten voor de leasemaatschappij.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:53:58 #63
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_136094965
Maar het is toch sowieso handiger om één type toestel te vliegen? Ivm. piloten. Dan kan je je vlucht niet uitvoeren als je piloot ziek is omdat de rest van je personeel niet bevoegd is om op bijvoorbeeld een 747 te vliegen :P (zo werkt dat toch ? :@ )
pi_136095123
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef MrStalin het volgende:
Maar het is toch sowieso handiger om één type toestel te vliegen? Ivm. piloten. Dan kan je je vlucht niet uitvoeren als je piloot ziek is omdat de rest van je personeel niet bevoegd is om op bijvoorbeeld een 747 te vliegen :P (zo werkt dat toch ? :@ )
Als je een toestel ACMI (Aircraft Crew Maintenance Insurance) least dan zit dat er ook al bij en hoef je hier dus ook niet zelf voor te zorgen. Ben je in principe een soort virtual airline, onder eigen naam en merk vluchten uitvoeren met andermans spullen. (Heb je nog wrl een eigrn AOC nodig om op je eigen naam te mogen vliegen). Het IJslandse Wow Air is denk ik wel een goed voorbeeld hiervan, die gebruiken Letse vliegtuigen en crews.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:02:32 #65
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136095299
Dus: even een AOC (whatever that may be) scoren en ik kan beginnen met Tipica Airlines? Cool *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:23:44 #66
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_136098705
Idee voor een Fok!-airlines? Wie doet mee? ;)
"Go Ahead, Make My Day !!"
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:44:51 #67
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_136101910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:23 schreef Lone_Gunman het volgende:
Idee voor een Fok!-airlines? Wie doet mee? ;)
Nemen we deze als thuisbasis: http://en.wikipedia.org/wiki/Francis_S._Gabreski_Airport
pi_136125355
Over advertenties gesproken: ik zag er vandaag één in de Metro van Germanwings. Ik zal zo een afbeelding proberen te uploaden maar het volgende staat er: 'met een airline kortbij naar gans Europa'. Ik vond het wel opvallend, aangezien het niet echt gangbaar Nederlands is. Soms google translate gebruikt? :P
pi_136126442
Volgens mij is dat nog wel correct maar vrij ouderwets?

Misschien hebben ze dat gedaan voor het Duitse karakter van de advertentie ofzo.

2 gans (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 heel: de ganse dag; van ganser harte in volle oprechtheid
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_136127308
Ik vermoed eerder dat ze een Vlaamse copywriter/reclamebureau gebruikt hebben voor deze advertentie.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_136137178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef flipsen het volgende:
Dus: even een AOC (whatever that may be) scoren en ik kan beginnen met Tipica Airlines? Cool *O*
Een AOC is, zeer kort door de bocht, een certificaat dat betekent dat je toestemming hebt om (commerciële) vluchten uit te voeren.
Het AOC kan ook weer ingetrokken worden als de toezichthouder van mening is dat je niet meer aan de vereisten voldoet. Denk aan veiligheid, maar ook operationele zaken zoals niet genoeg vliegtuigen hebben/leasen om je vluchten te kunnen doen.
Het intrekken van een AOC is vaak het laatste stapje voor een faillissement.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_136147289
Boeing heeft een 747-8 testvliegtuig een speciale livery gegeven vanwege de Superbowl om hun Seattle's team te steunen.




En Boeing heeft wat feiten bij gegeven:
quote:
Meanwhile, just for fun, Boeing released a number of fun facts about the Seahawks and the 747-8:
•Russell Wilson threw for 3,357 yards (10,071 ft.) this season, similar to the runway takeoff distance for a 747-8 (10,650 ft.)
•Seattle Seahawks wide receiver Percy Harvin can dash the full length of the 747-8 main deck, 180 ft., in less than seven seconds
•Seattle Seahawks running back Marshawn Lynch can squat with 16 economy seats (30 lbs. per seat)
•A 747-8 Freighter can carry 121 million Skittles candies, or 302,400 one lb. bags (in case you didn’t know, Marshawn Lynch has a thing with Skittles…)
•It would take 144 747-8 passenger airplanes (Intercontinentals) to carry all the Seahawks fans in CenturyLink Field (67,000 seats)
•The 747-8 can cover the length of a football field in one second at takeoff
•Seahawks fans’ Guinness World Record for crowd noise is approximately 38 times louder than the 747-8 at departure
En de 777-200 van KLM gaat wat populairder worden dan hij al is, zeker t.o.v. van de -300*. Tenzij daar ook de WBC op dezelfde manier aangepast wordt.
Business Class gaat namelijk op de -200 van 2-3-2 naar 2-2-2 wanneer straks - in navolging van de 747's, waarvan de ombouw even opgeschort is vanwege tekort aan WBC stoelen - ook in de 777 toestellen WBC wordt omgebouwd.



* Vanwege 3-3-3 opstelling in Economy i.p.v. de 3-4-3 in de -300. Tenzij ze dat natuurlijk ook naar 3-4-3 gaan doen; wat plausibel is.

En eerder genoemde D-ALCO MD11F van Lufthansa op Tulsa:


En vanaf dezelfde plek is ook D-ABVE (Potsdam) te zien; oud 747-400 van LH die in oktober 2013 uit service ging en daar gestript wordt:


[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 30-01-2014 20:39:05 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:36:35 #73
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136148166
Nog even terugkomend op Rafey International Airlines. Een aantal mensen heeft vandaag een sollicitatiegesprek daar gehad. Er is verteld dat ze aangenomen worden voor een A380 die op Australië gaat vliegen....

:') !
pi_136148333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Nog even terugkomend op Rafey International Airlines. Een aantal mensen heeft vandaag een sollicitatiegesprek daar gehad. Er is verteld dat ze aangenomen worden voor een A380 die op Australië gaat vliegen....

:') !
En per april zelfs *O* 2 stuks.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_136151642
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')