Ik las "reetje"....quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En wat heb je een geweldig pleetje...![]()
Een taxatie blijft natuurlijk voor een deel natte-vinger werk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet niks maar verbaas me er wel over.
Heeft meer meer smaak te maken, niet zo zeer technisch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:38 schreef Ml-etje het volgende:
Thanks en geef maar aan hoor, voor een volgende woning dan
Klopt, dat idee krijg ik ook. Degene die het minste verkoopt (serieusquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Een taxatie blijft natuurlijk voor een deel natte-vinger werk.
Er zijn ook behoorlijk wat makelaars die juist in een wat slechtere verkopersmarkt de vraagprijs juist wat lager stellen omdat ze op die manier tenminste nog ìets verkopen.
quote:
Dat zijn gelukkig vervangbare zaken denk dat iedereen wel iets niet mooi vindt in een woning die zwarte tegels moeten ook maar je smaak zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heeft meer meer smaak te maken, niet zo zeer technisch.
Je wc-pot en de wasbakjes boven, is niet echt mijn ding. Smaken verschillen nou eenmaal.
Verder vind ik het wel erg mooi ingericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zeggen shoot!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 05-02-2014 18:49:58 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:19 schreef blomke het volgende:
Bij de afmetingen zou iik niet elke keer "vierkante meter" zetten. m² is makkelijker leesbaar. Kelder: maar lieft 30 m²!!! Fantastisch!
*corrigeren gaat!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat opmerkingen mijnerzijds (grotendeels tekstueel):
"en ligt verkeersluw in de dijk" -> verkeersluw gelegen aan de dijk
"Lange omschrijving" -> uitgebreide omschrijving
Misschien onder je stukje 'korte omschrijving' nog een wervend zinnetje als "U kunt er direct intrekken!"
NB: ik zou de potentiële koper aanspreken met 'u' en niet met 'je', maar ik ben in deze wellicht een tikkie ouderwetsch.
Tsja... kweenie. Het huis lijkt mij persoonlijk groot genoeg voor een gezin hoor!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*corrigeren gaat!
Het je en u verschil is een beetje de doelgroep. Er zullen niet snel mensen met 2 of meer kinderen op af komen vermoed ik.
Al kan een 4e slaapkamer of een dakkapel extra wel.
Ga het overwegenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja... kweenie. Het huis lijkt mij persoonlijk groot genoeg voor een gezin hoor!
(en er zullen niet veel jongeren zijn die nu nog fluitend 300K aan hypotheek krijgen...)
En dan maar hopen dat je niet uit elkaar gaat..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga het overwegen![]()
Het is inderdaad niet makkelijk 300k aan hypotheek te krijgen maar als je beide een leuke job hebt wel hoor.
Ja, ik zou niemand in deze tijd adviseren om maar te gaan lenen op twee inkomens, en zeker niet maximaal...quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet uit elkaar gaat..
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet uit elkaar gaat..
Niet mijn tekst gelukkig, mijn Nederlands doet het nog.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Originele indeling!
Eén dingetje: 'Bij Keuken' is één woord, 'Bijkeuken' dus.
Haha!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet mijn tekst gelukkig, mijn Nederlands doet het nog.
Hoor eea aan gemopper nu
Ik zag alleen een kloppend plaatje, dus waarschijnlijk was het al een opluchting dat ik niets zei over de tekst.quote:
Voor het Funda pakket ben je net zoveel kwijt als een gewone makelaar...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.mijnhuisverkoopikzelf.nl/paketten/nederland
Iemand nog een goedkopere manier om je huis op funda te krijgen?
Inloopkast heeft geen raam, kan wel simpel een raam ingezet worden maar juist in die kast wilde ik nou geen daglicht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:03 schreef Reese het volgende:
Allereerst, leuk om je hele huis zo eens achter elkaar te zien. Het ziet er keurig verzorgd uit en ik denk ook dat je heel neutraal verbouwd hebt. Dat zal vast veel kijkers/ kopers aanspreken!
En je vroeg te shooten, dus dat doe ik
- Ik zou er zeker een plattegrond bij doen, want ook al heb ik destijds je verbouwtopics wel gevolgd, ik begrijp nog steeds niet precies hoe je benedenverdieping precies ingedeeld is...
- Die tweede foto, een bijgebouw met houten betimmering, welk deel van je huis is dat?
- Slaapkamer (nu inloopkast) heeft deze kamer wel een raam?
- houten keuken -> eikenhouten keuken (gok ik? Houten keuken klinkt een beetje te kneuterig voor zo'n sjieke keuken
- foto's in logische volgorde plaatsen, maar dat ligt nogal voor de hand denk ik
Succes! Wat is de planning? Wanneer komt het online? Bord in de tuin, etc?
Is inmiddels ook af zal ik nog even plaatsen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik mis nog een plattegrond van de rest van het huis, maar ik neem aan dat die in aantocht is?
Check!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:24 schreef Reese het volgende:
Ah, met de plattegrond erbij begrijp ik het beter. Ik mis nog een goede foto van de voorkant. De hoek van de studeerkamer en garage zeg maar. Hoe zien voorbijgangers over de dijk het huis? Levert dat een leuke, herkenbare foto op?
En ik zou de mogelijkheid tot kantoor aan huis veeeel prominenter in je tekst zetten! Gelijk al in de korte beschrijving. Dat is hartstikke interessant en maakt je doelgroep stukken groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |