abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 05:09:52 #51
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136082151
Gaaf topic, ga ik even volgen :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_136085913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:28 schreef Woods het volgende:
De eerder genoemde C17 kan dus ook doodleuk op een carrier landen _O_

[ afbeelding ]
Zeer slecht PSje.
De C17 kan wel op hele korte banen landen, een 3000ft :)
En hij kan veel meer cargo meenemen als een C130, in feite kan hij aan gewicht een vol beladen C130 (155000lbs) meenemen ;)
pi_136086561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:28 schreef Woods het volgende:
De eerder genoemde C17 kan dus ook doodleuk op een carrier landen _O_

[ afbeelding ]
Gevalletje héél slechte paint/photoshop.

In de categorie van:


Facebook / website

Beweren met een A340 van Amsterdam naar Singapore, Pakistan en Thailand te willen vliegen.
Gewoon een f*cking Virgin A340 met paint 'bewerkt'. :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:47:27 #54
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_136087749
Oh, ik dacht dat je die rode lijn zelf had getrokken :P.
Dit is wel heeel erg slecht. :{
pi_136087935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef MrStalin het volgende:
Oh, ik dacht dat je die rode lijn zelf had getrokken :P.
Dit is wel heeel erg slecht. :{
Het erge is dat er ook al cabinepersoneel heeft gereageerd op vacatures e.d.
Hier horen we echt niets meer van straks.
Want een nieuwe maatschappij die voor lage tarieven met een A340 van Schiphol zou gaan vertrekken zou je echt wel meer van horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 29-01-2014 11:58:01 ]
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:22:25 #56
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136091338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Gevalletje héél slechte paint/photoshop.

In de categorie van:
[ afbeelding ]

Facebook / website

Beweren met een A340 van Amsterdam naar Singapore, Pakistan en Thailand te willen vliegen.
Gewoon een f*cking Virgin A340 met paint 'bewerkt'. :')
WTF is dat? :')

Is het al 1 april?
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:35:56 #57
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136091900
Check hoe de sollicitaties verlopen:

http://stewardess.startpa(...)chiphol#msg-16994009

:')
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:02:15 #58
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_136092854
Personeel zoeken moet geen probleem zijn. Nu nog een vliegtuig.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:13:02 #59
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136093306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef MrStalin het volgende:
Personeel zoeken moet geen probleem zijn. Nu nog een vliegtuig.
Ze willen er 3.

Een a340, 777 en 747. Lekker efficiënt ook met de inzetbaarheid van je cabinepersoneel.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:25:28 #60
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136093834
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ze willen er 3.

Een a340, 777 en 747. Lekker efficiënt ook met de inzetbaarheid van je cabinepersoneel.
Om over onderhoud nog maar te zwijgen :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_136094199
Kan natuurlijk ook wet-lease, dan boeit dat allemaal niet veel.

Maar ik geloof er sowieso al niets van.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:43:29 #62
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136094547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef flipsen het volgende:

[..]

Om over onderhoud nog maar te zwijgen :X
Toestellen zullen geleasd worden dus dan zijn de kosten voor de leasemaatschappij.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:53:58 #63
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_136094965
Maar het is toch sowieso handiger om één type toestel te vliegen? Ivm. piloten. Dan kan je je vlucht niet uitvoeren als je piloot ziek is omdat de rest van je personeel niet bevoegd is om op bijvoorbeeld een 747 te vliegen :P (zo werkt dat toch ? :@ )
pi_136095123
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef MrStalin het volgende:
Maar het is toch sowieso handiger om één type toestel te vliegen? Ivm. piloten. Dan kan je je vlucht niet uitvoeren als je piloot ziek is omdat de rest van je personeel niet bevoegd is om op bijvoorbeeld een 747 te vliegen :P (zo werkt dat toch ? :@ )
Als je een toestel ACMI (Aircraft Crew Maintenance Insurance) least dan zit dat er ook al bij en hoef je hier dus ook niet zelf voor te zorgen. Ben je in principe een soort virtual airline, onder eigen naam en merk vluchten uitvoeren met andermans spullen. (Heb je nog wrl een eigrn AOC nodig om op je eigen naam te mogen vliegen). Het IJslandse Wow Air is denk ik wel een goed voorbeeld hiervan, die gebruiken Letse vliegtuigen en crews.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:02:32 #65
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136095299
Dus: even een AOC (whatever that may be) scoren en ik kan beginnen met Tipica Airlines? Cool *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:23:44 #66
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_136098705
Idee voor een Fok!-airlines? Wie doet mee? ;)
"Go Ahead, Make My Day !!"
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:44:51 #67
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_136101910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:23 schreef Lone_Gunman het volgende:
Idee voor een Fok!-airlines? Wie doet mee? ;)
Nemen we deze als thuisbasis: http://en.wikipedia.org/wiki/Francis_S._Gabreski_Airport
pi_136125355
Over advertenties gesproken: ik zag er vandaag één in de Metro van Germanwings. Ik zal zo een afbeelding proberen te uploaden maar het volgende staat er: 'met een airline kortbij naar gans Europa'. Ik vond het wel opvallend, aangezien het niet echt gangbaar Nederlands is. Soms google translate gebruikt? :P
pi_136126442
Volgens mij is dat nog wel correct maar vrij ouderwets?

Misschien hebben ze dat gedaan voor het Duitse karakter van de advertentie ofzo.

2 gans (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 heel: de ganse dag; van ganser harte in volle oprechtheid
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_136127308
Ik vermoed eerder dat ze een Vlaamse copywriter/reclamebureau gebruikt hebben voor deze advertentie.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_136137178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef flipsen het volgende:
Dus: even een AOC (whatever that may be) scoren en ik kan beginnen met Tipica Airlines? Cool *O*
Een AOC is, zeer kort door de bocht, een certificaat dat betekent dat je toestemming hebt om (commerciële) vluchten uit te voeren.
Het AOC kan ook weer ingetrokken worden als de toezichthouder van mening is dat je niet meer aan de vereisten voldoet. Denk aan veiligheid, maar ook operationele zaken zoals niet genoeg vliegtuigen hebben/leasen om je vluchten te kunnen doen.
Het intrekken van een AOC is vaak het laatste stapje voor een faillissement.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_136147289
Boeing heeft een 747-8 testvliegtuig een speciale livery gegeven vanwege de Superbowl om hun Seattle's team te steunen.




En Boeing heeft wat feiten bij gegeven:
quote:
Meanwhile, just for fun, Boeing released a number of fun facts about the Seahawks and the 747-8:
•Russell Wilson threw for 3,357 yards (10,071 ft.) this season, similar to the runway takeoff distance for a 747-8 (10,650 ft.)
•Seattle Seahawks wide receiver Percy Harvin can dash the full length of the 747-8 main deck, 180 ft., in less than seven seconds
•Seattle Seahawks running back Marshawn Lynch can squat with 16 economy seats (30 lbs. per seat)
•A 747-8 Freighter can carry 121 million Skittles candies, or 302,400 one lb. bags (in case you didn’t know, Marshawn Lynch has a thing with Skittles…)
•It would take 144 747-8 passenger airplanes (Intercontinentals) to carry all the Seahawks fans in CenturyLink Field (67,000 seats)
•The 747-8 can cover the length of a football field in one second at takeoff
•Seahawks fans’ Guinness World Record for crowd noise is approximately 38 times louder than the 747-8 at departure
En de 777-200 van KLM gaat wat populairder worden dan hij al is, zeker t.o.v. van de -300*. Tenzij daar ook de WBC op dezelfde manier aangepast wordt.
Business Class gaat namelijk op de -200 van 2-3-2 naar 2-2-2 wanneer straks - in navolging van de 747's, waarvan de ombouw even opgeschort is vanwege tekort aan WBC stoelen - ook in de 777 toestellen WBC wordt omgebouwd.



* Vanwege 3-3-3 opstelling in Economy i.p.v. de 3-4-3 in de -300. Tenzij ze dat natuurlijk ook naar 3-4-3 gaan doen; wat plausibel is.

En eerder genoemde D-ALCO MD11F van Lufthansa op Tulsa:


En vanaf dezelfde plek is ook D-ABVE (Potsdam) te zien; oud 747-400 van LH die in oktober 2013 uit service ging en daar gestript wordt:


[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 30-01-2014 20:39:05 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:36:35 #73
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136148166
Nog even terugkomend op Rafey International Airlines. Een aantal mensen heeft vandaag een sollicitatiegesprek daar gehad. Er is verteld dat ze aangenomen worden voor een A380 die op Australië gaat vliegen....

:') !
pi_136148333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Nog even terugkomend op Rafey International Airlines. Een aantal mensen heeft vandaag een sollicitatiegesprek daar gehad. Er is verteld dat ze aangenomen worden voor een A380 die op Australië gaat vliegen....

:') !
En per april zelfs *O* 2 stuks.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_136151642
_O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:13:33 #76
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136155884
De website ziet er in ieder geval alvast zéér professioneel uit :Y Klik vooral ook even op "About Us" _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_136156453
Met gratis pendeldienst Schiphol - Zwarte markt??? _O-
pi_136220771
Ik denk dat jullie deze allemaal wel kennen en ondertussen ook wel z'n lot weten (omdat jullie in JFK zijn geweest). 's Werelds beroemdste terminal is niet meer.

Terminal 3, beter bekend als Worldport of de Flying Saucer, is/wordt gesloopt. Is geopend op 24 mei 1960 en sloot exact 53 jaar later op 24 mei 2013. Was jarenlang de grootste terminal ter wereld. Is t/m 1991 door Pan Am gebruikt, daarna door Delta.
Hier begon de Boeing 707 z'n carrière en kwamen de Beatles aan in New York in 1964.

Wordt een parkeerplaats...voor vliegtuigen that is...

(Let op de eerste foto ook op het open hek)






[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 01-02-2014 22:22:49 ]
  zondag 2 februari 2014 @ 23:18:25 #79
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_136268203
Goed nieuws voor het hopeloze Spanje: een Canadees bedrijf (SNC Lavalin) gaat 1 van de spookvliegvelden runnen, Castellon (bron). Ik ben heel benieuwd of dat iets gaat opleveren of dat elke cent die er nog ingstoken wordt, weggegooid geld is.

Trivia: de crimineelpoliticus die dit vliegveld op z'n geweten heeft, is eind vorig jaar tot 4 jaar cel veroordeeld.

Castellon


Nu nog de overige spookvliegvelden aanpakken:

Ciudad Real (waar TopGear geweest is)
Murcia-Corvera
Lleida
Huesca
pi_136346392
En de andere kant van de medaille. Van hier.
Emirates en Etihad schijnen dus wel iets beter te zijn dan Qatar, maar nog niet veel.

En iemand vandaag nog in de buurt van de Polderbaan geweest? Was van 10:00 - 18:00 uur gesloten en onderstaande kist staat op Schiphol oost. Vertrekt morgenvroeg weer. Vast de baan bekijken/bestuderen voor maart?

pi_136358509
En ondertussen zitten er ook al 2 weken 3 spotters vast in de Emiraten. Beschuldigd van "spionage".
Hoe modern en luxueus de rijke oliestaatjes zich tegenwoordig aan de buitenwereld tonen, ondertussen hebben ze er nog steeds hun middeleeuwse en ronduit barbaarse praktijken.
pi_136362428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:28 schreef blingbling11 het volgende:
En ondertussen zitten er ook al 2 weken 3 spotters vast in de Emiraten. Beschuldigd van "spionage".
Hoe modern en luxueus de rijke oliestaatjes zich tegenwoordig aan de buitenwereld tonen, ondertussen hebben ze er nog steeds hun middeleeuwse en ronduit barbaarse praktijken.
Nou ja; er is geloof ik nog niets bekend over waar ze waren en wat ze fotografeerden. Stel dat ze langs de baan van DXB stonden om een paar A380's te schieten dan kan het wat overtrokken zijn.
Maar ze konden ook wel in de buurt van militair vliegvelden/installaties gestaan hebben.
Zeker bij militair spul moet je gewoon oppassen en hoef je in veel landen volgens de officiële regels zoiets echt niet te flikken.
Wat ik ook las bijvoorbeeld:
quote:
Een woordvoerster van de familie zei vorige week dat de mannen, onder wie een 52-jarige man uit Nieuw-Vennep, waarschijnlijk verboden objecten hebben gefotografeerd.
dan heb je het ook wel over jezelf afgeroepen.

En als je speciaal voor de fotografie die kan opgaat, dan lijkt het me ook wel dat je eerst gaat uitzoeken wat er mag. Zoals dit van de de site van de Britse overheid:
quote:
Photography of certain government buildings and military installations is not allowed. Don’t photograph people without their permission. Men have been arrested for photographing women on beaches. Hobbies like bird watching and plane spotting, may be misunderstood - particularly near military sites, government buildings and airports.
Maar zo lang er nog niets bekend is waar ze waren en wat ze deden valt er niets over te zeggen.

En het is toch algemeen bekend hoe ze daar denken en doen? Zie ook de link in m'n vorige post.
Maar dat wil men hier niet zien; men stapt immers nog met veel plezier in een Emirates, Etihad (of nog erger) Qatar kist om goedkoop te reizen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:22:20 #83
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_136386261



G-MKCA (747-200 freighter) van MK Airlines die al sinds 2009 in Kemble staat.

In navolging van een Zuid-Afrika met een DC10 (vermoedelijk 3D-MRR van Executive Aero Space)



En SXM blijft mooi :9



[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 05-02-2014 23:35:36 ]
pi_136432605
http://www.flightradar24.com/DLH9923/2ab8d86

Zie net deze op Flightradar: Lufthansa's nieuwste 747-8 pax (D-ABYL) vliegt momenteel over Nederland op z'n delivery flight uit Everett.

Zijn 747-200 naamgenoot (D-ABYL) van Lufthansa staat sinds 2009 in Mojave.




EDIT @ 15:17 uur: en momenteel vliegt er een VIP Douglas DC8 (VP-BHS) naar Shannon om vervolgens door te vliegen naar Las Vegas.
Een kist van nét geen 45 jaar oud! (maart 1969)
Deze kist doet overigens ook maar gem. nog geen 3.5 uur per vlucht.

http://www.flightradar24.com/VPBHS/2ac1251




En dit zie je ook niet elke dag. (Zodat staart zakt en hij door de deur van de Condor hangar past)


[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 07-02-2014 15:35:07 ]
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:23:40 #86
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_136454601
Zijn daar speciale karretjes voor?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_136455664
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:23 schreef Woods het volgende:
Zijn daar speciale karretjes voor?
Lijkt me wel hè. Daarvoor pakken ze niet even de krik uit de kofferbak. :P
pi_136473050
Korte geschiedenisles vandaag mensen. :P

quote:
747-8(F):
On February 8, 2010, after a 2.5-hour weather delay, the 747-8 Freighter made its maiden flight, taking off from Paine Field, Washington at 12:39 PST,[35] and landed at 4:18 pm PST.

Hier de landing na de eerste vlucht. Vliegt overigens nu voor Cargolux onder LX-VCA.


Dat is dus 21:39 uur vanavond precies 4 jaar geleden.


En om 19:20 uur vanavond is het exact 50 jaar geleden dat de Beatles op JFK landen (13:20 lokale tijd) op 8 februari 1964.
Ze kwamen met een Boeing 707 - N704PA, Clipper Defiance aan en vlogen op 22 februari (na nog even 73 miljoen kijkers / 1/3 van de Amerikaanse populatie en meest aantal kijkers voor een TV-programma ooit getrokken te hebben in de Ed Sullivan Show) weer terug met een 707 die voor de gelegenheid "Jet Clipper Beatles" gedoopt werd.
En oh wat was Pan Am blij hier mee. *O*




En weer terug:



50 jaar later zijn 2 van de bandleden nog steeds Alive and kicking :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 08-02-2014 16:16:14 ]
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:58:22 #89
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_136487688
Gaaf zeg die DC-8 _O_
"Go Ahead, Make My Day !!"
  zondag 9 februari 2014 @ 03:42:45 #90
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_136494231
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:58 schreef Lone_Gunman het volgende:
Gaaf zeg die DC-8 _O_
Alleen jammer dat er nieuwe motoren onder hangen.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_136501589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Iemand91 het volgende:
Korte geschiedenisles vandaag mensen. :P
En we gaan verder.

Vandaag een historische dag; zowel de 727 als de 747 maakten vandaag hun eerste vlucht.

Hier de 727-00 voor haar allereerste vlucht op 6 februari 1963.



En hier de bekende N7470 City of Everett op haar eerste vlucht op 9 februari 1969.
De staat momenteel bij Boeing op het terrein, bij Museum of Flight op County International Airport, beter bekend als Boeing Field. Hier.




quote:
preparations were made for the first flight, which took place on February 9, 1969, with test pilots Jack Waddell and Brien Wygle at the controls and Jess Wallick at the flight engineer's station. Despite a minor problem with one of the flaps, the flight confirmed that the 747 handled extremely well. The 747 was found to be largely immune to "Dutch roll", a phenomenon that had been a major hazard to the early swept-wing jets
  zondag 9 februari 2014 @ 14:00:31 #92
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136502625
Dutch wattuh?? Ah, Dutch Roll :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 10 februari 2014 @ 20:35:49 #93
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136564063
Aankomst van de eerste MD11 voor de KLM



O+
  maandag 10 februari 2014 @ 20:39:42 #94
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_136564338
Mooi die chromen onderkant.
  maandag 10 februari 2014 @ 20:45:14 #95
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136564665
Deze is ook gaaf

pi_136568105
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef Tinos85 het volgende:
Mooi die chromen onderkant.
Is geen chroom, is gewoon gepolijst aluminium ;)

Prachtig plaatje wel, hier straalt het nieuwe er nog vanaf.

Ik zag van de week dat er al een aantal logo's van de KCK KCC zijn afgehaald, die gaat dus inderdaad binnenkort weg ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door blingbling11 op 11-02-2014 19:32:44 ]
pi_136568651
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef Tinos85 het volgende:
Mooi die chromen onderkant.
Kan alleen niet meer met de nieuwe kisten die van composiet zijn gemaakt. Daarom is bij de nieuwe livery van AA de onderkant dus ook niet meer kaal. Toch wel jammer, want het heeft wel wat.

Deze kist was ook de enige MD11 die in full livery naar AMS kwam bij de levering. Rest heeft op AMS de livery gekregen. Zo dus (op de foto -KCC in juni 1994):



En KLM heeft gewoon een goede livery. Eenvoudig, strak en eigenlijk al die jaren gelijkend.
Zit er eigenlijk ook altijd wel goed uit, of het nou licht of donker is, mooi in de zon of in grauw weer.
Zijn veel mindere liveries te vinden...

Ben zelf wel fan van deze livery van KLM, mogen ze nog wel een 747 in overspuiten in deze kleuren voordat ze over 2 jaar vertrekken.





quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:55 schreef blingbling11 het volgende:
Prachtig plaatje wel, hier straalt het nieuwe er nog vanaf.
Klopt, foto is genomen na de delivery flight.
quote:
Ik zag van de week dat er al een aantal logo's van de KCK zijn afgehaald, die gaat dus inderdaad binnenkort weg ;(
Klopt, wordt deze maand gereed gemaakt en gaat volgens planning volgende maand naar Victorville. ;(

Ik neem aan dat je -KCC bedoelt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 10-02-2014 23:24:41 ]
  maandag 10 februari 2014 @ 22:07:30 #98
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136568748
Gaan de eerste er al over 2 jaar uit?
pi_136571543
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Sunri5e het volgende:
Gaan de eerste er al over 2 jaar uit?
De combi's zouden er tussen 2016 en 2020 uit moeten gaan. En over 2 jaar is het alweer 2016 dus ja.

Waarom ze de combi's apart noemen weet ik niet; lijkt me raar dat KLM de full-pax zou houden (hoeveel ze daar ondertussen van heeft)...
pi_136592409
Wie trouwens niet naar St. Maarten kan maar toch eens een landing wil zien; even over een uurtje even op deze link kijken. Webcam gericht op Maho Beach recht voor de baan.
Dan landt een KLM 747 kist. :P
Komen daarvoor ook nog wel kisten aan maar die zijn kleiner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')