snowboarden, dat is hardstikke veilig, zeg dan skieenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Wegenbouwer het volgende:
Wat maakt het uit hoe gevaarlijk iets is voor jezelf om te bepalen of iets verboden moet worden? Moet snowboarden of diepzeeduiken ook verboden worden ofzo?
Wat jij wilt, het gaat me om het principequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
snowboarden, dat is hardstikke veilig, zeg dan skieen
Comazuipen op de ski is geen goed plan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
snowboarden, dat is hardstikke veilig, zeg dan skieen
ik noem het toevallig omdat het idee bestaat dat snowboarden gevaarlijker is maar doordat je benen vast zitten scheelt het veel beenletselquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Wegenbouwer het volgende:
Ik heb zelf slechte ervaringen met snowboarden, vandaar dat ik dat als voorbeeld gaf
mag je hier dronken schaatsen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Comazuipen op de ski is geen goed plan.
Van mij wel.quote:
Als we toch bezig zijn, vergeet Big Pharma niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeet de media niet.
In West-Europa dan wel voor moslimnieuws ingeruild, in de VS en Latijns-Amerika wordt het wel bericht. En door Papierversnipperaar
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
Bovendien heeft alcohol nog meer functies dan puur en alleen dronken worden. Ik hou van een glas whiskey op z'n tijd en dat drink ik echt niet puur en alleen omdat er alcohol in zit. Terwijl andere drugs als enige functie hebben het 'high' worden op wat voor manier dan ook.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou je whiskey drinken als er geen alcohol in zou zitten?
Oh en Big Alcohol.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn, vergeet Big Pharma niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |