abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136368774
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En wat heb je een geweldig pleetje... O+
Ik las "reetje"....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:44:04 #52
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136368781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Moet niks maar verbaas me er wel over.
Een taxatie blijft natuurlijk voor een deel natte-vinger werk.
Er zijn ook behoorlijk wat makelaars die juist in een wat slechtere verkopersmarkt de vraagprijs juist wat lager stellen omdat ze op die manier tenminste nog ìets verkopen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:47:53 #53
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_136368921
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:38 schreef Ml-etje het volgende:

Thanks en geef maar aan hoor, voor een volgende woning dan ;)
Heeft meer meer smaak te maken, niet zo zeer technisch.
Je wc-pot en de wasbakjes boven, is niet echt mijn ding. Smaken verschillen nou eenmaal.
Verder vind ik het wel erg mooi ingericht.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_136369274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Een taxatie blijft natuurlijk voor een deel natte-vinger werk.
Er zijn ook behoorlijk wat makelaars die juist in een wat slechtere verkopersmarkt de vraagprijs juist wat lager stellen omdat ze op die manier tenminste nog ìets verkopen.
Klopt, dat idee krijg ik ook. Degene die het minste verkoopt (serieus :D ) komt ook met een heel verhaal/verdediging dat het anders zo lang duurt..

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:43 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik las "reetje"....
:D heb ik ook

quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef cvboer het volgende:

[..]

Heeft meer meer smaak te maken, niet zo zeer technisch.
Je wc-pot en de wasbakjes boven, is niet echt mijn ding. Smaken verschillen nou eenmaal.
Verder vind ik het wel erg mooi ingericht.
Dat zijn gelukkig vervangbare zaken denk dat iedereen wel iets niet mooi vindt in een woning die zwarte tegels moeten ook maar je smaak zijn.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136369473
Verkooptekst voor op de site en op funda:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zeggen shoot!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 05-02-2014 18:49:58 ]
pi_136369496
Dit komt uiteraard niet zo onder elkaar, dat zou ik noooit lezen :D
pi_136372810
Bij de afmetingen zou iik niet elke keer "vierkante meter" zetten. m² is makkelijker leesbaar. Kelder: maar lieft 30 m²!!! Fantastisch!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_136373387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:19 schreef blomke het volgende:
Bij de afmetingen zou iik niet elke keer "vierkante meter" zetten. m² is makkelijker leesbaar. Kelder: maar lieft 30 m²!!! Fantastisch!
^O^ goede, ga ik meteen wijzigen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:17:11 #59
323439 HetKlusKonijn
pi_136375998
Wat opmerkingen mijnerzijds (grotendeels tekstueel):

"en ligt verkeersluw in de dijk" -> verkeersluw gelegen aan de dijk
"Lange omschrijving" -> uitgebreide omschrijving

Misschien onder je stukje 'korte omschrijving' nog een wervend zinnetje als "U kunt er direct intrekken!"
NB: ik zou de potentiële koper aanspreken met 'u' en niet met 'je', maar ik ben in deze wellicht een tikkie ouderwetsch. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_136376252
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat opmerkingen mijnerzijds (grotendeels tekstueel):

"en ligt verkeersluw in de dijk" -> verkeersluw gelegen aan de dijk
"Lange omschrijving" -> uitgebreide omschrijving

Misschien onder je stukje 'korte omschrijving' nog een wervend zinnetje als "U kunt er direct intrekken!"
NB: ik zou de potentiële koper aanspreken met 'u' en niet met 'je', maar ik ben in deze wellicht een tikkie ouderwetsch. ;)
*corrigeren gaat!

Het je en u verschil is een beetje de doelgroep. Er zullen niet snel mensen met 2 of meer kinderen op af komen vermoed ik.
Al kan een 4e slaapkamer of een dakkapel extra wel.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:27:04 #61
323439 HetKlusKonijn
pi_136376513
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*corrigeren gaat!

Het je en u verschil is een beetje de doelgroep. Er zullen niet snel mensen met 2 of meer kinderen op af komen vermoed ik.
Al kan een 4e slaapkamer of een dakkapel extra wel.
Tsja... kweenie. Het huis lijkt mij persoonlijk groot genoeg voor een gezin hoor!
(en er zullen niet veel jongeren zijn die nu nog fluitend 300K aan hypotheek krijgen...)

Als ik dat geld had en ik zocht daar in de buurt een woning dan was-ie al verkocht... :@
pi_136376613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Tsja... kweenie. Het huis lijkt mij persoonlijk groot genoeg voor een gezin hoor!
(en er zullen niet veel jongeren zijn die nu nog fluitend 300K aan hypotheek krijgen...)
Ga het overwegen :Y
Het is inderdaad niet makkelijk 300k aan hypotheek te krijgen maar als je beide een leuke job hebt wel hoor.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:32:47 #63
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_136376836
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ga het overwegen :Y
Het is inderdaad niet makkelijk 300k aan hypotheek te krijgen maar als je beide een leuke job hebt wel hoor.
En dan maar hopen dat je niet uit elkaar gaat..
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:36:36 #64
323439 HetKlusKonijn
pi_136377044
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ja, ik zou niemand in deze tijd adviseren om maar te gaan lenen op twee inkomens, en zeker niet maximaal... :X
pi_136377208
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef cvboer het volgende:

[..]

_O- precies de reden dat ik dat vertik ja.
pi_136377409
Meanwhile:

woensdag 5 februari 2014 @ 20:48:00 #67
323439 HetKlusKonijn
pi_136377628
^^ Originele indeling!

Eén dingetje: 'Bij Keuken' is één woord, 'Bijkeuken' dus. ;)
pi_136377664
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Originele indeling!

Eén dingetje: 'Bij Keuken' is één woord, 'Bijkeuken' dus. ;)
Niet mijn tekst gelukkig, mijn Nederlands doet het nog.
Hoor eea aan gemopper nu :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:50:19 #69
323439 HetKlusKonijn
pi_136377754
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet mijn tekst gelukkig, mijn Nederlands doet het nog.
Hoor eea aan gemopper nu :D
Haha! :D
pi_136377894
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Haha! :D
Ik zag alleen een kloppend plaatje, dus waarschijnlijk was het al een opluchting dat ik niets zei over de tekst.

Indeling is zo geworden omdat het allemaal kleine hokjes waren en ik graag een keuken met uitzicht wilde.
De woonkamer was eerst een badkamer en keuken naast elkaar, ieniemini dus.
Kantoor/studeerkamer was een slaapkamer en de keuken dat was de woonkamer.
pi_136378557
Allereerst, leuk om je hele huis zo eens achter elkaar te zien. Het ziet er keurig verzorgd uit en ik denk ook dat je heel neutraal verbouwd hebt. Dat zal vast veel kijkers/ kopers aanspreken!

En je vroeg te shooten, dus dat doe ik *O*

- Ik zou er zeker een plattegrond bij doen, want ook al heb ik destijds je verbouwtopics wel gevolgd, ik begrijp nog steeds niet precies hoe je benedenverdieping precies ingedeeld is... :@

- Die tweede foto, een bijgebouw met houten betimmering, welk deel van je huis is dat?

- Slaapkamer (nu inloopkast) heeft deze kamer wel een raam?

- houten keuken -> eikenhouten keuken (gok ik? Houten keuken klinkt een beetje te kneuterig voor zo'n sjieke keuken

- foto's in logische volgorde plaatsen, maar dat ligt nogal voor de hand denk ik :+

Succes! Wat is de planning? Wanneer komt het online? Bord in de tuin, etc?

[ Bericht 0% gewijzigd door Reese op 05-02-2014 21:14:42 ]
Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:11:36 #72
323439 HetKlusKonijn
pi_136379058
Ik mis nog een plattegrond van de rest van het huis, maar ik neem aan dat die in aantocht is? :)
pi_136379884
Ah, met de plattegrond erbij begrijp ik het beter. Ik mis nog een goede foto van de voorkant. De hoek van de studeerkamer en garage zeg maar. Hoe zien voorbijgangers over de dijk het huis? Levert dat een leuke, herkenbare foto op?

En ik zou de mogelijkheid tot kantoor aan huis veeeel prominenter in je tekst zetten! Gelijk al in de korte beschrijving. Dat is hartstikke interessant en maakt je doelgroep stukken groter.
Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:29:39 #74
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_136380178
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.mijnhuisverkoopikzelf.nl/paketten/nederland

Iemand nog een goedkopere manier om je huis op funda te krijgen? :+
Voor het Funda pakket ben je net zoveel kwijt als een gewone makelaar...
Oke daar heb je nog courtage kosten naast, maar als je niet alle ins en outs weet van de papierwinkel kun je dus schijnbaar aardig genaaid worden...
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_136390647
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef Reese het volgende:
Allereerst, leuk om je hele huis zo eens achter elkaar te zien. Het ziet er keurig verzorgd uit en ik denk ook dat je heel neutraal verbouwd hebt. Dat zal vast veel kijkers/ kopers aanspreken!

En je vroeg te shooten, dus dat doe ik *O*

- Ik zou er zeker een plattegrond bij doen, want ook al heb ik destijds je verbouwtopics wel gevolgd, ik begrijp nog steeds niet precies hoe je benedenverdieping precies ingedeeld is... :@

- Die tweede foto, een bijgebouw met houten betimmering, welk deel van je huis is dat?

- Slaapkamer (nu inloopkast) heeft deze kamer wel een raam?

- houten keuken -> eikenhouten keuken (gok ik? Houten keuken klinkt een beetje te kneuterig voor zo'n sjieke keuken

- foto's in logische volgorde plaatsen, maar dat ligt nogal voor de hand denk ik :+

Succes! Wat is de planning? Wanneer komt het online? Bord in de tuin, etc?
Inloopkast heeft geen raam, kan wel simpel een raam ingezet worden maar juist in die kast wilde ik nou geen daglicht.
Vind het eerlijk gezegd ook geen maat voor een echte kamer, tijdelijk als babykamer kan wel.

Heb de keuken gewoon maar even keuken genoemd :)

Foto's worden op de site zeker op volgorde geplaatst :Y

De planning is zsm. Ik heb een aantal makelaars uitgenodigd maar als ik hun voorwaarden lees dan heb ik zelf vooral niets meer in te brengen :D
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik mis nog een plattegrond van de rest van het huis, maar ik neem aan dat die in aantocht is? :)
Is inmiddels ook af zal ik nog even plaatsen.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:24 schreef Reese het volgende:
Ah, met de plattegrond erbij begrijp ik het beter. Ik mis nog een goede foto van de voorkant. De hoek van de studeerkamer en garage zeg maar. Hoe zien voorbijgangers over de dijk het huis? Levert dat een leuke, herkenbare foto op?

En ik zou de mogelijkheid tot kantoor aan huis veeeel prominenter in je tekst zetten! Gelijk al in de korte beschrijving. Dat is hartstikke interessant en maakt je doelgroep stukken groter.
Check!
Het is praktisch onmogelijk het in één geheel te fotograferen, we hebben al op ons buik aan andere zijde dijk gelegen maar welke lens dan ook het is niet te doen.
Wat ik kan overwegen is een 360 graden app het werk laten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')