Zeer slecht PSje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:28 schreef Woods het volgende:
De eerder genoemde C17 kan dus ook doodleuk op een carrier landen![]()
[ afbeelding ]
Gevalletje héél slechte paint/photoshop.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:28 schreef Woods het volgende:
De eerder genoemde C17 kan dus ook doodleuk op een carrier landen![]()
[ afbeelding ]
Het erge is dat er ook al cabinepersoneel heeft gereageerd op vacatures e.d.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef MrStalin het volgende:
Oh, ik dacht dat je die rode lijn zelf had getrokken.
Dit is wel heeel erg slecht.![]()
WTF is dat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gevalletje héél slechte paint/photoshop.
In de categorie van:
[ afbeelding ]
Facebook / website
Beweren met een A340 van Amsterdam naar Singapore, Pakistan en Thailand te willen vliegen.
Gewoon een f*cking Virgin A340 met paint 'bewerkt'.
Ze willen er 3.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:02 schreef MrStalin het volgende:
Personeel zoeken moet geen probleem zijn. Nu nog een vliegtuig.
Om over onderhoud nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ze willen er 3.
Een a340, 777 en 747. Lekker efficiënt ook met de inzetbaarheid van je cabinepersoneel.
Toestellen zullen geleasd worden dus dan zijn de kosten voor de leasemaatschappij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Om over onderhoud nog maar te zwijgen
Als je een toestel ACMI (Aircraft Crew Maintenance Insurance) least dan zit dat er ook al bij en hoef je hier dus ook niet zelf voor te zorgen. Ben je in principe een soort virtual airline, onder eigen naam en merk vluchten uitvoeren met andermans spullen. (Heb je nog wrl een eigrn AOC nodig om op je eigen naam te mogen vliegen). Het IJslandse Wow Air is denk ik wel een goed voorbeeld hiervan, die gebruiken Letse vliegtuigen en crews.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef MrStalin het volgende:
Maar het is toch sowieso handiger om één type toestel te vliegen? Ivm. piloten. Dan kan je je vlucht niet uitvoeren als je piloot ziek is omdat de rest van je personeel niet bevoegd is om op bijvoorbeeld een 747 te vliegen(zo werkt dat toch ?
)
Nemen we deze als thuisbasis: http://en.wikipedia.org/wiki/Francis_S._Gabreski_Airportquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:23 schreef Lone_Gunman het volgende:
Idee voor een Fok!-airlines? Wie doet mee?
Een AOC is, zeer kort door de bocht, een certificaat dat betekent dat je toestemming hebt om (commerciële) vluchten uit te voeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef flipsen het volgende:
Dus: even een AOC (whatever that may be) scoren en ik kan beginnen met Tipica Airlines? Cool
En de 777-200 van KLM gaat wat populairder worden dan hij al is, zeker t.o.v. van de -300*. Tenzij daar ook de WBC op dezelfde manier aangepast wordt.quote:Meanwhile, just for fun, Boeing released a number of fun facts about the Seahawks and the 747-8:
•Russell Wilson threw for 3,357 yards (10,071 ft.) this season, similar to the runway takeoff distance for a 747-8 (10,650 ft.)
•Seattle Seahawks wide receiver Percy Harvin can dash the full length of the 747-8 main deck, 180 ft., in less than seven seconds
•Seattle Seahawks running back Marshawn Lynch can squat with 16 economy seats (30 lbs. per seat)
•A 747-8 Freighter can carry 121 million Skittles candies, or 302,400 one lb. bags (in case you didn’t know, Marshawn Lynch has a thing with Skittles…)
•It would take 144 747-8 passenger airplanes (Intercontinentals) to carry all the Seahawks fans in CenturyLink Field (67,000 seats)
•The 747-8 can cover the length of a football field in one second at takeoff
•Seahawks fans’ Guinness World Record for crowd noise is approximately 38 times louder than the 747-8 at departure
En per april zelfsquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Nog even terugkomend op Rafey International Airlines. Een aantal mensen heeft vandaag een sollicitatiegesprek daar gehad. Er is verteld dat ze aangenomen worden voor een A380 die op Australië gaat vliegen....
!
Nou ja; er is geloof ik nog niets bekend over waar ze waren en wat ze fotografeerden. Stel dat ze langs de baan van DXB stonden om een paar A380's te schieten dan kan het wat overtrokken zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:28 schreef blingbling11 het volgende:
En ondertussen zitten er ook al 2 weken 3 spotters vast in de Emiraten. Beschuldigd van "spionage".
Hoe modern en luxueus de rijke oliestaatjes zich tegenwoordig aan de buitenwereld tonen, ondertussen hebben ze er nog steeds hun middeleeuwse en ronduit barbaarse praktijken.
dan heb je het ook wel over jezelf afgeroepen.quote:Een woordvoerster van de familie zei vorige week dat de mannen, onder wie een 52-jarige man uit Nieuw-Vennep, waarschijnlijk verboden objecten hebben gefotografeerd.
Maar zo lang er nog niets bekend is waar ze waren en wat ze deden valt er niets over te zeggen.quote:Photography of certain government buildings and military installations is not allowed. Don’t photograph people without their permission. Men have been arrested for photographing women on beaches. Hobbies like bird watching and plane spotting, may be misunderstood - particularly near military sites, government buildings and airports.
Dat is dus 21:39 uur vanavond precies 4 jaar geleden.quote:
Alleen jammer dat er nieuwe motoren onder hangen.quote:
En we gaan verder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Iemand91 het volgende:
Korte geschiedenisles vandaag mensen.
quote:preparations were made for the first flight, which took place on February 9, 1969, with test pilots Jack Waddell and Brien Wygle at the controls and Jess Wallick at the flight engineer's station. Despite a minor problem with one of the flaps, the flight confirmed that the 747 handled extremely well. The 747 was found to be largely immune to "Dutch roll", a phenomenon that had been a major hazard to the early swept-wing jets
Is geen chroom, is gewoon gepolijst aluminiumquote:
Kan alleen niet meer met de nieuwe kisten die van composiet zijn gemaakt. Daarom is bij de nieuwe livery van AA de onderkant dus ook niet meer kaal. Toch wel jammer, want het heeft wel wat.quote:
Klopt, foto is genomen na de delivery flight.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:55 schreef blingbling11 het volgende:
Prachtig plaatje wel, hier straalt het nieuwe er nog vanaf.
Klopt, wordt deze maand gereed gemaakt en gaat volgens planning volgende maand naar Victorville.quote:Ik zag van de week dat er al een aantal logo's van de KCK zijn afgehaald, die gaat dus inderdaad binnenkort weg
De combi's zouden er tussen 2016 en 2020 uit moeten gaan. En over 2 jaar is het alweer 2016 dus ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Sunri5e het volgende:
Gaan de eerste er al over 2 jaar uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |