In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:
Uitzending Gemist NOS Studio Voetbalquote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef El_jefe07 het volgende:
Is er al een linkje op uitzending gemist? Zie 'm nog niet staan..
Jaja, okquote:Op maandag 20 januari 2014 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uitzending Gemist NOS Studio Voetbal
Alleen Ronal de Boer zegt daar zinnige dingen altijd. De rest slaat altijd onzin uit met Waterkneus voorop.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:14 schreef MouzurX het volgende:
Zonder jan mulder zou ik studio voetbal kijken. Nu zap ik altijd na 5 min weg omdat hij weer luid schreeuwend zijn mening er doorheen moet gooien.
Afvalkuuroord.quote:
Lijkt mij wel grappig hoor, als hij opeens vies slank terug komt.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:16 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Afvalkuuroord.
Nee geintje. Jack blijft vies dik.
Volgensmij kan de mensheid dat niet aan, aangezien de aarde geen evenwicht meer heeft.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig hoor, als hij opeens vies slank terug komt.
Volgens mij is hij nooit echt slank geweestquote:Op maandag 20 januari 2014 08:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig hoor, als hij opeens vies slank terug komt.
Lachwekkend hoe Jack nu praat.twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 20:27:52De TV KANTINE wordt met ongelooflijk veel liefde en talent gemaakt. Heeel knap reageer retweet
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lachwekkend hoe Jack nu praat.twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 20:27:52De TV KANTINE wordt met ongelooflijk veel liefde en talent gemaakt. Heeel knap reageer retweet
Echt slank mss niet, maar er is toch wel het eea bijgekomen in de loop der jaren.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nooit echt slank geweest
Nooit! Heeft hij al eens aangegeven.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer komt Hugo weer terug trouwens?
Wat een misleidende TTquote:Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit! Heeft hij al eens aangegeven.
Er is ook wat van af gegaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt slank mss niet, maar er is toch wel het eea bijgekomen in de loop der jaren.
[ afbeelding ]
Studio Voetbal, ca. 22.30 uur:quote:
Ojee. Gelukkig zit ik hier op veilige afstand!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je een koek tussen je ribben?
Kijk nou maar uit, anders gooit René straks zijn bier over die geföhnde kop van jouquote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ojee. Gelukkig zit ik hier op veilige afstand!
Nee, dat is te kostbaar bier hemquote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, anders gooit René straks zijn bier over die geföhnde kop van jou
Ik heb op dit moment meer het Johan Derksen kapsel. Anders gezegd, ik moet weer eens naar de kapper. Het zou me niks verbazen als ik binnenkort met Anton Heyboer vergeleken word.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, anders gooit René straks zijn bier over die geföhnde kop van jou
Ik hoop dat je wel naar Arno de haararchitect gaat in Nijmegen, want voor je het weet word je vergeleken met Clown Bassie.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment meer het Johan Derksen kapsel. Anders gezegd, ik moet weer eens naar de kapper. Het zou me niks verbazen als ik binnenkort met Anton Heyboer vergeleken word.
Goed dat je weer ontopic gaatquote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel naar Arno de haararchitect gaat in Nijmegen, want voor je het weet word je vergeleken met Clown Bassie.
Ho ho, Co Adriaanse is gewoon een flinke baas. Co=Co, zou ik zelfs wel willen zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef pablo1989 het volgende:
Jack van Gelder, Jan Mulder, Ronald Waterreus, Co Adriaanse, Arno Vermeulen, Youri Mulder allemaal stuk voor stuk irritatieverhogende dorpsmongolen. Toch ga ik weer kijken.
Zeg het maar jongens.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed dat je weer ontopic gaat
*haarchitectquote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel naar Arno de haararchitect gaat in Nijmegen, want voor je het weet word je vergeleken met Clown Bassie.
Gisteren bij het moment dat Mathijsen de bal als laatste man verloor en via een tackle toch nog de bal heroverde viel het mij wel op hoe snel Joris is. Dat heeft die Co goed gezien.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ho ho, Co Adriaanse is gewoon een flinke baas. Co=Co, zou ik zelfs wel willen zeggen.
Op zich heeft Co wel eens wat zinnigs te melden, maar de manier waarop staat me gewoon niet aan. Ik ken hem al vanaf zijn 10e van toen die in de jeugd bij Ajax speelde, hij komt uit een hele fijne warme familie.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ho ho, Co Adriaanse is gewoon een flinke baas. Co=Co, zou ik zelfs wel willen zeggen.
Hij verloor de ADO aanvallers geen moment uit het oog.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren bij het moment dat Mathijsen de bal als laatste man verloor en via een tackle toch nog de bal heroverde viel het mij wel op hoe snel Joris is. Dat heeft die Co goed gezien.
Als je nog even zo doorgaat, word jij net als de grote Andries Jonker een echte holmaat van Co.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren bij het moment dat Mathijsen de bal als laatste man verloor en via een tackle toch nog de bal heroverde viel het mij wel op hoe snel Joris is. Dat heeft die Co goed gezien.
Dit is een Willem-Vissers-niveau-grap. Ik kan me voorstellen dat je niet goed slaapt na deze stevige opmerking van mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij verloor de ADO aanvallers geen moment uit het oog.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit is een Willem-Vissers-niveau-grap. Ik kan me voorstellen dat je niet goed slaapt na deze stevige opmerking van mij.
En Douglas, die is goed he. (spreek uit Doeglas)quote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je nog even zo doorgaat, word jij net als de grote Andries Jonker een echte holmaat van Co.
Zie je hem wel eens spelen bij Dinamo Moskou?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Douglas, die is goed he. (spreek uit Doeglas)
Elke wedstrijd. Hij is inmiddels topscorer, niemand kan hem bijhouden.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie je hem wel eens spelen bij Dinamo Moskou?
WK voor gehandicapten misschienquote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
Douglas en Mathijsen is gewoon het gedroomde duo op het WK. Mensen die dat niet zien zijn knettergek.
Heb jij er toevallig wel eens over nagedacht om met vijf verdedigers te spelen? Met twee hele goede dekkende mensen en één hele goede inschuivende zeg maar!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Douglas, die is goed he. (spreek uit Doeglas)
Ik stel voor om Danny Landzaat dragende speler van het Nederlands elftal te maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb jij er toevallig wel eens over nagedacht om met vijf verdedigers te spelen? Met twee hele goede dekkende mensen en één hele goede inschuivende zeg maar!
Waar speelt Kew Jaliens tegenwoordig?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel voor om Danny Landzaat dragende speler van het Nederlands elftal te maken.
Met dit soort geniale tactische plannen kun je makkelijk bondscoach van het Olympisch elftal van Qatar worden!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel voor om Danny Landzaat dragende speler van het Nederlands elftal te maken.
Goed punt...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Caland het volgende:
De vraag is niet hoe laat het begint. De vraag is wanneer het eindigt.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Maak daar maar 22.57 van.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
22:50 begint het
http://www.npo.nl/live
Sjongejongejonge is toch godverdomme niet te geloven dit.quote:
Jawel, anders gaan mensen om 22.50 klagen dat het nog niet begonnen is. Kom je wel vaker op FOK!?quote:
Als je je neus een keer overslaat tijdens het douchen moet dat best wel lukken. Ik heb vertrouwen in je.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef kurk_droog het volgende:
even poepen en dan douchen...haal ik het??????
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je je neus een keer overslaat tijdens het douchen moet dat best wel lukken. Ik heb vertrouwen in je.
Jouw neus is groot snap je??? Omdat je een Ajacied bent HAHAHAHA Snavel noemen ze het ook wel hoorde ik vandaag gr grquote:
Oh bedankt, ik snapte hem al nietquote:Op zondag 26 januari 2014 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jouw neus is groot snap je??? Omdat je een Ajacied bent HAHAHAHA Snavel noemen ze het ook wel hoorde ik vandaag gr gr
Vind ik bij hem oprecht meevallen. Kan genoeg positiefs zeggen over Feyenoord, Twente of AZ. PSV uiteraard niet, haha.quote:
Eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:57 schreef Perico het volgende:
Ronald de Boer is geweldig, maar Willem Vissers is de grootste klootzak denkbaar zo ongeveer.
hij kan nog mee naar het WKtwitter:NOSsport twitterde op zondag 26-01-2014 om 22:48:22Na 438 dagen van blessureleed maakt Ibrahim Afellay op dit moment zijn rentree in het eerste van Barcelona. reageer retweet
Je bedoelt andersom aangezien je een jood bent, je kom als laatste aan en gaat als eerste weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor áltijd de eerste, en nog steeds de laatste
ADO was gewoon goedquote:Op zondag 26 januari 2014 23:00 schreef DonRaja het volgende:
Zeg het ze Co. Wij zijn niet baggerslecht, maar gewoon slecht.
Tjacka deze post kan niet, doe watquote:Op zondag 26 januari 2014 23:00 schreef DonRaja het volgende:
Zeg het ze Co. Wij zijn niet baggerslecht, maar gewoon slecht.
Je bent zelf een joodquote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom aangezien je een jood bent, je kom als laatste aan en gaat als eerste weg.
De Boer is z'n hipsterbril kwijt.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef Caland het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hierals je weinig geduld hebt.
#schuldvanimmers
Douglas en Mathijsen in het centrum, niets mis meequote:Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
BMI & Beugelsdijk centrum, niets mis mee
Ja, vast.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeerde geen plaatje te posten, maar knalde er gewoon een url in, lul.
Immers kan koppen. Maar echt goed richting aan de bal geven doet hij niet zo heel vaak.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
Verdedigend koppen is niet hetzelfde als aanvallend koppen.
Jammer dat je niet gewoon als een grote jongen je fout toegeeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeerde geen plaatje te posten, maar knalde er gewoon een url in, lul.
Wie?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft Willem Vissers al wat interessants gezegd?
Als je mij wat beter zou kennen, weet je dat ik dat doe. Dit was serieus, want puush gaat toch niet in een afbeelding?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gewoon als een grote jongen je fout toegeeft.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ja dat allberg een goede voetballer is en dat feyenoord geen knulleploeg is.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed waarom men denkt dat (simpele) journalisten ook op TV kunnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
Willem Vissers is zo'n enorme loser hè
Deze print ik uit. Ga ik vanavond lekker overheen cummenquote:
quote:
Nee, dan wordt het te warm hier binnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
Kan iemand die open deur dicht doen?
Ja het tocht hier behoorlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
We kijken SV, wat verwacht je nou?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
Hij speelde wel Beugelsdijk weg hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:11 schreef superniger het volgende:
Gelukkig heeft Schaken wel iedereen de mond gesnoerd.
En da's niet de eerste de bestequote:Op zondag 26 januari 2014 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij speelde wel Beugelsdijk weg hoor.
Zijn penis ?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef alors het volgende:
Zeg het maar jongens, wel of niet verlengen?
Neen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef alors het volgende:
Die weet het verschil niet tussen meer tussen de 2 gatenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is bij Bertina de rek er uit?
Niks jung, als ik Koeman zie moet ik daar aan denken en begin ik altijd een beetje te gniffelen, laat gaan joh.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Snap er geen hol van, wat was er nou
Koeman heeft allang afscheid genomen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef alors het volgende:
van 40 naar 45quote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg doen, want de rek is eruit hoor ik net.
Ah prima joh. Niks mis meequote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Niks jung, als ik Koeman zie moet ik daar aan denken en begin ik altijd een beetje te gniffelen, laat gaan joh.
Gelukkig is de media daar al achter gekomenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koeman heeft allang afscheid genomen.
Over Ajax valt weinig te zeggen. Kampioen 2013/2014quote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ik val bijna in slaap. #StudioFeyenoord
Ik hoop het wel, maar verwacht het niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef alors het volgende:
Dat is nog 2 wedstrijdenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax gaat nog aardig wat punten verspelen, door het dubbele programma, vrees ik.
Met dat dubbele programma 12 gewonnen en gelijk tegen ACquote:Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax gaat nog aardig wat punten verspelen, door het dubbele programma, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |